Waar kan ik me inschrijven?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:44 schreef Ouder1 het volgende:
Zeg TS, is het Ibn Ghaldoun niet iets voor jou? Daar schijn je het examen vooraf te kunnen kopen en leerkrachten te kunnen bedreigen zodat je lessen afwezig kunt zijn.
Volgens mij is 'uitgevroten' waar jij mee kwam ook geen geldige vervoeging van 'uitvreten' hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Holy shit. En dat denkt zijn havo diploma zonder verder onderwijs te kunnen halen? Je kent de verledentijd van 'praten' niet eens!
Je hebt de bijbehorende smiley gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is 'uitgevroten' waar jij mee kwam ook geen geldige vervoeging van 'uitvreten' hoor.
Eerste was een oprechte vraag. Ik heb zelfs nooit van mijn leven een sigaret aangeraakt. die andere school is het OPDC en de 4e is niks raars aan? De laatste was even een onduidelijkheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Pohi van TS is ook een pareltje:
Eerdere poging dit 'op te lossen'; WGR / Is een docent omkopen illegaal?
Drugs are bad, mmmkay; LIF / BMI van 16, moet ik me zorgen maken?
Hier ging TS nog wél naar een andere school, maar aangezien hij alles weet zocht hij wat goede grappen om de boel daar een beetje op stelten te zetten; SES / Pranks voor op school?
Deze spreekt redelijk voor zich; SEX / seks in de bioscoop?
En TS weet écht alles, heus; SES / Hoeveel vakken heb je precies nodig voor je HAVO-examen?
Ik denk dat jij in jouw positie dat soort vragen beter niet kan stellen. Ik gok dat er hier weinig mensen zitten die het slechter hebben gedaan qua school dan jij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:55 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Eerste was een oprechte vraag. Ik heb zelfs nooit van mijn leven een sigaret aangeraakt. die andere school is het OPDC en de 4e is niks raars aan? De laatste was even een onduidelijkheid.
Ik vraag me af hoe ver jij het met je school hebt geschopt als je midden op een werkdag een jongetje van 17 stalkt op een forum.
Beetje onredelijk als de meesten boven de 25 zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in jouw positie dat soort vragen beter niet kan stellen. Ik gok dat er hier weinig mensen zitten die het slechter hebben gedaan qua school dan jij.
De meesten hebben op hun 18/19e anders gewoon de middelbare school afgerond hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Beetje onredelijk als de meesten boven de 25 zijn
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Als jij dit pad gaat volgen heb je op je 25 toch ook nog niets afgerond? Dat is zelfs je voornemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:59 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Dit topic is een redelijk goede indicatie wat je kunt verwachten als de rechter je dingen gaat vragen. Volgens mij realiseer je je nog niet helemaal wat er allemaal op je staat te wachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:55 schreef BvBrMTW het volgende:
Ik vraag me af hoe ver jij het met je school hebt geschopt als je midden op een werkdag een jongetje van 17 stalkt op een forum
mijn voornemen is er alles aan te doen om mijn examen dit jaar te halenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Als jij dit pad gaat volgen heb je op je 25 toch ook nog niets afgerond? Dat is zelfs je voornemen?
Neuh.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
mijn voornemen is er alles aan te doen om mijn examen dit jaar te halen
En daarna? Stoppen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
mijn voornemen is er alles aan te doen om mijn examen dit jaar te halen
Dat realiseerde ik mij inderdaad niet en dat is precies de rede dat ik dit topic starttequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dit topic is een redelijk goede indicatie wat je kunt verwachten als de rechter je dingen gaat vragen. Volgens mij realiseer je je nog niet helemaal wat er allemaal op je staat te wachten.
Daarna zijn er genoeg opties.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En daarna? Stoppen?
Dat is ook nog maar een heel klein percentage van de bevolking die dat doet hoor
Het is namelijk niet zo'n goed idee
Gewoon die rechter vragen wat hij nou eenmaal klaargespeeld heeft op school, ja tog nie dan! Wie denkt hij wel niet dat hij is, je zat thuis toch gewoon aan school te werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dit topic is een redelijk goede indicatie wat je kunt verwachten als de rechter je dingen gaat vragen. Volgens mij realiseer je je nog niet helemaal wat er allemaal op je staat te wachten.
Precies, HAVO is geen beroepsopleiding.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En daarna? Stoppen?
Dat is ook nog maar een heel klein percentage van de bevolking die dat doet hoor
Het is namelijk niet zo'n goed idee
Zoals? Niemand gaat je aannemen met alleen een havo diploma en zelf iets starten word ook lastig omdat je in veel sectoren toch over iets van een opleiding moet beschikkenquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik geen vervolgopleiding ga doen. ik wil rustig een jaartje alle opties bekijken en niet gewoon iets kiezen 'omdat dat hoort en iedereen het doet'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zoals? Niemand gaat je aannemen met alleen een havo diploma en zelf iets starten word ook lastig omdat je in veel sectoren toch over iets van een opleiding moet beschikken
Tja er zijn natuurlijk beroepen waarbij dat niet geld maar omdat je op deze manier weinig skills opbouwt behalve 'hoe kan ik dingen ontduiken en zo min mogelijk doen?' is de kans dat je daar succesvol in bent vrij klein
Ga maar eens onderzoeken hoeveel mensen zonder diploma van een mbo/hbo of wo een succesvolle carrière hebben en hoeveel er afhankelijk zijn van de overheid?
Snap ik, je hebt het ook zo druk gehad met school de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geen vervolgopleiding ga doen. ik wil rustig een jaartje alle opties bekijken en niet gewoon iets kiezen 'omdat dat hoort en iedereen het doet'
Je kunt toch ook gewoon nu al je opties bekijken?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geen vervolgopleiding ga doen. ik wil rustig een jaartje alle opties bekijken en niet gewoon iets kiezen 'omdat dat hoort en iedereen het doet'
Was ook mijn idee in eerste instantie. echter zijn het klassen van 10 mensen. iedereen zit apart en moet voor zichzelf werken. ook staan er 2 leerkrachten voor die klas die je in de gaten houden. Gaat dus moeilijk worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef JoelBaka het volgende:
TS is het niet een idee om toch naar die school te gaan, maar dat je dan in de les gewoon werkt aan je NHA dingen. (Of thuis) Als je dan in februari stopt, ga je gewoon op eigen houtje verder. Dat zit je wel gewoon netjes op school de komende maanden en heb je toch zat tijd om je voor te bereiden. Ik snap dat het niet chill is, maar het scheelt wel veel gezeik...
Doe ik ook, maar heb nog niks gevonden wat me oprecht interesseert.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon nu al je opties bekijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |