hoe is het met jou nu??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:47 schreef NotTheSame het volgende:
Speeeeees! Lees ik weer eens een avond niet mee, ga je toch in de werpstand![]()
! Hopelijk heb je je kleine meissie al in armen!
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe is het met jou nu??
mogguh ladies.. de nacht begon goed voor mij .. vanaf tien over één elk uur wel wakker geweest, en nu met keelpijn, en dus met koffie met extra suiker, maar opgestaan
wat een gigantisch dubbel en kutgevoel moet dit zijn .. ik wens je alle kracht die je nodig hebt ... sterkte meissjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. We uitzicht op een einde. Zometeen word de afspraak voor euthenasie gemaakt. Dokter komt net binnen.
Beterschap meid!
Ja, ik ben een keertje flauwgevallen. Op straat ook. (Was trouwens wel wat later in de zwangerschap, rond drie maanden.) Meteen de hele buurt om me heen, want het was vlakbij mijn huis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:42 schreef purebliss het volgende:
Heel veel sterkte nts!
Nog meer dames die tijdens de eerste weken van hun zwangerschap zo verschrikkelijk duizelig waren?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:42 schreef purebliss het volgende:
Heel veel sterkte nts!
Nog meer dames die tijdens de eerste weken van hun zwangerschap zo verschrikkelijk duizelig waren?
Ok dankje wel! Ijzer was bij de vorige 2 keer ook gewoon goed bij mij. Deze keer geen idee, als het zo doorgaat zal ik eens informeren of het handig is om eerder te prikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]. Ik had boven een broodje/cracker en drinken zodat ik eerst at voordat ik mijn peuter ging wassen,aankleden etc. Zo'n ochtendritueel kost ook veel energie.
Meer eten smorgens hielp goed en later kreeg ik extra ijzer ( ivm tweeling, Hb was 8.3 ofzo) en met meer ijzer voelde ik me ook beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |