Wat autist.quote:
Hadden een @#$*# 'voorzitter', wat een achterlijke gladiool was dat zeg. SJONGEJONGEJONGE. Inmiddels ben ik de voorzitter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahah wat is er mis gegaan?![]()
Wel twee filmopdrachten met een groep van 4 personen. Dat was voor een ander vak binnen de minor. Dat is al af. MOet het alleen nog editen op de computer.
PS: In de toekomst niet meer aan me voelen. Oke?
Wie nog meer dan?quote:
Autistquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Trouwens ik zou zo een aanbod resoluut van tafel vegen. Het moet op mijn manier. Ik kan dat soort dingen niet delegeren aan anderen. Daar kan ik totaal niet tegen!
Alleen dat ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat autist.
[..]
Hadden een @#$*# 'voorzitter', wat een achterlijke gladiool was dat zeg. SJONGEJONGEJONGE. Inmiddels ben ik de voorzitter.Vanaf nu anders aanpakken.
Haha, alleen dat?
Ik was ook groepsleider, nu je het zegt. Gelijk dictator gespeeld en aan het werk gezet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat autist.
[..]
Hadden een @#$*# 'voorzitter', wat een achterlijke gladiool was dat zeg. SJONGEJONGEJONGE. Inmiddels ben ik de voorzitter.Vanaf nu anders aanpakken.
Haha, alleen dat?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Alleen dat ja.
maarre... voorzitter?![]()
![]()
![]()
![]()
Even serieus. Wat is dat voor shit. Het is toch gewoon een groepsopdracht. Iedere doet zijn en deel en klaar. Wat nou vergaderen, voorzitten en weet ik wat allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeweet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was ook groepsleider, nu je het zegt. Gelijk dictator gespeeld en aan het werk gezet.
Ish cultuur
Sowieso moet een vrouw haar potentiële man altijd vragen wat voor rol diegene had tijdens groepsopdrachten. Heel belangrijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was ook groepsleider, nu je het zegt. Gelijk dictator gespeeld en aan het werk gezet.
Ish cultuur
Met je vrouw pratenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Sowieso moet een vrouw haar potentiële man altijd vragen wat voor rol diegene had tijdens groepsopdrachten. Heel belangrijk.
Ik ben ook nog professioneel voetballer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We hebben dus naast een player ook een loverboy in deze topicreeks. Het wordt gezellig.
Ik dacht een reporter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben ook nog professioneel voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht een reporter.
Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mocrokanen is het belangrijk om te vragen of ze k3rsha etenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Sowieso moet een vrouw haar potentiële man altijd vragen wat voor rol diegene had tijdens groepsopdrachten. Heel belangrijk.
Nastyyyyyyyyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij mocrokanen is het belangrijk om te vragen of ze k3rsha eten
Hoi, ik ben Mandy. Niet zo'n goede band met familie. Vriendinnen doen ook wat lastig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We hebben dus naast een player ook een loverboy in deze topicreeks. Het wordt gezellig.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht een reporter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Santello het volgende:
[..]NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marokkanen team?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |