quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:49 schreef Tele6 het volgende:
Mijn lijstje:
O: yoghurt, banaan, muesli
T: volkorenbiscuit met pure chocolade
L: 2 volkoren boterhammen met gekookt ei (jawel, de andere helft) en 1 met pure chocoladehagel (weinig want het is bijna op)
T: appel
D: groenlofstamppot met spekjes (groenlof is een soort kruising tussen witlof en andijvie)
T: peer
en edit: ik had volgens mij ook de naam van het topic kunnen veranderen... ik heb geen inspiratie op dat gebied en ik weet ook niet of dat nog kan nu...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Even niet lopen hier ivm grote open blaar. Dus veel krachtoefeningen.
Dat wel. En gewoon even rusten. Mag ook wel eens.
Lijstje:
O: yoghurt met banaantje en wat lijnzaad
T: appel
L: 2 speltpannenkoeken met wat restjes brie
B: Pilatesserie
D: halve kip met aardappeltjes uit de oven en wat broccoli erbij
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:04 schreef loveli het volgende:
TT aanpassen doet Mo wel voor je. Waarschijnlijk wens je daarna dat je het zelf had gedaan.
Ik vind Tripadvisor altijd wel betrouwbaar qua recenties. Of Bookersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Dus, waren er hier nog Slankies met tips voor hotels in New York?Ik heb geheel niet impulsief tickets geboekt voor een week in februari. Tip! KLM heeft een soort sale
Ja daar kijk ik normaal ook, maar iets met bomen en bosquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind Tripadvisor altijd wel betrouwbaar qua recenties. Of Bookers
Oja, iets met beton en hotelsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik normaal ook, maar iets met bomen en bos.
Ik had daarmee een leuk huuske in Marrokko! En nu ga ik Berlijn testenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:35 schreef Skoap het volgende:
Ik zal mijn collega uit NY ff vragen
Hij zegt dat dit een betere optie is dan een hotel: https://www.airbnb.com/
Ja! Country Inn & Suites. Net over de brug in Queens. Vooral een aanrader als je met +2 mensen bent. Ik kijk altijd op hotels.com, booking.com en expedia, en kies dan de goedkoopste aanbieder. Hoe eerder je boekt, hoe beter het is. Vaak kun je zonder problemen van je boeking af als je iets goedkopers tegenkomt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Dus, waren er hier nog Slankies met tips voor hotels in New York?Ik heb geheel niet impulsief tickets geboekt voor een week in februari. Tip! KLM heeft een soort sale
Hier alleen nog een grauwe keel. En ik wil niet ziek worden, omdat ik al zo lang niet ziek ben geweest....dus even in de counter aanvalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
LOL!
Mijn verkoudheidje is nu een fullblown verkoudheid inclusief loopneus, praten door mijn neus en het gevoel alsof ik watten in mijn holtes heb
Ik ben iig begonnen met 2 chocomuffins
Lunch: omelet met groenten
T: havermoutshake
D: soepje met kip en noodles
T: bak kwark
Toch yoga maar even afgezegd om rust momentje in te bouwen. Duidelijk te moe deze week. Vakantiekater en virusvliegtuigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier alleen nog een grauwe keel. En ik wil niet ziek worden, omdat ik al zo lang niet ziek ben geweest....dus even in de counter aanval![]()
Lijstje:
O: Speltbrood, met boetr en kaas, thee
T: veel water en thee, veel vitamine C![]()
L: Verse tomaten-groentensoep, speltbrood met boter, ham en komkommer
T: Smoothies verse jus, banaan en aardbeien
S: Anderhalf uur yoga
D/T: Nog even kijken waar ik zin in heb.
#fitgirlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
O: modellenbrood
D: Hollywoodsmile
S: mucus-ploegings, HIIT
mo hoe maak jij zelf wraps? ik vind mijne altijd beetje saai, zal zo het recept opzoeken!quote:
Ook benieuwdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef the85mc het volgende:
Hoi!
Ik had het niet meer gelezen maar hoe is het afgelopen met Tink?
Ik was zelf afgelopen dagen ook moeiig. Beetje apart weekend gehad, dus toen ook niet uitgerust. Gister 'vroeg' gaan slapen en ruim 8 uur geslapen, daar was ik wel aan toe![]()
Zonet rondje gefietst en ging soepel, was al donker dus kon kmteller niet zien. Dus nu puur op gevoel gefietst en dat ging beter dan verwacht. Veel rustiger opgebouwd maar daarna wel flink lopen knallen. Hele stukken op het eind boven de 35 km/u
Onverwacht druk op werk, dus geen tijd voor dokter. Geen nieuws dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:30 schreef the85mc het volgende:
Hoi!
Ik had het niet meer gelezen maar hoe is het afgelopen met Tink?
Ik was zelf afgelopen dagen ook moeiig. Beetje apart weekend gehad, dus toen ook niet uitgerust. Gister 'vroeg' gaan slapen en ruim 8 uur geslapen, daar was ik wel aan toe![]()
Zonet rondje gefietst en ging soepel, was al donker dus kon kmteller niet zien. Dus nu puur op gevoel gefietst en dat ging beter dan verwacht. Veel rustiger opgebouwd maar daarna wel flink lopen knallen. Hele stukken op het eind boven de 35 km/u
quote:
Ik eet sowieso niet van intern. Lekker buiten wandelen, zelf meenemen. En op vastendagen helemaal handigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Morgen een lunch met de goedkoopste en koude kroketten, vieze kleffe witte bolletjes met een klets margarine en 4 plakken goedkope schouderham op broodje of 8 cm kaas.
Ik lust dat niet hoor maar dan krijg je van die rare blikken
Kut catering is het
Eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Morgen een lunch met de goedkoopste en koude kroketten, vieze kleffe witte bolletjes met een klets margarine en 4 plakken goedkope schouderham op broodje of 8 cm kaas.
Ik lust dat niet hoor maar dan krijg je van die rare blikken
Kut catering is het
Watvoor dingen neem je mee? Mijn creativiteit laat me in de steek als ik dat wil bedenken (en wat overgevoeligheidsprobleempjes). Meestal pik ik de dingen eruit waar ik wel tegen kan, maar onlangs voldeed het aanbod bepaald niet aan mijn verwachting en had ik noodgedwongen een halve vastendagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef An24 het volgende:
Ik eet sowieso niet van intern. Lekker buiten wandelen, zelf meenemen. En op vastendagen helemaal handig
Zijn die familie van tequil?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef _aurum_ het volgende:
Dan heb ik liever een krentenbol met oude kaas. Wij hebben beneden catering, kan ik zelf mijn salade in elkaar zetten.... Als het moet![]()
Ik heb nog dayquil en nyquildus dat wordt iig goed slapen vannacht
Top spulquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb nog dayquil en nyquildus dat wordt iig goed slapen vannacht
Nyquil is de heroïne van de medicijnen tegen verkoudheid.quote:
Ga vandaag voor het eerst naar buiten denk ik (ben wel in de tuin geweest)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef loveli het volgende:
Mag je alweer iets anders dan stilzitten en eten?
Dingen die ik zoal meeneem:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Watvoor dingen neem je mee? Mijn creativiteit laat me in de steek als ik dat wil bedenken (en wat overgevoeligheidsprobleempjes). Meestal pik ik de dingen eruit waar ik wel tegen kan, maar onlangs voldeed het aanbod bepaald niet aan mijn verwachting en had ik noodgedwongen een halve vastendag
Omdat ik met 1 weer meer last krijg van mijn slokdarm en knoop in dikke darm. Maar ik zorg dat ik op de andere dagen verder aanvul om aan mijn kcals te komen. Ik blijf gewoon 5:2 intermittend volgen. Ik doe dat in december al een jaarquote:
Je went er aan. In het begin kreeg ik ook hoofdpijn en een vervelend gevoel in de buik. Nu word ik er juist alerter van. Ik heb tussen 9 en 7 ook gewoon trek, maar ik zorg dat ik gewoon bezig blijf. En verder geniet ik dan in de avond ook zo veel meer van mijn eten....alles smaakt beter en ik doe langer over de maaltijd, wat ook weer goed is voor me.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind dat nog steeds heel knapIk krijg na 2 of 3 uur niets eten echt al enorme trek, maar misschien is dat meer in mijn hoofd of komt het door mijn eetpatroon of zo.
Bahquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef loveli het volgende:
malse biefstukpuntjes
Ingredienten: 93% rundvlees (wtf??), water, glucosestroop, antioxidnten zuurtereglaar, zout en aroma's?
En ik dacht dat ik inmiddels wel wist wat ik wel en niet in m'n winkelmandje/pan moest stoppen.
*team 100% vlees*
Hoe belangrijk zijn die laatste 2 à 4 kilo? Wil je die er zelf af, is het nodig om onder de BMI 25 te komen, of is dat je 'ideale gewicht' volgens berekeningen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef Sarasi het volgende:
Kleine hulpvraag. Ik wil er nog een paar kg af, maar ik blijf nu al een paar weken hangen op 56.2kg. Ideaal zou 52-54kg zijn (ik ben 1m61). Ik heb echt van alles geprobeerd, paar dagen vasten, juist veel meer eten, koolhydraten een week schrappen, elke dag een uur sporten... Ik krijg het er niet af.Iemand nog goede tips of moet ik gewoon even wachten en kom ik dit plateau vanzelf voorbij?
Maar... dat doen ze dus wel.. Dus is het toch geen goed vlees meer?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:51 schreef loveli het volgende:
Bij de AH hebben ze best goed vlees. Ze moeten er alleen geen andere dingen in stoppen.
Er moet wel overal suiker bij hé Liquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef loveli het volgende:
malse biefstukpuntjes
Ingredienten: 93% rundvlees (wtf??), water, glucosestroop, antioxidnten zuurtereglaar, zout en aroma's?
En ik dacht dat ik inmiddels wel wist wat ik wel en niet in m'n winkelmandje/pan moest stoppen.
*team 100% vlees*
Suiker houdt water vast, dus dat zorgt er blijkbaar voor dat het sappiger wordt (dat is ook een van de redenen dat er functioneel suiker zit in ham/vleeswaar, anders wordt het taai, sigme weet het precies uit te leggen). Ik denk in dit geval vooral handig voor mensen die niet weten hoe ze biefstuk goed moeten bereiden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er moet wel overal suiker bij hé Li
naja, ik vind allebei niet te zuipen. Dus het zou kunnenquote:
da's van die aan elkaar geplakte meuk toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:58 schreef loveli het volgende:
Vergeet niet, die 'malse' diepvriesbiefstukjes van de Lidl waar iedereen zo lyrisch over is bevatten natuurlijk ook zo'n 10% 'marinade'
quote:De totale prijs van de artikelen in uw winkelmandje ligt onder de minimale bestelwaarde van 29.00 ¤.
Ik wil ze er zelf af. Ik werk hard voor mijn buikspieren en die wil ik toch graag wel een beetje zien. In principe is mijn huidige gewicht prima, ik ben ook echt wel tevreden, maar het is voor mij wel een bovengrens. En daarom wil ik er graag nog wat vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn die laatste 2 à 4 kilo? Wil je die er zelf af, is het nodig om onder de BMI 25 te komen, of is dat je 'ideale gewicht' volgens berekeningen?
Want als het alleen om dat laatste gaat, zie ik het probleem niet zo. Ieder lichaam is anders en ook al zegt een berekening of een internetprogrammaatje dat jouw ideale gewicht 2 kilo lager ligt, hoeft dat niet zo te zijn. Elk lichaam heeft zijn eigen grens en misschien heb jij jouw ideale gewicht al bereikt.
@ loveli: GadverBen blij dat ik bijna geen vlees meer eet, en als ik het eet komt het absoluut niet van de Albert Heijn.
Als je in beweging bent en afleiding hebt dan heb je inderdaad helemaal geen honger ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef Tele6 het volgende:
Dat ziet er goed uit An!
O: yoghurt, muesli, banaan, plakje ontbijtkoek (nu is die op, en ik ga geen nieuwe kopen)
L: 3 volkoren boterhammen met kaas, appel
S: ruim anderhalf uur wandelen / kastanjes rapen (wat in mijn methode squattend wandelen is), halfuur fietsen
D: hutspot en hamburger (het "vlees", niet met brood ofzo, en die ga ik ook niet meer kopen)
T: glas melk, peer (maar die bestond grotendeels uit steentjes, dus het was meer een halve peer en een boel onverteerbaar hout) en misschien nog iets, maar ik weet niet wat
Ik had vandaag de hele ochtend en middag het gevoel dat ik heel veel gegeten had, maar het is niet meer dan normaal, vaak eet ik zelfs meer. En ik ben zowat de hele middag buiten geweest. En toch heb ik helemaal geen honger.
Beetje. Ben mijzelf nu zo fit mogelijk aan het maken voor de winter.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je in beweging bent en afleiding hebt dan heb je inderdaad helemaal geen honger ofzo.
Als ik 30 km ofzo wandel dan moet ik mijzelf echt er toe zetten om om de zoveel wat te eten en vooral te drinken, want dorst krijg je ook niet echt.
Lekker An!
Gaat het Prob?
Ik mis het boerderijleven qua vlees / vis /wild.
Alles zo of zelf opgevoed of zelf geschoten. Dan lekker af laten sterven enzo.
Mooier kan je vlees niet krijgen (nostalgie)
Wat is er mis met je ontbijt? Nix mis mee hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: euhmm ja, banaan en amandelen![]()
L: 3 spltzd met grillworst en 2 met notenpasta
T: handje cashews
D: zigeunerschnitzel (te zout en te pikant) met snijbonen
Supermarktvlees maakt me over het algemeen erg verdrietig.
Maar bij de slager moet je erg doorvragen om te weten wat erin zit.
Te weinig, heb tot elf uur zitten knorrenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je ontbijt? Nix mis mee hoor!
Ja, dat is minder danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Te weinig, heb tot elf uur zitten knorren
Als ik verhuisd ben wil ik graag een tip qua boeken over intermitted fasting.
Heb je al eens gegeven maar ik raak nu alles kwijt..
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef Tele6 het volgende:
plakje ontbijtkoek (nu is die op, en ik ga geen nieuwe kopen)
En bedanktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, Ml, vind je een tof wijf maar hoe wil je geïnteresseerd zijn in IF als je een kleine O al niet kunt hebben?!
Sowieso dat hele gezeik over "hoe kun je nog lopen", "zou flauwvallen"...
Ik ben 2 keer groter dan het gros van jullie en ik kan makkelijk op de helft van wat jullie eten functioneren.
Vrouwen
Breng eens wat nuance aan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, Ml, vind je een tof wijf maar hoe wil je geïnteresseerd zijn in IF als je een kleine O al niet kunt hebben?!
Sowieso dat hele gezeik over "hoe kun je nog lopen", "zou flauwvallen"...
Ik ben 2 keer groter dan het gros van jullie en ik kan makkelijk op de helft van wat jullie eten functioneren.
Vrouwen
Flauwvallen nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:38 schreef An24 het volgende:
[..]
En bedankt
Verder kan ik me helemaal vinden in je mening
Wat ik vind van de 'ik zou flauw vallen' mentaliteit, is dat je eens serieus kunt kijken naar de hoeveelheid type carbs die je eet. Aardappelen, rijst, brood, etc.
Er is niets mis mee, maar mijn ervaring is dat ik een soort afhankelijkheid creeerde. Van veel van die dingen eten naar ineens weinig, is een hel voor je bloedsuikerspiegel. Dan ga je je kut voelen ja. Haal je de carbs voornamelijk uit fruit en groenten, gebruik je een redelijke hoeveelheid (plantaardige) proteinen, dan valt die hel echt mee. Wil je de IF proberen, zonder door een hel te gaan, bouw dan eerst de simpele carbs af. Hoofdpijn en maagpijn vallen dan mee en je hebt dan ook al een deel van je detox gehad!
Uitgerekend, 150 pilletjes per dag nodig potje van 250quote:
Ik had het ook niet over jou he? Was meer over de reacties die ik in het algemeen krijgquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Flauwvallen nee.
Wel begon ik om elf uur te rammelen en daar heb ik gewoon een hekel aan
Die simpele carbs die gebruik ik al zo min mogelijk samen met suikers die niet uit fruit komen.
Scheelt een berg want ik piep echt niet van een suikerloos dagje
Wil straks ook weer meer salades gaan eten als lunch als ik de tijd heb om ze op mijn gemak klaar te maken.
Lijstje to be:
O: het verzamelde fruit op mijn bureau opeten (mineola, banaan) en het restje amandelen.
T: als ik trek krijg speltvlokken met wat amandelpasta en wat fruit erdoor
L: spltzd boterhammen met biefstukworst/grillworst en 1 met notenpasta
T: vermoed vrij weinig, vergadering
D: kipfilet met veel groente uit de actifry en een beetje ketjap
T: nog geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |