SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
knapperd die tmquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Full HD films? Kan je beste één met goede videokaart halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Vriendin zoekt laptop voor ong 300 e. Ze wil brieven schrijven ofzo en af en toe film kijken. Suggesties?
Ik typ dit nu op een Asus T100.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Vriendin zoekt laptop voor ong 300 e. Ze wil brieven schrijven ofzo en af en toe film kijken. Suggesties?
marktplaats.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/404337/hp-15-r085nd.html
Deze?
Damnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
Links graagFull hd etc snap k allemaal niet!
Wanneer die ontploftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
Vraag. Ik heb 20.000 mAh powerbank gekocht, hoe weet ik wanneer die helemaal opgeladen is?
Gewoon een man laten verhongeren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
Zodra mn verbinding t doet kan ik aan mn verslag
In Afrika. Hun kinderen voedend en meteen het huis stofvrij makend.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon een man laten verhongeren.
Waar zijn de echte vrouwen gebleven
In rojavaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon een man laten verhongeren.
Waar zijn de echte vrouwen gebleven
Ja, maar wat ze eten is weer minder.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In Afrika. Hun kinderen voedend en meteen het huis stofvrij makend.
15 inch laptop. Is veel te groot manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja. Misschien ook maar halen, is wel goedkoop.
Ja, hoe slim dan dat je niet meer weet waar het over gaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kut zelfs.
Gelukkig ben ik slim.
Woww, hoe dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, erg veel motivatie heb je daar ook nooit meer voor. Ik had door een zo'n stomme eerstejaars cursus die ik steeds had uitgesteld mijn P ook pas in m'n derde jaar gehaald.
Gewoon, zoals het er staat. Andere vakken wel gehaald, maar het jaar daarop dat ene vak niet herkanst omdat te druk met andere vakken.quote:
Dit is met elke opleiding zo op het MBO en HBO. Je leert het meeste pas in de praktijk op je werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zo'n spijt van mijn opleiding. Echt. Heb namelijk niets geleerd. Heb de boeken nooit echt bekeken, op een bepaalde deel na nooit echt geleerd. Verslagen uit mijn duim gezogen en maar wat geluld en toch geslaagd voor zowat allesHoe kun je zonder enig vorm van motivatie je HBO bijna halen?
Uit een onderzoek van de Keuzegids is gebleken dat Inholland onderaan staat qua score voor zowat alles.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is met elke opleiding zo op het MBO en HBO. Je leert het meeste pas in de praktijk op je werk.
Ik zou jou aannemen als secretaresse.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uit een onderzoek van de Keuzegids is gebleken dat Inholland onderaan staat qua score voor zowat alles.
Mijn opleiding staat ook als slecht bestempeld. Wat ik jammer vind, want ik weet dat ze veel gewijzigd hebben en de meeste cursisten nu zelfs moeite hebben met hun opleiding te behalen, omdat docenten streng beoordelen.
Maar als jij al deze berichten leest, zou jij dan nog een HBO-er met Inholland ervaring aannemen?
TIS MAAR GOED DAT IK AL EEN REDELIJKE LEUKE GOEDE BAAN HEB, WAARBIJ MIJN BAAN GEZIEN WORDT ALS EEN OPSTAPJE NAAR EEN BETERE FUNCTIE AHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHHASKSJDGSDHGS;ODIHGWE;HGOWAHGP;OUWHGOIHWEG
Ik ga dan ook zo gekleed naar mijn werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou jou aannemen als secretaresse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Alles wat je geleerd hebt staat ergens geparkeerd in je achterhoofd. Het komt natuurlijk gewoon van pas en je past het ook gewoon toe, alleen ben je je daar niet helemaal bewust van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is met elke opleiding zo op het MBO en HBO. Je leert het meeste pas in de praktijk op je werk.
Gewoon alles halen. In het jaar dat je het moest halen. Zo doe ik dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kut is het als je nog 1 verslag moet inleveren, terwijl je al je tentamens gehaald hebt. Fucking verslag uit leerjaar 2, 2011 dus
Weet er niets meer over.
Arme ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |