Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Guard het volgende: Vrijdag opent de inschrijving voor de Eiger Ultra trail, even een sfeerbeeldje erbij en iedereen wil inschrijven toch?
Lijkt me wel een mooie namelijk... 2016 misschien?
Ik ben enorm aan het twijfelen, wil daar supergraag mijn eerste ultra lopen, en weet niet of dat haalbaar is in 2015. En in 2016 staat de jungfrau al op het programma, en dan is het financieel ook niet echt aantrekkelijk om 2x binnen een paar maanden naar Bern (het kanton) te gaan. Maar ja 2017 is ook zo ver...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik ben enorm aan het twijfelen, wil daar supergraag mijn eerste ultra lopen, en weet niet of dat haalbaar is in 2015. En in 2016 staat de jungfrau al op het programma, en dan is het financieel ook niet echt aantrekkelijk om 2x binnen een paar maanden naar Bern (het kanton) te gaan. Maar ja 2017 is ook zo ver...
Op dinsdag 7 oktober 2014 18:06 schreef mosselmossel het volgende: Je kan het makkelijk maken door gewoon met jezelf af te spreken niet verder dan een halfjaar vooruit te kijken.
Nadeel is alleen dat sommige events die wel erg mooi zijn al lang van te voren vol zitten.
Plus vind ik een half jaar niet echt heel lang als je besluit een ultra te gaan doen. Niet alleen voor voorbereiding qua training, maar ook andere dingen zoals verblijf e.d.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.