Je Vanguard Reputation naar level 3 brengen en gewoon 1 kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef Koenani het volgende:
Iemand tips of tricks om wat goede legendary weapons te bemachtigen.
Grind vrij veel maar er worden gewoon geen legendary engrams gedropt bij mij en als beloning en PVP of strikes krijgt ik ook vaak ruk.
Gepland onderhoud noemen ze dat: http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12255quote:
Ben rank 3 maar 150 marks met een cap van 100 per week schiet niet ook niet op..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je Vanguard Reputation naar level 3 brengen en gewoon 1 kopen
[..]
Gepland onderhoud noemen ze dat: http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12255
Anders gewoon doorranken, voor elke rank omhoog krijg je een pakketje bij de Postmaster. Ik kreeg toen ik lvl 3 werd gelukkig precies het wapen wat ik wilde kopen en zat dus met 150 overbodige marksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:33 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ben rank 3 maar 150 marks met een cap van 100 per week schiet niet ook niet op..
Ik kreeg de hand cannonquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon doorranken, voor elke rank omhoog krijg je een pakketje bij de Postmaster. Ik kreeg toen ik lvl 3 werd gelukkig precies het wapen wat ik wilde kopen en zat dus met 150 overbodige marks
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker. Ben nu zelf bezig voor de Future War Cult, puur omdat ze een hippe cloak hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik kreeg de hand cannon
Maar ben nu new monarchy aan het doen, omdat die ook wat spullen te koop heeft, maar weet niet of je daarbij iets van de postmaster krijgt..
Tot hoelaat destiny servers in maintenance zijn(geen specifieke tijd gegeven)quote:
Nightfall doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef Koenani het volgende:
Iemand tips of tricks om wat goede legendary weapons te bemachtigen.
Grind vrij veel maar er worden gewoon geen legendary engrams gedropt bij mij en als beloning en PVP of strikes krijgt ik ook vaak ruk.
Die waardeloze bende krijg ik ook in trossen als legendary. Geldt ook voor een fusion rifle die ik al heb!! Die ik telkens weer krijg. Waarom niet gewoon een lekkere shotgun of autorifle.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik kreeg de hand cannon
Maar ben nu new monarchy aan het doen, omdat die ook wat spullen te koop heeft, maar weet niet of je daarbij iets van de postmaster krijgt..
Nightfall is grootste kansquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:45 schreef lDDQD het volgende:
Ik krijg bij elke 2-3 strikes wel een Legendary, apart dat sommige het nooit krijgen
Overal werkt hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Voor de xbox werkt het iig weer. Ben ingelogd nu
Hehe en alles valt samen in een 20 minuten spelen. Rank 3 van de vangaurd was een legendary pulse rifle. Dan 4 strange coins uit blauwe pakjes en cryptarch rank, 2 motes of light, 2 energy dingen en 3 shards. Niet normaal.quote:
Welke console?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier zin in de weekly heroic level 26?
De dailey heroic missie doen of public events. Dan gaat het voor mij het snelst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam snel aan ascendant shard??
Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Legendary gear dismantlen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
De poten zijn ook weak points, waar die gele "lampjes" op zitten zeg maar. Daar eerst op schieten, na een tijdje komt z'n "kern" bloot te liggen en daar kun je flinke damage op doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
Je moet al z'n pootjes kapot schieten, met sniper werkt vrij goed is mijn ervaring. Soms zakt hij dan onderuit, schuift z'n kop naar voren en komt z'n engine bloot te liggen en dan dat volpompen met kogels.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
Zolang de actie is ingezet voordat iemand doodgaat zie ik geen problemen. Ik heb ook wel eens met mijn titan de special gebruikt, springt die mooi omhoog en word ik in de lucht gekilledquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;
Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.
Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.
Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.
Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.
Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Is dat maar weekje ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.
Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.
Jep, 7 oktober - 14 oktoberquote:
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.
Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.
Oh echt? tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.
Bij deze.... jij bent de held van de dag!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:12 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.
Ik zie niks in de OP staan, hij is misschien al langsgekomen maar dit is wel een handige site om te zien hoelaat er ongeveer public events zijn:
http://www.destinypublicevents.com/
Er kunnen een paar minuten in zitten maar ik kan uit ervaring zeggen dat het toch vrij accurate info is
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Bij deze.... jij bent de held van de dag!
Nee. Shader is 10% emblem is 10% en class item is 10%. Op rank 2 kan je dus 30% extra krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, tenminste, zo vat ik het op:
[ afbeelding ]
Ligt aan de Netcode van Bungie als ik me niet vergis, inderdaad flink irritant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;
Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.
Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.
Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.
Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Ja ik keek ook al in de OP maar ik zag 'm niet staan. Ik had geen zin om alle vorige topics door te bladeren dus ik dacht: zet 'm maar gewoon neer. Lijkt me wel handig als deze wordt opgenomen in de OPquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik 2 topics terug ook al gepost
Zal je straks even toevoegen als niemand van mijn vaste speelmaatjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Iemand die weekly heroic challenge wil doen op hard vanmiddag of vanavond? Voeg me toe op psn. Raid kan ook, als er genoeg respons is en ervaring. Heb de raid zelf pas 1 keer gedaan voor 80%. Ik zit overigens ook in de fok clan.
PSN: Etienne-Horbach
Console: PS4
Hunter, level 27.
Ohw sorry. ... Dan ben jij de held van de maandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik 2 topics terug ook al gepost
F*CK YEAH!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:17 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Ohw sorry. ... Dan ben jij de held van de maand
De crucible wordt gebalanceerd zodat low-level players ook mee kunnen spelen zonder finaal afgezeikt te worden, bij de Iron Banner wordt er niks gebalanceerd:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
WTF is up met de Iron Banner
Ga in crucible regelmatig 15-6 etc, in Iron banner constant K/D onder de 1......
quote:Level advantages are normally disabled in the Crucible in order to have an even playing field. The one exception to this is the Iron Banner, where level advantages are enabled. This means that having high-level gear matters in the Iron Banner.
Mja zo zou het zijn, maar zo is het dus niet. Ben level 29, full armor gespecde Titan, met een volledig geupgrade Suros Regime, ding doet dezelfde damage als een low level autorifle, en word alsnog verslagen door lager levels in 1-op-1 gevechten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
De crucible wordt gebalanceerd zodat low-level players ook mee kunnen spelen zonder finaal afgezeikt te worden, bij de Iron Banner wordt er niks gebalanceerd:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had het wel relaxed gevonden als DPAD < en > gewoon je wapens in een bepaalde class (primary, secundary, heavy) zou roteren.
Maar goed, dansen en zwaaien is ook leuk.
Je snapt niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.
Kan jij van je heavy naar je special in 1 keer dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.
Aaah nu wel denk ik. Jij wilt tussen je wapens in een bepaalde klasse Scrollen...quote:
Waar vandaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Friday12 het volgende:
Net Patience and Time gekregen![]()
Een van de beste wapens ingame
Precies, van je secondary sniper naar je fusionrifle omdat je eerst goblins aan het snipen was en daarna dichterbij bent gekomen ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Aaah nu wel denk ik. Jij wilt tussen je wapens in een bepaalde klasse Scrollen...
Dat geef ik je gelijk. Al vind ik met 15 man dansen in the tower ook wel geniaal
Dat heeft die kneus van mij hoor, hij wist niet eens wat patience and time voor wapen was.quote:
Gewoon jaloers omdat je strange coins kreegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat heeft die kneus van mij hoor, hij wist niet eens wat patience and time voor wapen was.
Ellendige vent die Mitchel.
wat wil die gozer dan... Als je bij WoW lvl 4 bij lvl 30ers doet in pvp dan kan je geen flikker. En hebben lvl 30ers vrij spel. Als je kijkt bij battlefield en cod dan kan een rank 1 ook makkelijk een max rank af maken als je weet hoe je fatsoenlijk moet spelen.quote:
Want?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Altron het volgende:
Wat een bagger zooi joh met dat Iron Banner gebeuren...
Gisteren heel de avond bezig geweest , bijna elk potje bovenaan met kills/punten en 9 van de 10x een positief k/d ratio.
Maar omdat ik van de 25x maar 4x bij het winnende team zat krijg ik amper reputation
Dan is de lol er snel af...
Die hunter ability met die knifes is ook lachwekkend in pvp overigens
Ja die bladedancer denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want?
Edit; Ah kut, je bedoeld de bladedancer denk ik, ik ging uit van de throwing knife
Daar is dat hele Iron banner toch voor?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Convict het volgende:
[..]
wat wil die gozer dan... Als je bij WoW lvl 4 bij lvl 30ers doet in pvp dan kan je geen flikker. En hebben lvl 30ers vrij spel. Als je kijkt bij battlefield en cod dan kan een rank 1 ook makkelijk een max rank af maken als je weet hoe je fatsoenlijk moet spelen.
Ja bladedancer vind echt ongeveer de enige OP class in pvp.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja die bladedancer denk ik.
Zwaar imba in pvp.
Gaat echt helemaal nergens over idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja bladedancer vind echt ongeveer de enige OP class in pvp.
Bij control nuke ik 5-6 gasten in één klap met mijn alt titanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over idd.
Heb er zelf niet echt last van gehad , maar je ziet regelmatig die gasten als één of andere ninja van speler naar speler springen en ze neer stabben om vervolgens binnen een paar seconden 4/5 gasten te killen mits ze bij elkaar staan.
Oh, al afgelopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ik ga het proberen om House of Wolves binnen te komen.
Veel kijk plezier!
Ik ga zo even verder, was vergeten dat ik nog veel aan huiswerk heb.quote:
My bad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij control nuke ik 5-6 gasten in één klap met mijn alt titan.
Dat koalo activision lekker de tering krijgt met hun kut DLCquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Bartcoah het volgende:
Het is niet meer mogelijk om in de nieuwe DLC te komen.
Ze hebben het aangepast door er een onzichtbare muur omheen te maken.
Ja het is wel echt bullshit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:01 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dat koalo activision lekker de tering krijgt met hun kut DLC
Gister was ik met een kerel die strike op de maan aan aan het doen lvl 12 volgens mij en kreeg een depleted hand cannon ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef Koenani het volgende:
Wat is niet overpowered in PVP
Ook leuk trouwens dat ik dinsdag nog klaar over weinig legendary wapens en ik nu ineens aan de lopende band spullen krijg..
Zelfs een exotic hand cannon uit een 24 strike
Lucky bastard!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef lDDQD het volgende:
Is "Plan C" goed? Net zomaar gekregen na een potje in de Iron gedoe
Depleted hand cannon krijg je via een exotic bounty geloof ik, maar hoorde al dat die kut schijnt te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Gister was ik met een kerel die strike op de maan aan aan het doen lvl 12 volgens mij en kreeg een depleted hand cannon ofzo
Sunsinger*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef VMSDKR het volgende:
Voidwalker gemaxxed. Nu Sunslinger (?) maxen.
Self-revive.![]()
![]()
Ik was lekker kankah boos, ga je nu raiden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je die noob ook weer hoor
Wipen op nightfall 1% boss hp
Ja man dacht dat jij pleite was en kreeg ineens invite dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik was lekker kankah boos, ga je nu raiden?
Ik heb hem zelf ook en hij is wel nice.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef lDDQD het volgende:
Is "Plan C" goed? Net zomaar gekregen na een potje in de Iron gedoe
link naar profilequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Gruwelijk, de shader undercity gekregen, geel en rood. Voel me als Titan net Iron Man nu
Ik krijg alleen lelijke shaderquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Gruwelijk, de shader undercity gekregen, geel en rood. Voel me als Titan net Iron Man nu
Ik heb die ene van iron banner en vind hem persoonlijk er wel lachen uitzien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik krijg alleen lelijke shader
Heb nu een blauw gele voor me titan
Heb je nog geen chatterwhite? Heb er al 7quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Ik krijg alleen lelijke shader
Heb nu een blauw gele voor me titan
Ziet er wel nice uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/en/(...)ext=all§ion=none
Ingame is ie een stuk roder.
Ik wilde voor die rank 3 gaan in Iron Banner , maar na een hele avond gespeeld te hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik heb die ene van iron banner en vind hem persoonlijk er wel lachen uitzien.
Daarnaast is 100xp nog wel te overzien om level 1 te worden!
Hoe krijg je die dan? Ik krijg heel zelden shadersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je nog geen chatterwhite? Heb er al 7![]()
Eindbaas in de raidquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:07 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan? Ik krijg heel zelden shaders
Reddit.com/r/fireteamsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Visserij het volgende:
Ik wil ook graag raiden.... *zoekt vrienden*
Psn: Boeman
Vind die eigenlijk niet heel mooi, zo helemaal witquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je nog geen chatterwhite? Heb er al 7
www.destinylfg.comquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Visserij het volgende:
Ps3 of ps4quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:52 schreef Visserij het volgende:
Een nieuwe voor je om te proberenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Bartcoah het volgende:
Het is niet meer mogelijk om in de nieuwe DLC te komen.
Ze hebben het aangepast door er een onzichtbare muur omheen te maken.
DLC is de cut content omdat activision het wilde verspreidenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
Vraag me soms wel af of al die area's wel voor DLC's zijn. Het kan net zo goed cut content zijn ofzo.
Nouja, ik kijk er in ieder geval naar uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DLC is de cut content omdat activision het wilde verspreiden
Kut content als het niet gratis is ja. Want al op de disc....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk er in ieder geval naar uit.
Is niet gratis is gewoon die expansion in december.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kut content als het niet gratis is ja. Want al op de disc....
Kak uitvreters allemaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is niet gratis is gewoon die expansion in december.
Alt titan naar 29 nu
Xbox en spelers van niveau in dezelfde zin gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog nieuwe Xbox one spelers met een beetje niveau van spelen hier in het topic trouwens? Ben de laatste tijd alleen maar aan het reviven met strikes.....
Trololololol kom 1 op 1 dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Xbox en spelers van niveau in dezelfde zin gebruiken![]()
![]()
![]()
Ze wilde meer geld vangen, want de DLC zal niet gratis zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DLC is de cut content omdat activision het wilde verspreiden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Xbox en spelers van niveau in dezelfde zin gebruiken![]()
![]()
![]()
Dat weet je niet. Ik heb mijn geniale momenten in the crucible :-Pquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het zal altijd 1 tegen 4 blijven en dat ga je nooit winnen
Ik ook maar je snapt het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik heb mijn geniale momenten in the crucible :-P
Joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ook maar je snapt het niet
xbox 1
ps 4
ja?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef wiebel535 het volgende:
Zeg p(i )s4 fanboys..... hup naar bed. De echte mannen gaan nu aan het werk op de x(treme)box 1. Net met wiebeldak ff strikeje level 28 binnen 10 minuten doorgesjeesd. Ging mooi dakkie.
Waarom is die kutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben inmiddels lvl 27, maar speel nogsteeds met een rare primery gun![]()
Heb ook nog die bad ju ju, maar die is kut...
Als die bad ju ju 21 kogels had, dan zou dat al een hele verbetering zijn.. Maar 15 kogels is echt te weinig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:19 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Heb nu een auto rifle met 21 dus ben het vaak herladen gewend
Ik ben toch niet van plan om veel PvP te gaan doen met de bad JuJu maar het zal sowieso een upgrade zijn van wat ik nu heb.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En 0.0 impact. Waardeloos voor PvP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:38 schreef Studiotje het volgende:
De fuck, ik probeer story 5 te doen van dat Old Russia of hoe het heet. Krijg je 3 aanvallen, en bij de 3e ga ik nu al 12 keer dood en dan moet je weer opnieuw.
Hoe doe je deze nou goehoed.Geen idee welke missie dat is, maar wat ik vaak doe als het moeilijk drijgt te worden, is zoveel mogelijk afstand nemen en ze dan 1 voor 1 proberen te killen. Iig zorgen dat je er niet middenin staat en ze je van alle kanten kunnen pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je die array omhoog moet gooien en dan komen er waves van de hive aan met bij de 3e die knight.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:51 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Geen idee welke missie dat is, maar wat ik vaak doe als het moeilijk drijgt te worden, is zoveel mogelijk afstand nemen en ze dan 1 voor 1 proberen te killen. Iig zorgen dat je er niet middenin staat en ze je van alle kanten kunnen pakken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:38 schreef Studiotje het volgende:
De fuck, ik probeer story 5 te doen van dat Old Russia of hoe het heet. Krijg je 3 aanvallen, en bij de 3e ga ik nu al 12 keer dood en dan moet je weer opnieuw.
Hoe doe je deze nou goehoed.Welke console?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens achterin (ten opzichte van waar je de ruimte binnenkomt) zit een tunnel naar beneden. Als je in die hoek blijft hangen en gewoon even naar beneden loopt als het zwaar wordt, dan lukt het wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat je die array omhoog moet gooien en dan komen er waves van de hive aan met bij de 3e die knight.
[..]
Welke console?
Gisteren geprobeerd om met 5 randoms VoG te doen.. we kregen Atheon alleen niet doodquote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, VoG hard mode Atheon gekilled, helm en sparrow gekregen
Iemand in het team de Vex gekilled?quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 03:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Werkt trouwens ook met andere granaten
Super manquote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een onzin dat je die eindbaas zo easy kan killenquote:Op maandag 13 oktober 2014 03:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Werkt trouwens ook met andere granaten
Je hebt heel wat filmpjes die het zelfde doen, het is het proberen waardequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je die eindbaas zo easy kan killen
Van het platform geduwd met granaten bedoel je? Dan jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand in het team de Vex gekilled?
pfff ik was net wakker, ik doelde op de Vex Mythoclast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Van het platform geduwd met granaten bedoel je? Dan ja
Oh zoquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
pfff ik was net wakker, ik doelde op de Vex Mythoclast.
Iemand die geloot?
Zag net iemand tijdens een patrol missie lopen met die mythoclast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh zo
Nee helaas niemand in de groep, maar 1 iemand kreeg een wapen, fatebringer (arc damage hand cannon volgens mij)
Jup, ding is echt ziek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zag net iemand tijdens een patrol missie lopen met die mythoclast.
Wat een wapen zeg pffff
Moet dat ding echt hebben.
Ja klopt heb twee van die krengen gekocht, hoef ik niet de hele tijd te switchen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jup, ding is echt ziek.
Moet zeggen dat ik zelf ook erg blij ben met Ice Breaker, wat een beest
Mij nadoen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja klopt heb twee van die krengen gekocht, hoef ik niet de hele tijd te switchen.
Alles.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Goejedag het volgende:
Ik ga nu destiny instaleren, welke klasse is het beste?
titan/warlockquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Goejedag het volgende:
Ik ga nu destiny instaleren, welke klasse is het beste?
Hunter.... die is in crucible echt wel OP.quote:
in crucible wel, voor de rest uselessquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hunter.... die is in crucible echt wel OP.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in crucible wel, voor de rest useless
Ga jij nou maar psv supporten en houd je voor de rest buiten andere gesprekkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in crucible wel, voor de rest useless
Niet liegen jongequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Goejedag het volgende:
Even serieus, ik heb een titan genomen en eenmaal in het spel heb ik opeens een warlock. Goed spel
Niet goed geklikt dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Goejedag het volgende:
Even serieus, ik heb een titan genomen en eenmaal in het spel heb ik opeens een warlock. Goed spel
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:36 schreef Bartcoah het volgende:
lol wij hebben hem ook op hard mode en Friday12 loot hem.
Gelukkig heb ik de helm gekregen.
Je hebt zo weinig kills in de raid ik kan mij moeilijk voorstellen dat je ook maar enig progress hebt gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Als iemand ooit eens die VoG gaat doen kan ik dan joinen? Ik kan die atheon niet verslaan.. Psn is mpad-killer
niet stoer doen tjapquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar psv supporten en houd je voor de rest buiten andere gesprekken
PS4, mijn excuses jongeman.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je ook zeggen welke console!
? Hoe kun jij mijn kils zienquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:46 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je hebt zo weinig kills in de raid ik kan mij moeilijk voorstellen dat je ook maar enig progress hebt gedaan.
bungie.net je naam op search invoeren en ik kan al je stats zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
? Hoe kun jij mijn kils zien
Kut gun datquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fijn, zit bij Atheon maar kan er dus niet in komen vanwege het onderhoud.Oetsers. Gisteren wel de Monte Carlo geloot.
Vind het wel een toffe gun. Enige alternatief wat ik heb is Shadow Price of Hard Light.quote:
had het gister avond voor de eerste keer gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
bungie.net je naam op search invoeren en ik kan al je stats zien.
Gaat niet echt goed in VoG eh?
Toen we begonnen met The Templar zijn we individueel +/- 60 keer doodgegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
had het gister avond voor de eerste keer gedaan
En heb een kut primery wapen
+ ik heb er wel 3 shards mee gekregen![]()
Edit;Jezus.. Gwn 129x dood na 1 keer een raid doen
Ik kan jullie nu wel vertellen dat je atheon niet met je vuisten kunt doden![]()
je kan hem gewoon glitchen, onder dat plateau gaan zittenquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef DutchOven het volgende:
Net nighfall gedaan 1x iedereen dood gegaan en toen iemand achter laten lopen en met zen 2en alles afgemaakt.
We hebben er een klein uurtje over gedaan
Wel 7 strange coins gekregen
Dat werkte niet altijd even goed, in de weekly wel. Maar in de nightfall werd ik toch echt vaak gekilled daar. Vooraan blijven in het begin werkte het beste bij ons. Om de beurt met invisibility sprawnen op de baas en weer terug.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je kan hem gewoon glitchen, onder dat plateau gaan zitten
quote:
Doen jullie die Raid met zn 2en? of hebben jullie een volle fireteam?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb nu ook de MYTHOCLAST
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
RELLENNNNNNNNNN
Wij hebben 3 raids elke week. Allemaal volquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Doen jullie die Raid met zn 2en? of hebben jullie een volle fireteam?
Hoezo doe je dan geen raidz?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
En ondertussen speel ik lvl 24 strikes voor de zoveelste keer om vervolgens dezelfde kut rare-armor te krijgen die ik al 90x gehad heb.
Ik ben nog maar 24. Enig idee wat de requirements voor de nightfall zijn? Want die kan ik ook nog niet doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoezo doe je dan geen raidz?
Je kent toch wel een paar figuren?
25quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 24. Enig idee wat de requirements voor de nightfall zijn? Want die kan ik ook nog niet doen.
25 minimaal maar ik raad aan 27quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 24. Enig idee wat de requirements voor de nightfall zijn? Want die kan ik ook nog niet doen.
PS4.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Welke console speel je ook alweer?
Als je 25 bent en de nightfall is ok de aankomende week dan kan je wel een boostje krijgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
PS4.
Maar het beste kan ik nu dus Vanguard en Crucible uppen naar 2? En ondertussen strikes spelen totdat ik langzaam betere gear krijg / kan kopen?
Ik ben Dead Orbit al wel rank 2 maar ik zag nu pas dat je die troep met Crucible Marks moet betalen en ik speel niet zoveel Crucible.
Ik doe ook de bounty's wel vaak en de daily heroic mission maar ik heb echt zo'n missing out gevoel als ik iedereen over raids, legendary, exotic en weet ik veel wat hoor praten.
Anyway, de hulp wordt geapprecieerd.
Haal een PS4quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef Jiang153 het volgende:
Doet iedereen dit nou op de PS4/XB1 of nog spelers op de PS3
Hotfix van morgen.quote:http://www.bungie.net/7_Hotfix---10142014/en/News/News?aid=12283
The most recent hotfix (1.0.2.2) for Destiny goes live on October 14th. This hotfix includes a number of changes to weapon balance across archetypes (e.g., lowering Auto Rifle effectiveness and increasing Scout Rifle damage output), specific weapons (Vex Mythoclast and Pocket Infinity) and includes a number of fixes to issues with the Templar encounter in the Vault of Glass.
We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance.
General
Fixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora Lance
Classes
Titan
Unbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intended
Warlock
Brimstone: Perk can now activate if player is airborne
Weapons
General
Fixed some issues related to quick weapon swapping
Auto Rifles
Base Damage decreased by 2%
Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)
Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)
Hand Cannons
In-air accuracy now increased
Scout Rifles
Base damage increased by 6%
Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)
Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.
Shotguns
Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20%
Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire
The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive
Exotic Weapons
Vex Mythoclast
Base Damage decreased by 34%
Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)
Pocket Infinity
Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk
Perks
Metal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammo
Lightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed
Activities
Strikes
Engram rewards from strikes now appear in the post-game Activity Summary
Raid - Vault of Glass
Templar Encounter
Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area
Destinations
The Fallen have also retreated from their hold over the Rocket Yard to discuss a new takeover plan
Vex Mythoclastquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb nu ook de MYTHOCLAST
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
RELLENNNNNNNNNN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vex Mythoclast
[ afbeelding ]PVP was nog steeds leuk vanavond ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 02:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vex Mythoclast
[ afbeelding ]Dan heb ik 1 schot meer nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk he rekenen.Je kan me vinden bij de bloemist
Technisch gesproken wel, hotfixes zijn veelal 'quick and dirty' oplossingen om snel issues mee weg te werken terwilj een patch geplander gaat en een langere doorlooptijd heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef videonatic het volgende:
[..]
Is een hotfix anders dan een patch?
De normale manier is ook ezypzyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer, daar gaat de easy way om de Templar neer te halen
Nightfall op alle3 mijn chars gedaan (29 titan, 28 hunter en 27 lock) samen met een vriend, alles met zijn 2en gedaan, rustig spelen, sniper veel gebruiken, beetje afstand houden, maar 1x gewiped (met de titanquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef DutchOven het volgende:
Net nighfall gedaan 1x iedereen dood gegaan en toen iemand achter laten lopen en met zen 2en alles afgemaakt.
We hebben er een klein uurtje over gedaan
Wel 7 strange coins gekregen
Ik ben een trouwe ps3 spelerquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef Jiang153 het volgende:
Doet iedereen dit nou op de PS4/XB1 of nog spelers op de PS3
Geldt dat niet voor elke fps op een console ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is sprinten in Destiny wel de ultieme manier om je de L3 van je Dualshock te verneuken.
Heeft inFamous bij mijn DS3 al voor gezorgdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is sprinten in Destiny wel de ultieme manier om je de L3 van je Dualshock te verneuken.
Geen idee, ik heb nog niet zolang een console.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke fps op een console ?
Dat is weekly heroic niet nightfallquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nightfall op alle3 mijn chars gedaan (29 titan, 28 hunter en 27 lock) samen met een vriend, alles met zijn 2en gedaan, rustig spelen, sniper veel gebruiken, beetje afstand houden, maar 1x gewiped (met de titan) maar lekker 27 coins in totaal verdiend
Ah klopt, voor Nightfall kreeg ik een lame ass legendary gun de eerste run, 2e run kan ik mij niet meer herinneren, en de 3e run wederom een legendary gun. Die hebben we met zijn 2en gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is weekly heroic niet nightfall
Nee eenmalig, maar ik heb 3 chars (29,28 en 27) dus ik heb hem op alle 3 gedaan. Moet wel zeggen ik had elke run iets van 4 a 5 blues. Daar ook nog een enkele coin/mote uit gehaald.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:43 schreef Roypsv het volgende:
kan je de nightfall meerdere malen doen voor rewards?
je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nee eenmalig, maar ik heb 3 chars (29,28 en 27) dus ik heb hem op alle 3 gedaan. Moet wel zeggen ik had elke run iets van 4 a 5 blues. Daar ook nog een enkele coin/mote uit gehaald.
Je haalt dingen door elkaar. Verrekte koekwaus??? snappie?quote:
Klopt, komt omdat de nightfall hetzelfde was als de weekly hcquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar. Verrekte koekwaus??? snappie?
Die nieuwe nightfall manjuggler heb ik zo een hekel aan
Ik nu ook jaquote:
Devils' lairquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, komt omdat de nightfall hetzelfde was als de weekly hcNightfall was na een whipe terug in Orbit, toch maar 1x gewiped, nja stiekem 2x, liep bij de eerste run alleen naar binnen, en werd al gekilled lol, vlogen we weer in Orbit. Maar met een sniper was dat goed te doen, je was wel 3 kwartier bezig per run, en moest zeer save spelen.
Wat is de nieuwe nightfall? Nog niet online geweest.
Hmm, die is niet zo makkelijk met 2 man te doen, althans het eerste gedeelte niet. Vanavond maar eens kijken voor safespots.quote:
1 boven achter die containers en 1 beneden erachterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hmm, die is niet zo makkelijk met 2 man te doen, althans het eerste gedeelte niet. Vanavond maar eens kijken voor safespots.
Thnxquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 boven achter die containers en 1 beneden erachter
Spider dude moet je gewoon links naast dat huisje staan kan je niet geraakt worden en bij de laatste boss links binnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Thnxstraks eens proberen
Die wist ik gelukkig alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Spider dude moet je gewoon links naast dat huisje staan kan je niet geraakt worden en bij de laatste boss links binnen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Roypsv het volgende:
is het altijd zo dat de weekly heroic en weekly nightfall hetzelfde zijn ?
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn verbinding dus.... Stekker eruit stekker erinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:41 schreef wiebel535 het volgende:
Zijn de destiny servers down of is mijn verbinding fucked up?
Dat zou ik ook nog graag willen hebben. Kreeg laatst wel een pulse rifle maar vind scout rifles toch fijner schieten.quote:
Welke missie is dat nu? Want er is er ook al wel eens 1 op aarde geweest die je op lvl 28 zelfs makkelijk alleen kon doen. En toen was ik lvl 25.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Die daily heroic is echt piece of cake op level 28. Normaal is die toch wel iets uitgebreider en lastiger..
1e ervaring met de hivequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Welke missie is dat nu? Want er is er ook al wel eens 1 op aarde geweest die je op lvl 28 zelfs makkelijk alleen kon doen. En toen was ik lvl 25.
Staat bij mij ook al een half uur stil jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:21 schreef DutchOven het volgende:
Ps3 freeze tijdens installeren destiny update.
Mag nu het hele spel opnieuw installeren
Altijd als je de PS3 uitflikkerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Edit: PS3 gereset en gelijk een systeemherstel
Geen idee, is volgens mij pas de eerste keer in 5 jaar dat ik een harde reset heb moeten doenquote:
Had ik ook ja ik dacht bij me zelf duurt lang die 50%quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, is volgens mij pas de eerste keer in 5 jaar dat ik een harde reset heb moeten doen
Maar nu Destiny dus weer helemaal opnieuw aan het installeren, lekkere pauper update
Ik ook met tevens war lekkere rewards:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:58 schreef Appelknaller het volgende:
Zojuist voor het eerst Vault of Glass gedaan
Omdat het loot systeem nog altijd zuigt, niets voor spelers met de meeste kills of assists, of zelfde in PVP. Slackers die beetje leunen op de rest krijgen vaker mooiere loot dan dat ik krijgquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom krijg ik geen Raid wapens tijdens de Raid, en gewoon normale "rommel"?
Kreeg alleen maar lousy zooi, terwijl anderen allerlei mooi spul kregen.
Nog maar een keer op hard dan![]()
Haha , ja hier wordt ik altijd zo simpel van in pvp.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Omdat het loot systeem nog altijd zuigt, niets voor spelers met de meeste kills of assists, of zelfde in PVP. Slackers die beetje leunen op de rest krijgen vaker mooiere loot dan dat ik krijg
Je ziet ook steeds vaker mensen die gewoon bij het spawn punt blijven staan, niks doen. Toch geen reden om actief mee te doen. Ik heb ook wel eens een enkele match gehad waarin ik wat minder actief was, telefoon etc, je kent het wel. En krijg dan vaker mooiere loot dan de restquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja hier wordt ik altijd zo simpel van in pvp.
Sta je dik bovenaan met kills/assist etc , krijg je niks.
Speel je een keer een kut potje , krijg je ineens wel items.
Hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Je ziet ook steeds vaker mensen die gewoon bij het spawn punt blijven staan, niks doen. Toch geen reden om actief mee te doen. Ik heb ook wel eens een enkele match gehad waarin ik wat minder actief was, telefoon etc, je kent het wel. En krijg dan vaker mooiere loot dan de restvolgens mij kijkt Bungie gewoon naar wie het meeste zuigt en denkt "die kerel moeten we snel boosten, hier wat exotics, legendary's en we gooien er nog wat coins tegenaan" ;') verklaard wel de loot die een vriend van mij altijd krijgt, die is nog te dom om een patrol missie te doen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Leuke Easter Egg in de (ex)loot cave:
http://www.ign.com/wikis/destiny/Loot_Cave
Bounties tijdens de story en ook je bounty leads gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:34 schreef Roypsv het volgende:
wat is de snelste manier om een titan naar level 20 te krijgen?
niet crucible? + bounties?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bounties tijdens de story en ook je bounty leads gebruiken.
Je moeder is wel generfed door mij gisteravond.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:23 schreef Friday12 het volgende:
Assault rifles generfed in pvp.. Ye right
Vex Mythoclast is minder sterk dan 1 specifieke blue assault riflequote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je moeder is wel generfed door mij gisteravond.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je moeder is wel generfed door mij gisteravond.
Gister met zijn 2en gedaan, bij binnenkomst helemaal naar achteren lopen (waar die 2 treinstukken liggen)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hmm, die is niet zo makkelijk met 2 man te doen, althans het eerste gedeelte niet. Vanavond maar eens kijken voor safespots.
Ja het is echt belachelijk kut.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vex Mythoclast is minder sterk dan 1 specifieke blue assault rifle
Niet perse terug naar originele staat maar niet 40% minder dmg en dan nog de crit modifier ook nerfenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk kut.
Ik hoop dat Bungie de Mythoclast echt een boost geeft. Niemand heeft nu ook maar een reden om door hardmode te ploegen.
Een exotic wapen dat alleen bij de laatste baas dropt op hard mode. Moet dan ook gewoon sterker zijn. 20.000 mensen hebben de vex mythoclast op het moment. Van de 3.9 miljoen spelers dagelijks.
Zijn al petities gaande trouwens om de Mythoclast weer naar orginele staat te brengen. Ik werd vaak genoeg dat ik de VMC had door een SUROS gekilled.
Jankende casuals die het spel na 5 dagen alweer zat zijn janken omdat ze gerekt worden door een paar VMC users.^10000000000000000000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |