abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145301922
Klokkenuider Scott Bennett bij Project Camelot: CIA en Zwitserse banken ISIS en Al Qaida
ers

(Earth Matters | door Arjan Bos) Er zijn al heel wat klokkenluiders voorbij gekomen op Project Camelot en ook al zou er maar 1% waar zijn - statistisch gezien een veel te klein percentage -, dan we weten we zeker dat de realiteit veel vreemder is dan wat er in fictie ooit verzonnen zou kunnen worden. De getuigenis van Scott Bennett is bijzonder belangwekkend vanwege zijn eigen zeer hoge positie als Amerikaans overheidsambtenaar in actieve dienst. De omvang, de gedetailleerdheid van de verifieerbare feiten die hij blootlegt en de ondernomen acties maakt dit een zeer interessante zaak. In een democratie of in ieder geval een fatsoenlijke samenleving kan dat niet genegeerd worden.

Bennett maakt scherp onderscheid tussen informatie die de eed die hij heeft afgelegd zou verbreken en informatie op andere wijze verkregen. We hebben hier te maken met hoge iemand die openlijk spreekt over de diepgaande moderne psychologische oorlogsvoering tegen Islamieten waar hij bij betrokken is - dat overigens impliciet ook legitiem vindt - en bereid is tot het gaatje te gaan om de corruptie binnen zijn eigen legerleiding en overheid aan de kaak te stellen. Hij voelt zich verraden, en dat is hij ook. Dat zijn we allemaal.

Hij heeft o.a. blootgelegd dat de CIA via Zwitserse banken de terreurbewegingen ISIS en Al Qaida financiert. Lange Frans werd door dit uit te spreken een paar dagen geleden nog digitaal gevild, maar hij had kennelijk geen weet van deze rock solid onderbouwing en maakte helaas openlijk zijn excuses. Dit is inmiddels verifieerbare informatie in het publieke domein.

De rapporten van Bennett liggen al meer dan een jaar in het Amerikaanse congres, zijn bij alle gote media outlets in de VS afgegeven en ook bij de top van de legerleiding zelf. Hij heeft geen enkele reactie gekregen. Ook voor bondgenoten van Amerika (Nederland) zou dit veel moeten betekenen.

In dit uitgebreide interview krijg je de grandeur van geheimhouding mee en naast de overweldigende corruptie biedt dit ook een uitzonderlijk kijkje in de keuken van de geest binnen het Amerikaanse leger. Je moet er even voor zitten, maar het is absoluut de moeite waard.

http://www.earth-matters.(...)sis-en-al-qaida.html

met een link naar het bewijs materiaal

Dl 2 op verzoek.
pi_145301988
Waar is deel 2?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_145302022
Hier.
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:21:47 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_145302273
Hoezo staat dit in BNW? Kan ik dit nu als waarheid aannemen of niet?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_145303603
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij denkt toch net zo goed dat je gelijk hebt wijsneus. BNW ers staan in ieder geval open voor andere meningen, nieuwe ideeen. Dat is wat de wereld voorruit helpt. Niet het denken dat de wereld zo en zo werkt dus er zal toch nooit iets veranderen.
Ik hoop dat jij je dus niet schaart onder BNW'er. Anders is je zelfbeeld wel behoorlijk droevig te noemen.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:42:28 #6
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145310473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
Hoezo staat dit in BNW? Kan ik dit nu als waarheid aannemen of niet?
Waarom zou je dingen die in BNW staan niet als waarheid aan kunnen nemen?
Feyenoord!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:43:05 #7
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145310524
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je dus niet schaart onder BNW'er. Anders is je zelfbeeld wel behoorlijk droevig te noemen.
Dus omdat ik dit stukje plaats concludeer jij dat mijn zelfbeeld behoorlijk droevig is? Aparte conclusie. ;)
Feyenoord!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:44:18 #8
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_145357174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen die in BNW staan niet als waarheid aan kunnen nemen?
Wel dus? Ik vind het alleen een beetje raar. Als naar buiten zou komen dat de de VS ISIS en Al Qaida financieel steunt dan zou dat wel veel groter nieuws zijn, gis ik. Het is namelijk niet niets. Toch wordt het blijkbaar heel klein gehouden.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:56:12 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145357546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel dus? Ik vind het alleen een beetje raar. Als naar buiten zou komen dat de de VS ISIS en Al Qaida financieel steunt dan zou dat wel veel groter nieuws zijn, gis ik. Het is namelijk niet niets. Toch wordt het blijkbaar heel klein gehouden.
Ja maar dat is met veel meer dingen het geval. Neem nou bv dat er in 2013 een Citizens Hearing (hoorzitting met exleden van het USA congress) is geweest waar allerlei getuigen hebben verteld over hun ervaringen met UFO's en buitenaardse wezens. Dit is wel op CNN uitgezonden maar verder nergens opgepakt door geen enkel Mainstream medium. Dit zou toch iets moeten zijn waar het journaal en de krant mee opent of niet?

Zo zit onze wereld in elkaar helaas. Een grote doofpot is het.
Feyenoord!
pi_145357575
Nah als dit waar was was het al wel nieuws
pi_145357883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef Zolder het volgende:

Nah als dit waar was was het al wel nieuws
Je hebt wel veel vertrouwen in de reguliere media.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_145359982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in de reguliere media.
En jij hebt wel veel vertrouwen in ''Earth Matters, het andere nieuws''
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:14:45 #13
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145360066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Maar er staat ook een link naar het document:

http://projectcamelotportal.com/files/SHELL_GAME.pdf

Dus je kan zelf op onderzoek uitgaan.
Feyenoord!
pi_145360139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Maar er staat ook een link naar het document:
http://projectcamelotportal.com/files/SHELL_GAME.pdf
Dus je kan zelf op onderzoek uitgaan.
In die PDF staat alleen maar een verhaal en geen bewijs
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:21:40 #15
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145360285
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
In die PDF staat alleen maar een verhaal en geen bewijs
En als ze op het journaal vertellen dat Rusland de MH17 heeft neer geschoten is dat wel bewijs?
Feyenoord!
pi_145360357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En als ze op het journaal vertellen dat Rusland de MH17 heeft neer geschoten is dat wel bewijs?
Echt bewijs was er toch nog niet?

Maar met alle videobeelden, foto's en verhalen wel heel aanneemlijk
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:26:14 #17
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145360457
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Echt bewijs was er toch nog niet?
Maar met alle videobeelden, foto's en verhalen wel heel aanneemlijk
Er is inderdaad totaal geen bewijs voor maar jij denkt nu dat het aannemelijk is omdat dat zo word gespind door de media. Zie je wat voor enorme invloed de media op je heeft? Jij gelooft dit verhaal niet omdat het niet word opgepakt door de MSM maar je gelooft wel dat Rusland de MH17 heeft neer geschoten omdat in de MSM wordt verteld dat dit wel erg waarschijnlijk is.....
Feyenoord!
pi_145360485
PROJECT CAMELOT: SCOTT BENNETT : CIA, SWISS BANKS…:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_145360492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat ik geen vertrouwen heb in de reguliere media wil niet zeggen dat ik wel vertrouwen heb in alternatieve media.
pi_145360507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is inderdaad totaal geen bewijs voor maar jij denkt nu dat het aannemelijk is omdat dat zo word gespind door de media. Zie je wat voor enorme invloed de media op je heeft? Jij gelooft dit verhaal niet omdat het niet word opgepakt door de MSM maar je gelooft wel dat Rusland de MH17 heeft neer geschoten omdat in de MSM wordt verteld dat dit wel erg waarschijnlijk is.....
Dude :')

Ik geloof dat seperatisten verantwoordelijk zijn met hulp van Rusland. Daar is voldoende bewijs voor geleverd lijkt me. Maar ik stop maar met deze discussie met een BNW'er, dit schiet niet echt op zo..
pi_145360628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik geloof dat seperatisten verantwoordelijk zijn met hulp van Rusland. Daar is voldoende bewijs voor geleverd lijkt me. Maar ik stop maar met deze discussie met een BNW'er, dit schiet niet echt op zo..
Als je een Rus was zou je waarschijnlijk geloven dat de regering van Oekraine erachter zat.

Het is belangrijk om je te realiseren dat er geen objectieve nieuwsbronnen zijn. De berichtgeving is altijd gekleurd door politieke belangen.

In deze specfieke kwestie is het gewoon verdomd lastig om betrouwbare informatie te verkrijgen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:31:53 #22
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145360630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
En welk bewijs is daar dan precies voor? Daar is helemaal geen bewijs voor. Maar goed het word moeilijk dus je stopt ermee prima. Blijf lekker geloven wat er op het journaal wordt verteld en in de krant, is het makkelijkste. :)
Feyenoord!
pi_145360772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En welk bewijs is daar dan precies voor? Daar is helemaal geen bewijs voor. Maar goed het word moeilijk dus je stopt ermee prima. Blijf lekker geloven wat er op het journaal wordt verteld en in de krant, is het makkelijkste. :)
Maar bij jouw verhaal is er dan toch ook geen bewijs volgens jouw redenatie? Als je zo gaat denken is helemaal niks waar en moet je niks geloven tenzij je het met eigen ogen hebt gezien.

Gelukkig heb ik niet zo'n pessimistisch wereldbeeld en heb ik vertrouwen in de persvrijheid in dit land en mijn eigen interpretatie van nieuws (zoals ik inschat dat juist dit verhaal bullshit is)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:47:07 #24
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145361029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:37 schreef Zolder het volgende:
[..]
Maar bij jouw verhaal is er dan toch ook geen bewijs volgens jouw redenatie? Als je zo gaat denken is helemaal niks waar en moet je niks geloven tenzij je het met eigen ogen hebt gezien.
Gelukkig heb ik niet zo'n pessimistisch wereldbeeld en heb ik vertrouwen in de persvrijheid in dit land en mijn eigen interpretatie van nieuws (zoals ik inschat dat juist dit verhaal bullshit is)
Die man heeft bewijs vertelt hij in zijn verhaal, bankafschriften oa.. Ik had zelf 6 of 7 jaar geleden ook gewoon geloofd wat de MSM mij vertelde. Zag ook geen reden om te twijfelen aan wat het journaal en de krant mij vertelde. Maar tegenwoordig weet ik dat veel wat het journaal of de krant verteld puur propaganda is. (feit). Ze nemen veel letterlijk over van persbureaus. Het grootste gedeelte van de MSM is in handen van een paar families. En als je kijkt naar hoeveel serieus onderzoek word gedaan dan is dat heel mager gezien ook de leugens omtrent de WMD's in Irak.

Dus als je dat allemaal zo bekijkt en nog steeds gewoon dat verhaal over de MH17 gelooft vind ik dat toch wel vrij naief.
Feyenoord!
pi_145361463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die man heeft bewijs vertelt hij in zijn verhaal, bankafschriften oa.. Ik had zelf 6 of 7 jaar geleden ook gewoon geloofd wat de MSM mij vertelde. Zag ook geen reden om te twijfelen aan wat het journaal en de krant mij vertelde. Maar tegenwoordig weet ik dat veel wat het journaal of de krant verteld puur propaganda is. (feit). Ze nemen veel letterlijk over van persbureaus. Het grootste gedeelte van de MSM is in handen van een paar families. En als je kijkt naar hoeveel serieus onderzoek word gedaan dan is dat heel mager gezien ook de leugens omtrent de WMD's in Irak.
Dus als je dat allemaal zo bekijkt en nog steeds gewoon dat verhaal over de MH17 gelooft vind ik dat toch wel vrij naief.
Maar ''die man heeft bewijs vertelt hij in zijn verhaal, bankafschriften oa'', dat is voor jou dus wel voldoende om het te geloven? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')