Maar die hoogtekaarten kloppen dan weer minder als je kortere klimmetjes enzo hebt. Zoals hier op de veluwezoom. Het is allemaal sucksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat komt doordat endomondo dan de GPS-hoogtemetingen toont. En die zijn voor ons platte land waardeloos, omdat de onnauwkeurigheid groter is dan de hoogteverschillen. In het heuvelachtige Engeland is dat effect een stuk minder.
Gelukkig gebruikt Garmin Connect hoogtekaarten om de GPS-data te overschrijven.
Inderdaad, dat heb ik op de Balijbrug.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar die hoogtekaarten kloppen dan weer minder als je kortere klimmetjes enzo hebt. Zoals hier op de veluwezoom. Het is allemaal sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:42 schreef trolley het volgende:
Eens kijken of ik naast mijn hardlooptalent ook nog beschik over wat schrijftalent
Wegens gebrek aan een blog, (voorlopig) nog in spoilers.haha, grappig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om je middel knopen was geen optie?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Het grote Fok! trainings- en wedstrijd verslagen verzamel boekquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:49 schreef Devv het volgende:
We moeten al die verhalen gaan bundelen. Ik denk dat het wel eens een bestseller kan worden.
Hoe wie wat waar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wow!
Ik had gisteren op FB een vraag gesteld over een goedje dat blaren tegen zou moeten gaan maar alleen in de VS te krijgen is. Kreeg antwoord van het bedrijf dat ik maar even moest mailen en dat we dat dan zouden regelen.
Biedt hij aan om het gewoon voor niets op te sturen![]()
De mensheid! Vertrouwen! Restored!
Top, ga ff lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
https://www.footkinetics.com/ --> RunGoo
Na wat reviews lezen en vragen her en der tot de conclusie gekomen dat het het proberen waard is.
Jaaaaaa!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het grote Fok! trainings- en wedstrijd verslagen verzamel boek
Ik zie het begin van een reeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had gekund, maar op dat moment vond ik hem om dat paaltje hangen comfortabeler klinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha, grappig verhaalOm je middel knopen was geen optie?
quote:
Tot nu toe niks aan de hand. Niemand ziek. Ik ga er vanuit dat ik niet hoef te komen, maar ik zal zondag tijdens onze superbruggenloop wel de telefoon meenemen, aangezien ik dus geconsigneerd ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Zwabbert, hoe zit het met werken zondag?
Mooi! Arquero kan waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tot nu toe niks aan de hand. Niemand ziek. Ik ga er vanuit dat ik niet hoef te komen, maar ik zal zondag tijdens onze superbruggenloop wel de telefoon meenemen, aangezien ik dus geconsigneerd ben.
Mooi!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi! Arquero kan waarschijnlijk ook.
Ik heb 'm trouwens omgedoopt tot 'oeververbindingenloop'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |