Beter!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was tof.
En omdat ik je nooit zie. Ook al ben je zo vaak in mijn durp.
Een beetje zoals je tieten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter!
En dan nog, iets leuk kitcherigs was leuk geweest
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje zoals je tieten?
Of zijn die ouderwets?
Verlegen ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.
Soms een beetjequote:
Wat ben je nieuwsgierig!quote:
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.quote:
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maat
Valse bescheidenheid, ben jij het wel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
vast nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
En jij gaat mij niet corrigeren? Toen had ik ze nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
Ik ben voor!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
Hij is er idd een stuk minder, maar af en toe komt ie nog wel langs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is Barbusse eigenlijk? Die is er ook nooit meer
Zit vaker in SC Relaties, het boefjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is Barbusse eigenlijk? Die is er ook nooit meer
Ze zijn dan ook tijdloosquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Kluts het volgende:
Hoe is t met jullie?
Het gaat iig nog steeds over tieten, net als vroeger.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zit vaker in SC Relaties, het boefje
Vanwaar de comeback? Single?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Kluts het volgende:
Hoe is t met jullie?
Het gaat iig nog steeds over tieten, net als vroeger.
Nee barbusse is barbquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kort barbusse af tot babs
Anderen korten (st)babylon af tot babs
Schat, ik vroeg naar jou ... niet naar Barbquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kort barbusse af tot babs
Anderen korten (st)babylon af tot babs
Haha alweer een tijdje.quote:
Oh...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat, ik vroeg naar jou ... niet naar Barb
I knew it!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha alweer een tijdje.
Maar ik dacht laat ik eens kijken of ze er nog zijn!
In welke wijze is een NS trajectkaart handig? Want als ik die wijzer doe, dan zijn de AltijdVrij en de Traject even duur per maand. Lijkt me niet logisch. Of ligt dat toevallig aan het traject die ik heb gekozen?quote:
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?quote:
Ik blijf kansloos en alleen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In welke wijze is een NS trajectkaart handig? Want als ik die wijzer doe, dan zijn de AltijdVrij en de Traject even duur per maand. Lijkt me niet logisch. Of ligt dat toevallig aan het traject die ik heb gekozen?
Dacht.. dat weet jij vast wel
Hij niet alleen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?
Doet ie ook idd, klinkt sowieso aantrekkelijker. Wss met korte reizen dat traject goedkoper kan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.
Jep, was ooit dat ik 25cent per maand extra moest betalen voor een 'AltijdVrij' voor Zwolle - Bijlmer. Als ik in Wezep woonde was het voor nopquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie ook idd, klinkt sowieso aantrekkelijker. Wss met korte reizen dat traject goedkoper kan zijn.
Zo lullig bedoelde ik t niet!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf kansloos en alleen ja.
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, was ooit dat ik 25cent per maand extra moest betalen voor een 'AltijdVrij' voor Zwolle - Bijlmer. Als ik in Wezep woonde was het voor nop
Dalvrij is geen superdeal = 2x spitsmomentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
En met welk oude abonnement was alles na 9 uur gratis?
Ja die wil ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.
nee, ik welquote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik wel.
Beetje zelfspot is nog nooit iemand van doodgegaan.
Ja hoor, gaat prima verder, weinig te klagen, weinig om euforisch over te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.
Maar alles goed met HW?
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Aanbod is binnen
Ik sta nog niet te springen
Hey! Jij! We waren al een tijd de kluts kwijt, maar hier is ze dan toch weer.quote:
Beide jammer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.
Je staat nog niet te springen van vreugde, of je wil nog niet van t gebouw afspringen van ellende
Beide is niet erg positief tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.
Je staat nog niet te springen van vreugde, of je wil nog niet van t gebouw afspringen van ellende
Ik ben wel blij met mijn AltijdVrij 1ste klasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dalvrij is geen superdeal = 2x spitsmoment
Ouwe voordeelurenabo = Alles na 9 uur goedkoper
Dat doen ze dan niet heel slim. Zij willen jou terug...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Aanbod is binnen
Ik sta nog niet te springen
Die ga ik nooit krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn AltijdVrij 1ste klas
Of ik hoopte gewoon op te veel, kan ook.quote:Dat doen ze dan niet heel slim. Zij willen jou terug...
Hier nog geen nieuws.
Tegenbod?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ga ik nooit krijgen
[..]
Of ik hoopte gewoon op te veel, kan ook.
Maar zo hebben ze ook een bedrag ter verhuis/inrichtings vergoeding. Wel handig om te weten wat daar dan onder gaat vallen. Als ik enkel de verhuisauto ofzo mag declareren, schiet het ook niet op.
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?quote:
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?
Je wil dat ik gebanned wordt he? Je vindt me irritant he? Je noemt me dik he?
Je bent zo dun als een aidsneger toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?
Je wil dat ik gebanned wordt he? Je vindt me irritant he? Je noemt me dik he?
Wel eentje uit biafra dan, want ik heb zo'n bol buikjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent zo dun als een aidsneger toch?
*smeert wasabi in je ogen*quote:
Bierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel eentje uit biafra dan, want ik heb zo'n bol buikje
Holle rugquote:
Dankzij dat aanbod?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo m'n aandacht is ineens niet meer bij m'n werk
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 45 minuten en dan is het weekend!!
[..]
Dankzij dat aanbod?
Iets over vieren. Vind dat het kan, al een paar dagen pauze doorgewerkt. Normaal ben ik iets over half vijf vrij (begin iets over 8:00).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]das vroeg naar huis
Yup.. Voor de eerste keer dat ik ga onderhandelendus geen idee hoe te verwoorden en wat reeeel is enzo. Dus beetje half met werk en half met dat in m'n hoofd.
Oww dan kan het zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets over vieren. Vind dat het kan, al een paar dagen pauze doorgewerkt. Normaal ben ik iets over half vijf vrij (begin iets over 8:00).
Ik denk dat je prima kunt beginnen met 130% van wat zij bieden.
rquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima verder, weinig te klagen, weinig om euforisch over te zijn.
Maareh, roddels, achterklap, waarom ben je single, chop chop!.
Saai hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
r
Weinig roddel en achterklap, woon weer in t pittoreske Apeldoorn.
En waarom ik single ben is een mysterie natuurlijk.
Helleu!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey! Jij! We waren al een tijd de kluts kwijt, maar hier is ze dan toch weer.
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Saai hoor.
Maar je bent wel weer wild en losgeslagen neem ik aan?.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!
Booooooooooooring.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!
Lieg niet jij! Ik heb heul geen dikke tieten!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid, ben jij het wel?.
In verhouding he.quote:
Ok, mierentiet, wat jij wilquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieg niet jij! Ik heb heul geen dikke tieten!
Ik ook, maar ik negeer het nog steedsquote:
quote:
Dat is heel wijs, opa.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik negeer het nog steeds.
JA!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Kluts
ik moet nog steeds langskomen
Had ik wel. Zak nu weer lekker inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe ouder ik word hoe wilder juist. Geloof ik
Maar, als ik kom neem ik cadeautjes mee. Zelf gefröbeld!quote:
nee, integendeel, en daarom zal ik waarschijnlijk ook nooit opa wordenquote:
ar jij bent jonger dan ik toch?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ma
[..]
ar jij bent jonger dan ik toch?
Ik was vroeger zó braafquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar staat los van het "hoe ouder, hoe wilder" natuurlijk
Zegt de milfquote:
Wat? Ik bedoel gewoon dat ik ook wat wilder werd met de jaren.quote:
Ok, ok.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik bedoel gewoon dat ik ook wat wilder werd met de jaren.
Yay!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar, als ik kom neem ik cadeautjes mee. Zelf gefröbeld!
Ik neuk niet buiten de deur, laat staan buiten de grenzenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neuk niet buiten de deur, laat staan buiten de grenzen
En ik neem pup meequote:
Waar was u gebleven?quote:
Wat ouderwets.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neuk niet buiten de deur, laat staan buiten de grenzen
Misschien loopt er wel n kleine HW rond waar je geen weet van hebt!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, integendeel, en daarom zal ik waarschijnlijk ook nooit opa worden.
Jammer he?quote:
Ja sorry. Ik ben ook oud hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets.
Waarom zou je Barb niet een keer batsen als hij je nou wil?
Mwah, dat denk ik niet inmiddelsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien loopt er wel n kleine HW rond waar je geen weet van hebt!
Ik mag dan wel 31 worden next month, maar u mag wel jij zeggen!quote:
Nou ja zeg. Wij komen uit een heul goed bouwjaar hoorquote:
Inmiddels?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik niet inmiddels.
Een ouderwets bouwjaar blijkbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wij komen uit een heul goed bouwjaar hoor
Betekent nog niet dat je niet oud bentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wij komen uit een heul goed bouwjaar hoor
Die hadden zich inmiddels wel gemeld voor alimentatie gok ikquote:
Half Amsterdam aan de DNA-testquote:
Okquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik mag dan wel 31 worden next month, maar u mag wel jij zeggen!
Gelukkig kwamen ze lang niet allemaal uit Amsterdamquote:
Had t laatst met belsezar over fok, ik dacht, ff loeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OkMaar vanwaar ben je uit je winterslaap ontwaakt?
Er is hier weinig gebeurd zoals je kunt lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Had t laatst met belsezar over fok, ik dacht, ff loeren.
Nou mijn leven was flink eventful hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier weinig gebeurd zoals je kunt lezen
Maar wat merken wij daarvan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou mijn leven was flink eventful hoor
I noticed.:+quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is hier weinig gebeurd zoals je kunt lezen
Nou, vertelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou mijn leven was flink eventful hoor
Niet alles gaat het hele topic aan maar het afronden van 2 studies was wel even een dingetjequote:
Nieuwe I-nogwat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, dag te vroeg binnen.
Ik ben even kloten.
Alleen bij mij klopte die bij 26 maar ook bij 36 jaar nogquote:
Pardon? We delen hier alles hoor mevrouwtje. Alles, hoor je me?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet alles gaat het hele topic aan maar het afronden van 2 studies was wel even een dingetje
Ik deel met mijn familie nog niet de helft van wat ik hier zeg dus prijs je maar gelukkig ipv meer te willenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? We delen hier alles hoor mevrouwtje. Alles, hoor je me?ALLES! We zijn als familie!!! En alles is familie!!!
In t land der blinden is 1 fokker koningin?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik deel met mijn familie nog niet de helft van wat ik hier zeg dus prijs je maar gelukkig ipv meer te willen
Hema, AH.... straks wordt t lekker rustig in die winkels zonder al die Tokkies.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die de AH (zeggen te) gaan boycotten ivm zwarte-piet gedoe. Dan heb je toch ook een steekje los ofzo?
Gaan die lui over 2 jaar met zijn allen naar duitsland rijden om boodschappen te doen al zwarte piet helemaal verdwenen is?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hema, AH.... straks wordt t lekker rustig in die winkels zonder al die Tokkies.
Niks van mee?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Los van wat jullie nu weer typen krijg ik er gewoon echt niks van mee hoor. Dus ik erger mij er ook niet aan.
In mijn 'wereld' is het gewoon echt totaal geen issue
Kwakoe ja, dan kan het opeens niet natuurlijk, typischquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Gister bij PowNews dat er een regeling komt dat ze 1 of ander Afrikaans feest willen inkorten (duurt nu 6 weken). En dus al die lui van "nee dat kan niet, is traditie hoort zo"
En vervolgens "dus traditie? moet zo blijven?" "JAAA"
"Dus zwarte piet mag ook blijven bestaan?"
"uh.. nee"
Pow newsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Gister bij PowNews dat er een regeling komt dat ze 1 of ander Afrikaans feest willen inkorten (duurt nu 6 weken). En dus al die lui van "nee dat kan niet, is traditie hoort zo"
En vervolgens "dus traditie? moet zo blijven?" "JAAA"
"Dus zwarte piet mag ook blijven bestaan?"
"uh.. nee"
Jammer alleen dat ie die laatste vraag niet aan meer lui had gesteld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Kwakoe ja, dan kan het opeens niet natuurlijk, typisch.
Ik kijk ook echt nooit meer TV. Tenminste, rechtstreeks TV zegmaar. Of nieuws. Word er niet vrolijker vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor er ook alleen op FOK! veel over, het gaat op TV voornamelijk over dat kut ISIS etc.
Vind je het gek dat mensen alleen nog downloaden?.
Ben altijd een nieuwsfreak geweest, maar zelfs ik ontwijk t tegenwoordig regelmatig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt nooit meer TV. Tenminste, rechtstreeks TV zegmaar. Of nieuws. Word er niet vrolijker vanAls t echt belangrijk is hoor ik t wel van collega's en dan nu.nl ik wel of zo.
Ik heb geen debielen op facebook, mijn vrienden boeit het geen reet en op het nieuws komt het echt minimaal aan de orde en gaat het het ene oor in en het andere uit. Nou ja, het grote mensen nieuws he. Je moet ook geen hart van nederland kijken of zoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks van mee?
Is jouw wereld heel klein of bevindt ie zich onder een steen?
Ik alleen nog Live voetbal, Voetbal International en Studio Voetbal (zie je een patroon?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt nooit meer TV. Tenminste, rechtstreeks TV zegmaar. Of nieuws. Word er niet vrolijker vanAls t echt belangrijk is hoor ik t wel van collega's en dan nu.nl ik wel of zo.
Da ken ik nie want ik game op die TVquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik alleen nog Live voetbal, Voetbal International en Studio Voetbal (zie je een patroon?).
EN ik heb hem wel nog altijd aanstaan op de achtergrond als ik game ofzo.
VI is ook te irritant geworden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik alleen nog Live voetbal, Voetbal International en Studio Voetbal (zie je een patroon?).
EN ik heb hem wel nog altijd aanstaan op de achtergrond als ik game ofzo.
Daarom heb ik een beamerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da ken ik nie want ik game op die TV
Ach, nog steeds vermakelijk, en het is weer wat beschaafder geworden inmiddels, de kift is er wel weer uit.quote:
Ik doe gewoon 1 ding tegelijk. Waarom wil ik TV als achtergrondgeluid als t spel ook geluid heeft?quote:
Het soort volk dat zichzelf "hardwerkende Nederlander" noemt, prachtvolkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Nog even over racisme....
In eindhoven komt een groot asielzoekers centrum en dat is in een woonwijk. De bewoners zijn er niet blij mee, terecht of onterecht laat ik zelfs nog even in het midden. Nu is dus gisteren dat gebouw in brand gegaan en was er volgens de brandweer erg duidelijk een benzinelucht te ruiken. Goh. Wat zie je dan als reacties op zo’n nieuws bericht? “Ja, ik zou e r ook niet op zitten wachten hoor. Zo’n centrum in mijn wijk! Je moet hier in nederland maar alles slikken!”
En dus steek je t gebouw maar in de hens?! Echt, wat voor Tokkie-land worden wij?! Mijn God zeg.... En dat valt me op Fok op, maar ook op reacties op Nu.nl artikelen. of youtube... het is echt Tokkie-central geworden. En frappant dat geen enkele reactie die aan die kant van t kamp zit fatsoenlijk getypt is. Of redelijk en afgewogen en doordacht. Het is een en al woedende vuilspuiterij.
Echt...
Ik ontken niet dat er een probleem is. En ik snap best dat mensen pislink kunnen worden als ze gefrustreerd zijn en t gevoel hebben dat de regering er niets aan doet, maar dit soort mensen mogen dus van mij "het land uit". terug naar eigen land kan ik niet zeggen, want dat is helaas vaak hier. Probleemwijken van SBS6 en zo
Omdat ik dat gewoon prettig vind, anders is het zo leegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe gewoon 1 ding tegelijk. Waarom wil ik TV als achtergrondgeluid als t spel ook geluid heeft?
Ben met Bioshock Infinite begonnen gisteren trouwens.
Ik erger me echt dood aan die Gijp.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, nog steeds vermakelijk, en het is weer wat beschaafder geworden inmiddels, de kift is er wel weer uit.
"Hartwerrekende" dan hequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het soort volk dat zichzelf "hardwerkende Nederlander" noemt, prachtvolk
Die moet je liggen ja, ik vind hem nog steeds erg leuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik erger me echt dood aan die Gijp.
En bij de seizoenstart expres niet gekeken gezien de prestaties van mijn clubje toen.
Ik vind 'm nogal ergens middenin vallen, maar dat zal wel omdat ik 1 en 2 niet gespeeld hebquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon prettig vind, anders is het zo leeg.
Topspel. Ik met Alien Isolation, tot hij eruitklapte
.
Ik heb nooit Tokkiaans geleerd op school, dus ik kan dat nietquote:
Dan mis je wel een beetje de feeling denk ik idd, maar moet best los te spelen zijn als het goed is hoor, maar het idee van elke BS is idd dat je in het begin geen idee hebt hoe en watquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'm nogal ergens middenin vallen, maar dat zal wel omdat ik 1 en 2 niet gespeeld hebIk weet bij God niet wat ik aan t doen ben, behalve dan 1 of ander meisje aan t zoeken.
nuilenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:37 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt zo klaar met dat genuil over zwarte piet.
DAT WAS ECHT ONEERLIJK!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moet je liggen ja, ik vind hem nog steeds erg leuk.
Logisch, ben je een keer beter dan Ajax in 10 jaar, verlies je nog.
Ja, echt de debielste winstpartij ooit. Boeiend, 3 punten is 3 puntenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT WAS ECHT ONEERLIJK!
Nog wel bedankt voor Kenneth.
Ff in Deventer wonen heeft bij mij de kak-r aardig uitgeramd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nooit Tokkiaans geleerd op school, dus ik kan dat niet
Die wedstrijd was ik bij! Wat n geweldige middag was dat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt de debielste winstpartij ooit. Boeiend, 3 punten is 3 punten.
graag gedaan, jullie komen er nog wel van terug (Utrecht-Ajax 6-4).
Vonden wij ook, maar pas na 90 minquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die wedstrijd was ik bij! Wat n geweldige middag was dat.
En tja hij is wel wat beter dan wat we hadden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Echt, Hoopte dat ze m'n studieschuld wilden overnemen. Willen ze wel, maar dan ook een 4 jarig studiecontract ervoor terug. Terwijl m'n huidige 3 jaar is en er reeds 1 jaar voorbij is tegen die tijd.
Iets klopt er niet
Niet die van m'n HBO studie ofzo hoor. Die mogen ze er ook wel bij doen mochten ze dat willenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als iemand mijn studieschuld over wil nemen spring ik echt een gat in de lucht
Samequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit Twin Peaks heeft gezien?
ik niet, want ik heb hem al afbetaald.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]als iemand mijn studieschuld over wil nemen spring ik echt een gat in de lucht
Heldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik niet, want ik heb hem al afbetaald.
Ik ben ook een stuk ouder he. En heb maar 1 studie gevolgd. En woonde thuis. Dat ik überhaupt een schuld hadquote:
Het was n koopje idd. Mulder heeft ook zijn goede kanten maar het was tijd voor wat anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vonden wij ook, maar pas na 90 min.
Ja ok, maar hij kan zo enorm blunderen, reflexen zijn briljant maar zodra hij een beslissing moet nemen, tijd heeft om na te denken, gaat het heel vaak mis.
Maar opzich prima keeper natuurlijk, zeker voor dat geld.
Zo veel ouder ben jij toch niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook een stuk ouder he. En heb maar 1 studie gevolgd. En woonde thuis. Dat ik überhaupt een schuld had
Of een andere club kiezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was n koopje idd. Mulder heeft ook zijn goede kanten maar het was tijd voor wat anders.
Ik ben een fossiel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo veel ouder ben jij toch niet?
Veel geleend?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Veel geleend?
Ik moet alleen de prestatiebeurs+ov terugbetalen. Flinke smak geld maar op zich maak ik me er niet heel druk om.
quote:
Neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht dat dat een algemeen bekend verhaal was?
Kan echt wel sympathie voor andere clubs hebben, maar overlopen, dat nooit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Nee, dat zou ook echt intens triest zijn natuurlijk, maar je hebt ze bij bakken.
Ik vond jullie optreden in de EL wel leuk voor jullie, bij de 1-0 tegen PSV in de blessuretijd heb ik staan juichen op Kretaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan echt wel sympathie voor andere clubs hebben, maar overlopen, dat nooit.
Daar heeft beetman ook de hoop in opgegeven na een tijdje.
Maar jij zit dan ook aan de nieuwe regeling vast: x% van je inkomenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nah gezien mijn studietraject niet eens schrikbarend veel, maar ik zou er toch graag vanaf zijn
Nu is het toch elke maand best wat geld dat je meteen af moet gevenEn aangezien ik geen inkomen heb...
(en ik weet dat ik verlaging aan kan vragen maar ik hoop steeds dat ik sneller een baan vind dan dat voor elkaar krijg, maar hoe langer ik het uit stel hoe meer ik het dus al gedaan kon hebben etc)
Min twee jaar aanlooptijd ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook aan de nieuwe regeling vast: x% van je inkomen
Bij ons was het nog van delen door 15 jaar en dan maar kijken wat er per maand uitkomt.
Scheelt voor mij zo'n 200 per maand
Ik ook, heb maar een papiertje gehaald omdat het anders zo duur werd. Beetje jammer dat juist door dat papiertje geen tweede studie meer mogelijk was ineens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja ik heb alleen maar maximaal gefaald qua studies
de aanlooptijd wordt niet meegerekend in wat dan ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Min twee jaar aanlooptijd ofzo?
Ow lol, wist ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja ik heb alleen maar maximaal gefaald qua studies
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond jullie optreden in de EL wel leuk voor jullie, bij de 1-0 tegen PSV in de blessuretijd heb ik staan juichen op Kreta.
Duh, natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hij verkiest z'n vriendin boven jou?
Hem the day after?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er.
En hoe, gisteren legendarische borrel gehad op het werk, alles was normaal tot een of andere managementsjap echt uit het niets totaal uit zijn plaat ging, "Als jullie nu niet weggaan hebben jullie allemaal een probleem, ga nu naar de kroeg hiernaast of aanvaard de consequenties!!!!!!" Ook echt op enorm agressieve toon.
Toen ik vroeg, en als je nou gewoon aan het werk bent en pauze aan het houden bent? (Wat een stuk of 10 mensen ook echt aan het doen waren) en hij schreeuwde, WIE ZEI DAT!!!!??
Ik heb mijn hand opgestoken, hij keek me aan en liep weg.
Wat een droeftoeter.
Ik denk eerder op het matje bij de directiequote:
ik ookquote:
Ik ook. Al pak ik wel mn werklaptop erbij. Anders valt t zo opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Ik blijf nog even liggen denk ik
We zullen voor je in De gaten houden of er vacatures zijn!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er.
En hoe, gisteren legendarische borrel gehad op het werk, alles was normaal tot een of andere managementsjap echt uit het niets totaal uit zijn plaat ging, "Als jullie nu niet weggaan hebben jullie allemaal een probleem, ga nu naar de kroeg hiernaast of aanvaard de consequenties!!!!!!" Ook echt op enorm agressieve toon.
Toen ik vroeg, en als je nou gewoon aan het werk bent en pauze aan het houden bent? (Wat een stuk of 10 mensen ook echt aan het doen waren) en hij schreeuwde, WIE ZEI DAT!!!!??
Wat een droeftoeter.
Ik maak me niet echt heel erg drukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zullen voor je in De gaten houden of er vacatures zijn!
Scheelt weinigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:06 schreef Q. het volgende:
Niet ineens allemaal dood zijn hè? Ik moet nog tot 16:00.
Management.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er.
Wat een droeftoeter.
Goed begin van het weekend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
And in lighter news, voortand afgebroken, op een Breakerdopje.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik lig op het moment in bad. Gisteren een heerlijke Affligem Blond, een Straffe Hendrik Wild, een Old Pulteney en een Auchotoshan (2x bier, 2x single malt) gehad om mijn weekend in te luiden. Heurlijk
Morgenochtend om 9:00 bij de tandarts zijn, joyquote:
Slecht geplandquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Morgenochtend om 9:00 bij de tandarts zijn, joy.
Sja, hoe eerder is niet meer voor lul loop hoe beterquote:
Goed zichtbaar dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hoe eerder is niet meer voor lul loop hoe beter.
Ik ben vandaag niet in een glimlachbui.
Ja, voortand, redelijk stuk eraf, ik ken leukere dingenquote:
Hell no, tot ik een verrimpeld stuk vlees benquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het dan ook na vijf minuten zat zijn?
Dat heb ik altijd![]()
Ow dat is wel echt fucked upquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, voortand, redelijk stuk eraf, ik ken leukere dingen.
Ach ja, stuff happens, jammer dat ik niet meteen naar de tandarts kon, maar goed 1 dag overleef ik wel.quote:
leve de waterdichte telefoonquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het dan ook na vijf minuten zat zijn?
Dat heb ik altijd![]()
Applejehovaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar kan je hem ook opladen in de magnetron?
Dat is wel te doen ja. Maar fijn is natuurlijk anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, stuff happens, jammer dat ik niet meteen naar de tandarts kon, maar goed 1 dag overleef ik wel.
Uiteraard, maar als dit het is qua ellende heb ik niets te klagen denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel te doen ja. Maar fijn is natuurlijk anders.
Jij hebt sowieso volgens mij niet heel veel te klagen verderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als dit het is qua ellende heb ik niets te klagen denk ik.
Prima, het is natuurlijk maar gewoon een iPhone maar wat groter, maar verder goed ding natuurlijkquote:
Nou ja, ik klaag gewoon niet altijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso volgens mij niet heel veel te klagen verder
Laat mij het gewoon gelovenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik klaag gewoon niet altijd. Maar ik heb zat te klagen hoor
.
Waarom? Wat schiet jij er mee op als je denkt dat ik een perfect leven heb?quote:
Maakt dat wat uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Waarom? Wat schiet jij er mee op als je denkt dat ik een perfect leven heb?.
Mij niet, ik vraag het me alleen afquote:
Ik hoop dat 'ie in de AT stond, of zat je echt in dat subforum?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
UTO / Lilluke Kupkes Caps
Say wut, ik moest het ff 3 keer lezen.
At gelukkig jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie in de AT stond, of zat je echt in dat subforum?
ja, die was al op toen ik "wakker" werd vanochtendquote:
Boeiend.. der zit toch geen hondquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Q. het volgende:
Er zit hier ook echt geen hond. Behalve mn baas. Voel me bezwaard om thuis te gaan werken omdat ik dat al de halve week gedaan heb.
Een jaar maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een keer bijna een jaar rondgelopen met een afgebroken voortand omdat ik te lui was om naar de tandarts te gaan.
Zag er niet uit.
Soms kom ik nog foto's tegen waar ik op sta met dat hoek je van mijn tand af, en dan denk ik echt "whyquote:
Dat heeft mijn man ook. Maar die krijgt een mailtje van zn tandarts als hij weer moet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Soms kom ik nog foto's tegen waar ik op sta met dat hoek je van mijn tand af, en dan denk ik echt "why"
't gaat nu al een jaar of 8 goed met mijn half neppe voortanden. Er komt alleen af-en-toe een klein bruin randje op de breuklijn. Dan moet ik eigenlijk ook naar de tandarts om dat weer weg te laten polijsten.
Dat heb ik ook, maar ik heb nog een spalkje achter m'n voortanden dus als ik dat stukje wil laten vervangen moet dat hele apparaat er ook uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Soms kom ik nog foto's tegen waar ik op sta met dat hoek je van mijn tand af, en dan denk ik echt "why"
't gaat nu al een jaar of 8 goed met mijn half neppe voortanden. Er komt alleen af-en-toe een klein bruin randje op de breuklijn. Dan moet ik eigenlijk ook naar de tandarts om dat weer weg te laten polijsten.
TAL!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft mijn man ook. Maar die krijgt een mailtje van zn tandarts als hij weer moet.
...dan heeft de tandarts hem zien lopen en denkt'ie "oeh die is weer aan het bijwerken van zijn voortanden toe"?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heeft mijn man ook. Maar die krijgt een mailtje van zn tandarts als hij weer moet.
Nee om de (weet ik veel) hoeveel weken/maanden moet het gebeuren. Dus gewoon een automatisch mailtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...dan heeft de tandarts hem zien lopen en denkt'ie "oeh die is weer aan het bijwerken van zijn voortanden toe"?
Die heb ik ook op m'n voortandquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Er komt alleen af-en-toe een klein bruin randje op de breuklijn. D
Had ie zich stukgebeten op je tett'n?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft Rhu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:
De hele ochtend al pakjes voor m'n buren, maar nog geen pakje voor mij
Ik ga er zo ook vandoor. Ik heb een bruiloft in Monster.quote:
Tis af en toe een stuk rustiger idd. Behalve als het gaat om iphone/android, dan heb je zo een topic volquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:55 schreef Kluts het volgende:
Nog steeds hetzelfde topic?
Het is hier niet meer hetzelfde als vroege.r.
Daar ben ik laatst nog doorheen gefietst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook vandoor. Ik heb een bruiloft in Monster.
Waar zeg je? Monster.
Waar?! MONSTER!
Waar is dat? Dat weet Tomtom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |