Dat kan zeer zeker, kleurintensiteit verschilt ook per camera model. Zo had ik een toestel dat echt prachtig groen kon schieten... op de foto van Kris in de beek heb je wel haar jeans als referentie... de schoenen neigen meer naar zwart ja...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:21 schreef Ouder1 het volgende:
Het is toch zo dat belichting kleuren enorm kunnen veranderen? Een ander natuurlijk licht (scherpte en stand zon, lokatie e.d.),een ander soort kunstlicht, een andere lamp, overnemen van kleuren waar het tegenaan ligt (vloer bv) maar ook de gebruikte camera en met of zonder flits?
Ik meen een blauwe gloed te zien bij één van die foto's bij het bergbeekje. De zool is niet wit maar meer donkergrijs wat dan al snel op zwart gaat lijken..
Wat denk jij? Kan dat 'blauw' liggen aan belichting/camera?
Wie weet levert het daar nog een leuke discussie opquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:36 schreef jackie12 het volgende:
[...]
Daar hebben of de Oekraieners of de Russen het gedaan
Domnivoor,Domnivoor......Gaaaaaaaap.
Nee, ik weet daar niets van. Ik denk dat er qua onderzoek eigenlijk geen enkel resultaat bekend is. Niet van de huid die is gevonden, niet van het water in het flesje van de rugzak.. en niet van doodverklaringen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:31 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik stelde de vraag al eerder vanavond:
Is er van Lisanne wel een officieel Panamees overlijdensrapport vrijgegeven en van Kris niet of van beiden niet? Weet jij dat, want niemand weet het blijkbaar.
Bedankt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, ik weet daar niets van. Ik denk dat er qua onderzoek eigenlijk geen enkel resultaat bekend is. Niet van de huid die is gevonden, niet van het water in het flesje van de rugzak.. en niet van doodverklaringen.
Nee je hebt gelijk, daarom was ik zelf ook niet zo overtuigd reeds van de bevinding.. al blijft het wel zowat de enige functie waar lagen loslaten, vandaar mijn interesse.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:41 schreef oompaloompa het volgende:
Ik begrijp het echt niet en wil het graag leren. De functie omschrijving zegt dat het een functie is die wat in focus is op een andere layer gooit dan wat uit focus is. Er van uitgaande dat je een foto met een persoon focust op de persoon, is de persoon op een losse laag en de achtergrond op een losse laag toch heel logisch? Of mis ik iets?
Ben niet facetious oid, ik denk dat ik gewoon een stapje in de interpretatie mis.
De Volkskrant schreef trouwens over die overvallen op El Pianista:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:55 schreef vronie het volgende:
11en 30 vroeg zich af waarom er hier nu een gids voor nodig was.
http://www.vermist.nl/nie(...)elroute-la-pianista/
Daarom dus
http://www.volkskrant.nl/(...)an-vermeld~a3680236/quote:De Lonely Planet waarschuwt in zijn tekst wel voor berovingen. De taalschool liet deze waarschuwing achterwege.
Er zijn nog meer kalveren die kunnen verdrinken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:
Als het kalf verdronken is...Sinaproc is deze week begonnen met het veiliger maken van Sendero El Pianista
http://www.prensa.com/uho(...)nderos-panama/404547
http://elsiglo.com/panama(...)icos-panama/23811134
Nee, tis niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:12 schreef jackie12 het volgende:
heb net voor de 1e keer iets onzinnigs op WS gepost.
Wie zit daar ook op van hier en onder welke naam?
En WS? is t wat?
Dank je voor de links.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:
Als het kalf verdronken is...Sinaproc is deze week begonnen met het veiliger maken van Sendero El Pianista
http://www.prensa.com/uho(...)nderos-panama/404547
http://elsiglo.com/panama(...)icos-panama/23811134
De ouders van L. hebben de botten en kunnen dus, neem ik aan, desgewenst door een Nederlandse arts een verklaring van overlijden laten opstellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:48 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik weet wel, dat toen de zoon van een goede vriendin hier in Nederland vermist werd en na 2 maanden dood gevonden werd door vissers, de overlijdensverklaring binnen 2 weken zwart op wit was. En persoonlijk hoorde ze het binnen paar uur van haar begeleidende politieagent.
Ja sorry ik kan er ook alleen een google vertaling van maken. La Prensa doet wel vaak later een Engelse versie maar die zag ik nu nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:18 schreef vronie het volgende:
[..]
Dank je voor de links.
Maar ik denk dat ik maar een cursus Spaans moet volgen
Misschien niet maar IL moet hier wel van geweten hebben dit artikel ging over berovingen in Decemberquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Volkskrant schreef trouwens over die overvallen op El Pianista:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)an-vermeld~a3680236/
Deze waarschuwing in de LP is: "Don't go alone and exercise caution as robberies have been reported here."
Maar dit stond niet in de vorige editie van de Lonely Planet, en is dus niet opzettelijk weggelaten door de taalschool.
Nee, dat kan in dit geval niet; althans niet zonder tussenkomst van een officier van justitie en eventueel het NFI.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De ouders van L. hebben de botten en kunnen dus, neem ik aan, desgewenst door een Nederlandse arts een verklaring van overlijden laten opstellen.
Waarschijnlijk wel. Al zal ze niet alles volgen wat er in Boquete gebeurt: ze woont zelf in Costa Rica.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:23 schreef vronie het volgende:
Misschien niet maar IL moet hier wel van geweten hebben dit artikel ging over berovingen in December
Dat is ook zo dat zij daar pas waren maar, je kan ook vooronderzoekingen doen op internet hoe veilig dit gebied is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Al zal ze niet alles volgen wat er in Boquete gebeurt: ze woont zelf in Costa Rica.
De vraag is of L & K dit geweten hebben. Ze waren nog maar net in Boquete aangekomen.
maar krijg je die dan, omdat er maar zo weinig resten gevonden zijn ? en geen schedels ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De ouders van L. hebben de botten en kunnen dus, neem ik aan, desgewenst door een Nederlandse arts een verklaring van overlijden laten opstellen.
Zit je nu hier om enkel te stangenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:44 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
maar krijg je die dan, omdat er maar zo weinig resten gevonden zijn ? en geen schedels ?
ik vraag het me af...hier heb ik geen ervaring mee in het mortuarium...
heb het geprobeerd op te zoeken net, maar ik kon er niets over vinden..
Dat is wel eens bij een tv-serie (dacht CSI) voorbij gekomen..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:30 schreef jackie12 het volgende:
Niet lachen. Maar kun je als je de foto 10000000000 x vergroot op de mirador in het spiegelbeeld in haar ogen ook zien wie de foto maakt?
Via de link die ik gaf wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:49 schreef kintp het volgende:
[..]
Dat is wel eens bij een tv-serie (dacht CSI) voorbij gekomen..
Of het ook daadwerkelijk kan betwijfel ik.
Lijkt me wel iets dat je zelf kunt uittesten met een hele goede foto
Zuchtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:51 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
p a r d o n ??????????????
wie ben jij ??? Begin je weer ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |