abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145366201
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou en? Dat is hetzelfde als even melden dat je geen producten koopt met Zwarte Piet er op. Who cares?
Eigenlijk is dat allemaal who cares.
pi_145366232
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat allemaal who cares.
Jup, en toch is het een geinige discussie. Behalve als er zo triest op de man wordt gespeeld maarja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145366251
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat 96 procent van de Nederlanders de AH gaat lopen boycotten.
Als iemand mij de vraag had gesteld of ZP moet blijven zoals die is, dan had ik ook ja gezegd. Want het hele feest hoeft van mij ook niet te veranderen.
Maar ga ik daarom boos worden op een bedrijf waar ik boodschappen doe? Nee, want zo'n trieste beer ben ik niet.
En dat is het punt. Niet alle ZP-voorstanders boycotten de AH. Enkel de trieste gevallen.
Je stelt echt domme vragen voor iemand die journalist is. Je hoort goed te kunnen lezen en scherpe vragen te kunnen stellen; jij doet regelmatig het tegenovergestelde.

Nee, ik denk uiteraard niet dat 96 procent van de Nederlanders Albert Heijn gaat boycotten. Ik denk ook niet dat 96 procent van de Nederlanders daar hun boodschappen doet. Een paar procent omzetverlies zou al wonderen doen. Ook al zou maar 5 procent van de boodschappers de komende tijd Albert Heijn links laten liggen, dan is het signaal krachtig en duidelijk.
pi_145366263
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup, en toch is het een geinige discussie. Behalve als er zo triest op de man wordt gespeeld maarja.
Die reacties zijn idd genieten. Mensen die op de betreffende sociale media van die winkels moeten laten weten dat ze niet meer komen _O-
pi_145366293
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk mensen, dit is nou zo'n triesteling waar ik het hierboven over had.
Ik kom überhaupt nooit bij de Albert Heijn. Zoals in het vorige deel al gemeld, woon ik bijna naast een Jumbo, waar ik standaard mijn boodschappen doe.
pi_145366299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die reacties zijn idd genieten. Mensen die op de betreffende sociale media van die winkels moeten laten weten dat ze niet meer komen _O-
Daar komen niet alleen de extreme pro pieten, maar ook de extreme anti pieten. Beide groepen gooien plaatjes vol spelfouten neer en zeggen dat ze gaan boycotten of dat ze juist naar de AH gaan. Even sneu dus. Soms is het wel leuk om wat olie op het vuur te gooien :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145366316
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar komen niet alleen de extreme pro pieten, maar ook de extreme anti pieten. Beide groepen gooien plaatjes vol spelfouten neer en zeggen dat ze gaan boycotten of dat ze juist naar de AH gaan. Even sneu dus. Soms is het wel leuk om wat olie op het vuur te gooien :@
Ja das waar. Nja laat ze maar lekker doorgaan. Wachten op de volgende winkel die hun Zwarte Pieten beleid zullen aanpassen.
pi_145366349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit bij de Albert Heijn. Zoals in het vorige deel al gemeld, woon ik bijna naast een Jumbo, waar ik standaard mijn boodschappen doe.
De reden trouwens waarom ik vandaag geen product ging kopen met een Zwarte Piet er op is omdat ik het niet nodig heb.
pi_145366363
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das waar. Nja laat ze maar lekker doorgaan. Wachten op de volgende winkel die hun Zwarte Pieten beleid zullen aanpassen.
Volgens mij zijn er weinig winkels die echt hun beleid aanpassen hoor. Hooguit minder versieringen om de Zeurpieten maar niet te verliezen als klant.
pi_145366383
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig winkels die echt hun beleid aanpassen hoor. Hooguit minder versieringen om de Zeurpieten maar niet te verliezen als klant.
Nja geloof dat de Hema Rode Pieten chocolade poppetjes hebben liggen ?
pi_145366400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja geloof dat de Hema Rode Pieten chocolade poppetjes hebben liggen ?
Geen idee.
pi_145366412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je stelt echt domme vragen voor iemand die journalist is. Je hoort goed te kunnen lezen en scherpe vragen te kunnen stellen; jij doet regelmatig het tegenovergestelde.

Nee, ik denk uiteraard niet dat 96 procent van de Nederlanders Albert Heijn gaat boycotten. Ik denk ook niet dat 96 procent van de Nederlanders daar hun boodschappen doet. Een paar procent omzetverlies zou al wonderen doen. Ook al zou maar 5 procent van de boodschappers de komende tijd Albert Heijn links laten liggen, dan is het signaal krachtig en duidelijk.
Wat ik van de AH begrijp, is dat het bedrijf meer diversiteit aanbrengt in het Sinterklaas-assortiment.

Ik snap echt niet dat mensen zich daar boos om kunnen maken. Je kunt nog steeds het feest vieren zoals jij het wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145366424
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee.
Nja dat werd gezegd in reacties. Maar die mensen zeggen ook dat de Hema burqa's verkopen dus... :P
pi_145366427
Jup, gezichtje is rood.
pi_145366433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jup, gezichtje is rood.
Hebben ze nog met zwarte gezichten ?
pi_145366438
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik van de AH begrijp, is dat het bedrijf meer diversiteit aanbrengt in het Sinterklaas-assortiment.
Ik snap echt niet dat mensen zich daar boos om kunnen maken. Je kunt nog steeds het feest vieren zoals jij het wel.
Omdat Nederlanders een stel zeikerds zijn. En kuddedieren. Maar dat is menselijk :)
pi_145366458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar je hebt wel met je vuistje op tafel lopen rammen toen je het nieuws las over de Appie Heijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145366471
quote:
[..]
Geloof niet ze het zo zien

pi_145366506
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je hebt wel met je vuistje op tafel lopen rammen toen je het nieuws las over de Appie Heijn?
En z'n bonuskaart heeft doorgeknipt ?
pi_145366542
quote:
[..]
Je snapt weinig en je bent weinig doortastend. :N

Bij de Jumbo - ik kom er net vandaan en heb er speciaal op gelet - zie je ook wel Sint-snoepgoed-verpakkingen liggen waar geen Zwarte Piet op te zien is. Het punt is niet de diversiteit in het assortiment, het punt is de krampachtige wijze waarop Albert Heijn Zwarte Piet bewust verzwijgt in de communicatie. Die foto met de hulppietjes; pure politieke-correctheid.

En nu beroepen ze zich op de diversiteit van het assortiment "zodat mensen zelf een keuze kunnen maken". Laffe onzin is het. Mensen die iets tegen Sinterklaas en Zwarte Piet hebben, moeten het feest gewoon niet vieren en dus ook het snoepgoed links laten liggen.
pi_145366546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat werd gezegd in reacties. Maar die mensen zeggen ook dat de Hema burqa's verkopen dus... :P
Op de facebook van hema heb ik niet gekeken omdat ik genoeg te lachen had bij de AH.
pi_145366575
quote:
99s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de facebook van hema heb ik niet gekeken omdat ik genoeg te lachen had bij de AH.
' ja maar jullie verkopen wel halal vlees ! :( '
pi_145366581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt wel degelijk. Dit is Echt HEMA, anno 2014:

pi_145366589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
' ja maar jullie verkopen wel halal vlees ! :( '
'lekkur winkele bij de albert hijn zonder die tokkies nu'
pi_145366601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt wel degelijk. Dit is Echt HEMA, anno 2014:
[ afbeelding ]
Nou prima toch :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')