In heel NL spreken we over 'hier niet om lachen' en in limburg is het weer achterlijk 'mee lachen'quote:Volgens nieuwssite 1Limburg kan de vervoerder hier 'niet mee lachen'.
terechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef krioro het volgende:
Whieeehieeehieeeehieeehieeehieeehoeheeehoehoeheoheohe
Tenzij het om een nieuwe long gaat of zo en het letterlijk niet kan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens nieuwssite 1Limburg kan de vervoerder hier 'niet mee lachen'.
ik gebruik allebei. ga haten danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Hey Chai...
[..]
In heel NL spreken we over 'hier niet om lachen' en in limburg is het weer achterlijk 'mee lachen'
Veolia boos op Limburgse studentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenzij het om een nieuwe long gaat of zo en het letterlijk niet kan.
idd kklimburgerquote:
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie. Formuleer het in ieder geval een beetje klantvriendelijk in plaats van aanvallend.
Wat is er niet kut in Limburg?quote:
Doe niet zo geheimzinnigquote:
ze profileren zich als een kleine regionale vervoerder maar in de werkelijkheid zit er een enorme internationale vervoerreus achterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veoliahoef m'n spaarvarken niet eens kapot te slaan om dat bedrijf op te kopen.
Momenteel regent het hier nog nietquote:
lucht je hartquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:52 schreef krioro het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de discussie over vervoersbedrijven?!Alsjeblieft zeg me dat ik nog mee kan doen!
Kkquote:
Shitquote:Je gevoelens gaan alle kanten op, alles is prima, of alles is negatief.
Je hebt ontzettende moeite je emoties onder controle te houden. Als het je al lukt.
Je hebt vaak last van huilbuien. Je barst vaak in tranen uit.
Door het minste of geringste kan je helemaal in de put zitten of heel heftig reageren.
Je kunt heel boos worden.
Je gaat mensen afsnauwen, uitschelden of je bent heel kortaf tegen ze.
Je bent veel aan het piekeren.
Emotionele zaken uit het verleden komen weer naar boven terwijl je er jaren niet aan hebt gedacht.
Je labiele gevoelens beïnvloeden je sociale leven en studie en / of werk.
ik zal best met jou om kunnen gaan hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet
Niemand kan met mij omgaan.
Ik word gedoogd.
Echte mooiboy dezequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal best met jou om kunnen gaan hoor
hou je mond eens, vieze kinderverkrachterquote:
Hoho loverboy dat wel maar geen kinderverkrachterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
hou je mond eens, vieze kinderverkrachter
Wowquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
Gaat het?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval oud genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:07 schreef krioro het volgende:
zeg me zeg me ben je oud genoeg bitch zeg me
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval oud genoeg.
achttien plus heb je een zus ik lust haarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval oud genoeg.
Naar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:19 schreef krioro het volgende:
[..]
achttien plus heb je een zus ik lust haar
zij rijdt waggie jij pakt nog steeds de bus naar
wowquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk nu tegen deze 8.6 aan
[ afbeelding ]
Atlas niet gezien.
[ afbeelding ]
Die Atlas ja.quote:
Ik weet het niet, maar het is zo slecht dat het wel ranzig moet zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk nu tegen deze 8.6 aan
[ afbeelding ]
Atlas niet gezien.
[ afbeelding ]
Kim Possiblequote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Die Atlas ja.
En Nega is echt KKirritant, zou op z'n bek slaan binnen 2 minuten.
#TeamKim
Roboquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is zo slecht dat het wel ranzig moet zijn
[..]
Kim Possible
2e bakje al.quote:
Nieuw montuur?quote:
picsquote:
Ja maar als je nieuw montuur hebtquote:
Ik wacht met spanning!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:51 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
nog even wachten, ja, een jaar of 3 - 4 dus
Meer in touch met mijn vrouwelijke kant.quote:
Al gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:02 schreef tetouaribo het volgende:
Ik ga trouwens de hele woningbouwvereniging naaien
wilt ;p haahhahaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ofnie!? Wie wilt er nou een huis aan een mocro verhuren
Verhuurders zijn altijd rare types, gister ook weer zo een bij de Rijdende Rechter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ofnie!? Wie wilt er nou een huis aan een mocro verhuren
Die huurder spoorde ook niet helemaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Verhuurders zijn altijd rare types, gister ook weer zo een bij de Rijdende Rechter.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Verhuurders zijn altijd rare types, gister ook weer zo een bij de Rijdende Rechter.
jullie volgen dat ook echt he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die huurder spoorde ook niet helemaal.
Ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jullie volgen dat ook echt he?
Als het particulier is wel. Dan kunnen ze allemaal van die machtsspelletjes spelen. Maar bij een corporatie mag je verwachten dat je beschermt wordt door regels waar zij zich aan horen te houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je krijgt niks G!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wilt ;p haahhaha
Ik wel, als ik mee mag eten.
heyquote:
Ben jij ook niet vies van he. Machtsspelletjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als het particulier is wel. Dan kunnen ze allemaal van die machtsspelletjes spelen. Maar bij een corporatie mag je verwachten dat je beschermt wordt door regels waar zij zich aan horen te houden.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
wow
De waarheid komt dus altijd boven water...
quote:
quote:
Heeft hij dat bij je geprobeerd ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben jij ook niet vies van he. Machtsspelletjes
Niet bij mijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft hij dat bij je geprobeerd ja?
Bij Meloewa, maar die verdiende het ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft hij dat bij je geprobeerd ja?
quote:
Ohja, dat is waar. Tetanus ging met Meloewa in het verleden. Heeft hij jaar ook voor de webcam gezet of was dit een eigen initiatief. Vertel me meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij Meloewa, maar die verdiende het ook wel.
Heeft Tetanus haar goed geprikt?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat is waar. Tetanus ging met Meloewa in het verleden. Heeft hij jaar ook voor de webcam gezet of was dit een eigen initiatief. Vertel me meer.
Vasjesquote:
Inside information.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ohja, dat is waar. Tetanus ging met Meloewa in het verleden. Heeft hij jaar ook voor de webcam gezet of was dit een eigen initiatief. Vertel me meer.
quote:
zijn beide mannelijke users, dus zou best kunnen. Latente nicht dat het is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
Denk je dat wickedmen een kans zou maken bij supergirl?
Ben je afgewezen door supergirl?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
zijn beide mannelijke users, dus zou best kunnen. Latente nicht dat het is.
watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
zijn beide mannelijke users, dus zou best kunnen. Latente nicht dat het is.
Ik weet wel zeker van nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
Denk je dat wickedmen een kans zou maken bij supergirl?
Hoe ist met N?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van nietbah
Gewoon ff dat mosseltje laten prikken door een Marokkaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van nietbah
*nootmans.quote:
Ik heb nog nooit iets met een allochtoon gedaan en heb ook die intentie niet. Maar zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon ff dat mosseltje laten prikken door een Marokkaan.
Racist.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met een allochtoon gedaan en heb ook die intentie niet. Maar zeg nooit nooit.maar nee geen Marokkaan en zeker geen
wickedmen
Je hebt binnenkort dus een date? Wat voor jongen is het?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Over en uit. Zoals je aan mijn nieuwe topic kunt zien
Een mocro dus geen stressquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort dus een date? Wat voor jongen is het?
Met enige regelmaat wollah zeggen en veel spugen en arrogant kijken naar mensen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef hugecooll het volgende:
Heb je nog tips/waarschuwingen voor de omgang met Marokkanen?
Gewoon een leuke aardige jongen. Hoezo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort dus een date? Wat voor jongen is het?
Oke soms ben je wel grappigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met enige regelmaat wollah zeggen en veel spugen en arrogant kijken naar mensen.
Lovurboys sijn supr aardich xDDdDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon een leuke aardige jongen. Hoezo?
wie¿quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ben je afgewezen door supergirl?
Ik ben bloedserieus!quote:
Ik voel me verplicht een oogje in het zeil te houdenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon een leuke aardige jongen. Hoezo?
Kvind jou wel ok hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:19 schreef tetouaribo het volgende:
Where is the love
Ben ook maar een mens...
Ik zeg toch somsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus!
Als of jij niet vaker heb gelachen om mijzelfs om opmerkingen over jou
Ja, dat klopt.quote:
Hoezo? Ik ben een slimme sterke meidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik voel me verplicht een oogje in het zeil te houden
Hoe is jouw relatie inmiddels met dat jongetje die je op je visvakantie hebt ontmoet in Thailand?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
Maar vertel eens over jullie relatie, hoelang heeft dit geduurd en waarom is het voorbij?
" visvakantie "quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie inmiddels met dat jongetje die je op je visvakantie hebt ontmoet in Thailand?
jijwel.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben een slimme sterke meid
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben een slimme sterke meid
*je laat blijken, zou beter in die zin passen. Maar het valt ook wel best wel mee. Sinds ik het WA groepje mocht joinen zie ik een heel ander beeld van je.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Stiekem vind je me niet zo stom als je doet lijken
Wij wonen inmiddels samen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe is jouw relatie inmiddels met dat jongetje die je op je visvakantie hebt ontmoet in Thailand?
Wist niet dat je een kelder had, dacht alleen een zolder.quote:
quote:
Wel grappig dat velen voorheen liepen te haten op dat WA groepje maar vervolgens toch joinenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
*je laat blijken, zou beter in die zin passen. Maar het valt ook wel best wel mee. Sinds ik het WA groepje mocht joinen zie ik een heel ander beeld van je.
Wacht wat. Wie ben jij dan????? Ik wist helemaal niet dat jij erbij zitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
*je laat blijken, zou beter in die zin passen. Maar het valt ook wel best wel mee. Sinds ik het WA groepje mocht joinen zie ik een heel ander beeld van je.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wel grappig dat velen voorheen liepen te haten op dat WA groepje maar vervolgens toch joinen
Er zijn wel meer dingen die jij niet weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist niet dat je een kelder had, dacht alleen een zolder.
[..]
Inside information? :squote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jij niet weet.
plsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wacht wat. Wie ben jij dan????? Ik wist helemaal niet dat jij erbij zit
Hij deed alsof hij hugecooll was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wacht wat. Wie ben jij dan????? Ik wist helemaal niet dat jij erbij zit
Nee, manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat is dit zit je er nu wel of niet bij
quote:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een ander beeld van me
Ja, die heb jij mij gestuurd. Vergeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Die foto's komen uit een DM zeker?
Je verward mij met met iemand anders vrees ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die heb jij mij gestuurd. Vergeten?
Ik weet eigenlijk niet waar het over gaat... welke foto's?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je verward mij met met iemand anders vrees ik.
Die van supergirl.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar het over gaat... welke foto's?
Oh ja die heb ik keer van een random iemand in DM gekregenquote:
wow ;oquote:
Uhhu, een "random iemand".quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik keer van een random iemand in DM gekregen
Kan gebeuren.quote:
Ja man.. soms zien mensen dingen op het forum en dan vinden ze het leuk om wat te sturen.. denk vaak om te stoken ofzo maar zo gaat het wel vaakquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man.. soms zien mensen dingen op het forum en dan vinden ze het leuk om wat te sturen.. denk vaak om te stoken ofzo maar zo gaat het wel vaakheb dat al aantal keer gehad. Of dat je in een 'fittie' zit en mensen je shit gaan dm'en over die andere user
Begrijp het man, zal er niet verder op ingaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man.. soms zien mensen dingen op het forum en dan vinden ze het leuk om wat te sturen.. denk vaak om te stoken ofzo maar zo gaat het wel vaakheb dat al aantal keer gehad. Of dat je in een 'fittie' zit en mensen je shit gaan dm'en over die andere user
Inderdaad, Jeen van den Berg is overleden. Last van een klapschaats.quote:
Rip in vredequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, Jeen van den Berg is overleden. Last van een klapschaats.
Namens de gehele familie Van den Berg wil ik je bedanken voor je medeleven. Het doet ze erg goed in deze tijd.quote:
Bedankt voor het begripquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begrijp het man, zal er niet verder op ingaan.
Hahahahaquote:
Ze is me koelega.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn dan ook partners in crime, KLB boelervard.
Halloequote:
Dat zijn dan ook snitches eerste klasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach het is een forumpje man, boeiendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook snitches eerste klas
Rip in pies Jeen, was mijn jeugd held.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, Jeen van den Berg is overleden. Last van een klapschaats.
quote:
quote:
"Ongelooflijk dat jullie nog niet hebben geneukt."quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
"Ongelooflijk dat jullie nog niet hebben geneukt."
/chlo
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
doe nie stoerquote:
Ik ben gewoon streetwise.quote:
Dus je bent straat, hebt een grote neus en bent geobsedeerd door 4ebe en chimeids?quote:
Heeft wise een grote neus ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je bent straat, hebt een grote neus en bent geobsedeerd door 4ebe en chimeids?
quote:
Zou na deze bekentenis vanaf nu toch maar geregeld over mijn schouder kijken.quote:
Dat deed ik al vanwege fokquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou na deze bekentenis vanaf nu toch maar geregeld over mijn schouder kijken.
Sinds wickedmen, begrijpelijk.quote:
oh nee¿quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
/chlo
KOMJEFRONTENDANGHESTOERSNOTJONGMEERVALOPJENEUSquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
/chlo
uw capslock staat aan mevrouwquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOMJEFRONTENDANGHESTOERSNOTJONGMEERVALOPJENEUS
Neen, cavia liep over het toetsenbord.quote:
hij/zij zal diep onder de indruk zijn geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, cavia liep over het toetsenbord.
Ik heb de cavia vermanend toegesproken.
Ligt nu op zn rug met de pootjes omhoogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij/zij zal diep onder de indruk zijn geweest
Geef deze man een computercursus e-mail sturenquote:Ik hoop dat mijn mailtje naar u is aangekomen, in het begin lukte het niet.
Basic letter structure mag ook wel, zeker wolla mocro?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef deze man een computercursus e-mail sturen
Ja, gewoon alles.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Basic letter structure mag ook wel, zeker wolla mocro?
Ja, maar de cavia was snel klaarquote:
Al wel eens een goed antwoord gehad van een vrouw wanneer je ze deze vraag stelde?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
Bt waarom koop.je al die schoenen alsje ze toch amper draagt en weer verkoopt
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
Bt waarom koop.je al die schoenen alsje ze toch amper draagt en weer verkoopt
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al wel eens een goed antwoord gehad van een vrouw wanneer je ze deze vraag stelde?
mag ik je troosten¿quote:
Ga je nu dus ook niet krijgen.quote:
haha weet ik maar dacht pff moet ik nou gaan uitleggen waarom ik schoenen verkoop..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verdomd ben srs. Is totaal niet rationeel
Niets mis met een aantal paar schoenen hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
Koop gewoon een paar schoenen die je draagt totdat je nieuwe nodig hebt
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het met je paardenmeid?
Is ze al minder jaloers?
Niet je schoenen rocken totdat mensen vragen of ze honger hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
ff een ander sletje uitwonen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeKomt wel goed.. even statement maken binnenkort.
zoals ??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NeeKomt wel goed.. even statement maken binnenkort.
Net als met relatiesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:20 schreef Mortaxx het volgende:
slijten snel hequote:
Wat denk je zelf ?quote:
Ik zal jou eens snel laten slijtenquote:
Juist.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
supergirl ga je met deze kloon krioro hosselen
quote:
quote:
Ally-lokroep? Doe dan deze maar:quote:
mis die M3G4$K4NKquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ally-lokroep? Doe dan deze maar:
ye, natte droom van iedere man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, dichter bij jou dan bij mij heur.quote:, woont die niet om de hoek bij jou?
Dacht dat jij in eindje zat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Nee, dichter bij jou dan bij mij heur.
Grid got hoes in different area codes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fissa bij vriendin, hell no dat ik het centrum in ga tho.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Grid got hoes in different area codes.
Zo eng is het centrum niet hoor.
[..]
[..]
[..]
Waar ben jij normaal te vinden dan? Cul du Saq ofzoiets?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:24 schreef krioro het volgende:
Grid got hoes in different area codes.
Zo eng is het centrum niet hoor.
Nee.quote:
Thuis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar ben jij normaal te vinden dan? Cul du Saq ofzoiets?
Hipster chickies bangen zeker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:28 schreef krioro het volgende:
Thuis.Ik ga vrijwel nooit uit in Tilburg, maar Cul de Sac is soms wel leuk ja.
Robebe is toch geen hipster joh.quote:
Ik wel, moet je hebben swa? zaterdag smoken @ kleine haven tillie en je mag em hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Robebe is toch geen hipster joh.
Robebe
Heb haar nummer niet. =$
Zie DM.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Robebe is toch geen hipster joh.
Robebe
Heb haar nummer niet. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wel, moet je hebben swa? zaterdag smoken @ kleine haven tillie en je mag em hebben.
Niet doorgekomen, stuur nog eens?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb d'r nummer ook wel.
HehaheahehaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, geen idee wat je bedoelt. Ken alleen de Piushaven (ongeveer) in het centrum.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat kleine haventje @ tilburg zuid oost.
Dat ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, geen idee wat je bedoelt. Ken alleen de Piushaven (ongeveer) in het centrum.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HehaheahehaVerkleed je als chick with dick/slut with nuts, dat werkt veel makkelijker bij hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Het is een kleine haven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Kleine haven zegt ie.
Zuidoost zegt ie.
Daar is m'n gym.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkleed je als chick with dick/slut with nuts, dat werkt veel makkelijker bij hem.
Zonder baard, met valt niks meer recht te praten door 'm.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
met of zonder baard? Full conchita??
brb effe m'n Mach3 pakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder baard, met valt niks meer recht te praten door 'm.
Kom trainen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
- Het is een kleine haven.
- Het is zuid-oost vanaf centrum
- Stalkermode enabled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kanaal jonge. We hebben ook een stadsstrand.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
En de rest van m'n leven er aan herinnerd worden dat ik 70 benchpress, nee dankje.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En de rest van m'n leven er aan herinnerd worden dat ik 70 benchpress, nee dankje.Ik train ook niet met hele zware gewichten op het moment. Ben geen powerlifter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is de haven gewoon in het centrum hoor, hoogstens 200-300m van het centrum van het centrum.
DM adres voor fissa.
full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom trainen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kanaal jonge. We hebben ook een stadsstrand.Vlakbij mooie duinen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 minuutjes lopen ofzo vanaf station, zal het in de groep gooien of ze extra vlees willen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik train ook niet met hele zware gewichten op het moment. Ben geen powerlifter.
Overigens is de haven gewoon in het centrum hoor, hoogstens 200-300m van het centrum van het centrum.
DM adres voor fissa.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
10 minuutjes lopen ofzo vanaf station, zal het in de groep gooien of ze extra vlees willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |