Je Vanguard Reputation naar level 3 brengen en gewoon 1 kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef Koenani het volgende:
Iemand tips of tricks om wat goede legendary weapons te bemachtigen.
Grind vrij veel maar er worden gewoon geen legendary engrams gedropt bij mij en als beloning en PVP of strikes krijgt ik ook vaak ruk.
Gepland onderhoud noemen ze dat: http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12255quote:
Ben rank 3 maar 150 marks met een cap van 100 per week schiet niet ook niet op..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je Vanguard Reputation naar level 3 brengen en gewoon 1 kopen
[..]
Gepland onderhoud noemen ze dat: http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12255
Anders gewoon doorranken, voor elke rank omhoog krijg je een pakketje bij de Postmaster. Ik kreeg toen ik lvl 3 werd gelukkig precies het wapen wat ik wilde kopen en zat dus met 150 overbodige marksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:33 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ben rank 3 maar 150 marks met een cap van 100 per week schiet niet ook niet op..
Ik kreeg de hand cannonquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon doorranken, voor elke rank omhoog krijg je een pakketje bij de Postmaster. Ik kreeg toen ik lvl 3 werd gelukkig precies het wapen wat ik wilde kopen en zat dus met 150 overbodige marks
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker. Ben nu zelf bezig voor de Future War Cult, puur omdat ze een hippe cloak hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik kreeg de hand cannon
Maar ben nu new monarchy aan het doen, omdat die ook wat spullen te koop heeft, maar weet niet of je daarbij iets van de postmaster krijgt..
Tot hoelaat destiny servers in maintenance zijn(geen specifieke tijd gegeven)quote:
Nightfall doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:23 schreef Koenani het volgende:
Iemand tips of tricks om wat goede legendary weapons te bemachtigen.
Grind vrij veel maar er worden gewoon geen legendary engrams gedropt bij mij en als beloning en PVP of strikes krijgt ik ook vaak ruk.
Die waardeloze bende krijg ik ook in trossen als legendary. Geldt ook voor een fusion rifle die ik al heb!! Die ik telkens weer krijg. Waarom niet gewoon een lekkere shotgun of autorifle.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ik kreeg de hand cannon
Maar ben nu new monarchy aan het doen, omdat die ook wat spullen te koop heeft, maar weet niet of je daarbij iets van de postmaster krijgt..
Nightfall is grootste kansquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:45 schreef lDDQD het volgende:
Ik krijg bij elke 2-3 strikes wel een Legendary, apart dat sommige het nooit krijgen
Overal werkt hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Voor de xbox werkt het iig weer. Ben ingelogd nu
Hehe en alles valt samen in een 20 minuten spelen. Rank 3 van de vangaurd was een legendary pulse rifle. Dan 4 strange coins uit blauwe pakjes en cryptarch rank, 2 motes of light, 2 energy dingen en 3 shards. Niet normaal.quote:
Welke console?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier zin in de weekly heroic level 26?
De dailey heroic missie doen of public events. Dan gaat het voor mij het snelst.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam snel aan ascendant shard??
Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
Legendary gear dismantlen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 05:14 schreef wiebel535 het volgende:
De poten zijn ook weak points, waar die gele "lampjes" op zitten zeg maar. Daar eerst op schieten, na een tijdje komt z'n "kern" bloot te liggen en daar kun je flinke damage op doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
Je moet al z'n pootjes kapot schieten, met sniper werkt vrij goed is mijn ervaring. Soms zakt hij dan onderuit, schuift z'n kop naar voren en komt z'n engine bloot te liggen en dan dat volpompen met kogels.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef videonatic het volgende:
Ik ben gister met 2 andere een robot spin tegengekomen, met zo'n rode stip op z'n hoofd als weak point. Maar het dood schieten duurde me toch godsamme lang. Zijn er nog andere weak points die zo'n ding heeft?
Zolang de actie is ingezet voordat iemand doodgaat zie ik geen problemen. Ik heb ook wel eens met mijn titan de special gebruikt, springt die mooi omhoog en word ik in de lucht gekilledquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;
Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.
Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.
Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.
Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.
Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Is dat maar weekje ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kom er net achter dat die Iron Banner event wel een heel vertekend beeld geeft. Ik ben van rank 0 naar 1 gegaan met 30xp ofzo, maar naar rank 2 is ineens 1200xp. Dan moet je bijna wel maximaal nolifen + de bounty's meepakken om daaraan te komen, laat staan rank 3.
Dat alles voor een event wat er maar een week is, best pittig. Aan de andere kant, dan is die gear wel exclusive en dat is ook wel weer leuk (voor degenen die het bemachtigen dan).
Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is dat wanneer je rep op level 2 is, je door de shader, banner en class-item sowieso 10% meer rep krijgt, volgens mij valt het wel mee en is het te doen.
Jep, 7 oktober - 14 oktoberquote:
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar ik zit nog maar op 1 hè. Ik ga het eens proberen want ik heb de shaders en emblems wel meteen gekocht. Misschien gaat het idd sneller.
Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Het class-item unlocked op 2, voor die tijd dus nog geen extra rep.
Oh echt? tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, bij rank 1 krijg je ook al 10% extra als je een emblem en shader draagt. Bij rank 2 nog een keer 10% met een class item.
Bij deze.... jij bent de held van de dag!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:12 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Kan toeval zijn hoor, maar ik krijg er meestal wel als ik een fallen walker neerhaal in een public event.
Ik zie niks in de OP staan, hij is misschien al langsgekomen maar dit is wel een handige site om te zien hoelaat er ongeveer public events zijn:
http://www.destinypublicevents.com/
Er kunnen een paar minuten in zitten maar ik kan uit ervaring zeggen dat het toch vrij accurate info is
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Bij deze.... jij bent de held van de dag!
Nee. Shader is 10% emblem is 10% en class item is 10%. Op rank 2 kan je dus 30% extra krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, tenminste, zo vat ik het op:
[ afbeelding ]
Ligt aan de Netcode van Bungie als ik me niet vergis, inderdaad flink irritant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Vraag ook al gesteld op tweakers, maar;
Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.
Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.
Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.
Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.
Ja ik keek ook al in de OP maar ik zag 'm niet staan. Ik had geen zin om alle vorige topics door te bladeren dus ik dacht: zet 'm maar gewoon neer. Lijkt me wel handig als deze wordt opgenomen in de OPquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik 2 topics terug ook al gepost
Zal je straks even toevoegen als niemand van mijn vaste speelmaatjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Iemand die weekly heroic challenge wil doen op hard vanmiddag of vanavond? Voeg me toe op psn. Raid kan ook, als er genoeg respons is en ervaring. Heb de raid zelf pas 1 keer gedaan voor 80%. Ik zit overigens ook in de fok clan.
PSN: Etienne-Horbach
Console: PS4
Hunter, level 27.
Ohw sorry. ... Dan ben jij de held van de maandquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik 2 topics terug ook al gepost
F*CK YEAH!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:17 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Ohw sorry. ... Dan ben jij de held van de maand
De crucible wordt gebalanceerd zodat low-level players ook mee kunnen spelen zonder finaal afgezeikt te worden, bij de Iron Banner wordt er niks gebalanceerd:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
WTF is up met de Iron Banner
Ga in crucible regelmatig 15-6 etc, in Iron banner constant K/D onder de 1......
quote:Level advantages are normally disabled in the Crucible in order to have an even playing field. The one exception to this is the Iron Banner, where level advantages are enabled. This means that having high-level gear matters in the Iron Banner.
Mja zo zou het zijn, maar zo is het dus niet. Ben level 29, full armor gespecde Titan, met een volledig geupgrade Suros Regime, ding doet dezelfde damage als een low level autorifle, en word alsnog verslagen door lager levels in 1-op-1 gevechten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
De crucible wordt gebalanceerd zodat low-level players ook mee kunnen spelen zonder finaal afgezeikt te worden, bij de Iron Banner wordt er niks gebalanceerd:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
Ik had het wel relaxed gevonden als DPAD < en > gewoon je wapens in een bepaalde class (primary, secundary, heavy) zou roteren.
Maar goed, dansen en zwaaien is ook leuk.
Je snapt niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.
Kan jij van je heavy naar je special in 1 keer dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:01 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Waarom? Ff op Y drukken is toch net zo makkelijk? Zo niet, makkelijker.
Aaah nu wel denk ik. Jij wilt tussen je wapens in een bepaalde klasse Scrollen...quote:
Waar vandaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:37 schreef Friday12 het volgende:
Net Patience and Time gekregen![]()
Een van de beste wapens ingame
Precies, van je secondary sniper naar je fusionrifle omdat je eerst goblins aan het snipen was en daarna dichterbij bent gekomen ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:43 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Aaah nu wel denk ik. Jij wilt tussen je wapens in een bepaalde klasse Scrollen...
Dat geef ik je gelijk. Al vind ik met 15 man dansen in the tower ook wel geniaal
Dat heeft die kneus van mij hoor, hij wist niet eens wat patience and time voor wapen was.quote:
Gewoon jaloers omdat je strange coins kreegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat heeft die kneus van mij hoor, hij wist niet eens wat patience and time voor wapen was.
Ellendige vent die Mitchel.
wat wil die gozer dan... Als je bij WoW lvl 4 bij lvl 30ers doet in pvp dan kan je geen flikker. En hebben lvl 30ers vrij spel. Als je kijkt bij battlefield en cod dan kan een rank 1 ook makkelijk een max rank af maken als je weet hoe je fatsoenlijk moet spelen.quote:
Want?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef Altron het volgende:
Wat een bagger zooi joh met dat Iron Banner gebeuren...
Gisteren heel de avond bezig geweest , bijna elk potje bovenaan met kills/punten en 9 van de 10x een positief k/d ratio.
Maar omdat ik van de 25x maar 4x bij het winnende team zat krijg ik amper reputation
Dan is de lol er snel af...
Die hunter ability met die knifes is ook lachwekkend in pvp overigens
Ja die bladedancer denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Want?
Edit; Ah kut, je bedoeld de bladedancer denk ik, ik ging uit van de throwing knife
Daar is dat hele Iron banner toch voor?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:25 schreef Convict het volgende:
[..]
wat wil die gozer dan... Als je bij WoW lvl 4 bij lvl 30ers doet in pvp dan kan je geen flikker. En hebben lvl 30ers vrij spel. Als je kijkt bij battlefield en cod dan kan een rank 1 ook makkelijk een max rank af maken als je weet hoe je fatsoenlijk moet spelen.
Ja bladedancer vind echt ongeveer de enige OP class in pvp.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja die bladedancer denk ik.
Zwaar imba in pvp.
Gaat echt helemaal nergens over idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja bladedancer vind echt ongeveer de enige OP class in pvp.
Bij control nuke ik 5-6 gasten in één klap met mijn alt titanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Gaat echt helemaal nergens over idd.
Heb er zelf niet echt last van gehad , maar je ziet regelmatig die gasten als één of andere ninja van speler naar speler springen en ze neer stabben om vervolgens binnen een paar seconden 4/5 gasten te killen mits ze bij elkaar staan.
Oh, al afgelopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.twitch.tv/bartcoah
Ik ga het proberen om House of Wolves binnen te komen.
Veel kijk plezier!
Ik ga zo even verder, was vergeten dat ik nog veel aan huiswerk heb.quote:
My bad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij control nuke ik 5-6 gasten in één klap met mijn alt titan.
Dat koalo activision lekker de tering krijgt met hun kut DLCquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:18 schreef Bartcoah het volgende:
Het is niet meer mogelijk om in de nieuwe DLC te komen.
Ze hebben het aangepast door er een onzichtbare muur omheen te maken.
Ja het is wel echt bullshit.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:01 schreef Koenani het volgende:
[..]
Dat koalo activision lekker de tering krijgt met hun kut DLC
Gister was ik met een kerel die strike op de maan aan aan het doen lvl 12 volgens mij en kreeg een depleted hand cannon ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:57 schreef Koenani het volgende:
Wat is niet overpowered in PVP
Ook leuk trouwens dat ik dinsdag nog klaar over weinig legendary wapens en ik nu ineens aan de lopende band spullen krijg..
Zelfs een exotic hand cannon uit een 24 strike
Lucky bastard!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef lDDQD het volgende:
Is "Plan C" goed? Net zomaar gekregen na een potje in de Iron gedoe
Depleted hand cannon krijg je via een exotic bounty geloof ik, maar hoorde al dat die kut schijnt te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:57 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Gister was ik met een kerel die strike op de maan aan aan het doen lvl 12 volgens mij en kreeg een depleted hand cannon ofzo
Sunsinger*quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:09 schreef VMSDKR het volgende:
Voidwalker gemaxxed. Nu Sunslinger (?) maxen.
Self-revive.![]()
![]()
Ik was lekker kankah boos, ga je nu raiden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je die noob ook weer hoor
Wipen op nightfall 1% boss hp
Ja man dacht dat jij pleite was en kreeg ineens invite dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik was lekker kankah boos, ga je nu raiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |