wilt er niks mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:56 schreef Yaaar het volgende:
Hoe zit 't met de vader van het kind? In beeld?
Nee, die is 17 en wil er niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:56 schreef Yaaar het volgende:
Nee wou er niks mee te maken hebben, ze heeft nu een nieuw vriendje die er voor gaat zorgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:56 schreef Yaaar het volgende:
nu niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Drassss het volgende:
Hee ze lacht niet meer
Verdomme nu wel.
Dat komt van het lachenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Echt met zo'n heksenstem 'het is helemaal niet grappig!'
your mother sucks cocks in hellquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Echt met zo'n heksenstem 'het is helemaal niet grappig!'
Toen zei ze dat het niet grappig was moest ik keihard lachenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vond het serieus pijnlijk om te zien eigenlijk.
Haha ja ik vond haar ook irritant. Haar bedoeling was dan wel goed, maar ik vond bijvoorbeeld Froukje of Tatum het beter aanpakken met bijvoorbeeld het hele rookverhaal. Ellemieke deed het op zo'n super belerende toon die alleen maar averechts kan werken bij zo'n meid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die Ellemieke vervelend zeg, met dat opgeheven vingertje tegen die ouders
En d'r smoothies.
En d'r foto's.
Je krijgt echt de neiging om een paksoi in de fik te steken
quote:De baby heeft er zin in op de late avond..kan nu zelfs al aan de buitenkant voelen schoppen
Yesssss. Hoorde dat Patty Brard ook meedeed. Die skip ik denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:25 schreef Chai het volgende:
Vanaf volgende week nieuwe afleveringen.
Ja zag het net toen ik op de site keek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yesssss. Hoorde dat Patty Brard ook meedeed. Die skip ik denk ik
Hier mag je ze allemaal zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef potjecreme het volgende:
Begint goed. Moet mijn best doen mijn vooroordelen niet de overhand te laten nemen.
Vroeg mij ook al af het van de zelfde vent is maar ze zeiden net van wel.quote:
Hmm raar hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeg mij ook al af het van de zelfde vent is maar ze zeiden net van wel.
Zag het ook net ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef alors het volgende:
maar hij heeft wel negroide trekjes in zn gezicht.
Ik ken deze vrouw helemaal niet. Als Wendy van Dijk nou zou bellen... Of Natasja Froger. Ik denk dat deuren dan nog sneller opengaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef bombmannl het volgende:
Madametje gaat wel even een vakantiehuisje regelen
Best sad dat ze dat zelf niet konden bedenken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef bombmannl het volgende:
Madametje gaat wel even een vakantiehuisje regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |