quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Zolder het volgende:
Waar woon je? Als je lekker bent wil ik je misschien eens voor een zacht prisje neuken in mijn auto
Pixxie is geen cammer toch? Wel een knappe meid thoughquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:
Ga cammen op MFC
Voor ervaringen moet je bij FOKster cemeteryslut of Pixxie wezen
Hoeft niet perse toch? Zo lang diegene maar sociaal genoeg is, niet verlegen, goed kan flirten etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpele ziel
Die vrouwen spreken af met internationale zakenlui vaak. Een stel 'dikke jetsers' zal echt niet genoeg zijn hoor. Denk niet dat een mbo-er zal worden aangenomen bij zo'n bedrijf.
Ja ook belangrijk. Maar die gasten willen wel dat je beetje mee kan praten over dingen denk ik. En goed Engels pratenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeft niet perse toch? Zo lang diegene maar sociaal genoeg is, niet verlegen, goed kan flirten etc.
Praten? Hoezo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook belangrijk. Maar die gasten willen wel dat je beetje mee kan praten over dingen denk ik. En goed Engels praten
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Praten? Hoezo?
Neuken en snel weg. Echte zakenlui hebben het veel te druk. Dus tijd is geld!
Langer praten is tijd in je bedrijf weg gooien...
Niet meer maar heb het wel een tijdje gedaan daarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pixxie is geen cammer toch? Wel een knappe meid though
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Praten? Hoezo?
Sommige zakenlui willen een date voor een of ander event, het liefst natuurlijk een vrouw dat super mooi is, zij kan dan beetje flirten met andere zakenlui, connecties leggen etc. En neuken is dan bijzaak.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Praten? Hoezo?
Daarom ben ik ook gewoon loonslaaf. Veel makkelijker levenquote:
Ja, ervaring mee?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sommige zakenlui willen een date voor een of ander event, het liefst natuurlijk een vrouw dat super mooi is, zij kan dan beetje flirten met andere zakenlui, connecties leggen etc. En neuken is dan bijzaak.
Inderdaad. Kan je lekker je autistische kortzichtige denkbeeld behouden. Goed man.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gewoon loonslaaf. Veel makkelijker leven
Ok. Vat het persoonlijk op ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan je lekker je autistische kortzichtige denkbeeld behouden. Goed man.
Oh, mag ik vragen wat het verdiende?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Niet meer maar heb het wel een tijdje gedaan daar
Genoegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Oh, mag ik vragen wat het verdiende?
Cammen voor een krentenbol?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Rezania het volgende:
Vraag het aan mapima, die is ervaringsexpert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |