SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 07-10-2014 16:48:47 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
moet je ff bij henk wezen die heb het ook zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie kent een écht goeie kapper?
Ik wil pelle kapsel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
BazenTS. We laten ons toch gvd niet gek maken zo'n Marokkaan?
Pas op hoor, voor je het weet slaat hij je met zijn Armani tasje om je oren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
BazenTS. We laten ons toch gvd niet gek maken zo'n Marokkaan?
Zo werkt datquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jeetje wat een prijzen
35e voor cut en go
Pics ter illustratie gaarnequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde dat ik seks had met Gianna Michaels want ze was schoonmaakster in een hotel waar ik sliep.
Mijn Koerdische overbuurman. Als ie tenminste niet in Den Haag zit nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet je ff bij henk wezen die heb het ook zo
KWaliteit kost geld. Je kan ook Salon B proberen maar daar ben je ook zoiets kwijt gok ik. Turkse/Maroc/Whatever kapper moet je net de goeie hebben. Voor hetzelfde geld loop je met een 6mm koppie naar buitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jeetje wat een prijzen
35e voor cut en go
Of hij achtervolgt je met z'n Passat 1.8 20V Turbo beest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pas op hoor, voor je het weet slaat hij je met zijn Armani tasje om je oren.
De Turk waar ik naar toe ga knipt me opzich wel redelijk maar het is nooit zoals hoe ik het me voorstel eigenlijk. Maar dat komt denk ik door mijn schedel + haren. Ben bang dat als ik naar de barbier dat ik dan met dezelfde kapper wegloop als bij de Turk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
KWaliteit kost geld. Je kan ook Salon B proberen maar daar ben je ook zoiets kwijt gok ik. Turkse/Maroc/Whatever kapper moet je net de goeie hebben. Voor hetzelfde geld loop je met een 6mm koppie naar buiten
Tja als je niet gaat zul je nooit het verschil ervarenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De Turk waar ik naar toe ga knipt me opzich wel redelijk maar het is nooit zoals hoe ik het me voorstel eigenlijk. Maar dat komt denk ik door mijn schedel + haren. Ben bang dat als ik naar de barbier dat ik dan met dezelfde kapper wegloop als bij de Turk.
Neh, z'n uitlaat is kapot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:33 schreef fathank het volgende:
Of hij achtervolgt je met z'n Passat 1.8 20V Turbo beest.
Je moet niet overal zo lang over nadenken maar gewoon een keertje doen. Pats boem actie in plaats van 3 weken zitten mijmeren of het wel of niet goed zal komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De Turk waar ik naar toe ga knipt me opzich wel redelijk maar het is nooit zoals hoe ik het me voorstel eigenlijk. Maar dat komt denk ik door mijn schedel + haren. Ben bang dat als ik naar de barbier dat ik dan met dezelfde kapper wegloop als bij de Turk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet overal zo lang over nadenken maar gewoon een keertje doen. Pats boem actie in plaats van 3 weken zitten mijmeren of het wel of niet goed zal komen.
Komt het niet goed boeiend, in het ergste geval zit je haar niet precies hoe je wil. Lekker belangrijk, de wereld stopt heus niet met draaien.
Zou je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
Vraag eens aan mij of ik haar zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |