abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145369124
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De tijd van wegkijken is voor het grootste deel van de NL bevolking nu wel voorbij.
Racisme is jouw oplossing. En daarmee help je Piet om zeep. Van harte...
pi_145369131
quote:
[..]
De tijd van wegkijken is voor het grootste deel van de NL bevolking nu wel voorbij.
Gaan we weer _O-
pi_145369153
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom had men het geleuter van Quinsy en consorten gewoon voor kennisgeving aan moeten nemen in plaats van er plots wel racistisch vol hysterie er tegenin gaan.
Quinsy is een podium geboden bij DWDD en Pauw en Witteman en kwam met de oproep om Zwarte Piet af te schaffen omdat het racistisch is. Dan weet je dat er tegenreacties komen.
pi_145369159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk erg dom gezegd he, want dan bewijs je dus zijn gelijk. Het zou beter geweest zijn als men er met fatsoenlijke argumenten tegenin was gegaan waaruit blijkt dat racisme echt geen kans meer heeft in Nederland en dat meneer Quinsy zich aanstelde en niet serieus genomen moet worden. Maar door al deze racistische tegengeluiden krijgt ie een podium en uiteindelijk nog z'n gelijk ook.
Goh, mensen reageren menselijk met emoties als ze met gestrekt been voor racist worden uitgemaakt, nou poeh poeh.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:28:59 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145369227
quote:
[..]
En dat snap ik. Dat snap ik heel goed. En dat is ook waarom die hele ZP discussie een soort van druppel is geworden, een stokpaardje, een symbool, een laatste strohalm. Want zoals ik al zei heeft dit eigenlijk helemaal niets meer met ZP te maken.

Maar de manier waarop. De uitspraken die nu komen. Die bewijzen helaas dat NL wel degelijk voor een flink gedeelte racistisch is. Geboren uit onvrede, dat zal best. Geboren uit het gevoel en wellicht wel de waarheid dat er niets aan die onvrede gedaan wordt, dat ook. Maar nog steeds racistisch.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:29:50 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145369258
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Goh, mensen reageren menselijk met emoties als ze met gestrekt been voor racist worden uitgemaakt, nou poeh poeh.
Reageren als mens en vol emotie kan ook op een niet-racistische en normale manier. Nou. Poeh poeh.

Als scheld je m uit voor achterlijke debiel en zeikerd, wat ie in mijn ogen ook is .... dat is nog wat anders dan hem racistisch benaderen want dan geef je hem JUIST gelijk en een podium. Ik snap echt niet dat je dat niet inziet?!

Hoe DOM is het om iemand tegengas te geven met juist DATgene waar hij je op aanvalt? :|W
L'Amour menaçant:
pi_145369259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, dat is natuurlijk een feit, maar het beperkt zich daar tot debiel posten, die mensen zouden zo nooit reageren als het ze op straat met een camera zou worden gevraagd,

Oproepen toe het verpesten van een kinderfeestje gaat mij persoonlijk tever, leg dat maar eens uit aan je koter.
Doe niet zo hysterisch. Het ging om een oproep op een Facebook pagina van een niet bestaande groep. Zelfs Quinsy stond in Amsterdam met acht man en een paardekop aan de kant nadat hij meerdere malen in de krant heeft gestaan en op televisie zijn verhaal heeft kunnen doen. Dat jij nu op basis van die oproep op Facebook allerlei gedachtenkronkels hebt over wat "zij" "ons" willen opleggen is jouw persoonlijke probleem.
pi_145369282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Quinsy is een podium geboden bij DWDD en Pauw en Witteman en kwam met de oproep om Zwarte Piet af te schaffen omdat het racistisch is. Dan weet je dat er tegenreacties komen.
En met dat racisme geef je Quinsy zijn zin en vermoord je Zwarte Piet. Heel snugger.
pi_145369302
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Racisme is jouw oplossing. En daarmee help je Piet om zeep. Van harte...
Dat is jouw bekrompen mening, die niet eens klopt ook.

Als er iets uit deze hele topicreeks gekomen is, s het wel dat zp NIET racistisch was, is of ooit zal zijn.

Over domme tokkies gesproken.
pi_145369314
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En met dat racisme geef je Quinsy zijn zin en vermoord je Zwarte Piet. Heel snugger.
Welk racisme? Die reacties op geenstijl en twitter?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:32:27 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145369336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als er iets uit deze hele topicreeks gekomen is, s het wel dat zp NIET racistisch was, is of ooit zal zijn.
ZP mag dan niet racistisch zijn, vele van de pro-ZP's wel. En DAT doet ZP de nek om. Niet ZP zelf. De voorzet is door Quinsy gegeven en tokkie-NL maakt de goal. Het mes is geslepen door Quinsy, maar pro-ZP fanatiekelingen maken de doodsteek. Helaas. Erg jammer. Rust in vrede ZP. Je was leuk.
L'Amour menaçant:
pi_145369378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En dat snap ik. Dat snap ik heel goed. En dat is ook waarom die hele ZP discussie een soort van druppel is geworden, een stokpaardje, een symbool, een laatste strohalm. Want zoals ik al zei heeft dit eigenlijk helemaal niets meer met ZP te maken.

Maar de manier waarop. De uitspraken die nu komen. Die bewijzen helaas dat NL wel degelijk voor een flink gedeelte racistisch is. Geboren uit onvrede, dat zal best. Geboren uit het gevoel en wellicht wel de waarheid dat er niets aan die onvrede gedaan wordt, dat ook. Maar nog steeds racistisch.
Klopt, heb ik vele topics geleden al geroepen dat het niet perse om zp gaat, meer de druppel die de emmer doet overlopen.
pi_145369398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welk racisme? Die reacties op geenstijl en twitter?
Onder andere. Het boegbeeld worden van PVV doet Piet ook weinig goeds.
pi_145369422
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Heb het ook niet over Piet maar over de racisten die hem tot politiek symbool willen maken. Lastige maar essentiële nuance.
pi_145369448
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder andere. Het boegbeeld worden van PVV doet Piet ook weinig goeds.
Zwarte Piet is niet het boegbeeld van de PVV, daarnaast is de PVV niet racistisch. Vooral niet in de letterlijke zin, de PVV heeft niets tegen mensen met een ander ras.
pi_145369453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Reageren als mens en vol emotie kan ook op een niet-racistische en normale manier. Nou. Poeh poeh.

Als scheld je m uit voor achterlijke debiel en zeikerd, wat ie in mijn ogen ook is .... dat is nog wat anders dan hem racistisch benaderen want dan geef je hem JUIST gelijk en een podium. Ik snap echt niet dat je dat niet inziet?!

Hoe DOM is het om iemand tegengas te geven met juist DATgene waar hij je op aanvalt? :|W
Het veel meer dan overgrote deel van Nederland is pro zp, daar zit ook zat dom volk tussen, het is voor de politiek correcte kant natuurlijk veel leuker om die reacties eruit te vissen en te roepen "haha! Zie je wel!! De pro pieten zijn allemaal racistisch!!!"

Je ziet hieboven de reactie van 99.999 op mij, niet in zijn straatje en hoppa, ik ben een racist, einde discussie, moet ik dat volk serieus nemen dan?
pi_145369535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zwarte Piet is niet het boegbeeld van de PVV, daarnaast is de PVV niet racistisch. Vooral niet in de letterlijke zin, de PVV heeft niets tegen mensen met een ander ras.
Het bekt zo lekker he?""Allemaal PVV racisten!" lekker makkelijk als je er niet meer uitkomt.

En oh ja, "alle PVV stemmers zijn domme tokkies!!" ook zo'n mooie.
pi_145369544
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het bekt zo lekker he?""Allemaal PVV racisten!" lekker makkelijk als je er niet meer uitkomt.
En oh ja, "alle PVV stemmers zijn domme tokkies!!" ook zo'n mooie.
Die laatste klopt wel.
pi_145369560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ah, dan is het goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145369581
Al een tijdje niet meer gevolgd hier, maar nu zijn dus (volgens de reageertokkies op allerhande nieuwssites en facebookpagina's) alle mensen die tegen zp zijn moslim, en omdat alle moslims toch al kut zijn is dat een extra reden om ze het land uit te schoppen? Of wat? Die islamhaat is toch wel echt heel sneu en verblindend.
Ja doei.
pi_145369590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laatste klopt wel.
Als we jou als meetpunt nemen voor domheid, is iedereen die PVV stemt hooggeleerd.
pi_145369612
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:42 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als we jou als meetpunt nemen voor domheid, is iedereen die PVV stemt hooggeleerd.
Voelt er een zich aangesproken :D
pi_145369626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Al een tijdje niet meer gevolgd hier, maar nu zijn dus (volgens de reageertokkies op allerhande nieuwssites en facebookpagina's) alle mensen die tegen zp zijn moslim, en omdat alle moslims toch al kut zijn is dat een extra reden om ze het land uit te schoppen? Of wat? Die islamhaat is toch wel echt heel sneu en verblindend.
Wij geen Zwarte Piet, dan moslims geen Suikerfeest.

Dat zal Quincy leren!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145369640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dat roepen ze, echter zonder enig bewijs, geleuter om het geleuter dus.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:44:28 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_145369660
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wij geen Zwarte Piet, dan moslims geen Suikerfeest.

Dat zal Quincy leren!
Tot dat sneue niveau is het inderdaad gedaald :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')