Hoe zou ik moeten smokkelen in een klein stadje als Bommel. Het risico is te groot iemand aan te treffen die me kent6. E4r zijn er alleen op FaceBook al een paar honderd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:19 schreef Oerbeer het volgende:
Heb je ondertussen toch stiekem gesmokkeld of ben je sterk gebleven?
Kan toch zijn dat je ergens nog eens stash hebt liggen 'in het geval dat'quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zou ik moeten smokkelen in een klein stadje als Bommel. Het risico is te groot iemand aan te treffen die me kent6. E4r zijn er alleen op FaceBook al een paar honderd.
'Ik ben in deze tabakzaak geweest om een zakje menthol keelpastilles te kopen.'
Zoals een beetje zwanger zijn ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je ergens nog eens stash hebt liggen 'in het geval dat'
Klopt. In het begin zoop ik liters koffie. Schijnt 10 % nicotine in te zitten.quote:
Ik douche nu drie keer per dag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 04:12 schreef Monopoly het volgende:
Op moeilijke momenten helpt een nachtwandeling. Koptelefoon op met rustgevende muziek. Probeer in een park of bos te lopen en adem eens diep in. Geniet van het feit dat je de schone lucht inhaleert ipv de kanker uit een peuk
Doe eens normaal en praat een stopper niet van zijn poging af!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:28 schreef Durmada het volgende:
Het is nu toch al te laat, gewoon niet stoppen. Hoogstens minderen.
Ik wil hem behoeden van een kansloze poging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:31 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Doe eens normaal en praat een stopper niet van zijn poging af!![]()
Rukken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik douche nu drie keer per dag.
Je tips zijn welkom.
Het geschatte gemiddelde, door Maurice de Hond, qua rukken van Tong ten opzichte van de doorsnee puber is gelijk gebleven. Dagelijks na het tandenpoetsen. Driemaal per etmaal.quote:
Ik zit meestal op 2 per dag, als ik vrij ben 4 ofzo, en vaak voor het werk even anders loop ik 8 uur met een stijve rond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het geschatte gemiddelde, door Maurice de Hond, qua rukken van Tong ten opzichte van de doorsnee puber is gelijk gebleven. Dagelijks na het tandenpoetsen. Driemaal per etmaal.
Of met een ronde stijve. Da's ook kut.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit meestal op 2 per dag, als ik vrij ben 4 ofzo, en vaak voor het werk even anders loop ik 8 uur met een stijve rond.
4x per dag!? Holy fuckquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit meestal op 2 per dag, als ik vrij ben 4 ofzo, en vaak voor het werk even anders loop ik 8 uur met een stijve rond.
Je moet wat hey, als ik koffie bonen zie word ik al geil man. Heb je net lopen rukken kom je weer zo een filmpje tegen #FREEBOOBS! Het is vandaag #NoBraDayquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:12 schreef nilssanders het volgende:
[..]
4x per dag!? Holy fuck
Ik probeer voor minimaal 1 maand niet te rukken en ook stoppen met roken. Gaar best moeilijk alleen als ik aan die 2 woorden denk
voorquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik wil hem behoeden van een kansloze poging.
Mag 'm niet. Heel die Mark Rukken.quote:
Wat moet je anders met kauwgom ?quote:
Ik op één vandaag.quote:
Nothing else mathers ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |