quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:38 schreef Studiotje het volgende:
De fuck, ik probeer story 5 te doen van dat Old Russia of hoe het heet. Krijg je 3 aanvallen, en bij de 3e ga ik nu al 12 keer dood en dan moet je weer opnieuw.
Hoe doe je deze nou goehoed.Geen idee welke missie dat is, maar wat ik vaak doe als het moeilijk drijgt te worden, is zoveel mogelijk afstand nemen en ze dan 1 voor 1 proberen te killen. Iig zorgen dat je er niet middenin staat en ze je van alle kanten kunnen pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je die array omhoog moet gooien en dan komen er waves van de hive aan met bij de 3e die knight.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:51 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Geen idee welke missie dat is, maar wat ik vaak doe als het moeilijk drijgt te worden, is zoveel mogelijk afstand nemen en ze dan 1 voor 1 proberen te killen. Iig zorgen dat je er niet middenin staat en ze je van alle kanten kunnen pakken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:38 schreef Studiotje het volgende:
De fuck, ik probeer story 5 te doen van dat Old Russia of hoe het heet. Krijg je 3 aanvallen, en bij de 3e ga ik nu al 12 keer dood en dan moet je weer opnieuw.
Hoe doe je deze nou goehoed.Welke console?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens achterin (ten opzichte van waar je de ruimte binnenkomt) zit een tunnel naar beneden. Als je in die hoek blijft hangen en gewoon even naar beneden loopt als het zwaar wordt, dan lukt het wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat je die array omhoog moet gooien en dan komen er waves van de hive aan met bij de 3e die knight.
[..]
Welke console?
Gisteren geprobeerd om met 5 randoms VoG te doen.. we kregen Atheon alleen niet doodquote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Nice, VoG hard mode Atheon gekilled, helm en sparrow gekregen
Iemand in het team de Vex gekilled?quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 03:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Werkt trouwens ook met andere granaten
Super manquote:Op maandag 13 oktober 2014 02:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een onzin dat je die eindbaas zo easy kan killenquote:Op maandag 13 oktober 2014 03:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Werkt trouwens ook met andere granaten
Je hebt heel wat filmpjes die het zelfde doen, het is het proberen waardequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef Koenani het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je die eindbaas zo easy kan killen
Van het platform geduwd met granaten bedoel je? Dan jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand in het team de Vex gekilled?
pfff ik was net wakker, ik doelde op de Vex Mythoclast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Van het platform geduwd met granaten bedoel je? Dan ja
Oh zoquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
pfff ik was net wakker, ik doelde op de Vex Mythoclast.
Iemand die geloot?
Zag net iemand tijdens een patrol missie lopen met die mythoclast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh zo
Nee helaas niemand in de groep, maar 1 iemand kreeg een wapen, fatebringer (arc damage hand cannon volgens mij)
Jup, ding is echt ziek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zag net iemand tijdens een patrol missie lopen met die mythoclast.
Wat een wapen zeg pffff
Moet dat ding echt hebben.
Ja klopt heb twee van die krengen gekocht, hoef ik niet de hele tijd te switchen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jup, ding is echt ziek.
Moet zeggen dat ik zelf ook erg blij ben met Ice Breaker, wat een beest
Mij nadoen hequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja klopt heb twee van die krengen gekocht, hoef ik niet de hele tijd te switchen.
Alles.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Goejedag het volgende:
Ik ga nu destiny instaleren, welke klasse is het beste?
titan/warlockquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Goejedag het volgende:
Ik ga nu destiny instaleren, welke klasse is het beste?
Hunter.... die is in crucible echt wel OP.quote:
in crucible wel, voor de rest uselessquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hunter.... die is in crucible echt wel OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |