waaromquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nu denk ik er zelfs over na om haar helemaal te negeren, om haar (hopelijk) uit mijn hoofd te kunnen zetten.
Ik ben natuurlijk wel eens vaker verliefd geweest, maar dan liet ik dingen gewoon zoals ze gingen. Ik ben nu in staat om gewoon op school te blijven terwijl ik vrij ben, dat soort dingen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:21 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
waaromgewoon door blijven gaan met af en toe een praatje maken en op een gegeven moment vraag je dr nummer/vraag je dr uit
dat het je studie beïnvloedt is natuurlijk minder, probeer wel te focussen. Maar verliefdheid is het mooiste gevoel wat er is
Ach.. Mensen doen gekke dingen als ze verliefd zijn. Dit valt nog mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel eens vaker verliefd geweest, maar dan liet ik dingen gewoon zoals ze gingen. Ik ben nu in staat om gewoon op school te blijven terwijl ik vrij ben, dat soort dingen.
Is dat niet een beetje op het zielige af?
Hoe kan ik het beste testen of ze interesse heeft zonder gelijk heel direct te worden?
nee niet zielig, maar ook niet zo slimquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel eens vaker verliefd geweest, maar dan liet ik dingen gewoon zoals ze gingen. Ik ben nu in staat om gewoon op school te blijven terwijl ik vrij ben, dat soort dingen.
Hoe kan ik het beste testen of ze interesse heeft zonder gelijk heel direct te worden?
Vraag haar mee uit eten, dan krijg je vaak wel duidelijke signalen. Nu of nooit zeg maar, dat is beter dan maar blijven twijfelen. Denk hier maar eens goed over na anders blijf je er mee zitten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anderzijds ben ik ook bang voor de 'nee' die ik kan krijgen. Normaal ben ik totaal niet onzeker op dat gebied, maar bij haar wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:31 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Vraag haar mee uit eten, dan krijg je vaak wel duidelijke signalen. Nu of nooit zeg maar, dat is beter dan maar blijven twijfelen. Denk hier maar eens goed over na anders blijf je er mee zitten.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, probeer wel vrolijk te blijven anders forceer je een afknapper. En als je die 'nee' krijgt had je hem toch wel gekregen, het enige dat je bereikt met wachtten is een uitstelling van executie of tijd verspillen die je in een relatie had kunnen doorbrengen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Anderzijds ben ik ook bang voor de 'nee' die ik kan krijgen.
Shit, wat ben ik een pussy
Gefeliciteerd, u heeft de essentie gevonden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Shit, wat ben ik een pussy
Jij als vrouw hé, heb jij een idee hoe ik haar kan testen? Of kan uitdagen? Hoe zou jij benaderd willen worden door een jongen die je nog maar 3 keer kort gesproken hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:30 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
nee niet zielig, maar ook niet zo slim![]()
en ja dat tweede, daar weet ik geen trucje voor ofzo, dat moet je toch maar aanvoelen of je moed bij elkaar schrapen en dr uitvragen dan merk je het snel genoeg
Bij welke grote stad woon je in de buurt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jij als vrouw hé, heb jij een idee hoe ik haar kan testen? Of kan uitdagen? Hoe zou jij benaderd willen worden door een jongen die je nog maar 3 keer kort gesproken hebt.
Ik wist trouwens niet dat verliefd worden 'op het eerste gezicht' echt kon. Maar dit was pats, boem, bingo!
Ik woon in Utrecht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:39 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Bij welke grote stad woon je in de buurt?
Wat wil je testen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Jij als vrouw hé, heb jij een idee hoe ik haar kan testen? Of kan uitdagen? Hoe zou jij benaderd willen worden door een jongen die je nog maar 3 keer kort gesproken hebt.
Ik wist trouwens niet dat verliefd worden 'op het eerste gezicht' echt kon. Maar dit was pats, boem, bingo!
http://www.podiumonderdedom.nl/quote:
Thnx.... Ik zal eens wat moed verzamelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:45 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
http://www.podiumonderdedom.nl/
Hier maak je waarschijnlijk wel indruk mee, alles of niets zeg maar. Als er een ja in zit ga die waarschijnlijk krijgen, krijg je een nee dan was dat ook de enige optie
Geen dank, weet precies wat je doormaaktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:50 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Thnx.... Ik zal eens wat moed verzamelen.
Bedankt voor je serieuze reacties in ieder geval.
Je lijkt wel een wijf. Die doen ook altijd eerst testen. Grow some balls and man up. Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Waarom zou het voor een vrouw anders zijn dan bij een man? Hoe zou je het zelf willen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hoe wil je haar dan spreken? Je kan toch haar nummer regelen en samen een drankje doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Je vraag immers niet iemand mee uit die je pas 3x kort gesproken hebt. Toch?
naja 'testen'.. ik weet niet, je moet toch echt maar gewoon haar nummer vragen ofzo. als ze nee zegt weet je genoegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Bullshit. Dat moet je juist doen, omdat als jij geen interesse toont in haar als meer dan een vriend, zij jou gaat zien als 'aardige persoon'. Als jij een paar leuke gesprekjes met haar hebt gehad moet je juist zo snel mogelijk een afspraakje maken, gewoon haar vragen iets te drinken na school ofzo. Hoe laagdrempeliger en simpeler je afspraakje is hoe groter de kans is dat ze ja zegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Je vraag immers niet iemand mee uit die je pas 3x kort gesproken hebt. Toch?
Verliefdheid is een "ziekte".quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ik ben verliefd. Tenminste, dat denk ik.
Als je haar blik vangt, dan blijven kijken en niet te snel wegkijken. Dan geef je al een hint.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef dezomervoorbij het volgende:
Oh ja hoor, dat kan echt. Heb het zelf ook gehad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:
Misschien een wat 'fout' (ongewenst, niet verwacht) antwoord.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh ja hoor, dat kan echt. Heb het zelf ook gehad.
Dat is volgens mij altijd zo met verliefdheid. Een deel van wat je zelf niet hebt, dat zie je in de ander. En dat trekt aan. Maar ook: gelijke gevoelens uit het verleden, zonder dat je dat weet. En gedeelde waarden en normen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:36 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
[..]
Misschien een wat 'fout' (ongewenst, niet verwacht) antwoord.
Het kan ook interessant zijn, om eens stil te staan, waarom je 'op het eerste zicht' op haar verliefd bent. Dit (dergelijk "zelf onderzoek") zal je niet zozeer iets over haar vertellen (mee te weten komen), maar kan je wel veel informatie over jezelf mee te weten komen
Wat je zelf nog "tekort" komt. Waar je naar opkijkt (je aantrekt), etc. Zo al die dingen...
Zie ook: Jung (deze keer geen Freud) met zijn Individuatie-theorie
"Zelfkennis is het begin van alle wijsheid"
Vanuit deze optiek, kun je er bv ook voor kiezen daarin "eerst" verder aan jezelf te werken. Zodat je niet meer "verliefd" geraakt, meer besmet geraakt, door die ziekte, dat innerlijk complex in werking in je psyche. Maar ik zeg het, dit is misschien een wat fout (en niet zo leuk) antwoord om te horen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat is volgens mij altijd zo met verliefdheid. Een deel van wat je zelf niet hebt, dat zie je in de ander. En dat trekt aan. Maar ook: gelijke gevoelens uit het verleden, zonder dat je dat weet. En gedeelde waarden en normen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |