Nee, Macintosh Retail had Halfords al een tijd in de uitverkoop. Op den duur kunnen ze niks anders er waren geen andere partijen. Dit geldt dan ook puur voor een eventuele koper.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ja. Failliet maar een doorstart is mogelijk. Met andere woorden: we gaan lekker een heleboel personeel eruit duvelen, zodat we zelf kunnen blijven zitten.
Ik wou nog een Italiaanse hoorn kopen. Hadden ze niet eens daarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef Fer het volgende:
Misschien dat een hippe Pioneer autoradio, stoelinleg met massage-noppen en een ventilator met 12v plug ook niet meer van deze tijd zijn.
Net als opplak vingertjes onder de kofferklep, aardstrip en chromen sierstukken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef Fer het volgende:
Misschien dat een hippe Pioneer autoradio, stoelinleg met massage-noppen en een ventilator met 12v plug ook niet meer van deze tijd zijn.
Net als opplak vingertjes onder de kofferklep, aardstrip en chromen sierstukken.
Bij dat soort faillissementsverkopen kun je beter ver vandaan blijven :quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef delano.888 het volgende:
Mooi, kan ik binnenkort waarschijnlijk voor een spotprijs wat dingetjes aanschaffen die ik nog wilde hebben voor de auto
Zo gaat het echt niet lopen bij de Halfords hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij dat soort faillissementsverkopen kun je beter ver vandaan blijven :
Haha, rwina, haha. Prachtig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
The fuck.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
WTF? Was het zo goedkoop ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
wie de fuck is dat volkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jezus, wat een horde wilden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je handje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:14 schreef Rookworst. het volgende:
Tyvus, hebbnet een fiets van die kut winkel gekocht...Hoe zit het met de garantie?
Dit idd...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jezus, wat een horde wilden.
Als mensen zich al zo beestachtig gedragen om met korting een gadget te kopen, hoe zullen ze zich dan wel niet gedragen als er ooit voedseltekorten ontstaan door een ramp of zo?
Wrs nog steeds te duur dan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef delano.888 het volgende:
Mooi, kan ik binnenkort waarschijnlijk voor een spotprijs wat dingetjes aanschaffen die ik nog wilde hebben voor de auto
in de jaren 80 kwam ik er wel eens voor een autoonderdeel, lampje of zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:27 schreef borisz het volgende:
En daar gaat de volgende keten
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)en-halfords-failliet
Zonde. Al moet ik zeggen dat ik er nooit kwam...
Fatsoen in Nederlandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jezus, wat een horde wilden.
Als mensen zich al zo beestachtig gedragen om met korting een gadget te kopen, hoe zullen ze zich dan wel niet gedragen als er ooit voedseltekorten ontstaan door een ramp of zo?
beschaving is een dun laagje lakquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |