Dat kan jij helemaal niet wetenquote:
Ooit moet ze weer los he, of je moet een kelder hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is vastbinden en mond afplakken altijd nog een optie.
Klopt, maar nadat ze geslapen heeft. Is alles weer goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten
[..]
Ooit moet ze weer los he, of je moet een kelder hebben.
Niet die 30 centimeter nee, zo groot is m'n clit nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten
[..]
Ooit moet ze weer los he, of je moet een kelder hebben.
Daar is een vingertop al genoeg voor over het algemeenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet die 30 centimeter nee, zo groot is m'n clit niet
MAAR JE WEET VERDOMME BEST WAT IK BEDOEL
De mijne is 25 bij 25 cmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is een vingertop al genoeg voor over het algemeen
Nou danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet die 30 centimeter nee, zo groot is m'n clit niet
MAAR JE WEET VERDOMME BEST WAT IK BEDOEL
Ik heb grote handenquote:
Neequote:
quote:
Ik kan me van de meet herinneren dat dat wel meeviel.quote:
Haha, je hebt het over een vrouw he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, maar nadat ze geslapen heeft. Is alles weer goed.
Mijn joint in je kont kun je krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed, buig maar dan mep ik dat wel even eruit
Ja maar toch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, je hebt het over een vrouw he.
Trusten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn joint in je kont kun je krijgen
Nee, maar ik ga slapen, dusse. Doei![]()
Ssssttttquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan me van de meet herinneren dat dat wel meeviel.
Wat anders in je eigen kont bedoel jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn joint in je kont kun je krijgen
Nee, maar ik ga slapen, dusse. Doei![]()
Die gaat in de ochtend alles nog weten en dan 3x zo erg zijnquote:
Ah shit ja, daar heb je gelijk. Dat was ik helemaal vergeten. En je gaat dat ook 10x zo hard terug krijgen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat anders in je eigen kont bedoel je![]()
Trusten
[..]
Die gaat in de ochtend alles nog weten en dan 3x zo erg zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig, mijne levert nog prima trouwe dienstquote:
Jam jamquote:
Lekkolquote:
Vakantie? Wat is dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:37 schreef S15 het volgende:
Goedemorgen
Ben maar eens aan het kijken voor vakanties
Als je 'm op komt halen wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Jam jamKunnen we er een bij je bestellen?
Dat wilde ik ook al vragen inderdaadquote:
Maar wat is het dan? Een kroeg? Bedrijf? Land?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Wil in 2015 weer twee keer gaan, heerlijk
quote:
Dat valt altijd te overwegenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je 'm op komt halen wel.
Dan schijn je een paar dagen ergens naar toe te gaan ofzo. Ik kan me vaag herinneren dat ik dat jaren geleden ook weleens deed.quote:
Oja, dat jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan schijn je een paar dagen ergens naar toe te gaan ofzo. Ik kan me vaag herinneren dat ik dat jaren geleden ook weleens deed.
Mijn ouders wilden altijd perse naar de bergen en de sneeuw. In de zomerquote:
Tig uur in de auto, dagen nodig om bij te komen. En als je terug bent ben je meteen weer eraan toequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan schijn je een paar dagen ergens naar toe te gaan ofzo. Ik kan me vaag herinneren dat ik dat jaren geleden ook weleens deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |