In heel NL spreken we over 'hier niet om lachen' en in limburg is het weer achterlijk 'mee lachen'quote:Volgens nieuwssite 1Limburg kan de vervoerder hier 'niet mee lachen'.
terechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef krioro het volgende:
Whieeehieeehieeeehieeehieeehieeehoeheeehoehoeheoheohe
Tenzij het om een nieuwe long gaat of zo en het letterlijk niet kan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens nieuwssite 1Limburg kan de vervoerder hier 'niet mee lachen'.
ik gebruik allebei. ga haten danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Hey Chai...
[..]
In heel NL spreken we over 'hier niet om lachen' en in limburg is het weer achterlijk 'mee lachen'
Veolia boos op Limburgse studentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Tenzij het om een nieuwe long gaat of zo en het letterlijk niet kan.
idd kklimburgerquote:
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie. Formuleer het in ieder geval een beetje klantvriendelijk in plaats van aanvallend.
Wat is er niet kut in Limburg?quote:
Doe niet zo geheimzinnigquote:
ze profileren zich als een kleine regionale vervoerder maar in de werkelijkheid zit er een enorme internationale vervoerreus achterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veoliahoef m'n spaarvarken niet eens kapot te slaan om dat bedrijf op te kopen.
Momenteel regent het hier nog nietquote:
lucht je hartquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:52 schreef krioro het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de discussie over vervoersbedrijven?!Alsjeblieft zeg me dat ik nog mee kan doen!
Kkquote:
Shitquote:Je gevoelens gaan alle kanten op, alles is prima, of alles is negatief.
Je hebt ontzettende moeite je emoties onder controle te houden. Als het je al lukt.
Je hebt vaak last van huilbuien. Je barst vaak in tranen uit.
Door het minste of geringste kan je helemaal in de put zitten of heel heftig reageren.
Je kunt heel boos worden.
Je gaat mensen afsnauwen, uitschelden of je bent heel kortaf tegen ze.
Je bent veel aan het piekeren.
Emotionele zaken uit het verleden komen weer naar boven terwijl je er jaren niet aan hebt gedacht.
Je labiele gevoelens beïnvloeden je sociale leven en studie en / of werk.
ik zal best met jou om kunnen gaan hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet
Niemand kan met mij omgaan.
Ik word gedoogd.
Echte mooiboy dezequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal best met jou om kunnen gaan hoor
hou je mond eens, vieze kinderverkrachterquote:
Hoho loverboy dat wel maar geen kinderverkrachterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
hou je mond eens, vieze kinderverkrachter
Wowquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
Gaat het?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef wise het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval oud genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:07 schreef krioro het volgende:
zeg me zeg me ben je oud genoeg bitch zeg me
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval oud genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |