abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145335492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat komt doordat endomondo dan de GPS-hoogtemetingen toont. En die zijn voor ons platte land waardeloos, omdat de onnauwkeurigheid groter is dan de hoogteverschillen. In het heuvelachtige Engeland is dat effect een stuk minder.

Gelukkig gebruikt Garmin Connect hoogtekaarten om de GPS-data te overschrijven.
Maar die hoogtekaarten kloppen dan weer minder als je kortere klimmetjes enzo hebt. Zoals hier op de veluwezoom. Het is allemaal sucks :P
pi_145335741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Maar die hoogtekaarten kloppen dan weer minder als je kortere klimmetjes enzo hebt. Zoals hier op de veluwezoom. Het is allemaal sucks :P
Inderdaad, dat heb ik op de Balijbrug.
pi_145335856
DE BALIJBRUG.

DUN DUN DUN DUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Net m'n adres gestuurd naar die aardige meneer (na even wat background checks enzo, seems legit!).
O+ En hem meteen wat UK-marketing tips gegeven :+
Ja doei.
pi_145336351
Eens kijken of ik naast mijn hardlooptalent ook nog beschik over wat schrijftalent :P

Wegens gebrek aan een blog, (voorlopig) nog in spoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145336428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:42 schreef trolley het volgende:
Eens kijken of ik naast mijn hardlooptalent ook nog beschik over wat schrijftalent :P

Wegens gebrek aan een blog, (voorlopig) nog in spoilers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, grappig verhaal :P Om je middel knopen was geen optie?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145336585
We moeten al die verhalen gaan bundelen. Ik denk dat het wel eens een bestseller kan worden.
pi_145336666
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Devv het volgende:
We moeten al die verhalen gaan bundelen. Ik denk dat het wel eens een bestseller kan worden.
Het grote Fok! trainings- en wedstrijd verslagen verzamel boek :D

Ik zie het begin van een reeks. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145336858
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wow! O+

Ik had gisteren op FB een vraag gesteld over een goedje dat blaren tegen zou moeten gaan maar alleen in de VS te krijgen is. Kreeg antwoord van het bedrijf dat ik maar even moest mailen en dat we dat dan zouden regelen.

Biedt hij aan om het gewoon voor niets op te sturen O+ :o De mensheid! Vertrouwen! Restored! _O_
Hoe wie wat waar?
Welk spul is dat?
pi_145336890
https://www.footkinetics.com/ --> RunGoo

Na wat reviews lezen en vragen her en der tot de conclusie gekomen dat het het proberen waard is.
Ja doei.
pi_145336975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
https://www.footkinetics.com/ --> RunGoo

Na wat reviews lezen en vragen her en der tot de conclusie gekomen dat het het proberen waard is.
Top, ga ff lezen ^O^
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:05:54 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145337047
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het grote Fok! trainings- en wedstrijd verslagen verzamel boek :D

Ik zie het begin van een reeks. ;)
Jaaaaaa!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145337135
Zo, wat een heerlijke training was dat. eerst 10 km op beoogd HM tempo (5.40) gerend (behalve dat ik dat niet kan, dus ietsje sneller. 5.33), zonder dat het erg veel moeite kostte. Daarna nog 6 km naar huis gehobbeld op 5.50. En zonder echt leeg of stuk te gaan.

Das mooi, want dat betekent dat ik mijn doel (onder de 2 uur) zeker wel moet kunnen halen. Alleen Amsterdam Dance Event *O* kan nog roet in het eten gooien.

Overigens lang-kort gegaan, en dat was warm. Maargoed, mijn lang was dan ook een thermo-ski-longsleeve. Prima ding, maar niet als het 13 graden is :')

SPOILER
pi_145337242
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

haha, grappig verhaal :P Om je middel knopen was geen optie?
Had gekund, maar op dat moment vond ik hem om dat paaltje hangen comfortabeler klinken :P En dat was het ook waarschijnlijk, want de laatste twee kilometer wel met m'n vestje om m'n middel geknoopt gelopen, maar dat liep i.c.m. niet heul relaxed.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145337304
Ik ga toch maar verstandig doen.

Wil iemand mijn startnummer (+ t-shirt maat L) voor de 5km Ajax Foundation Run van a.s. zondag overnemen tegen kostprijs?

Na alles wat er gebeurd is de afgelopen weken staat mijn hoofd even niet naar hardlopen en eigenwijs wel gaan gaat vast eindigen in een grote teleurstelling.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:16:50 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145337349
Verkeerde club...
F means you're fucked
pi_145337477
Ik heb net heerlijk gelopen in kort kort.
Niks guur weer, ik gun de marathon van Eindhoven dit weekeind dit weer toe, dan kan men daar echt mooie tijden lopen :)

Mijn benen deden ook weer vrolijk hun werk zonder te mopperen (na wat rust dagen). Als was mijn lies een beetje aan het zeuren vandaag, maar goed.

Als ik morgen weinig tot geen last heb van enige vorm van spierpijn zie ik de Devil's trail van volgend weekend met plezier tegemoet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145337490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef YUR het volgende:
Verkeerde club...
:6
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2014 @ 18:41:31 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145337984
Zeg Zwabbert, hoe zit het met werken zondag?
pi_145338102
quote:
5s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Zwabbert, hoe zit het met werken zondag?
Tot nu toe niks aan de hand. Niemand ziek. Ik ga er vanuit dat ik niet hoef te komen, maar ik zal zondag tijdens onze superbruggenloop wel de telefoon meenemen, aangezien ik dus geconsigneerd ben.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2014 @ 18:51:39 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145338248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Tot nu toe niks aan de hand. Niemand ziek. Ik ga er vanuit dat ik niet hoef te komen, maar ik zal zondag tijdens onze superbruggenloop wel de telefoon meenemen, aangezien ik dus geconsigneerd ben.
Mooi! Arquero kan waarschijnlijk ook.

Ik heb 'm trouwens omgedoopt tot 'oeververbindingenloop'.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2014 @ 18:58:02 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145338434
Ik ga zo maar ff een kilometer of 6 a 7. In kort-kort. #yolo
pi_145338638
Net een kort rondje buiten gespeeld in de regen O+ In kort/kort en het was nog best warm.
pi_145338745
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mooi! Arquero kan waarschijnlijk ook.

Ik heb 'm trouwens omgedoopt tot 'oeververbindingenloop'.
Mooi!
Nu al veel zin in! *G*
Had je die ook ergens staan in endomondo?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:18:06 #99
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145339247
Oververbindingenloop. Pakkende titel :{ ;)
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:32:31 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145339850
Op m'n werk is het gezond leven/eten week. Vandaag was er een soort marktdag, stuk of 30 kraampjes van diverse (lokale) bedrijven. Alles van zelfgemaakte honing tot draagdoeken, van trampoline-workout tot... Vibram Five Fingers :D
Uiteraard aangedaan en even een stukje heen- en weer gerend 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')