Als je maar scherp bent voor morgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit. Ik bedoel, je kan wel hersenloos Alba gifs en oneliners dumpen maar ik verwerk dat graag in het debat in het topic.
Ik ga nog even wikipedia in mijn kop stampen oké?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je maar scherp bent voor morgen.
Op zich een redelijk cijfer, maar als je dan ziet dat RTL Late Night ruim 1,2 miljoen scoort...quote:
Ik was vroeg gaan slapen. Maar ik zie dat ik zelfs de kijkcijfers al niet meer hoef te posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Waar was die oude zeikstraal eigenlijk? Of komt hij alleen nog 's ochtends de kijkcijfers posten?
Zo winnen we nooit van die neger natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich een redelijk cijfer, maar als je dan ziet dat RTL Late Night ruim 1,2 miljoen scoort...
En kijk ook naar de kijkcijfers van de programma's op Nederland 1 voordat Pauw begint. Vermist en De Rijdende Rechter hadden beide exact hetzelfde cijfer: 1.446.000 kijkers.
Conclusie: kijkers van Nederland 1 zappen massaal weg of gaan massaal slapen als Pauw begint.
Dat is misschien onderdeel van het probleem; het late aanvangstijdstip. Maar naast absolute kijkcijfers wordt ook een marktaandeel gepubliceerd; hoeveel procent van de kijkers kijkt op dat moment naar dat programma. Ik noem bewust steeds ook dat marktaandeel. Daarin is dus meegewogen dat een deel van de kijkers de tv uitzet en gaat slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck die kutpauw, boeiend wat die gast doet. Die begint ook om 22:30 niet te vergeten opperbeunhazen
Niet zo ouwehoeren Stijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck die kutpauw, boeiend wat die gast doet. Die begint ook om 22:30 niet te vergeten opperbeunhazen
Kijkcijfers zijn inderdaad afhankelijk van veel factoren. Het net waarop het uitgezonden wordt, Ned 1 (npo1) trekt meer kijkers dan Net5 of Veronica. De programma's die ervoor zitten en de programma's op andere netten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is misschien onderdeel van het probleem; het late aanvangstijdstip. Maar naast absolute kijkcijfers wordt ook een marktaandeel gepubliceerd; hoeveel procent van de kijkers kijkt op dat moment naar dat programma. Ik noem bewust steeds ook dat marktaandeel. Daarin is dus meegewogen dat een deel van de kijkers de tv uitzet en gaat slapen.
Gisteren: RTL Late Night 27,2%, Pauw 19,2%.
Overigens is 646.000 kijkers de beste dinsdag-score van Pauw tot nu toe. En het is nummer-3 qua best bekeken uitzendingen tot dusver.
Bedankt Henk.
Stijn, jij bent tof en stoer dat je Timmerfrans schrijftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
timmerfrans de enige gast vanavond?
Nog steeds geen andere gasten aangekondigd, dus ik denk het wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Beetje treurig niveau krijgt dit topic inderdaad.
Vanavond dus een 1-man show van Timmerfrans?
Die is oud geworden in 4 jaar zeg.quote:
hij is op de hipster tour gegaan met zijn brilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die is oud geworden in 4 jaar zeg.
Zelfpijper zijn is de droom van iedere Fokkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Timmermans is een prima boegbeeld voor ons land maar ook een beetje een zelfpijper.
hij kan de partijen bij elkaar brengenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Zijn grootste talent is zijn meertaligheid, daar is alles dan ook wel mee gezegd.
Veel algemeenheden. Wat heeft hij nu concreet beloofd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kan de partijen bij elkaar brengen
Gewoon negeren. Altijd wat te zeiken zulke mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kan de partijen bij elkaar brengen
Evertjan en kwaliteitsposts ook niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
sociaal-democraten en humor is idd een niet al te beste combi
Wim Kok was een echte geinponem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
sociaal-democraten en humor is idd een niet al te beste combi
Nouja zeg Alors...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Evertjan en kwaliteitsposts ook niet.
ja het is watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Evertjan en kwaliteitsposts ook niet.
zure man. totaal geen gevoel voor humorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wim Kok was een echte geinponem.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef Martinello het volgende:
Moet Frans zijn bijbaan bij Specsavers nu ook opgeven?
Die man van de reclame lijkt echt op hem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:16 schreef Martinello het volgende:
Moet Frans zijn bijbaan bij Specsavers nu ook opgeven?
Ik vind Evertjan een hele leuke user.quote:
je liegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind Evertjan een hele leuke user.
Ik ook, beetje jammer wat Alors nu zegt maar misschien verandert ze van gedachte.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind Evertjan een hele leuke user.
nee jijquote:
kan hij vast wennen voor als hij de eu in gaatquote:
Hier dus http://pauwenwitteman.vara.nl/liveplayer.4247.0.htmlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Op de livepage staan allemaal opvallende tweets rechts van het beeld, zoals dit
https://pbs.twimg.com/media/BoBV9R8IQAAbaH8.jpg:small
dit overtuigt mij wel andersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Pechtold heeft leuke stagiairesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Tetten!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier dus http://pauwenwitteman.vara.nl/liveplayer.4247.0.html
tanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Ik wil een traan zien, anders kan ik beter naar Tan kijken.
Gramulanion vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tanwat heeft iedereen toch met die humberto tan met zijn aidsonderwerpen
je moeder had ook ooit een klein putjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Putin nog ontmoet toen hij nog een kleine Putje was.
Jij weet de discussie een sterke inhoudelijk impuls te geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moeder had ook ooit een klein putje
zo.
Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gramulanion vindt dit niet leuk.
Inderdaad, zat net de foto's op je FB te bekijken...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb Putin nog ontmoet toen hij nog een kleine Putje was.
Gewoon een hele enge man ditquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Fransie heeft wel een goed gevoel voor theater.
Ik snap het ook niet... net over die vliegtuig en die raket en nu denkt hij dat het onderzoek al klaar is?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat stelt Pauw een aparte vragen de hele tijd.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Andries Knevel is zijn adviseur.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is sowieso een kwestie van tijd, de Turkse overheid heeft Kobani het mes op de keel gezet. IS slacht het af.quote:
Mafklapper! Dorpsidioot!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ach kijk de nabestaanden. En ik weet dat dit nu bot klinkt, maar ook die hebben op TV nog geen enkele traan kunnen kweken. Zo ook bij Sandy Hook en die Batman Masacre. Aluhoedjes hebben er zo hun bedenkingen over....
En ook die zeiden als eerste over dat geheimhoudings pact over het onderzoek, en bleken weer gelijk te hebben.
MH17=M370 is misschien wel de meest enge conclusie van dat soort sites, maar ik sluit het ook niet uit.
Zo en kom nu maar weer op met je jullie droeftoeter replies....
Ja je weet wel, van dat liedje, de Copa Kobane.quote:
Alsof hij soms dichtklapt en dan een vraag via zijn oortje binnenkrijgt ofzo. De manier waarop hij het brengt, en ook de vragen die hij soms stelt, alsof hij er niet helemaal bij is.quote:
Pauw zal door de kijkcijfers en nieuwe concept ook wel onder druk staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof hij soms dichtklapt en dan een vraag via zijn oortje binnenkrijgt ofzo. De manier waarop hij het brengt, en ook de vragen die hij soms stelt, alsof hij er niet helemaal bij is.
Paul Witteman seint hem in.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alsof hij soms dichtklapt en dan een vraag via zijn oortje binnenkrijgt ofzo. De manier waarop hij het brengt, en ook de vragen die hij soms stelt, alsof hij er niet helemaal bij is.
Het hele leven is een hoax.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je je ooit verdiept in Sandy Hook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |