En hij wordt steeds leuker, tot ze een jaar of 14 zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is leuk zo'n kleine driftkikker, je ken echt met 'm lachen.
Dat is dan probleem voor mijn dochter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij wordt steeds leuker, tot ze een jaar of 14 zijn
Die guitige oogjes heeft ie van zn opaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is leuk zo'n kleine driftkikker, je ken echt met 'm lachen.
zijn die 2 niet een en dezelfde ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zoals zijn moeder en mijn dochter is het een tevreden kind.
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dan probleem voor mijn dochter.
Opa Piet gaat regematig een paar daagjes de weide wereld in ...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.
Tenminste, de meeste opa's en oma's, want tegenwoordig zijn er genoeg die tevens een opvoedkundige taak vervullen.
Oma heeft vaste dag als oppas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het, want opa en oma zijn er alleen voor de leuke dingen.
Tenminste, de meeste opa's en oma's, want tegenwoordig zijn er genoeg die tevens een opvoedkundige taak vervullen.
Maar jij niet ..,. Schavuitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oma heeft vaste dag als oppas.
Zelfs nooit bij je dochter gedaan ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe een luier te verwisselen?
Excuses van lik mn vestjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik zoiets ga doen is dat zowat kindermishandeling.
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik zoiets ga doen is dat zowat kindermishandeling.
Je kan niet vroeg genoeg zijn met piercings...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochter
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg zijn met piercings...
Met wat ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken ook zo iemand (mijn ex-man) die ging een luier verschonen en prikte in zijn dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |