abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:12:55 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_145368620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het veelal felle extreme onbeschofte ongeletterde tegengeluid van de Pro-Pieten heeft voor mij Zwarte Piet zeer zeker meer bedorven dan de originele anti-Zwarte Piet zeikers ooit hebben gedaan.

Absoluut.

:Y
Dit dus.
pi_145368662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De meest tekenende reactie vond ik nog wel "Altijd weer die islam!"

:?
Whut?
Leuk om te roepen voor de buhne, om het even lekker op te hitsen.

Doe eens een link dan.
pi_145368683
Altijd die buitenlanders :D

quote:
Veronique Rijken‎Albert Heijn
34 min. ·
Weet je wat gewoon belachelijk is?? Dat al die buitenlanders hun feest mogen behouden en de onze verneuken ze! Ga je straks de kerstman dan zwart maken omdat wij gediscrimeerd voelen? Ga je dan geen snoep meer verkopen vanwege dat je dikke mensen discrimineer.. Jullie horen achter jullie lan en jullie tradities te staan net zoals die buiten landers doen en in feite laat je onze Hollanders gewoon stikken! Fijn ah bij jullie kon k niet meer..
pi_145368686
quote:
In de Metro heeft een onderzoek gestaan waarin mensen mochten kiezen tussen Roet Piet en Zwarte Piet, 96% koos voor Roet Piet. Denk dat die 96% daar vandaan komt.
Ah, thank you, die had ik nog niet. (Maar dus wéér met een restrictie. ;) )

*aanvulling*

...en na de eerste 1000 ondervraagden inmiddels wéér een internetpoll. Overigens vind ik een RoetPiet misschien wel een goede oplossing maar géén porem (zeker niet die op de pagina waar je moet stemmen - wat nou, beïnvloeding?) dus ik zou me onthouden van stemming. :P

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkSkywise op 09-10-2014 17:23:04 ]
pi_145368725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:

Het gaat al lang niet meer om ZP. Het gaat om een onvrede die hier al jaren heerst.
Dit.

Zie je ook terug in tig andere NWS-topics op FOK! en uiteraard andere nieuwsmedia.
Waarom men ontevreden is ontgaat me ook nog steeds, maar het lijkt wel erg veel op chronische frustratie en boosheid over dat men "mislukt" is in het leven en dat op alles en iedereen willen botvieren.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:16:36 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145368742
Oh ja, dat is natuurlijk een feit, maar het beperkt zich daar tot debiel posten, die mensen zouden zo nooit reageren als het ze op straat met een camera zou worden gevraagd,

Oproepen toe het verpesten van een kinderfeestje gaat mij persoonlijk tever, leg dat maar eens uit aan je koter.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145368766
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Doe eens een link dan.
We hebben er al een:

quote:
Frans Wientjes‎Albert Heijn
45 min. ·
Jammer dat jullie zo politiek-correct zijn, walgelijk gewoon. Zwarte Piet in de ban doen, maar wel halal-vlees te koop…hoe fout kun je zijn? Ik ga het verder niet proberen uit te leggen. Veel geluk met de allochtone jankerds in je winkel. Eén advies nog: haal de alcohol en het varkensvlees ook maar uit het assortiment, want daar houden moslims niet van. Jullie willen die mensen toch niet beledigen, hoop ik? AH, stik maar in je politiek correcte producten. Mij zien jullie niet meer. Er zijn genoeg andere winkels. Ik hoop dat nog veel meer mensen gaan boycotten en dat jullie failliet gaan!”
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:17:13 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_145368773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Altijd die buitenlanders :D

[..]

Ik vind "Hollanders" die hun eigen taal niet beheersen maar wel menen te moeten opkomen voor hun eigen cultuur nogal lachwekkend :')
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:17:27 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145368785
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Doe eens een link dan.
Jongen, dat heb ik ergens tijdens die gehele maandelange discussie gelezen in een nujij-reactie. Verwacht je nou echt dat ik die voor je ga opzoeken omdat je me anders niet gelooft? Hij is me bijgebleven omdat ik hem echt te stompzinnig voor woorden vond, maar ik voel me echt niet geroepen om het je zwart-op-wit te gaan bewijzen. Je doet t er maar mee met de opmerking dat ik zoiets niet verzin.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145368793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Het grootste probleem dat mensen er mee hebben is het eisende, het dwingende, het "doe het of anders" toontje dat er wordt gebezigd.

Dat is aan beide kanten het probleem. Degenen die de kleur van Piet in de wet vast willen laten leggen zijn net zo gek.
pi_145368857
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We hebben er al een:

[..]

En waar staat precies dat het afschaffen van zp de schuld van de islam is?
pi_145368898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En waar staat precies dat het afschaffen van zp de schuld van de islam is?
Dat staat er niet. Maar wel wordt bv het halal vlees er bij betrokken. Wat heeft het er mee te maken ?
pi_145368905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jongen, dat heb ik ergens tijdens die gehele maandelange discussie gelezen in een nujij-reactie. Verwacht je nou echt dat ik die voor je ga opzoeken omdat je me anders niet gelooft? Hij is me bijgebleven omdat ik hem echt te stompzinnig voor woorden vond, maar ik voel me echt niet geroepen om het je zwart-op-wit te gaan bewijzen. Je doet t er maar mee met de opmerking dat ik zoiets niet verzin.
Ergo, onbewezen onzin dus.
pi_145368918
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:08 schreef nikk het volgende:

[..]

Dit. En het treurige is dat juist daardoor Zwarte Piet meer besmet is geraakt. Het tij lijkt gekeerd door die wansmakelijkheden. Het is geen toeval dat steeds meer bedrijven afstand aan het nemen zijn.
Klopt. Men lijkt niet te beseffen dat de hysterie helaas piet de nek om dreigt te draaien. Het symbool worden van racistisch Nederland is de doodsteek vrees ik.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:20:46 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145368928
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is aan beide kanten het probleem. Degenen die de kleur van Piet in de wet vast willen laten leggen zijn net zo gek.
Hoeft van mij idd ook allemaal niet, maar je ziet wat er gebeurt als er zoiets escaleert.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:20:59 #241
66825 Reya
Fier Wallon
pi_145368937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, dat is natuurlijk een feit, maar het beperkt zich daar tot debiel posten, die mensen zouden zo nooit reageren als het ze op straat met een camera zou worden gevraagd,
Oproepen toe het verpesten van een kinderfeestje gaat mij persoonlijk tever, leg dat maar eens uit aan je koter.
In dat geval is er simpelweg de sterke hand om de orde te handhaven.
pi_145368981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Maar wel wordt bv het halal vlees er bij betrokken. Wat heeft het er mee te maken ?
Vanwaar deze die reactie dan?

Het ging toch erom dat er mensen stelden dat het afschaffen van zp door de islam kwam?

Kom jij met een totaal niet relevante post.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:21:59 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145368984
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt. Men lijkt niet te beseffen dat de hysterie helaas piet de nek om dreigt te draaien. Het symbool worden van racistisch Nederland is de doodsteek vrees ik.
Dat vrees ik dus ook. Zwarte Piet is voor eens en voor altijd besmet, door BEIDE kampen. :'(
L'Amour menaçant:
pi_145369029
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als quincy ermee begint om heel Nederland voor racist uit te maken, moet je niet gek kijken dat je wat racistische reacties terug krijgt he?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:23:36 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145369032
Zou eigenlijk best een mooie spotprent zijn: Een man in een wit gewaad en masker van de KKK die Zwarte Piet eigenhandig de keel doorsnijdt.
L'Amour menaçant:
pi_145369043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoeft van mij idd ook allemaal niet, maar je ziet wat er gebeurt als er zoiets escaleert.
Daarom had men het geleuter van Quinsy en consorten gewoon voor kennisgeving aan moeten nemen in plaats van er plots wel racistisch vol hysterie er tegenin gaan.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:25:15 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145369087
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als quincy ermee begint om heel Nederland voor racist uit te maken, moet je niet gek kijken dat je wat racistische reacties terug krijgt he?
Dat is natuurlijk erg dom gezegd he, want dan bewijs je dus zijn gelijk. Het zou beter geweest zijn als men er met fatsoenlijke argumenten tegenin was gegaan waaruit blijkt dat racisme echt geen kans meer heeft in Nederland en dat meneer Quinsy zich aanstelde en niet serieus genomen moet worden. Maar door al deze racistische tegengeluiden krijgt ie een podium en uiteindelijk nog z'n gelijk ook.

Ik ben geen racist. Ik wens ook niet voor eentje uitgemaakt te worden. Als meneer quinsy mij een racist noemt ga ik daar zeer zeker fel tegenin, maar niet door te zeggen dat die vuile neger z'n bek moet houden. :|W :') |:(
L'Amour menaçant:
pi_145369104
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vanwaar deze die reactie dan?
Het ging toch erom dat er mensen stelden dat het afschaffen van zp door de islam kwam?
Kom jij met een totaal niet relevante post.
Als ik er een tegen kom waar dat staat laat ik het je weten...
pi_145369105
quote:
2s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daarom had men het geleuter van Quinsy en consorten gewoon voor kennisgeving aan moeten nemen in plaats van er plots wel racistisch vol hysterie er tegenin gaan.
De tijd van wegkijken is voor het grootste deel van de NL bevolking nu wel voorbij.
pi_145369106
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als je Zwarte Piet wilt vermoorden is dat inderdaad de meest effectieve methode. Je geeft hem precies waar hij op uit was. Er was niks racistisch aan het kinderfeest maar dat sluipt er nu wel in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')