zie in de opening, die vrouw die direct voelt of iemand bang is, dat was een soort supercoach (vindt ze zelf) Ze krijgen ook geen baan omdat de werkgevers bang zijn dat de de zaak dan overnemen (denkt ze) en terecht (vindt ze)quote:
Kan mijn familie ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Deze turken praten tenminste goed Nederlands
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen
Omdat de rest niks gedaan heeft voegde ze er aan toe.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
"PVV hebben we nog niet gehad, dus daarom stem ik PVV"
De volgende keer wordt het SGPquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
"PVV hebben we nog niet gehad, dus daarom stem ik PVV"
Oh alsjeblieftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Centrum zag er wel leuk uit.
Ben er 2 keer geweest deze vakantie.
Vakantie naar Industrieterrein Almere gedaan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Centrum zag er wel leuk uit.
Ben er 2 keer geweest deze vakantie.
Zijn we daarvoor geweest. We liepen het station uit, werden na 2 minuten al aangesproken door een junk dus zijn we maar weer naar het station gegaan richting Almere.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jezus
was naar amsterdam gegaan dan
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn we daarvoor geweest. We liepen het station uit, werden na 2 minuten al aangesproken door een junk dus zijn we maar weer naar het station gegaan richting Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |