SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een wedstrijd.Eerste helft eigenlijk onder controle, weinig aan de hand en dan zo'n tweede helft.
Pijnlijk...pijnlijk.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
Nou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mooi gespeeld manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
![]()
Denken dat je van mij kan winnen met bronze spelersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
Ik ben de ongeslagen FOK kampioen![]()
Ach man, lekker huilen na die 6-4 dat het H2H was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Kom je zo bij ons terug met wat interviews?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.![]()
En nu terug naar de studio voor de analyse van Bruggink en Perez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor![]()
![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die arrogante houding staat je niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Een ongeslagen coop team als 3e man willen versterkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken dan![]()
![]()
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectNou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
![]()
Coop is met 2quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken dan
Elke dag![]()
Nee bronzes zijn voor laffe honden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronzes zijn dus eigenlijk gewoon supergoed.![]()
Maar ff serieus, durf je een potje aan tegen mij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar ff serieus, durf je een potje aan tegen mij?![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu terug naar de studio voor de analyse van Bruggink en Perez.![]()
Geen interviews en analyses van deze kant, kunnen ze zelf het beste doen.
Verder Respect Hulk![]()
Nu nog wat minder schelden en je bent een prima kerel![]()
![]()
Zoals ik zei, wanneer iedereen het gezellig houdt, en natuurlijk kan er wel een x een opmerking worden gemaakt, dan ben ik ook echt niet zoals ik daarstraks was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Geen interviews en analyses van deze kant, kunnen ze zelf het beste doen.
Verder Respect Hulk![]()
Nu nog wat minder schelden en je bent een prima kerel![]()
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
Gefeliciteerd. Well done.
Ik ga even een paar stukjes uit de afgelopen recording knippen denk ik.What the fuck waren mijn spelers aan het doen. Ballen uitpassen, over elkaar heenvallen, Depay die er door een bronzen rechtsback volledig wordt uitgesprint etc.
Team voelde de tweede helft echt als stroop.
Vooral dit.Als het een walk over is dan is het logisch en win ik miniem heeft hij mentaal alsnog gewonnen.
Ongeslagen? Zelfbenoemd bedoel je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denken dat je van mij kan winnen met bronze spelers
Ik ben de ongeslagen FOK kampioenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ongeslagen en zelfbenoemdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongeslagen? Zelfbenoemd bedoel je.![]()
![]()
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
Ik ga even een paar stukjes uit de afgelopen recording knippen denk ik.What the fuck waren mijn spelers aan het doen. Ballen uitpassen, over elkaar heenvallen, Depay die er door een bronzen rechtsback volledig wordt uitgesprint etc.
[ afbeelding ]
Vooral dit.Als het een walk over is dan is het logisch en win ik miniem heeft hij mentaal alsnog gewonnen.
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en gold![]()
Weet ik joh, bedoelde meer als je wil weten hoe verliezen voelt dat je mij eens moet vragen(of Lindgrenquote:). Is eens wat anders dan winnen.
![]()
Vooral in de passing zag je echt geen verschil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scoren
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en goldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik nuanceer het zelf hè, dat ik er echt niet over mag klagen en dat de props naar hem gaan. Natuurlijk is het konkoslecht van me, maar neemt niet weg dat er rare dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij liep net het hardste te roepen hoe slecht ik was dat ik niet kon scoren
Is gewoon weinig verschil tussen bronzes en gold
met de Del Pieroquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien kan van Halst wat paints maken![]()
![]()
Ik speelde geen Park the Bus, ik speelde na die 2-2 defensief. En dat is echt waar.. niet gelogen. Verder die Lumu en Meulens zijn echt snelle kerels. Dus zo raar vond ik het niet eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het met bronzes doet, maar vraag niet hoe.Wat gebeurde er met die vrije trap waar je die goal uit maakte? Al mijn verdedigers stonden op randje zestien. En wat matthijs al zei; park the bus, maar daar mag ik natuurlijk niets van zeggen met m'n dure golds.
[ afbeelding ]
Je had een aantal acties waarbij ik je echt niet kon volgen met Depay haha![]()
Goed gespeeld ook![]()
![]()
Hij speelt echt als een baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was wel jouw grootste supporter, die dekselse Achahbar![]()
4 * skillmoves, echt heerlijk!
![]()
Niemand speelt Park the bus joh..hooguit een slotfase. Zelfs je spitsen rennen dan naar achteren als je in de aanval bent. Gewoon ultra def is wat je het meeste tegenkomt als ze met tig man achterin staan..niet park the bus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil wel nog een x tegen je spelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand anders die me even een potje wil slachten op livestream?Of heb je daar geen zin in?
![]()
Prima. Invite me maar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een x tegen je spelen?Of heb je daar geen zin in?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |