Beter!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was tof.
En omdat ik je nooit zie. Ook al ben je zo vaak in mijn durp.
Een beetje zoals je tieten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter!
En dan nog, iets leuk kitcherigs was leuk geweest
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje zoals je tieten?
Of zijn die ouderwets?
Verlegen ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet kitch hoor, ze zijn bescheiden.
Soms een beetjequote:
Wat ben je nieuwsgierig!quote:
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.quote:
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha nee joh. Maar weinig spannends te melden over mijn tieten.
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze klonken eerder als borstjes gezien hun bescheiden maat
Valse bescheidenheid, ben jij het wel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
vast nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
En jij gaat mij niet corrigeren? Toen had ik ze nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noem ze ook zelden tieten ja. Daar begon jij mee
Ik ben voor!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we niet even een foto doen van die tieten/borstjes? Nu weet ik helemaal niet waar het precies over gaat
Hij is er idd een stuk minder, maar af en toe komt ie nog wel langs.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is Barbusse eigenlijk? Die is er ook nooit meer
Zit vaker in SC Relaties, het boefjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Waar is Barbusse eigenlijk? Die is er ook nooit meer
Ze zijn dan ook tijdloosquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Kluts het volgende:
Hoe is t met jullie?
Het gaat iig nog steeds over tieten, net als vroeger.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Zit vaker in SC Relaties, het boefje
Vanwaar de comeback? Single?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:05 schreef Kluts het volgende:
Hoe is t met jullie?
Het gaat iig nog steeds over tieten, net als vroeger.
Nee barbusse is barbquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kort barbusse af tot babs
Anderen korten (st)babylon af tot babs
Schat, ik vroeg naar jou ... niet naar Barbquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kort barbusse af tot babs
Anderen korten (st)babylon af tot babs
Haha alweer een tijdje.quote:
Oh...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat, ik vroeg naar jou ... niet naar Barb
I knew it!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haha alweer een tijdje.
Maar ik dacht laat ik eens kijken of ze er nog zijn!
In welke wijze is een NS trajectkaart handig? Want als ik die wijzer doe, dan zijn de AltijdVrij en de Traject even duur per maand. Lijkt me niet logisch. Of ligt dat toevallig aan het traject die ik heb gekozen?quote:
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?quote:
Ik blijf kansloos en alleen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In welke wijze is een NS trajectkaart handig? Want als ik die wijzer doe, dan zijn de AltijdVrij en de Traject even duur per maand. Lijkt me niet logisch. Of ligt dat toevallig aan het traject die ik heb gekozen?
Dacht.. dat weet jij vast wel
Hij niet alleen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whahaha jij bent nog steeds de übersingle begrijp ik?
Doet ie ook idd, klinkt sowieso aantrekkelijker. Wss met korte reizen dat traject goedkoper kan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.
Jep, was ooit dat ik 25cent per maand extra moest betalen voor een 'AltijdVrij' voor Zwolle - Bijlmer. Als ik in Wezep woonde was het voor nopquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie ook idd, klinkt sowieso aantrekkelijker. Wss met korte reizen dat traject goedkoper kan zijn.
Zo lullig bedoelde ik t niet!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf kansloos en alleen ja.
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat de site ddan automatisch alleen de AltijdVrij aanbiedt. Maar goed, als het even duur is, altijd de AltijdVrij nemen. Er zit een max aan de afstand waarop traject nog goedkoper is. Ligt rond de 100km enkele reis.
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, was ooit dat ik 25cent per maand extra moest betalen voor een 'AltijdVrij' voor Zwolle - Bijlmer. Als ik in Wezep woonde was het voor nop
Dalvrij is geen superdeal = 2x spitsmomentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
En met welk oude abonnement was alles na 9 uur gratis?
Ja die wil ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mij zou het minder dan 100 euro per maand schelen. Dat zou ik er dubbel en dwars voor over hebben. Maar ik heb beiden niet nodig, kan met DalVrij af. Da's pas echt een superdeal.
nee, ik welquote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik wel.
Beetje zelfspot is nog nooit iemand van doodgegaan.
Ja hoor, gaat prima verder, weinig te klagen, weinig om euforisch over te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.
Maar alles goed met HW?
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Aanbod is binnen
Ik sta nog niet te springen
Hey! Jij! We waren al een tijd de kluts kwijt, maar hier is ze dan toch weer.quote:
Beide jammer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.
Je staat nog niet te springen van vreugde, of je wil nog niet van t gebouw afspringen van ellende
Beide is niet erg positief tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk grappig dat dat 2 dingen kan betekenen.
Je staat nog niet te springen van vreugde, of je wil nog niet van t gebouw afspringen van ellende
Ik ben wel blij met mijn AltijdVrij 1ste klasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dalvrij is geen superdeal = 2x spitsmoment
Ouwe voordeelurenabo = Alles na 9 uur goedkoper
Dat doen ze dan niet heel slim. Zij willen jou terug...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Aanbod is binnen
Ik sta nog niet te springen
Die ga ik nooit krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn AltijdVrij 1ste klas
Of ik hoopte gewoon op te veel, kan ook.quote:Dat doen ze dan niet heel slim. Zij willen jou terug...
Hier nog geen nieuws.
Tegenbod?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ga ik nooit krijgen
[..]
Of ik hoopte gewoon op te veel, kan ook.
Maar zo hebben ze ook een bedrag ter verhuis/inrichtings vergoeding. Wel handig om te weten wat daar dan onder gaat vallen. Als ik enkel de verhuisauto ofzo mag declareren, schiet het ook niet op.
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?quote:
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?
Je wil dat ik gebanned wordt he? Je vindt me irritant he? Je noemt me dik he?
Je bent zo dun als een aidsneger toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nu een doodsverwensing mijner zijde?
Je wil dat ik gebanned wordt he? Je vindt me irritant he? Je noemt me dik he?
Wel eentje uit biafra dan, want ik heb zo'n bol buikjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent zo dun als een aidsneger toch?
*smeert wasabi in je ogen*quote:
Bierquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel eentje uit biafra dan, want ik heb zo'n bol buikje
Holle rugquote:
Dankzij dat aanbod?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo m'n aandacht is ineens niet meer bij m'n werk
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 45 minuten en dan is het weekend!!
[..]
Dankzij dat aanbod?
Iets over vieren. Vind dat het kan, al een paar dagen pauze doorgewerkt. Normaal ben ik iets over half vijf vrij (begin iets over 8:00).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]das vroeg naar huis
Yup.. Voor de eerste keer dat ik ga onderhandelendus geen idee hoe te verwoorden en wat reeeel is enzo. Dus beetje half met werk en half met dat in m'n hoofd.
Oww dan kan het zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets over vieren. Vind dat het kan, al een paar dagen pauze doorgewerkt. Normaal ben ik iets over half vijf vrij (begin iets over 8:00).
Ik denk dat je prima kunt beginnen met 130% van wat zij bieden.
rquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima verder, weinig te klagen, weinig om euforisch over te zijn.
Maareh, roddels, achterklap, waarom ben je single, chop chop!.
Saai hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
r
Weinig roddel en achterklap, woon weer in t pittoreske Apeldoorn.
En waarom ik single ben is een mysterie natuurlijk.
Helleu!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey! Jij! We waren al een tijd de kluts kwijt, maar hier is ze dan toch weer.
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Saai hoor.
Maar je bent wel weer wild en losgeslagen neem ik aan?.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!
Booooooooooooring.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
In verhouding ben ik braaf geworden werd me laatst verteld!
Lieg niet jij! Ik heb heul geen dikke tieten!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid, ben jij het wel?.
In verhouding he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |