SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een wedstrijd.Eerste helft eigenlijk onder controle, weinig aan de hand en dan zo'n tweede helft.
Pijnlijk...pijnlijk.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
Nou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mooi gespeeld manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
![]()
Denken dat je van mij kan winnen met bronze spelersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
Ik ben de ongeslagen FOK kampioen![]()
Ach man, lekker huilen na die 6-4 dat het H2H was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Kom je zo bij ons terug met wat interviews?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.![]()
En nu terug naar de studio voor de analyse van Bruggink en Perez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor![]()
![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die arrogante houding staat je niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Een ongeslagen coop team als 3e man willen versterkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken dan![]()
![]()
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectNou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
![]()
Coop is met 2quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken dan
Elke dag![]()
Nee bronzes zijn voor laffe honden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronzes zijn dus eigenlijk gewoon supergoed.![]()
Maar ff serieus, durf je een potje aan tegen mij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar ff serieus, durf je een potje aan tegen mij?![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu terug naar de studio voor de analyse van Bruggink en Perez.![]()
Geen interviews en analyses van deze kant, kunnen ze zelf het beste doen.
Verder Respect Hulk![]()
Nu nog wat minder schelden en je bent een prima kerel![]()
![]()
Zoals ik zei, wanneer iedereen het gezellig houdt, en natuurlijk kan er wel een x een opmerking worden gemaakt, dan ben ik ook echt niet zoals ik daarstraks was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Geen interviews en analyses van deze kant, kunnen ze zelf het beste doen.
Verder Respect Hulk![]()
Nu nog wat minder schelden en je bent een prima kerel![]()
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
Gefeliciteerd. Well done.
Ik ga even een paar stukjes uit de afgelopen recording knippen denk ik.What the fuck waren mijn spelers aan het doen. Ballen uitpassen, over elkaar heenvallen, Depay die er door een bronzen rechtsback volledig wordt uitgesprint etc.
Team voelde de tweede helft echt als stroop.
Vooral dit.Als het een walk over is dan is het logisch en win ik miniem heeft hij mentaal alsnog gewonnen.
Ongeslagen? Zelfbenoemd bedoel je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denken dat je van mij kan winnen met bronze spelers
Ik ben de ongeslagen FOK kampioenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ongeslagen en zelfbenoemdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongeslagen? Zelfbenoemd bedoel je.![]()
![]()
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
Ik ga even een paar stukjes uit de afgelopen recording knippen denk ik.What the fuck waren mijn spelers aan het doen. Ballen uitpassen, over elkaar heenvallen, Depay die er door een bronzen rechtsback volledig wordt uitgesprint etc.
[ afbeelding ]
Vooral dit.Als het een walk over is dan is het logisch en win ik miniem heeft hij mentaal alsnog gewonnen.
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en gold![]()
Weet ik joh, bedoelde meer als je wil weten hoe verliezen voelt dat je mij eens moet vragen(of Lindgrenquote:). Is eens wat anders dan winnen.
![]()
Vooral in de passing zag je echt geen verschil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scoren
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en goldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik nuanceer het zelf hè, dat ik er echt niet over mag klagen en dat de props naar hem gaan. Natuurlijk is het konkoslecht van me, maar neemt niet weg dat er rare dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scoren
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en gold
met de Del Pieroquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien kan van Halst wat paints maken![]()
![]()
Ik speelde geen Park the Bus, ik speelde na die 2-2 defensief. En dat is echt waar.. niet gelogen. Verder die Lumu en Meulens zijn echt snelle kerels. Dus zo raar vond ik het niet eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
[ afbeelding ]
Je had een aantal acties waarbij ik je echt niet kon volgen met Depay haha![]()
Goed gespeeld ook![]()
![]()
Hij speelt echt als een baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was wel jouw grootste supporter, die dekselse Achahbar![]()
4 * skillmoves, echt heerlijk!
![]()
Niemand speelt Park the bus joh..hooguit een slotfase. Zelfs je spitsen rennen dan naar achteren als je in de aanval bent. Gewoon ultra def is wat je het meeste tegenkomt als ze met tig man achterin staan..niet park the bus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil wel nog een x tegen je spelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand anders die me even een potje wil slachten op livestream?Of heb je daar geen zin in?
![]()
Prima. Invite me maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een x tegen je spelen?Of heb je daar geen zin in?
Ondanks dat ik altijd in de FUT topic zit heb ik al mijn spelers daar verkocht dus helaas, anders had je eens kunnen winnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand anders die me even een potje wil slachten op livestream?![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik merk trouwens echt dat het livestreamen zo slecht is voor je concentratie. Had 'm eerst met die berichten aan de zijkant, maar daar word je echt gek van.
Rematch dan, legg0.
http://www.twitch.tv/lindgr0n
Even park the bussen en alles lang op de Lukaak dan.
Heb je invite binnen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik merk trouwens echt dat het livestreamen zo slecht is voor je concentratie. Had 'm eerst met die berichten aan de zijkant, maar daar word je echt gek van.![]()
![]()
Wat is een goede vervanger voor cuandreva op RM? Valt me vies tegen vond pepe beter. Cuadrado is geen optie, en die hoef ik ook niet.![]()
Smoesjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik merk trouwens echt dat het livestreamen zo slecht is voor je concentratie. Had 'm eerst met die berichten aan de zijkant, maar daar word je echt gek van..
![]()
![]()
![]()
Menezquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef leoon. het volgende:
Wat is een goede vervanger voor cuandreva op RM? Valt me vies tegen vond pepe beter. Cuadrado is geen optie, en die hoef ik ook niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is al voor Kami.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:40 schreef Kiid het volgende:
Potverdorie, straks krijg ik niet meer de eer door van hoelk te winnenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
lekker aftertimen, je lijkt de witte negert wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:42 schreef vanpers het volgende:
Werd gestoord maar lees in de chat dat er ook rood gevallen is bij de penalty.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier is het nog beter weer dan verwacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier is het alleen bewolkt gelukkig![]()
2 goals in 30 sec ? Doet die snel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Twee goals in 45+5.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik kan er ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2 goals in 30 sec ? Doet die snel.![]()
Doe nou normaal tegen hem, dadelijk begint hij ook over jouw familie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je bronze team![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jezus, die Hulk is ook fucking slecht zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die hulk is gewoon een zeer slechte kloon van litmanen, kan niet anders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vorig haar had je daar Cerci nogquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
Top ga ik die proberen. Cuardreva kan er niks van.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF menez als ST is in ieder geval maar mehh, dus wens je succes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goos, het zit je wel heel diep he, zoek een leven man.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je bronze team![]()
![]()
![]()
Wel prima als CAM. NIF op RM beviel hier ook goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
IF menez als ST is in ieder geval maar mehh, dus wens je succes.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat je minder ging posten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
IF menez als ST is in ieder geval maar mehh, dus wens je succes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je wilt niet weten hoelang ik DS2 heb lopen bashen om zijn bronze team.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Goos, het zit je wel heel diep he, zoek een leven man.![]()
chielliniquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef Zhano het volgende:
Hey Kiid, gooi eens wat tips voor nen goeien CV![]()
Dat interesseert me werkelijk waar geen hol.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoelang ik DS2 heb lopen bashen om zijn bronze team.![]()
Netjes ja. Thanks. Eerste helft kon je nog wel mee, maar die tweede helftquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef HulkHeld het volgende:
Gefeliciteerd Lindgren!![]()
M'n spelers waren helemaal op door al die schijnbewegingen haha. Leuke pot. Wtf was die scheids aan het doen. Ik had echt nog minimaal twee pingels erbij móeten hebben, maar goed.
Leuk gespeeld.
Vorig jaar niet gespeeld, ps3 links laten liggen en dit jaar ps4 gekocht om toch weer te gamenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig haar had je daar Cerci nog![]()
![]()
Ja, precies. Ik had het wel sneu gevonden als je een rode kaart had gekregen voor die penalty van mij. In ieder geval rechtvaardig dat je hem paktequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes ja. Thanks. Eerste helft kon je nog wel mee, maar die tweede helft. Wtf was die scheids aan het doen. Ik had echt nog minimaal twee pingels erbij móeten hebben, maar goed.
Leuk gespeeld.
![]()
![]()
Ja als bescherming tegen de kouquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:59 schreef The_Eskimo het volgende:
Gaan jullie straks ook even gezellig knuffelen?![]()
ik zat nog op een paar argumenten van je van vanmorgen te wachten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dat was niet terecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoelang ik DS2 heb lopen bashen om zijn bronze team.![]()
Ga je nou op jezelf zitten reagerenquote:
Elke dag![]()
Welke?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zat nog op een paar argumenten van je van vanmorgen te wachten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De laatste keer dat ik keek waren er nog een paar die op de Xbox spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Als enige op de Xbox![]()
Dit zie ik als complimentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga je nou op jezelf zitten reagerenOnthul jezelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:09 schreef The_Eskimo het volgende:
Kamikazie is de oppereskimo. Respect deze man.![]()
Even in en uitloggen; ik reageer binnen de volgende 5 posts.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit zie ik als compliment
[..]
Onthul jezelfBewoner van de Fokpool![]()
Ik heb groot nieuws trouwens... Paypal is aan mijn twitch gekoppeld, jullie mogen nu allemaal massaal geld doneren!!![]()
![]()
thx maar neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb groot nieuws trouwens... Paypal is aan mijn twitch gekoppeld, jullie mogen nu allemaal massaal geld doneren!!![]()
Gedoneerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb groot nieuws trouwens... Paypal is aan mijn twitch gekoppeld, jullie mogen nu allemaal massaal geld doneren!!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gelijktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als tegenprestatie verwacht ik een klikje:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom een ritten kommenterrie?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Makkelijkst leek me. Daarnaast zal mn Engels wel net zo gay klinken als dat van Dre ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom een ritten kommenterrie?Ben ZoieZo een mompelaar
![]()
![]()
Wat kan ik het beste doen?
Coins sparen voor spelers of telkens pakketjes kopen in de hoop dat ik goeie spelers krijg die in mijn team passen?![]()
sparen en handelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Wat kan ik het beste doen?
Coins sparen voor spelers of telkens pakketjes kopen in de hoop dat ik goeie spelers krijg die in mijn team passen?![]()
Haha dat hoeft niet hoor. Wilde even uitvinden hoe het werkt. Heb die donatie knop lekker op mijn pagina neergezet voor als ik nog een keer serieus wil gaan streamen. Heb wel een idee maar dan heb ik kinect nodig en veel alcohol. Dan kan ik wel een leuke stream neerzetten, maar het is sowieso lastig om volgens op te bouwen. Veel te veel werk joh...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
als je FH2 gaat streamen doneer ik ook tobi![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als tegenprestatie verwacht ik een klikje:nuttig.
Klopt, mensen kijken liever hoe iemand een miljoen coins uitgeeft en dan uit zijn plaat gaat als hij Iniesta krijgt van 50k ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat hoeft niet hoor. Wilde even uitvinden hoe het werkt. Heb die donatie knop lekker op mijn pagina neergezet voor als ik nog een keer serieus wil gaan streamen. Heb wel een idee maar dan heb ik kinect nodig en veel alcohol. Dan kan ik wel een leuke stream neerzetten, maar het is sowieso lastig om volgens op te bouwen. Veel te veel werk joh...![]()
het kan niet met die twee in de spits denk ik. Moet je een van de twee op CAM zettenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:47 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die een 4312 kan maken met Bony en Bendtner?
het kan wel![]()
![]()
Niet onmogelijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het kan niet met die twee in de spits denk ik. Moet je een van de twee op CAM zetten
het kan weli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Is Bendtner goed in deze editie?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:47 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die een 4312 kan maken met Bony en Bendtner?![]()
nope ik heb zelfs al een heel lelijk team voor je bedacht omdat ik eigenlijk huiswerk moet makenquote:![]()
![]()
![]()
Lekker hipsterteam met luie voorhoede. Met random BPL GK en RB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er hier mensen die met Taarabt hebben gespeeld? Ik heb Tadic op CAM en die scoort opvallend veel.![]()
Hoe speelt die IJslander? Die speelde goed afgelopen weekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hipsterteam met luie voorhoede. Met random BPL GK en RB.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dunnow, is niet mijn team. Ging over de vraag van blanchitoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe speelt die IJslander? Die speelde goed afgelopen weekend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Binnen kort wel..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:11 schreef leoon. het volgende:
Zijn er hier mensen die met Taarabt hebben gespeeld? Ik heb Tadic op CAM en die scoort opvallend veel.![]()
Pfff...wat heb ik nou aan jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dunnow, is niet mijn team. Ging over de vraag van blanchito
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ziet er best tof uit eigenlijk! Mensen zijn (natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dunnow, is niet mijn team. Ging over de vraag van blanchito)positief over Bony en hopelijk valt Bendtner ook mee. Hij lijkt me typisch zo'n spits die niks kan en toch veel scoort
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Niks. Maar van mij hebben de mensen tenminste geen last en van jou wel. Zeg ik op basis van de HONDERDEN dm's die ik over je heb ontvangen de afgelopen uren. Ja, echt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pfff...wat heb ik nou aan jou?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ferry gud videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als tegenprestatie verwacht ik een klikje:![]()
GILFie is goeie speler jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe speelt die IJslander? Die speelde goed afgelopen weekend![]()
![]()
Hij lijkt me echt kut eigenlijk. Geen snelheid, geen dribbling, geen agility, geen skills..alleen maar kracht en lengte. En daar heb je deze FUT juist maar weinig aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ziet er best tof uit eigenlijk! Mensen zijn (natuurlijk)positief over Bony en hopelijk valt Bendtner ook mee. Hij lijkt me typisch zo'n spits die niks kan en toch veel scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jeutje, ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks. Maar van mij hebben de mensen tenminste geen last en van jou wel. Zeg ik op basis van de HONDERDEN dm's die ik over je heb ontvangen de afgelopen uren. Ja, echt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En anders kan je er zoiets van maken (als Lord Bendtner faalt)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ziet er best tof uit eigenlijk! Mensen zijn (natuurlijk)positief over Bony en hopelijk valt Bendtner ook mee. Hij lijkt me typisch zo'n spits die niks kan en toch veel scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bendtner lijkt me echt 3x poep, dus zou gewoon dit team dan nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En anders kan je er zoiets van maken (als Lord Bendtner faalt)
[ afbeelding ]![]()
Haha dat is weird he, elke schot gaat erin. Had laatst ook zo'n pot, bij rust stond het 5-4.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:22 schreef Alovenac het volgende:
Speelde net een potje, stond het al 3-2 na 12 minuten![]()
Deed een wedstrijdje tegen iemand met Koné in de spits. Volgens mij heeft hij 3 keer een aftrapgoal gescoord met KonéEcht een talent met verdedigen ik. Resultaat 6-4, was op een gegeven moment bang om te scoren.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook tof ja, wel jammer dat Kalou non-shiny is maargoedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En anders kan je er zoiets van maken (als Lord Bendtner faalt)
[ afbeelding ]
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Na 1 of 2 keer breek je toch gewoon zijn benenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
Deed een wedstrijdje tegen iemand met Koné in de spits. Volgens mij heeft hij 3 keer een aftrapgoal gescoord met KonéEcht een talent met verdedigen ik. Resultaat 6-4, was op een gegeven moment bang om te scoren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shiny zegt niet zo vaak iets toch? Ik heb Rusnak op CAM staan, maar dat is echt een klasse speler, ook een non-shiny speler. Beter dan Karsdorp ( shiny ) op die plek misschien wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ook tof ja, wel jammer dat Kalou non-shiny is maargoed![]()
Paar stappen naar achter doen met je spits of CAM. Vervolgens een goed getimede slidingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
Zegt geen reet nee. Vorig jaar had ik miljoenenteams en zelfs dan waren de non shiny spelers als De Bruyne, Varela en Fer vaak mijn favorietenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Shiny zegt niet zo vaak iets toch? Ik heb Rusnak op CAM staan, maar dat is echt een klasse speler, ook een non-shiny speler. Beter dan Karsdorp ( shiny ) op die plek misschien wel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
moet ik er wel bij kunnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 1 of 2 keer breek je toch gewoon zijn benenWas echt dramatisch. Dacht elke keer van m'n mannetje bij de middencirkel pakt hem wel en elke keer werd ik weer voorbij gelopen
Ook als ik wat stappen terug deed
En zodra ik een verdediger had, had hij al zo'n speedboost dat ik er niet meer bij kwam
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tevez verdient die prijs wel thoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:29 schreef Alovenac het volgende:
Tevez ook alweer 75k, deze markt gaat voorlopig echt niet dalen
.
![]()
Ik zet voor zijn aftrap altijd 1 mannetje naar achteren en die hou ik geselecteerd. Als hij dan gaat cheesen laat ik de CPU hem afjagen en loop ik zelf het gat erachter dicht. Komt geen tackle aan te pas dan. Heel af en toe gaat het nog fout, maar bijna nooit meer. Blijft echt dikke aids dat je ieder jaar weer bij de aftrap moet opletten omdat die kutkinderen niet op een normale manier kunnen winnen, maar ja..daar heb ik me al bij neergelegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet ik er wel bij kunnenWas echt dramatisch. Dacht elke keer van m'n mannetje bij de middencirkel pakt hem wel en elke keer werd ik weer voorbij gelopen
En zodra ik een verdediger had, had hij al zo'n speedboost dat ik er niet meer bij kwam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies. Ik vind dat Fer opvallend vaak gebruikt wordt, zeker in deze FIFA. Als je naar zijn stats kijkt, vind ik de rating van 76 eigenlijk wat laag. Al vind ik niet dat hij een dragende speler is voor QPR en hij dramatisch speelde bij Norwich.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt geen reet nee. Vorig jaar had ik miljoenenteams en zelfs dan waren de non shiny spelers als De Bruyne, Varela en Fer vaak mijn favorieten![]()
Moet hem nog proberen, lijkt mij echt een bazenspitsje jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tevez verdient die prijs wel tho.
![]()
Klopt, maar het staat zo lelijk 🙈quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Shiny zegt niet zo vaak iets toch? Ik heb Rusnak op CAM staan, maar dat is echt een klasse speler, ook een non-shiny speler. Beter dan Karsdorp ( shiny ) op die plek misschien wel.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hehe zal dat wel proberen volgende keer, thxquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet voor zijn aftrap altijd 1 mannetje naar achteren en die hou ik geselecteerd. Als hij dan gaat cheesen laat ik de CPU hem afjagen en loop ik zelf het gat erachter dicht. Komt geen tackle aan te pas dan. Heel af en toe gaat het nog fout, maar bijna nooit meer. Blijft echt dikke aids dat je ieder jaar weer bij de aftrap moet opletten omdat die kutkinderen niet op een normale manier kunnen winnen, maar ja..daar heb ik me al bij neergelegd.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij zit in de top 5 van beste PHY spelers uit het spel en dat soort stats zijn in FIFA altijd OP. Ik vond hem vorig jaar oprecht beter/fijner dan Toure ook. Hij heeft een goed schot, een degelijke pass, is heel lang en sterk en toch ook erg wendbaar. Dodelijke combinatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind dat Fer opvallend vaak gebruikt wordt, zeker in deze FIFA. Als je naar zijn stats kijkt, vind ik de rating van 76 eigenlijk wat laag. Al vind ik niet dat hij een dragende speler is voor QPR en hij dramatisch speelde bij Norwich.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is ook een manier inderdaad. Ik houd de CAM geselecteerd en wacht tot hij de beweging maakt om hem vervolgens op te vangen. Dat doe ik sowieso altijd, is de bal in de buurt van de CAM ( wel voor de tegenstander ) dan pak ik een CM om een gat dicht te lopen. De wanhoop zie je vaak van het spel van de tegenstander afdruipen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet voor zijn aftrap altijd 1 mannetje naar achteren en die hou ik geselecteerd. Als hij dan gaat cheesen laat ik de CPU hem afjagen en loop ik zelf het gat erachter dicht. Komt geen tackle aan te pas dan. Heel af en toe gaat het nog fout, maar bijna nooit meer. Blijft echt dikke aids dat je ieder jaar weer bij de aftrap moet opletten omdat die kutkinderen niet op een normale manier kunnen winnen, maar ja..daar heb ik me al bij neergelegd.![]()
vannacht met clubs ook in 1 wedstrijd 3 tegengoals in de 45ste minuut
gaan we vanavond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:33 schreef poker4lifee het volgende:
vannacht met clubs ook in 1 wedstrijd 3 tegengoals in de 45ste minuut![]()
Higuain een aanrader dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:31 schreef Alovenac het volgende:
Maarja![]()
Palacio 17 gespeeld 17 goals, 14 assists.
Higuain 17 gespeeld, 23 goals en 10 assists
wil naast tevez: of higuain of palacio of ibarbo
ibarbo heeft veel pace enz.. maarja het liefst heb ik higuain van die 3![]()
Ik vind Palacio veel meer overpowered dan Ibarbo eerlijk gezegd. Mijn buurjongen speelt met hem op de PS3, ook omdat hij nog een team in opbouw heeft, maar toen ik tegen Ibarbo speelde had ik maar weinig problemen met hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Higuain een aanrader dus?
wil naast tevez: of higuain of palacio of ibarbo
ibarbo heeft veel pace enz.. maarja het liefst heb ik higuain van die 3![]()
Meeste streamers zijn vaak ook maar rare mensen. Zijn vaak niet bijzonder goed in het spel en gaan compleet uit hun dak als ze een nieuwe volger o.i.d. krijgen. Het is eigenlijk een soort aapjes kijken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, mensen kijken liever hoe iemand een miljoen coins uitgeeft en dan uit zijn plaat gaat als hij Iniesta krijgt van 50k ofzo
That being said... Ik knal vanavond wel even mijn twitch![]()
![]()
Pack-opening van hoeveel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meeste streamers zijn vaak ook maar rare mensen. Zijn vaak niet bijzonder goed in het spel en gaan compleet uit hun dak als ze een nieuwe volger o.i.d. krijgen. Het is eigenlijk een soort aapjes kijken...
That being said... Ik knal vanavond wel even mijn twitch![]()
![]()
Elk potje voorkomen en veel beter zijn en vervolgens in de tweede helft weer alles weggevenzo zijn ongeveer de laatste 10 potjes bij mij gegaan
352 is verdedigend wel erg kwetsbaar helaas..
![]()
Gewoon alleen rondje ingedrukt houden, neem je hem wanneer je naar het rechter doel speelt van onder tegen de klok indraaien, speel ik naar het linkerdoel draai ik de stick van boven met de klok mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:41 schreef Alovenac het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk de vrije trappen deze FIFA?![]()
Binnen een straal van 25 meter gewoon dipping (LS naar voren gedrukt) en daarbuiten eigenlijk ook maar dan met L1 erbij. Al wil ik 'm dan zelf ook nog wel eens om de muur heen rammen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:41 schreef Alovenac het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk de vrije trappen deze FIFA?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Indraaiend van midden goal naar de hoek waar de muur staat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:41 schreef Alovenac het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk de vrije trappen deze FIFA?
Werkt perfecthardcoholic![]()
Straal ze allemaal over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:41 schreef Alovenac het volgende:
Hoe nemen jullie eigenlijk de vrije trappen deze FIFA?![]()
ik zal hem eens in jou dippenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Binnen een straal van 25 meter gewoon dipping (LS naar voren gedrukt) en daarbuiten eigenlijk ook maar dan met L1 erbij. Al wil ik 'm dan zelf ook nog wel eens om de muur heen rammen.
uh wat![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik zal hem eens in jou dippen
uh wat![]()
![]()
Vorige Fifa's was hij inderdaad zeer goed maar hij is momenteel wel erg prijzigquote:
Kom 1k te kort.![]()
Begovic danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vorige Fifa's was hij inderdaad zeer goed maar hij is momenteel wel erg prijzig
Kom 1k te kort.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Krul! Echt ongelofelijk goed. Ik koos hem voor chemistry reasons maar hij is echt belachelijk.quote:
Verdorie, dacht even een teampje om Lacazette te bouwen maar die is tantoeduur omdat hij die IF krijgt.
Wel over de muur, of er langs?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Binnen een straal van 25 meter gewoon dipping (LS naar voren gedrukt) en daarbuiten eigenlijk ook maar dan met L1 erbij. Al wil ik 'm dan zelf ook nog wel eens om de muur heen rammen.![]()
Gooi er maar in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
aan wie mag ik een huiswerkvraag stellen over BTW?![]()
School & Studiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
aan wie mag ik een huiswerkvraag stellen over BTW?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een team met Messis. Suggesties?
Ik denk 4222 met
moralez, sau, giovinco en Mertens.
Virale en oogballen of marchisio erachter.
Suggesties voor een custom tacticus?![]()
![]()
Ik snap heel weinig van deze post.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk 4222 met
Suggesties voor een custom tacticus?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ehquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk 4222 met
Suggesties voor een custom tacticus?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
is dit een soort code?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk 4222 met
Autocorrect
Ik wil een tram met goedkope Messi achtige spelers. Ik denk aan de genoemde spelers.
oogballen is pogba, virale is vidal![]()
De normale Messi en de IF Messi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk 4222 met
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Autocorrect
Ik wil een tram met goedkope Messi achtige spelers. Ik denk aan de genoemde spelers.
oogballen is pogba, virale is vidal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In een team met Messi's lijken mij de overige spelers vrij overbodig..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik denk 4222 met
een tram hahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Autocorrect
Oogballen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Autocorrect
raadpleeg de gvb danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Autocorrect
Denk overigens dat je met die 4 spelers wel een leuk pacedribbel teampje hebt. Daarachter zou ik een sloper (De Rossi met m/h WR) en een loper (Vidal/Nainggolan/Marchisio/Pogba) zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Autocorrect
oogballen is pogba, virale is vidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Enige teampje waar ik iets mee kan klaarspelen op dit moment![]()
Cisse 17 uit 8
Muriel 12 uit 9
352 en 442(2) lopen beide echt niet op dit moment![]()
![]()
Arizala ipv Cissequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:08 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse 17 uit 8
Muriel 12 uit 9
352 en 442(2) lopen beide echt niet op dit moment
Met Quintero op wide CAM
Probeer Badu trouwens eens. Geniale speler
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Probeer 4-3-1-2 eens!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:08 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Cisse 17 uit 8
Muriel 12 uit 9
352 en 442(2) lopen beide echt niet op dit moment![]()
Maar sisse is goed jonguhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arizala ipv Cisse
Met Quintero op wide CAM
Probeer Badu trouwens eens. Geniale speler
Arizala komt in mn team die ik ga afwisselen met deze denk ik![]()
![]()
Speel jij op pc?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelde zo ongelooflijk kut![]()
Had er echt last van als het spel wat sneller ging.
Als je in je ogen wrijft het je soms van die vet coole LSD-patroontjes enzo toch..? Ik heb dat nu al 5 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
je gaat doodquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
Als je in je ogen wrijft het je soms van die vet coole LSD-patroontjes enzo toch..? Ik heb dat nu al 5 minuten![]()
![]()
![]()
lsd patronen??...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
rag dan de Bruyne op CDM (quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer van Garay.
[ afbeelding ]
Even iets anders fixen.)
![]()
![]()
Gewoon PS4 en geupload naar FBquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit.Het ziet er niet uit joh.
![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:13 schreef Zhano het volgende:
![]()
Te snel opgestaan ofzo?
Ik moest de webapp restarten en nou laadt ie forever
Elke dag![]()
Touwens heb wat Lacazettes ingeslagen, wanneer zal de prijs op zijn hoogst zijn?
Nooit eerder spelers ingekocht die gegarandeerd een IF krijgen.![]()
Neuh, kreeg net wel shampoo in mn oog (ja ik ben 6), hopen dat het daarvan is en dat het weer wegtrektquote:![]()
![]()
Morgen 4 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef zerokil het volgende:
Touwens heb wat Lacazettes ingeslagen, wanneer zal de prijs op zijn hoogst zijn?
Nooit eerder spelers ingekocht die gegarandeerd een IF krijgen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nicequote:
Al met Rudiger gespeeld? Die vond ik echt zo tegenvallen..wat een matigheid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja ik ben 6quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, kreeg net wel shampoo in mn oog (ja ik ben 6), hopen dat het daarvan is en dat het weer wegtrekt
Lekker bezig majoor.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Meestal rond het moment dat TOTW net bekend is, 16u dus zoals Timmy al zei. Persoonlijk vind ik het bij Lacazette wel een risico omdat zijn prijs nu al is verdubbeld. Dus ik hoop dat je op de oude prijs hebt ingekocht en niet de huidige.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef zerokil het volgende:
Nooit eerder spelers ingekocht die gegarandeerd een IF krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komt wel goed joh. Heb je wel genoeg gegeten en gedronken vandaag ouwe reusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh, kreeg net wel jizz in mn oog (ja ik ken trapz persoonlijk), hopen dat het daarvan is en dat het weer wegtrekt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind/vond Rudiger wel goed.. en Durm is een goede LB.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Al met Rudiger gespeeld? Die vond ik echt zo tegenvallen..wat een matigheid![]()
Oude prijs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal rond het moment dat TOTW net bekend is, 16u dus zoals Timmy al zei. Persoonlijk vind ik het bij Lacazette wel een risico omdat zijn prijs nu al is verdubbeld. Dus ik hoop dat je op de oude prijs hebt ingekocht en niet de huidige.
Prijs blijft nu wel rustig stijgen maar er zijn er zo veel ingeslagen, als iedereen die rond 4 u verkoopt is het aanbod heel hoog en vraag laag..![]()
Rudiger zit bij mij echt altijd mis. In balbezit vliegt alles van zijn voeten af en in de 16 heeft hij altijd de man ipv de balquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind/vond Rudiger wel goed.. en Durm is een goede LB.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom is het altijd een snelle piek en daarna zakt hij weer snel. Komende week zal hij sowieso wel boven 7k blijven denk ik, maar morgenmiddag zal hij even flink pieken als het goed is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oude prijs.
Prijs blijft nu wel rustig stijgen maar er zijn er zo veel ingeslagen, als iedereen die rond 4 u verkoopt is het aanbod heel hoog en vraag laag..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een uur hardgelopen, nu ff smullenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Heb je wel genoeg gegeten en gedronken vandaag ouwe reusNo idee men. Vanochtend was het bij mij nog 0.00.quote:![]()
Gewoon low blood sugar dan johquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Net een uur hardgelopen, nu ff smullen
[..]
No idee men. Vanochtend was het bij mij nog 0.00.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed. Iemand een goede custom tactic voor 4222? Ik wil volle bak pressie spelen maar mijn CV meent dan altijd dat hij spits is..![]()
Vanmiddag nog een bak fruit naar binnen zitten schijven, maar we shall see. Het is al wat minder/beter dan net iig.quote:![]()
Ik vind Goltz wel tegenvallen (ok, het is dan wel de Xbox 360-versie maar toch) In de wedstrijden dat ik hem gebruikte zat hij vaak mis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rudiger zit bij mij echt altijd mis. In balbezit vliegt alles van zijn voeten af en in de 16 heeft hij altijd de man ipv de bal![]()
Nee, nog niks met de bundesliga gedaan eigelijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Al met Rudiger gespeeld? Die vond ik echt zo tegenvallen..wat een matigheidzitten wel wat spelers die ik wil proberen (diekmeier, kirchhof, guilavogui, djourou, kalas, en nog wat middenvelder)
Ik vind arizala pure matigheidsnap het echt niet, spelers als hij (lengte, agility en kracht) zijn juist mn favoriete spitsen maar hij bakt er weinig van.
Jimenez, sisse en babacar zijn wel![]()
![]()
Muriel verneukt het voor mij qua silvers. Er is gewoon niemand die ook maar in de buurt komt van hem..echt niet normaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee, nog niks met de bundesliga gedaan eigelijkzitten wel wat spelers die ik wil proberen (diekmeier, kirchhof, guilavogui, djourou, kalas, en nog wat middenvelder)
Ik vind arizala pure matigheidsnap het echt niet, spelers als hij (lengte, agility en kracht) zijn juist mn favoriete spitsen maar hij bakt er weinig van.
Jimenez, sisse en babacar zijn welAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kabir al gehad?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muriel verneukt het voor mij qua silvers. Er is gewoon niemand die ook maar in de buurt komt van hem..echt niet normaal.
Wellington silva is ook geniaal goed![]()
![]()
Gisteren finale gewonnen van iemand met Murielquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muriel verneukt het voor mij qua silvers. Er is gewoon niemand die ook maar in de buurt komt van hem..echt niet normaal.Castaignos > Muriel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kutte aan die Kabir is dat je dan eigenlijk die Palominos erbij moet omdat verder niks linkt... Nou heb ik wel gehoord dat die gast goed is, maar beperkt wel meteen de rest van je tram.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kabir al gehad?
Wellington silva is ook geniaal goed![]()
![]()
Ja, die is ook heel goed, maar moet het bij mij doen als supersub. En dan scoort hij altijd. Misschien mijn NL/Ere 4-3-3(4) maar omzetten naar een 4-4-2, dan kan hij er ook in.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand wil Mariano pricefixen en kocht daarom al mijn te dure Mariano's op![]()
Dus als je die nog in je club hebt staan is het tijd om m te verkopen.
Eindelijk weer een beetje kapitaalBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Chem van Hulk joh.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die afro eruit, KdB erin en dan bundesligaben je ook af van Garay
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pauperquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje is af. Nog een whooping 572 coins in de bank.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: