Het was gewoon uit interessequote:Op maandag 8 september 2014 22:12 schreef Goejedag het volgende:
Nee hoor gewoon proberen, hou je ons wel op de hoogte?
Overigens is in de VS "attempted bribery" wel strafbaar.quote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef BvBrMTW het volgende:
Of is het zoals in Amerika dat het niet strafbaar is tot er een transactie heeft plaatsgevonden?
^quote:Op maandag 8 september 2014 22:17 schreef Faux. het volgende:
Reacties in zulke topics altijdInteresse is blijkbaar niet meer oké op FOK!
was het niet dat er minstens een 1$ biljet overgedragen moest worden?quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Overigens is in de VS "attempted bribery" wel strafbaar.
Hangt van de vorm van omkoperij af. Het kan ook via 'diensten'....quote:Op maandag 8 september 2014 22:17 schreef Koempel020 het volgende:
Het is niet per se illegaal. Er ontstaan alleen problemen wanneer iets boven tafel komt en het hard gemaakt kan worden!
Ik had het gewoon over geldtransacties, ik begrijp ook wel dat seksuele relaties sowieso niet mogelijk zijn in een leraar-docent verhouding.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef ADQ het volgende:
[..]
Hangt van de vorm van omkoperij af. Het kan ook via 'diensten'....
True story. Het moet hard kunnen worden gemaakt dat er iets tastbaars is 'betaalt' voor een bepaalde daad.quote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef ADQ het volgende:
[..]
Hangt van de vorm van omkoperij af. Het kan ook via 'diensten'....
Lekker kut inderdaad ook als je als lurker benieuwd bent naar het antwoord.quote:Op maandag 8 september 2014 22:17 schreef Faux. het volgende:
Reacties in zulke topics altijdInteresse is blijkbaar niet meer oké op FOK!
Onzin.quote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
True story. Het moet hard kunnen worden gemaakt dat er iets tastbaars is 'betaalt' voor een bepaalde daad.
quote:Met gelijke straf wordt gestraft hij die aan iemand die, anders dan als ambtenaar, werkzaam is in dienstbetrekking of optreedt als lasthebber, naar aanleiding van hetgeen deze in zijn betrekking of bij de uitvoering van zijn last heeft gedaan of nagelaten dan wel zal doen of nalaten, een gift of belofte doet van die aard of onder zodanige omstandigheden, dat hij redelijkerwijs moet aannemen dat deze de gift of belofte in strijd met de goede trouw zal verzwijgen tegenover zijn werkgever of lastgever.
En zelfs al zou dat er niet staan, dan is een poging tot een misdrijf ook strafbaar in Nederland (in tegenstelling tot een poging tot overtreding).quote:
Ik neem aan dat je je leraar Nederlands wil omkopen?quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef BvBrMTW het volgende:
Kan me overigens ook niet voor stellen dat dit niet een hele hoop gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |