quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:Wat is die Ellemieke vervelend zeg, met dat opgeheven vingertje tegen die ouders

En d'r smoothies.
En d'r foto's.
Je krijgt echt de neiging om een paksoi in de fik te steken

Haha ja ik vond haar ook irritant. Haar bedoeling was dan wel goed, maar ik vond bijvoorbeeld Froukje of Tatum het beter aanpakken met bijvoorbeeld het hele rookverhaal. Ellemieke deed het op zo'n super belerende toon die alleen maar averechts kan werken bij zo'n meid.
Ik heb gister en vandaag even alle afleveringen gekeken, wist niet dat het op tv was dus even een inhaalmarathon gedaan. Net die van Toria gezien, mijn god, die moet toch echt een hele dikke vette trap onder haar reet krijgen zeg! En die moeder ook trouwens! Lekker peuken draaien voor je dochter die met haar vette luie reet zwanger op de bank ligt te paffen en dik asociaal doet tegen anderen.
Het klinkt misschien heel erg wat ik nu ga zeggen, maar je zou toch verdorie bijna hopen dat dat kind met een hazenlip wordt geboren. Absoluut niet voor het kind want dat is natuurlijk vreselijk, maar volgens mij is dat de enige manier om tot die botte kop van meiden als Dictoria door te dringen. Net als al die andere grieten die vrolijk doorpaffen. Nu zien allemaal andere meiden die zwanger zijn en roken op tv dat de baby (op het eerste gezicht) gezond ter wereld is gekomen en zullen ze denken 'zie je, het valt echt wel mee, overdreven gedoe'.
FeauteauxYou make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.