Ook niet handig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de OP kopieert niet mee en je mag geen lege OP posten enzulks
Nog niet, tot nu toe dacht ik steeds dat het er wel bij hoorde. Stel me aan ofzo. Maar ik zie mijn vk volgende week dinsdag weer. Dan kan ik het sowieso vragen en mocht het morgen net als vandaag zijn, bel ik naar een fysio.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Risu, heb je al naar je bekken laten kijken door een fysiotherapeut? Beter zo vroeg mogelijk!
Ja kan, ik had met 8 weken al ineens een enorme steek als ik te snel opstond. Is toen na twee dagen verdwenen en heb pas met een week of 14 weer last gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Toen we vanochtend in bed lagen gaf manlief mij een knuffel en hij schampte met zijn nagel mijn linkertepel. En nu heb ik al de hele dag pijnHet voelt echt alsof hij een mes er bij langs heeft gehaald
![]()
En kun je met 9 weken al bandenpijn hebben? Soms als ik te snel opsta doet het pijn
even bellen met je vk... En nee dit was geen grapquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Toen we vanochtend in bed lagen gaf manlief mij een knuffel en hij schampte met zijn nagel mijn linkertepel. En nu heb ik al de hele dag pijnHet voelt echt alsof hij een mes er bij langs heeft gehaald
![]()
En kun je met 9 weken al bandenpijn hebben? Soms als ik te snel opsta doet het pijn
Neee man, jij duurt nog heeeeeel langquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Och jeetje ik zak ook al richting de top tien... En ik vind het nog zo'n ver van mijn bed show!
mocht je willenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Neee man, jij duurt nog heeeeeel lang.
Ik dacht eventjes iets anders bij boerenhol SQ..![]()
Kwak, wat was die site van je leuke doek?Ik heb besloten het laatste half uur niets meer te doen naast dingen bestellen op het werk..
Struisvogeltquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
mocht je willenals ik bijna ben ben jij ook bijna
![]()
mijn korte termijn is slechter. Mijn lange termijn is uitmuntend goed. Maar dat was het sowieso al.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef Risu het volgende:
Het is normaal dat je dingen minder makkelijk onthoud toch.ik heb wat meer moeite met noten lezen sinds een week of 10, en het ging net zo goed. Meer oefenen dan maar.
ik had het wel erg bij nr 3 ja. En ook van die pijn die zo lekker doortrekt naar je vagijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Shit, wilde al gaan googelen..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg dames, die slijmprop hè, hoe ziet die er eigenlijk ongeveer uit, qua grootte en zo?
Graag zonder plaatjes..
Ja zo kunnen we je niet helpen natuurlijk, zonder plaatjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg dames, die slijmprop hè, hoe ziet die er eigenlijk ongeveer uit, qua grootte en zo?
Graag zonder plaatjes..
Buikloop en bungelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:06 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik doet zeer.Niet wee-achtig zeer, maar meer "steen in de maag en over een paar minuten explodeert je hele darmstelsel" zeer.
een soort gemiddelde naaktslak toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag zonder plaatjes..
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
OMG ik snoot net mijn neus zonder bloed!!voor de eerst Keer in 5 maanden
zal het opmeten als ik hem krijgquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag zonder plaatjes..
misschien is die van jou wel heul groot en zit ie vastquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn slijmprop ook gemist. Tenzij die er nog in kan zitten met 3cm ontsluiting, maar dat lijkt me ergens wat sterk
Tot nu toe is er nog niks uit de gaten gekomenquote:
Je moet je neus ook niet snuiten, dat is ruk voor je bloedvaatjes en holtes. Ophalen ftw!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
OMG ik snoot net mijn neus zonder bloed!!voor de eerst Keer in 5 maanden
Bij mij waren het meerdere stukjes heeel taai slijm. Wit/ lichtroze met rode sliertjes bloed erdoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Graag zonder plaatjes..
Kan ook best helder zijn volgens mij als ik google moet geloven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net bij het afvegen na het plassen een soort heel groot stuk snot op het papiertje, namelijk.. Het was alleen wel gewoon helemaal helder.
maar het liep er uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog niks uit de gaten gekomen
[..]
Je moet je neus ook niet snuiten, dat is ruk voor je bloedvaatjes en holtes. Ophalen ftw!
klinkt toch als gewoon slijm. Prop zou taai moeten zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had net bij het afvegen na het plassen een soort heel groot stuk snot op het papiertje, namelijk.. Het was alleen wel gewoon helemaal helder.
fijn dat alles zo soepel looptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Bij mij waren het meerdere stukjes heeel taai slijm. Wit/ lichtroze met rode sliertjes bloed erdoor.
Verder Spees gefeliciteerd!
Update van hier: alles gaat super! L. Drinkt goed uit de borst ( wat is dat veel fijner dan dat gehannes met cupjes bij dochter!)
Wel nog wat fijne naweeen gehad, maar voel me verder goed!
Nu nog even meelezen, want ben heel benieuwd naar de volgende!
Ik heb niet gevoeld of het taai was...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt toch als gewoon slijm. Prop zou taai moeten zijn.
Www.jutenjuul.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:59 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Neee man, jij duurt nog heeeeeel lang.
Ik dacht eventjes iets anders bij boerenhol SQ..![]()
Kwak, wat was die site van je leuke doek?Ik heb besloten het laatste half uur niets meer te doen naast dingen bestellen op het werk..
nou, het heeft wel echt de structuur van iets dat je ophoest na een nacht wild feestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik overweeg haar nu in de box te leggen, zo van opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn katten vandaag al vier keer uit de box gejaagd
tussen de bodem en de plaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik overweeg haar nu in de box te leggen, zo van opgeruimd staat netjes
goed zoekplaatjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef snoenk het volgende:
Zo ligt mijn poes ook [ link | afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef AwayTL het volgende:
Ho ik verbond even de verhaallijn van de slijmprop aan de 'maar dan iets hariger' van snoenk..
en daarna aan ons?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:02 schreef Cholula het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de omschrijving van de slijmprop: naaktslak meets mossel?
We hebben uiteindelijk mijn schoonouders wel kunnen vertellen wat ons kindje gaat worden. Vanavond mijn ouders zijn mijn ouders aan de beurt, bij ons thuis dus geen kans op aanwaaiende buren.
Dat vind ik eigenlijk best wel een accurate omschrijving van wat ik aantrof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Slijmprop zag er hier uit als een doozichtige plat gestampte naaktslak...
volgens mij wel, alleen niet als je vliezen gebroken zijn, maar een slijmprop herstelt zichzelf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel een accurate omschrijving van wat ik aantrof.
Ik bel vrijdagochtend tijdens het telefonisch spreekuur even de vk. We gaan dit weekend zwemmen en ik weer nu niet of dat nog mag.
Ik mag niet voor arts spreken, maar dat mag nog. Zolang je vliezen nog dicht zitten mag je eigenlijk alles.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel een accurate omschrijving van wat ik aantrof.
Ik bel vrijdagochtend tijdens het telefonisch spreekuur even de vk. We gaan dit weekend zwemmen en ik weer nu niet of dat nog mag.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk voor je overbuurvrouw! Kan ze er van genieten?
lijkt me sterk. Maar zo wel: Lieve overbuuf, ik ben echt heel blij voor jullie!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef AwayTL het volgende:
Overbuuf fokt niet toevallig he, of nou ja Fok!t niet dan..
Ik verlies nog geen slijmproppen hoor, laat staan harigequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef AwayTL het volgende:
Ho ik verbond even de verhaallijn van de slijmprop aan de 'maar dan iets hariger' van snoenk..
Leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:07 schreef Cholula het volgende:
Daarna echt wel aan jullie!
Risu: wij hadden gisteren een pretecho met dvd en ook al vond ik dat eigenlijk niet echt nodig, nu ben ik er al heel blij mee. Vanochtend mijn schoonouders dat kunnen laten zien (met commentaar van de echoscopiste gelukkig, want ik zie soms echt niet wat er nou precies zit) en dat vonden ze echt heel leuk!
Wat fijn dat ze het kan plaatsen en nu kan genieten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ja, wat haar is overkomen is echt zo zeldzaam, en dat weet ze ook te plaatsen. En ze krijgt goede begeleiding van onze toch wel heel lieve verloskundigen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:15 schreef Cholu-la-la-la-la-la-la het volgende:
[..]
Leuk!
[ afbeelding ]
Die heb ik niet. Ik moet het ziekenhuis dan bellen en mijn gynaecoloog krijg ik dan toch niet te spreken. Ik was juist zo blij met Mignonne hiervoor..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
even bellen met je vk... En nee dit was geen grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik moet het ziekenhuis dan bellen en mijn gynaecoloog krijg ik dan toch niet te spreken. Ik was juist zo blij met Mignonne hiervoor..
Maar gelukkig genoeg herkenning. Het trekt nog niet door naar mn vagina gelukkig![]()
kun je dan niet de waakdienst in het ziekenhuis bellen? Ze zijn toch bekend met je situatie daar of niet? sterkte weer meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
mag je niet net als de diensttelefoon/spoedlijn van de VK gewoon naar de verloskamers bellen? dat mag ik ook bij vragen/onzekerheden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Vlindur het volgende:
Bruin bloed mag, maar toch is het gewoon kut. Ik ben morgen nog maar 10 weken. Het schiet verdomme echt zo niet op![]()
![]()
De angelsounds doet het ook nog niet, die werkt pas met 12 weken (dat ga ik heus van te voren nog wel eens checken) maar vorige week was er nog niks te vinden. Ik groei wel, maar ik zie vooral vetEr is gewoon niks waar aan ik mij kan vast houden dat hij nu wel blijft zitten en dat maakt me zo fokking rete onzeker
![]()
En het zkh valt nu niet eens te bellen. De afdeling is nu gewoon dicht. hartelijke groeten en tot de volgende werkdag van 09:00 tot 13:00![]()
Blehg.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:29 schreef Zoë23 het volgende:
Heb ook geen idee hoe die slijmprop eruit moet zien (ik sla Google ff over)
Met ruim 41wk ben ik dat ding dus nooit verloren
En met de inleiding niet gezien
Waarom met beide een inleiding met 38wk Vlindur?
Ik heb rhesus antagonisme. Maar zelf ik heb ik een bloedgroep met antistoffen en moet er voor mij bloed op voorraad zijn voor tijdens de bevalling. En wegens de rhesus deden ze dat met 38 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vond dat echt wel prima hoor. Kon amper nog lopen op het einde
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mag je niet net als de diensttelefoon/spoedlijn van de VK gewoon naar de verloskamers bellen? dat mag ik ook bij vragen/onzekerheden.
Hé ja, dat nummer had ik op het laatst bij de jongens inderdaad ook.. Ik zal morgen eens bellen met of ik dat nummer kan krijgen weer. Dat zou ik zeker wel fijn vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mag je niet net als de diensttelefoon/spoedlijn van de VK gewoon naar de verloskamers bellen? dat mag ik ook bij vragen/onzekerheden.
Niet voor de afdeling gynaecologie. Maar wel voor de verloskamers! Dus ik ga daar morgen even achteraanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lastig hoor, die rare tijden. Hebben ze geen stresslijn?
indalingsweeën? maar als je ook moet overgeven zou ik qua JM even de VK bellenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds pijn in mijn doos. En nu doe ik wachtmaartjes tegen mezelf
Ik wachtmaar wel even mee !quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds pijn in mijn doos. En nu doe ik wachtmaartjes tegen mezelf
Ik begrijp het.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb rhesus antagonisme. Maar zelf ik heb ik een bloedgroep met antistoffen en moet er voor mij bloed op voorraad zijn voor tijdens de bevalling. En wegens de rhesus deden ze dat met 38 weken.
En ik vond dat echt wel prima hoor. Kon amper nog lopen op het einde
als ze nog verder indaalt heb ik in elk geval "hoofdje uit hooha" op de bingokaart er bijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
indalingsweeën? maar als je ook moet overgeven zou ik qua JM even de VK bellen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:03 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik wachtmaar wel even mee !
Dit is smullenquote:ik kan niet stoppen door wat ik allenmaal voor me kiezen krijg maar de messte reacties zulen wel nega zijn
maar stoppen zal ik nie want dan ken je mij bij elkaar vegen
Rook all nie meer binnen maar buiten terwijl de kleine er nog nie is
maar hou daar wel rekening al mee rook al vele malen minder
Veel plezier allemaal!quote:Ik heb al een kind van 1 van mijn ex waar mee mijn relatie niet goed ging.
Nu heb ik een relatie met een man waar van ik nu zwanger ben.
Hij heeft sinds 3 maanden geen werk meer.
Zijn ouders accepteren mij niet omdat ik een kind van een ander heb.
Het loopt dus niet lekker tussen ons.
Ik voel niks meer voor hem en ben totaal niet verliefd.
Seks hebben kan ik ook niet meer.
Hij moet op zijn eigen benen staan.
Ik betaal nu alles voor hem en help hem met alles.
Maar ben er eigenlijk wel klaar mee.
Ik heb al een kindje van een ander en moet ik nu dit kindje ook zonder pap gaan laten opgroeien?
Of moet ik niet hier voor bij hem blijven.
Want ik begin me te iriteren aan hem.
Kunnen jullie me tips geven?
En geen negative opmerkingen.
ik sla even overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:09 schreef kwakz0r het volgende:
Leesvoer voor de vroege avond:
Veel plezier allemaal!
Jup, keep telling yourselfquote:En toch is stress nog veel slechter voor het kindje dan een paar sigaretten op een dag.
Dus op 't eind kun je gewoon je fles leegklokken toch!quote:degene die iets zei over wijn dat slechter is. Alcohol is slecht voor je baby in hogere hoeveelheden. Meer dan 1 glas per dat kan schadelijk zijn voor je baby. Hoe verder in de zwangerschap hoe lager het effect.
ik kwam er achter toen ik een week of zeven was. in eerste instantie paniek; direct afspraak geregeld bij een abortuskliniek waar ik de volgende dag nog terecht kon. Hele nacht niet kunnen slapen, alleen maar huilen, volgende ochtend kliniek afgebeld, en afspraak gemaakt bij een VK + doorverwijzing geregeld voor het ziekenhuis. Toen al kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om zonder meer de zwangerschap af te brengen. < zwangerschapspagina waardig?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:17 schreef Risu het volgende:
Oh die ene van 19 weken.. Ik ben ook 19 weken, bij de eerste echo was ik al verliefd. Man, man, man. Wat een treurigheid.
hell no. Ik heb al* mijn zwangerschappen op FOK! meegepraat, heb die halfzachte doetjes daar niet nodigquote:
Nou, het moet nog een tikkie ongeloofwaardiger. Dan mag het op z.pagina.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kwam er achter toen ik een week of zeven was. in eerste instantie paniek; direct afspraak geregeld bij een abortuskliniek waar ik de volgende dag nog terecht kon. Hele nacht niet kunnen slapen, alleen maar huilen, volgende ochtend kliniek afgebeld, en afspraak gemaakt bij een VK + doorverwijzing geregeld voor het ziekenhuis. Toen al kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om zonder meer de zwangerschap af te brengen. < zwangerschapspagina waardig?
heeft ze dus niet gedaan, nu 27 weken zwnager en de rest van t topic gaat over hoe hels haar zwnagerschap en leven zijn... smul.len.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Risu het volgende:
[..]
Nou, het moet nog een tikkie ongeloofwaardiger. Dan mag het op z.pagina.
Het gaat mij er niet om dat ze er zo laat achterkwam (alhoewel, huh?). Maar dat ze met 19!! Weken nog aan abortie durft te denken.
dit is notabene de volle waarheidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Risu het volgende:
[..]
Nou, het moet nog een tikkie ongeloofwaardiger. Dan mag het op z.pagina.
Het gaat mij er niet om dat ze er zo laat achterkwam (alhoewel, huh?). Maar dat ze met 19!! Weken nog aan abortie durft te denken.
ja, dit vooral. Waarom zijn zulke figuren altijd zo succesvol in voortplanting?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Skittles het volgende:
En elke keer als ik dat soort berichten lees, vind ik het zo erg voor al die vrouwen die wél de gezondheid van hun kindje voorop zouden stellen en er alles zouden aan doen voor een goede toekomst maar niet of moeilijk zwanger kunnen worden.![]()
Wat was dat zusje dan als ze ging zitten?quote:Mijn zusje was vanaf jaar 17e tot haar 22e alleen staand moeder
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dit vooral. Waarom zijn zulke figuren altijd zo succesvol in voortplanting?
Ik vond laatst een verhaal van een meisje dat te vroeg werd geboren, en een ziekte bleek te hebben waardoor ze na een paar dagen overleed.
Een jaar later wordt er een herdenkingsdienst voor die baby gehouden en op de foto's zie je de moeder, inmiddels zes maanden zwanger van een tweede kindje, met een peuk in d'r mondhoek bij dat grafje staan. Nou, dan kookt mijn bloed hoor. Ik kan er niet bij dat je verdomme een kind verliest en dan nog stèèds bereid bent het leven van je kind in gevaar te brengen voor zo'n kutsigaret![]()
Pardon my french
Ja, inteligentie is niet hoog in die familie denk ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:33 schreef Omentielvo het volgende:
Dit topic en dan vooral dit stukje
http://www.zwangerschapsp(...)nstaande-moeder.html
[..]
Wat was dat zusje dan als ze ging zitten?![]()
Dat topic binnen 36 uur schrok ik me wild van. Abortus bij 19 weken.![]()
Gelukkig dat ze het niet gedaan heeft
Bahquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dit vooral. Waarom zijn zulke figuren altijd zo succesvol in voortplanting?
Ik vond laatst een verhaal van een meisje dat te vroeg werd geboren, en een ziekte bleek te hebben waardoor ze na een paar dagen overleed.
Een jaar later wordt er een herdenkingsdienst voor die baby gehouden en op de foto's zie je de moeder, inmiddels zes maanden zwanger van een tweede kindje, met een peuk in d'r mondhoek bij dat grafje staan. Nou, dan kookt mijn bloed hoor. Ik kan er niet bij dat je verdomme een kind verliest en dan nog stèèds bereid bent het leven van je kind in gevaar te brengen voor zo'n kutsigaret![]()
Pardon my french
Dit inderdaad. Als je niet eens goed voor jezelf kunt(/wil) zorgen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Skittles het volgende:
En elke keer als ik dat soort berichten lees, vind ik het zo erg voor al die vrouwen die wél de gezondheid van hun kindje voorop zouden stellen en er alles zouden aan doen voor een goede toekomst maar niet of moeilijk zwanger kunnen worden.![]()
Ja dat dus..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:25 schreef Skittles het volgende:
Dat ligt er een beetje aan. Sommige vrouwen willen niet "bevallen". En dan is de enige optie vaak om de foetus er in stukjes uit te halenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:34 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Overigens, wat ze zeggen over hoe zo'n abortie in z'n werk gaat. Das toch niet altijd zo? Mijn nicht kreeg 10 jaar geleden een abortus met een maand of 5 (kindje miste wat orgaantjes, heel zielig) en die werd 'gewoon' geboren. (Wel dood gemaakt eerst).
Ik vind het maar een luguber idee. Dan liever bevallen van compleet kindje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan me best voorstellen dat t anders is om dit soort dingen te lezen als je zelf moeilijk zwnager wordt/blijft. maar zelf heb ik daar niet zo'n last van, ik lees dit echt als vermaaksorry.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef AwayTL het volgende:
Iemand nog tiltips voor de peuter? Voel het nu echt trekken aan de zijkant van mijn buik.
Ik til hem zo weinig mogelijk, maar soms moet het wel.
laat hem op een stoel klimmen oid voor je hem optilt ..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef AwayTL het volgende:
Iemand nog tiltips voor de peuter? Voel het nu echt trekken aan de zijkant van mijn buik.
Ik til hem zo weinig mogelijk, maar soms moet het wel.
Jee, wat snelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi, ik kom even updaten![]()
Nou, om 2130 braken dus mijn vliezen tot mijn eigen schrik, ik had niet echt gerekend op een spontaan begin. 2 uur later begonnen de weeën, die ik echt als een baas heb opgevangen eigenlijk. Om 3u had ik 7 cm ontsluiting, twee weeën later, rond 315, volledige ontsluiting. Die periode was niet mijn lievelings, begrijpen jullie wel. Enorme persdrang, ik vond het heel erg eng om echt te gaan persen, wat een bizar gevoel is dat toch. Maar ook dit als een queen gedaan, na 7 of 8 minuten was ze er
. Wel een paar minuten met een staand hoofdje moeten zuchten
maar het is me gelukt, en zo goed als geen schade!
Nou, en een paar uurtjes later nog even die fluxus er achteraan, er waren stukjes van het vlies achtergebleven bleek op de OK. Ik vond de narcose vooraf heel eng, maar t viel me achteraf mee.
En nu lig ik in het ziekenhuis, Suus is bij me aan het drinken. Mijn vriend en Silvijn zijn thuis, dus ik voel me wel een beetje ontheemd nu. Maar morgen mag ik vast naar huis!
ik weet niet, ik denk dat ik dat ook eng ga vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:11 schreef Skittles het volgende:
Wow, dat is echt snel gegaan SpeesFijn dat je geen schade hebt en morgen lekker naar huis!
Als ik zo brutaal/naïef mag zijn, waarom vond je het eng om te gaan persen?
Het klinkt als een mooie en vlugge bevalling op de fluxus na dan. Ik hoop dat je morgen lekker naar huis mag!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou, om 2130 braken dus mijn vliezen tot mijn eigen schrik, ik had niet echt gerekend op een spontaan begin. 2 uur later begonnen de weeën, die ik echt als een baas heb opgevangen eigenlijk. Om 3u had ik 7 cm ontsluiting, twee weeën later, rond 315, volledige ontsluiting. Die periode was niet mijn lievelings, begrijpen jullie wel. Enorme persdrang, ik vond het heel erg eng om echt te gaan persen, wat een bizar gevoel is dat toch. Maar ook dit als een queen gedaan, na 7 of 8 minuten was ze er
Nou, en een paar uurtjes later nog even die fluxus er achteraan, er waren stukjes van het vlies achtergebleven bleek op de OK. Ik vond de narcose vooraf heel eng, maar t viel me achteraf mee.
En nu lig ik in het ziekenhuis, Suus is bij me aan het drinken. Mijn vriend en Silvijn zijn thuis, dus ik voel me wel een beetje ontheemd nu. Maar morgen mag ik vast naar huis!
Ja dat inderdaad, en het deed gewoon heel veel pijn. Maar dat je dat hoofd die bocht om voelt komen, en dan zelf moet zorgen dat die verder komt terwijl dat voor je gevoel gewoon niet kan...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet, ik denk dat ik dat ook eng ga vindentoch het idee dat er zoiets groots doorheen moet
Ja? Ik weet nog niet hoe het zal zijn, maar ik zit nu in de zone dat ik ga denken joepie er komt eindelijk een einde aan, ze is er bijna!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet, ik denk dat ik dat ook eng ga vindentoch het idee dat er zoiets groots doorheen moet
toch nog niet uitgehaakt?quote:
Oh, da's niet zo mooi! Veel biefstukjes eten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad, en het deed gewoon heel veel pijn. Maar dat je dat hoofd die bocht om voelt komen, en dan zelf moet zorgen dat die verder komt terwijl dat voor je gevoel gewoon niet kan...
Oh en SQ, 1500 ml toen ik naar de OK ging, en sindsdien normaal bloedverlies.
hehehe, ik zou het wel wat voor jou vinden in je enthousiasmequote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja? Ik weet nog niet hoe het zal zijn, maar ik zit nu in de zone dat ik ga denken joepie er komt eindelijk een einde aan, ze is er bijna!
En daarna kgggggk, subtotaalruptuur.
Gefeliciteerd met je meisje!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ermahgerd, wat een dubieus complimentquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:17 schreef -Spring het volgende:
Spees! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ik vond het persen ook heel eng. Te overweldigend of zo. Ik kreeg ook ineens een soort plankenkoorts.
De vk zei achteraf ook dat ze nog nooit iemand zoveel energie had zien steken in het tegenhouden van de persweeën.
Ja ik dacht ook echt dat ik alles kapot zou maken daaronderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad, en het deed gewoon heel veel pijn. Maar dat je dat hoofd die bocht om voelt komen, en dan zelf moet zorgen dat die verder komt terwijl dat voor je gevoel gewoon niet kan...
Oh en SQ, 1500 ml toen ik naar de OK ging, en sindsdien normaal bloedverlies.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:17 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt dat ik alles kapot zou maken daaronder
Voelde echt niet fijn, je denkt echt "dat komt nooit goed..."
Sorryquote:
HALLO, IK MOET NOGquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kon de eerste nacht na de tweelingbevalling mijn benen niet tegen elkaar doen als ik op mijn zij in bed lag, omdat mijn foef zo opgezwollen was.
wat een bazenbevalling! op je fluxus na...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Agossie, liehiefquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee geen buikwond Hilmo, ze gaan dan met een hand zoeken. narcose geen overbodige luxe.
Sil deed héél lief tegen zijn zusje! Knuffels, kusjes en een petsje tegen dr hoofd. Hij zei 'zusje uitgekomen' toen hij mn kamer binnenkwamEn toen zag hij beschuit met muisjes en was z'n zusje even laagste prioriteit
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Hij zei 'zusje uitgekomen' toen hij mn kamer binnenkwam![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee geen buikwond Hilmo, ze gaan dan met een hand zoeken. narcose geen overbodige luxe.
Sil deed héél lief tegen zijn zusje! Knuffels, kusjes en een petsje tegen dr hoofd. Hij zei 'zusje uitgekomen' toen hij mn kamer binnenkwamEn toen zag hij beschuit met muisjes en was z'n zusje even laagste prioriteit
Heldin.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het hoofdje staan, heb ik ook niet gevoeld. Ik heb ze er zo keihard doorheen geramd dat er weinig van mij overbleef, maar hey, elk nadeel heb z'n voordeel.(geen ervaring met staande hoofdjes dus)
ik heb alles geprobeerd. In het bevalbad, op dr kruk, op mn knieën. Maar uiteindelijk gewoon op mn rug.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
In welke houding zijn jullie eigenlijk bevallen? Inspireer me!
Mijn grootste drama moment tijdens de bevalling was, dat ik van de vk van de baarkruk weer op het bed moest en ik echt echt echt niet op mijn rug wilde liggen. Ik kon het alleen op mijn zij. En dat mocht toen gelukkig. Maar het is moeilijk van tevoren te bepalen hoe je het gaat doen, denk ik. Want op zo'n moment neemt je lijf het van je over en voel je van alles wat je je nu nog niet kunt indenken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon op mn rug, wat een inspiratiebron hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, gewoon, op zich. Maar toen ik eenmaal aan het persen was, deed ik niet meer aan rustig zuchten. Hop, doorduwen die hap.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heldin.Gingen je bevallingen zo snel?
Hier moet het hoofdje hebben gestaan toen ik in het bevalbad zat. Ik kan me het niet meer herinneren.
Bij deze wil ik een ruggenprik. En ik moet sowieso in het zh bevallen.
Wat lief van S.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Is voor de vk volgens mij prettiger/handiger als het kind er echt uitkomt. Op de baarkruk moest zij met een spiegel werken om te zien wat er 'beneden' gebeurde. In de allerlaatste fase werkt dat niet meer goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
Waarom moest je van de baarkruk af Franny?
Dus je mag niet baren op de baarkruk?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:48 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Is voor de vk volgens mij prettiger/handiger als het kind er echt uitkomt. Op de baarkruk moest zij vooral met een spiegel werken om te zien wat er 'beneden' gebeurde. In de allerlaatste fase werkt dat niet meer goed.
je bekkenopening is dan het smalstquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh? Waarom zou dat het minst goed zijn dan?
ja, van jou wist ik hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef Limone het volgende:
Op z'n hondjes.Ik kan het iedereen aanraden!
Jinx!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef Limone het volgende:
Op z'n hondjes.Ik kan het iedereen aanraden!
Ja doe! Ik had een 8 ponder met een GROOT hoofd. Die floepte er zo uit. Lag natuurlijk aan de houding.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, van jou wist ik hetlijkt me ook wel wat!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja doe! Ik had een 8 ponder met een GROOT hoofd. Die floepte er zo uit. Lag natuurlijk aan de houding.
*noteert*quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja doe! Ik had een 8 ponder met een GROOT hoofd. Die floepte er zo uit. Lag natuurlijk aan de houding.
maar wel weer beter als t te snel dreigt te gaan... liefste zou je beginnen met persen en ontsluiten in verticale positie, of evt op je zij, en dan als t kind te snel komt tegen uitscheuren alsnog op je rug gaan liggen, als ie eenmaal niet meer steeds terugfloept.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze zeggen altijd dat op je rug het minst goed is. Toch bijzonder dat de meesten zo bevallen dan
ja, dat maakt ook wel sense. Ben je gescheurd limone?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar wel weer beter als t te snel dreigt te gaan... liefste zou je beginnen met persen en ontsluiten in verticale positie, of evt op je zij, en dan als t kind te snel komt tegen uitscheuren alsnog op je rug gaan liggen, als ie eenmaal niet meer steeds terugfloept.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Limone het volgende:
Ja. Had ik al gezegd dat ze een GROOT hoofd had?
Ik heb nu zo'n beeld in mijn hoofd met loshangende vleesflappen all over the place.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:58 schreef Limone het volgende:
Ja. Had ik al gezegd dat ze een GROOT hoofd had?
Nikki!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n beeld in mijn hoofd met loshangende vleesflappen all over the place.
Nee joh. Ik ging in drie uur van weeën naar baby. Daar zal het meer aan hebben gelegenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
zeg, hou s op, die van mij had met 36wk een 40w hoofd ja...ik wil niet meer bevallen. blijf maar binnen baby!
Sorry.quote:
Dat lange staan van het hoofdje ken ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
+1quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spees wat doe jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat ìs ook een raar en eng momentquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat ìs ook een raar en eng moment. Als ik nu bevallingen zie op tv dan herbeleef ik dat gevoel ook heel erg.
Ook al zo lekker snel bevallen Spees, lijkt op mijn Suzebevalling, op de fluxus na dan. En Silvijn
ik doe mijn best maar er komt niksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zeg LLM's niet lullen maar persen!
slijm?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar er komt niks
Bij mij alleen urine. Volgens mij doe ik iets fout.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe mijn best maar er komt niks
Kind bleek zich bedacht te hebben en terug naar boven te zijn gekropen (las dat meer LLM's hier dat soort eigenwijze kinderen hebben..), dus dan haalt persen niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zeg LLM's niet lullen maar persen!
+1 op allebei, enige wat helpt is als vriendje thuis is. Dan is t weekendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bij mij alleen urine. Volgens mij doe ik iets fout.![]()
Trouwens, dames met verlof, zijn jullie ook enorm in de war met de dagen? Ik heb constant het gevoel dat het weekend is. Elke dag weer
Flexibele werkdagen, dus dat werkt helaas hier ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
+1 op allebei, enige wat helpt is als vriendje thuis is. Dan is t weekenddat kan ik onthouden.
hehehehehequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:41 schreef Crumpette het volgende:
Maarre, het maakt toch ook helemaal niks uit wat voor dag het is?
[ afbeelding ]
"pers maar naar mn vingers, druk ze weg..."quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:24 schreef Phaidra het volgende:
Het lukte mij ook niet zo goed om mijn verstand uit te schakelen tijdens het persen. Er schoot toch steeds door mijn hoofd Omg dit gaat nooit passen!! Het doet pijn!! Ik moet door de pijn heen persen zeg je?! Jij hebt makkelijk praten, jij ligt hier niet! Enz enz
Oh ja dat ze dan een hele hand in je foef stoppen en vervolgens vragen of je het prettig vindt of dat ze 'm eruit moeten halen. Euhm, wat denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
"pers maar naar mn vingers, druk ze weg..."
JE KUNT ZE OOK GEWOON WEGHALEN, IK WEET WAAR ZE HEEN MOET....
haha ja datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh ja dat ze dan een hele hand in je foef stoppen en vervolgens vragen of je het prettig vindt of dat ze 'm eruit moeten halen. Euhm, wat denk je?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oh ja dat ze dan een hele hand in je foef stoppen en vervolgens vragen of je het prettig vindt of dat ze 'm eruit moeten halen. Euhm, wat denk je?
die heeft vast ook al gebaardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik was bij het persen niet meer kalm deze keer. Ik herhaalde AU AU GODVERDOMME IK KAN DIT NIET AU AU GODVERDOMME
Waarop de verpleegkundige zei: 'het is ook godverdomme dus dat mag jij gewoon zeggen'
Als die van jou op je vent lijkt (geen korte nek, geen brede schouders), vliegt 'ie er gewoon uit. Je verloskundige/gyn is zeer tevreden met je partnerkeuze.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
zeg, hou s op, die van mij had met 36wk een 40w hoofd ja...ik wil niet meer bevallen. blijf maar binnen baby!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Als die van jou op je vent lijkt (geen korte nek, geen brede schouders), vliegt 'ie er gewoon uit. Je verloskundige/gyn is zeer tevreden met je partnerkeuze.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik was bij het persen niet meer kalm deze keer. Ik herhaalde AU AU GODVERDOMME IK KAN DIT NIET AU AU GODVERDOMME
Waarop de verpleegkundige zei: 'het is ook godverdomme dus dat mag jij gewoon zeggen'
nee ook al nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 05:21 schreef Cholula het volgende:
Ik wil dat wel in de OP!
Stomme mythe! Kun je wel nog een beetje slapen?
daar hou ik je aanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 05:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wat leuk cholula!
Oh en SQ ook met halfgaar bekken komt t bevallen goed
Haha. Ik dus ook. Bij mij was het: ik ben moe, ik wil niet meer, ik stop ermee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Spees bevallengefeliciteerd! (Ja ik loop achter ja
)
En ik heb geloof ik ergens tijdens het persen geroepen dat ik niet meer wilde, en er mee ophield en naar huis ging. Zo van 'laat maar, dit past toch niet'.
"M'n clitoris staat in brand, au au au! Dat had ik al gelezen op internet en het is echt zo! @#¤%-+&¤##!!!"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
die aanmoedigingen iddsowieso vind ik dat niemand mag herhalen wat je in the heat of weeen zegt
![]()
ik kan er n a-4 mee vullen...
"komt die priksmurf nou gvd nog n keer? " (wachten op ruggeprik)
" gvd wat duurt t lang" (helemaal niet)
" ooooh tering dat brand he dat hoofd"
ik vloek als ik pijn heb![]()
Goed gedaan hoor JMquote:Op donderdag 9 oktober 2014 04:33 schreef JufMariska het volgende:
Ik vond het persen ook niet perse eng of enger dan het deel daarvoor, maarja, tussen op m'n rug draaien voor de eerste perswee en het daadwerkelijk geboren worden van L zaten 4 persweeen en in totaal 3 minuten..
Ik hoorde btw gister van de vk dat de arts met het cupje (kiwi, geen pomp dus, dat kan niet met prematuur) alleen richting heeft aangegeven en baby heeft geholpen met de draai, en ik het eruit duwen helemaal zelf heb gedaan. Ik dacht dat we samen baby op de wereld gekregen hadden, maar onderschatte mijn eigen aandeel dus nogal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |