Als je maar scherp bent voor morgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit. Ik bedoel, je kan wel hersenloos Alba gifs en oneliners dumpen maar ik verwerk dat graag in het debat in het topic.
Ik ga nog even wikipedia in mijn kop stampen oké?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je maar scherp bent voor morgen.
Op zich een redelijk cijfer, maar als je dan ziet dat RTL Late Night ruim 1,2 miljoen scoort...quote:
Ik was vroeg gaan slapen. Maar ik zie dat ik zelfs de kijkcijfers al niet meer hoef te posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Waar was die oude zeikstraal eigenlijk? Of komt hij alleen nog 's ochtends de kijkcijfers posten?
Zo winnen we nooit van die neger natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich een redelijk cijfer, maar als je dan ziet dat RTL Late Night ruim 1,2 miljoen scoort...
En kijk ook naar de kijkcijfers van de programma's op Nederland 1 voordat Pauw begint. Vermist en De Rijdende Rechter hadden beide exact hetzelfde cijfer: 1.446.000 kijkers.
Conclusie: kijkers van Nederland 1 zappen massaal weg of gaan massaal slapen als Pauw begint.
Dat is misschien onderdeel van het probleem; het late aanvangstijdstip. Maar naast absolute kijkcijfers wordt ook een marktaandeel gepubliceerd; hoeveel procent van de kijkers kijkt op dat moment naar dat programma. Ik noem bewust steeds ook dat marktaandeel. Daarin is dus meegewogen dat een deel van de kijkers de tv uitzet en gaat slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck die kutpauw, boeiend wat die gast doet. Die begint ook om 22:30 niet te vergeten opperbeunhazen
Niet zo ouwehoeren Stijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck die kutpauw, boeiend wat die gast doet. Die begint ook om 22:30 niet te vergeten opperbeunhazen
Kijkcijfers zijn inderdaad afhankelijk van veel factoren. Het net waarop het uitgezonden wordt, Ned 1 (npo1) trekt meer kijkers dan Net5 of Veronica. De programma's die ervoor zitten en de programma's op andere netten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is misschien onderdeel van het probleem; het late aanvangstijdstip. Maar naast absolute kijkcijfers wordt ook een marktaandeel gepubliceerd; hoeveel procent van de kijkers kijkt op dat moment naar dat programma. Ik noem bewust steeds ook dat marktaandeel. Daarin is dus meegewogen dat een deel van de kijkers de tv uitzet en gaat slapen.
Gisteren: RTL Late Night 27,2%, Pauw 19,2%.
Overigens is 646.000 kijkers de beste dinsdag-score van Pauw tot nu toe. En het is nummer-3 qua best bekeken uitzendingen tot dusver.
Bedankt Henk.
Stijn, jij bent tof en stoer dat je Timmerfrans schrijftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
timmerfrans de enige gast vanavond?
Nog steeds geen andere gasten aangekondigd, dus ik denk het wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Beetje treurig niveau krijgt dit topic inderdaad.
Vanavond dus een 1-man show van Timmerfrans?
Die is oud geworden in 4 jaar zeg.quote:
hij is op de hipster tour gegaan met zijn brilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die is oud geworden in 4 jaar zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |