Heb je recept voor bami zoals koelies die makenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef AMAR420 het volgende:
Hind is an Arabic girls' name, from old Arabic vocabulary, meaning "a group of a hundred female camels".
Hou je bek eens met je bami. Ik ben een Indier.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je recept voor bami zoals koelies die maken
Geen chinchon versie
Hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)291370032810/?type=1Mi gado.
Of je stopt gewoon met strijken #justlazymanthingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat doe je als je strijkplank het heeft begeven? Juist ja, je gaat naar de winkel en koopt een stoomgenerator + strijkplank.
#impulsaankoop
Ophangen in de badkamer tijdens het douchenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met strijken #justlazymanthing
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met strijken #justlazymanthing
Niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ophangen in de badkamer tijdens het douchen
Dan moet je op zoek gaan naar een ouderwetse Turkse vriendin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]Mijn vriendin strijkt mijn was niet
Hoe begeven is begeven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat doe je als je strijkplank het heeft begeven? Juist ja, je gaat naar de winkel en koopt een stoomgenerator + strijkplank.
#impulsaankoop
Hoi, ik ben een ongelovige semi-Circassier, mag ik met uw prinsesje trouwen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je op zoek gaan naar een ouderwetse Turkse vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |