abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145354288
Ik ben verliefd. Tenminste, dat denk ik.

Het is in ieder geval zo dat ik er elke dag alles aan wil doen om haar te zien.
We zitten op dezelfde school, maar volgen een andere opleiding en zien elkaar dus niet standaard iedere dag.
Ik merk nu dat het ten koste gaat van mijzelf. Ik ben namelijk minder productief voor mijn studie, omdat ik er tijdens schooltijd alles aan doe om maar een glimp van haar op te vangen.
Ik weet bijvoorbeeld wanneer ze pauzes heeft (juist wanneer ik bij een workshop hoor te zijn). Dat soort dingen.

Ze weet wie ik ben en praat ook (meestal kort omdat er vriendinnen bij zijn) met mij als ik haar dan tegen kom. Aan haar manier van doen heb ik het idee dat ze mij ook leuk vind, maar ik vraag haar niet mee uit voor ik haar iets beter ken. Je vraag immers niet iemand mee uit die je pas 3x kort gesproken hebt. Toch?

Ik ben normaal helemaal niet het type dat zo verliefd word en zeker niet het persoon dat op deze manier te werk gaat. Ik probeer altijd mezelf te blijven en niets te forceren, maar dat lukt me in dit geval echt niet. Nu denk ik er zelfs over na om haar helemaal te negeren, om haar (hopelijk) uit mijn hoofd te kunnen zetten.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:21:56 #2
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_145354465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 07:55 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nu denk ik er zelfs over na om haar helemaal te negeren, om haar (hopelijk) uit mijn hoofd te kunnen zetten.
waarom :o gewoon door blijven gaan met af en toe een praatje maken en op een gegeven moment vraag je dr nummer/vraag je dr uit :) dat het je studie beïnvloedt is natuurlijk minder, probeer wel te focussen. Maar verliefdheid is het mooiste gevoel wat er is *O*
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_145354482
Gewoon vragen of ze een keer een drankje wilt doen, weet je meteen waar je aan toe bent. Yolo!
pi_145354490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:21 schreef nofxtbr het volgende:

[..]

waarom :o gewoon door blijven gaan met af en toe een praatje maken en op een gegeven moment vraag je dr nummer/vraag je dr uit :) dat het je studie beïnvloedt is natuurlijk minder, probeer wel te focussen. Maar verliefdheid is het mooiste gevoel wat er is *O*
Ik ben natuurlijk wel eens vaker verliefd geweest, maar dan liet ik dingen gewoon zoals ze gingen. Ik ben nu in staat om gewoon op school te blijven terwijl ik vrij ben, dat soort dingen.
Is dat niet een beetje op het zielige af?

Hoe kan ik het beste testen of ze interesse heeft zonder gelijk heel direct te worden?
pi_145354551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:25 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk wel eens vaker verliefd geweest, maar dan liet ik dingen gewoon zoals ze gingen. Ik ben nu in staat om gewoon op school te blijven terwijl ik vrij ben, dat soort dingen.

Hoe kan ik het beste testen of ze interesse heeft zonder gelijk heel direct te worden?
Ach.. Mensen doen gekke dingen als ze verliefd zijn. Dit valt nog mee.

En verder wat plesner zegt. Gewoon vragen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:30:59 #6
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_145354552
quote:

[..]

nee niet zielig, maar ook niet zo slim ;)
en ja dat tweede, daar weet ik geen trucje voor ofzo, dat moet je toch maar aanvoelen of je moed bij elkaar schrapen en dr uitvragen dan merk je het snel genoeg :P
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:31:15 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_145354558
Gewoon vragen heb je, nee heb je , ja kun je krijgen *O* _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_145354567
quote:

[..]

Vraag haar mee uit eten, dan krijg je vaak wel duidelijke signalen. Nu of nooit zeg maar, dat is beter dan maar blijven twijfelen. Denk hier maar eens goed over na anders blijf je er mee zitten.
pi_145354580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:31 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Vraag haar mee uit eten, dan krijg je vaak wel duidelijke signalen. Nu of nooit zeg maar, dat is beter dan maar blijven twijfelen. Denk hier maar eens goed over na anders blijf je er mee zitten.
Je hebt wel gelijk. Anderzijds ben ik ook bang voor de 'nee' die ik kan krijgen. Normaal ben ik totaal niet onzeker op dat gebied, maar bij haar wel.

Shit, wat ben ik een pussy ;(
pi_145354604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk. Anderzijds ben ik ook bang voor de 'nee' die ik kan krijgen.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, probeer wel vrolijk te blijven anders forceer je een afknapper. En als je die 'nee' krijgt had je hem toch wel gekregen, het enige dat je bereikt met wachtten is een uitstelling van executie of tijd verspillen die je in een relatie had kunnen doorbrengen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:36:07 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145354620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:33 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u heeft de essentie gevonden.

Groei gewoon wat ballen en stap op die chick af.

Jezus wat maken sommige mensen het toch onnodig lastig voor zichzelf :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145354634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:30 schreef nofxtbr het volgende:

[..]

nee niet zielig, maar ook niet zo slim ;)
en ja dat tweede, daar weet ik geen trucje voor ofzo, dat moet je toch maar aanvoelen of je moed bij elkaar schrapen en dr uitvragen dan merk je het snel genoeg :P
Jij als vrouw hé, heb jij een idee hoe ik haar kan testen? Of kan uitdagen? Hoe zou jij benaderd willen worden door een jongen die je nog maar 3 keer kort gesproken hebt.

Ik wist trouwens niet dat verliefd worden 'op het eerste gezicht' echt kon. Maar dit was pats, boem, bingo!
pi_145354655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:37 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Jij als vrouw hé, heb jij een idee hoe ik haar kan testen? Of kan uitdagen? Hoe zou jij benaderd willen worden door een jongen die je nog maar 3 keer kort gesproken hebt.

Ik wist trouwens niet dat verliefd worden 'op het eerste gezicht' echt kon. Maar dit was pats, boem, bingo!
Bij welke grote stad woon je in de buurt?
pi_145354669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:39 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Bij welke grote stad woon je in de buurt?
Ik woon in Utrecht.
pi_145354692
quote:

[..]

Wat wil je testen dan? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145354699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:42 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht.
http://www.podiumonderdedom.nl/

Hier maak je waarschijnlijk wel indruk mee, alles of niets zeg maar. Als er een ja in zit ga die waarschijnlijk krijgen, krijg je een nee dan was dat ook de enige optie ;)
pi_145354752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:45 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

http://www.podiumonderdedom.nl/

Hier maak je waarschijnlijk wel indruk mee, alles of niets zeg maar. Als er een ja in zit ga die waarschijnlijk krijgen, krijg je een nee dan was dat ook de enige optie ;)
Thnx.... Ik zal eens wat moed verzamelen.
Bedankt voor je serieuze reacties in ieder geval.
pi_145354781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:50 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Thnx.... Ik zal eens wat moed verzamelen.
Bedankt voor je serieuze reacties in ieder geval.
Geen dank, weet precies wat je doormaakt ;)
pi_145354785
quote:

[..]

Je lijkt wel een wijf. Die doen ook altijd eerst testen. Grow some balls and man up. Nee heb je, ja kan je krijgen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:52:21 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145354792
Wat anderen al zeggen: vraag haar mee uit. Zo snel mogelijk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145354847
quote:

[..]

Waarom zou het voor een vrouw anders zijn dan bij een man? Hoe zou je het zelf willen?
Als ze je een beetje interessant vindt kan je haar prima om een drankje vragen en zal ze daar gewoon positief op reageren. Als ze je niet boeiend vindt gaat vleierij je ook niet helpen waarschijnlijk.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:09:42 #22
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145355003
quote:
Je vraag immers niet iemand mee uit die je pas 3x kort gesproken hebt. Toch?
Hoe wil je haar dan spreken? Je kan toch haar nummer regelen en samen een drankje doen?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:12:26 #23
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_145355035
quote:

[..]

naja 'testen'.. ik weet niet, je moet toch echt maar gewoon haar nummer vragen ofzo. als ze nee zegt weet je genoeg ;)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 09:59:24 #24
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_145355981
quote:
Je vraag immers niet iemand mee uit die je pas 3x kort gesproken hebt. Toch?
Bullshit. Dat moet je juist doen, omdat als jij geen interesse toont in haar als meer dan een vriend, zij jou gaat zien als 'aardige persoon'. Als jij een paar leuke gesprekjes met haar hebt gehad moet je juist zo snel mogelijk een afspraakje maken, gewoon haar vragen iets te drinken na school ofzo. Hoe laagdrempeliger en simpeler je afspraakje is hoe groter de kans is dat ze ja zegt.
pi_145356224
quote:
Ik ben verliefd. Tenminste, dat denk ik.
Verliefdheid is een "ziekte".

Als ik jou was, zou ik proberen om daar zo snel mogelijk van af te geraken ;)

Een aantal tips zijn hier al gegeven. Vraag haar uit. (een nee heb je, een ja kun je krijgen).

• Als ze je niet hebben moet, ben je misschien meteen ook (hopelijk) van die verliefdheid af.
Ze is dan immers niet verliefd op jou. Je bent niet goed genoeg voor haar (ze wil iets anders). Kun jij meteen verder met je leven. En aan haar misschien nog een goede vriendin overhouden. De friendzone is ook een mooie zone. Mits je je eigen verlangens opzij zetten kan natuurlijk.

• Als ze je wel hebben moet, dan zie je wel verder hoe het loopt. Verliefdheid is geen liefde. Je kent de ander immers nog niet voldoende. Daar heb je tijd voor nodig. Tijd kan vriendschap in liefde laten ontvlammen. Terwijl verliefdheid (eens dat aansteekvuurtje is uitgewerkt) de liefde kan laten doven. Omdat het nog geen echte liefde was, enkel verliefdheid.

Het leven is een avontuur.
Succes !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')