Maar volgende week staat al dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan wel een week op dr wachten hoor.
Was wel weer een leuk gesprek toen ik dr uitvroeg, dus ze kapte me iig niet meteen af ofzo, ze kan gewoon echt niet.
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ikquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ik
Friendzoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnne!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ik
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?quote:
"Anders volgende week tijd?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?
En ik wil dan eigenlijk ook niet, want het is geen vrijdag, maar doordeweeks, dan lopen dingen toch anders.
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afsprekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Anders volgende week tijd?"
En daarna idd laten rusten, want daarna heb je gelijk
Tja, okquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afspreken.
"Ja, nou... morgen weer vroeg op, dus uuuh... doei!"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afspreken.
true, maar goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jij zet er zelf nu een halve pauze op omdat je niet op een woensdag wilt afspreken
Snap ik wel ja, als ze zelf niet met alternatieven komt, nadat ze gezegd wanneer ze niet kan..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?
En ik wil dan eigenlijk ook niet, want het is geen vrijdag, maar doordeweeks, dan lopen dingen toch anders.
Daarom, het was geen, ik wil niet, maar een ik kan niet. En dan wacht ik liever heel even.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, als ze zelf niet met alternatieven komt, nadat ze gezegd wanneer ze niet kan..
Inderdaad, zij is nu aan zet, en duurt het te lang kun je er altijd nog later om vragen, zodat je ook weet waar je aan toe bent. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, het was geen, ik wil niet, maar een ik kan niet. En dan wacht ik liever heel even.
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is nu aan zet, en duurt het te lang kun je er altijd nog later om vragen, zodat je ook weet waar je aan toe bent. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.
Omdat ik ernaar vroegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.
Dat is nou inderdaad typisch not youquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.
Nooit ente nimmerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is nou inderdaad typisch not you
Vlinders in je buik?
Kleine chuckies en annabelles!quote:
je staat toch echt heel vreemd te kijken als je zesjarige je keel met een mes wil doorsnijden alquote:
quote:
Ik zit hier al 7,5 uur op mijn bureaustoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit nu echt al 2 uur in mijn yogapants op de bank
Hoe sad
Ja maar ik heb de yogapants aan gedaan om te sportenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier al 7,5 uur op mijn bureaustoel.
how sad.
Lekker gelukt weer dan iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de yogapants aan gedaan om te sportenNiet om stil te zitten
Naja, ik ga vanavond wel, nu is het een kuttijd
Ja maar je moet spiergroepen afwisselend trainen en tussendoor rust geven of zoietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker gelukt weer dan idd.
ga gewoon een uurtje neuken ofzo, is ook workout.
ken jij maar 1 standje/activiteit ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je moet spiergroepen afwisselend trainen en tussendoor rust geven of zoiets
Ik las laatst dus weer ergens dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker gelukt weer dan idd.
ga gewoon een uurtje neuken ofzo, is ook workout.
Dat beeld hebben ze toch ergens vandaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je staat toch echt heel vreemd te kijken als je zesjarige je keel met een mes wil doorsnijden al.
Waarom zou het dat niet zijn, het is inspannend, je gaat er van zweten en raakt buiten adem (niet altijd, ik mag ook wel eens relaxen) dat kan niet anders dan dat het calorieen verbrand natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst dus weer ergens dat dat niet zo is.
Ik dacht alleen maar: Well honey, you're doing it wrong!
Nee maar als ik flink bezig ben geweest heb ik wel altijd spierpijn op dezelfde plekken dus blijkbaar gebruik ik die dan het meestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ken jij maar 1 standje/activiteit ofzo.
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou het dat niet zijn, het is inspannend, je gaat er van zweten en raakt buiten adem (niet altijd, ik mag ook wel eens relaxen) dat kan niet anders dan dat het calorieen verbrand natuurlijk.
Ik heb serieus wel eens trillende beentjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad hoor, of zo'n bijna-blackoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens trillende beentjes
En ik heb mezelf eens uitgedroogd door te enorm te gaan seksen op een dag dat ik te weinig had gedronken. Ik ben 3 dagen ziek geweest
TMIquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.
Trillende beentjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens trillende beentjes
En ik heb mezelf eens uitgedroogd door te enorm te gaan seksen op een dag dat ik te weinig had gedronken. Ik ben 3 dagen ziek geweest
Black out nog nooit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad hoor, of zo'n bijna-blackout.
Bijna dus he, zo'n licht gevoel en ff kort zwart ofzo, niet echt helemaal weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Black out nog nooit!
Wel iemand die flauw viel
IK niet iigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Godver, nu heb ik zin in vunzige seks
quote:
Nurksenquote:
Is ook bij gebrek aan neukpartner vandaag hoorquote:
Je klinkt nu als Qquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna dus he, zo'n licht gevoel en ff kort zwart ofzo, niet echt helemaal weg.
Seks, kan nooit goed voor je zijn.
Ja het feit dat je er iemand anders voor nodig hebt maakt het serieus wel een stuk kutterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook bij gebrek aan neukpartner vandaag hoor.
Er is vast een drugs voor te krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja het feit dat je er iemand anders voor nodig hebt maakt het serieus wel een stuk kutter
Als je echt vunzige seks met jezelf zou kunnen hebben zou ik gewoon nooit meer met andere mensen praten
Ga mee sportenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook opeens helemaal geen zin meer om een avondje te bankhangen na mijn vakantie.
Saaaaaaaaaaaaaaaaai!
Do I look like I have a death wish?quote:
Ze vraagt je heimelijk om mee te doen aan vunzige seks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Do I look like I have a death wish?.
Nee joh, aansluiten en gaan, is gewoon een 2de beeldscherm.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef Belsezar het volgende:
HW,
Als je je pc op je tv gaat afbeelden heb je dan nog steeds zo'n kutprogramma nodig voor 2 beeldschermen? Vroeger was dat best een gekloot.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze vraagt je heimelijk om mee te doen aan vunzige seks.
"heimelijk"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze vraagt je heimelijk om mee te doen aan vunzige seks.
Ok tof! Morgen even dvi-hdmi kabeltje halen en een audio kabeltjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, aansluiten en gaan, is gewoon een 2de beeldscherm.
Nu pas?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok tof! Morgen even dvi-hdmi kabeltje halen en een audio kabeltje
Ik heb het wel gehad met eerst branden en dan kijken.
Ja mijn dvdspeler begint RW's te weigeren. Dus dat duurt niet lang meer voordat hij ze helemaal niet meer afspeelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu pas?.
Ik heb dit echt al jaren.....
Mooi opgelost toch? HW geen saaie avond en heeft een sexpartner en jij hebt er zin in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat had ik zelf niet eens gezien haha
Maar mijn seksspiertjes hebben rust nodig en de anderen moeten getraindquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi opgelost toch? HW geen saaie avond en heeft een sexpartner en jij hebt er zin in.
Weer dezelfde die Angel je toen adviseerde?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar mijn seksspiertjes hebben rust nodig en de anderen moeten getraind
Dus ik ga braaf naar de spotschool vanavond
Nee die doe ik morgen weer. Als ik durfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer dezelfde die Angel je toen adviseerde?
Ja, ok daar was je toen behoorlijk van geslooptquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee die doe ik morgen weer. Als ik durf
Vanavond krachttraining
Ja ik hoorde achteraf ook dat het een gevreesde les is onder alle studenten. Inclusief bijnamen en zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ok daar was je toen behoorlijk van gesloopt
Meh, moet een keer kunnenquote:
Wat dacht jij danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Niet dat er veel te doen is blijkbaar.
Moet je misschien iets vaker dan 1x in de 10 minuten posten. Dan kan je het misschien zelf creeerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Je kan een keer mazzel hebben natuurlijk.
Nein!quote:
Waarom wel als je je niet veveelt, daar is FOK! toch voorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet zo af en toe doen
Fok is idd ter vermaak. Als ik hier zit, verveel ik me niet ineensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef HeatWave het volgende:
Waarom wel als je je niet veveelt, daar is FOK! toch voor.
Ja muppet, dat was mijn plan ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fok is idd ter vermaak. Als ik hier zit, verveel ik me niet ineens
Had je een plan voordat je op fok terecht kwam?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja muppet, dat was mijn plan ook.
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je een plan voordat je op fok terecht kwam?
Als je een vrouw bent jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:17 schreef STING het volgende:
Bijna tijd voor handschoenen op de fiets. En oorwarmers.
Cue! Met een hoofdletter!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Dromen over seks met een homo, het moet niet gekker worden cue.
Ook met een _, daar klaag je ook niet overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue! Met een hoofdletter!
And.. i know
Die boeit me niet, want niet uit eigen wil gekozenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook met een _, daar klaag je ook niet over.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Angel!! Angel!! Je was Bi vannacht
We hadden seks in m'n dromen!En KT deed ook mee
Dat moet het wel zijn, want iedereen wil seks met Angel, volgens Angel danquote:
Idd!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn, want iedereen wil seks met Angel, volgens Angel dan.
Of hij wil schijf 5 met jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd!
En tis niet eens dat ie niet wil, hij vindt t zelfs smerig
Ik?quote:
Jij had al (bijna) seks met rhu gisterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik?.
HIj wil het, ik niet,ik was niet eens in je droom.
Nou idd, dat scheelde idd maar heel erg weinig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had al (bijna) seks met rhu gister
Schijfje 2 voor jullie...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, dat scheelde idd maar heel erg weinig..
Waar komt dat dan vandaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hw weet t vast nog wel.
4 is poep. 5 is kots. En 3? Uhm plas?
Ja, 3 was plasseks iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hw weet t vast nog wel.
4 is poep. 5 is kots. En 3? Uhm plas?
Wallentour van de huisnichtquote:
Dat weet ik niet, maar hij kreeg uitleg over de 5 schijven van sekuele handelingenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja. En daar kun je aan plasseks doen?
Erg he dat wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
hihi
Ik heb nog geen telefoontje gehad, begint spannend te worden.
Ja, heul erg. En je weet gewoon dat ze zich daar er veel minder druk om maken (terecht), dus er geen haast mee maken.quote:
Iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Ja, heul erg. En je weet gewoon dat ze zich daar er veel minder druk om maken (terecht), dus er geen haast mee maken.
Moet wel voor 1-11 mijn ontslagbrief inleveren. Weet nog niet zo goed bij wiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd![]()
En dat ze het druk hebben met andere zaken en dat dit er tussendoor besproken dient te worden en nog een extra dagje wachten maakt vaak ook niet uit, wantja pas 1-1 beginnen..
dat is nog ruim een halve maand, dus alle tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Moet wel voor 1-11 mijn ontslagbrief inleveren. Weet nog niet zo goed bij wie
Heb recent, denk ik, een nieuwe teamleider gekregen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is nog ruim een halve maand, dus alle tijd
Haha.. dat is trouwens een goede, ik heb er ook geen idee van
Mooi dat je dat niet weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Heb recent, denk ik, een nieuwe teamleider gekregen.
Kan ook gewoon bij P&O als die er wel duidelijk isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb recent, denk ik, een nieuwe teamleider gekregen.
Oh, kan bij mijn oude teamlead of bij de nieuwe, dan nog komt het wel goed. Maar geeft wel aan dat het niet erg is om hier weg te gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon bij P&O als die er wel duidelijk is
Misschien krijg je wel een beterequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, kan bij mijn oude teamlead of bij de nieuwe, dan nog komt het wel goed. Maar geeft wel aan dat het niet erg is om hier weg te gaan
Ik weet wie de nieuwe is. Ik heb liever mijn oudequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een betere
Maar goed, als je zo denkt dan is het meestal daarom al beter om te gaan. Dan is je hoofd al weg.
Oh ja, dat ga ik ook nog in.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Met elk mailtje dat ik krijg hoop ik dat t t aanbod isZo frustrerend.
Yup, enkel reclamequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, dat ga ik ook nog in.
Ik neem aan dat de mailtjes die je wel krijgt, totaal zinloos zijn?
Niet blijkbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Wanneer ga je die gast nou eindelijk eens neuken?
Ik ga het toch niet op een wc doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn de toiletten morgen niet beschikbaar dan?
Ik doe het wel zonder de seksquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Op het bureau kan ook, betekend wel overwerken.
Ik heb mijn sportavond voor 1x maar verschoven van vanavond naar morgen. Vanavond is het andere sport tijdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee die doe ik morgen weer. Als ik durf
Vanavond krachttraining
Ik vind dat nog steeds raar klinken, een vrouw die een gast gaat neuken. Vind "gaan neuken" toch echt de penetrerende partnerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Wanneer ga je die gast nou eindelijk eens neuken?
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!quote:
Jij heb in mijn droom al gesport, dus jij hoeft niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn sportavond voor 1x maar verschoven van vanavond naar morgen. Vanavond is het andere sport tijd
Herfst en winterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!
Herfst
Maar dan zo net de niet-leuke kant er van. Niet de "o kijk wat mooi die laaghangende zon door het rood en geel heen". nee, de "Godver wat is t regenweer en zeikerig en koudrillerig aan t worden".
Seks om te kotsen vinden maar er wel van dromenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij heb in mijn droom al gesport, dus jij hoeft niet meer
Stom hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Seks om te kotsen vinden maar er wel van dromen
En jij mag heul niet klagen! Jouw seizoen komt eraan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!
Herfst
Maar dan zo net de niet-leuke kant er van. Niet de "o kijk wat mooi die laaghangende zon door het rood en geel heen". nee, de "Godver wat is t regenweer en zeikerig en koudrillerig aan t worden".
Freud zou er vast wel een antwoord op weten te vindenquote:
Zoals er mensen zijn die kotsen met seks etc, zijn er vast ook mensen die er helemaal niets van moeten hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, hoe kun je seks nou om te kotsen vinden?
Is zelfs een naam voor, aseksueel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals er mensen zijn die kotsen met seks etc, zijn er vast ook mensen die er helemaal niets van moeten hebben.
of Cue_quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is zelfs een naam voor, aseksueel.
Ja die zijn er wel, maar dat is zo'n klein percentagequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals er mensen zijn die kotsen met seks etc, zijn er vast ook mensen die er helemaal niets van moeten hebben.
Hey, ik beweer niet te kotsen van seks, dat is ze zelfquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cue_ is een hoop, maar niet aseksueel.
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij heb in mijn droom al gesport, dus jij hoeft niet meer
Je bent bi in een vrouwendroom, en we weten allemaal dat wat daar gebeurt ook echt is.quote:
Do you wanna build a snowman?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij mag heul niet klagen! Jouw seizoen komt eraan.
Ik vind seks alleen leuk als de ander in een pino pak zit, met rits, en dan via linksachter doorstotend naar rechtsvoor, op een matras in de open lucht, bij volle maan, in Dubai. Alleen dan! Alleen zo!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel, maar dat is zo'n klein percentage
En iedereen die ik tot nu toe ontmoet heb die beweerde aseksueel te zijn dook er toch enthousiast boven op toen ze iemand echt leuks tegen kwamen
Of hadden een uitgebreide gebruiksaanwijzing en bedoelde eigenlijk: Ik vind alleen deze soort seks leuk
Ik ben echt nog nooit een zuivere aseksueel tegen gekomen
Brrrrr, winter...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowman?
Come on lets go and play
I never see you anymore, walk out the door
It's like you've gone awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
We used to be best buddies and now we're not
I wish you would tell me whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
De meeste droooooomen zijn bedrogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent bi in een vrouwendroom, en we weten allemaal dat wat daar gebeurt ook echt is.
Otters die me warm komen houden. Eentje voor. Eentje achter. Hmm.quote:
Is een rits wel een goed bedachte eis?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind seks alleen leuk als de ander in een pino pak zit, met rits, en dan via linksachter doorstotend naar rechtsvoor, op een matras in de open lucht, bij volle maan, in Dubai. Alleen dan! Alleen zo!
Oke, drukknoopjes is wellicht beter.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is een rits wel een goed bedachte eis?
Stuur je mij dan even 2 geile babes?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Otters die me warm komen houden. Eentje voor. Eentje achter. Hmm.
Ka-ching$$$$$quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
"Jasper, wil je de laatste maanden dat je hier werkt standby draaien voor 650 bruto in de maand"
sure, why not
24/7?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan hoef ik dus maar een week per maand voor standby te staan.
Ik krijg ook een (kleine) vergoeding voor 1 week per 4 weken, maar de keren dat ik de afgelopen maanden gebeld ben is, wel... 0quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan hoef ik dus maar een week per maand voor standby te staan.
Ja, nou, dat is hier waarschijnlijk ook zo. Als er iets fout gaat, is het hoogstwaarschijnlijk hardware of operations, niet software.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg ook een (kleine) vergoeding voor 1 week per 4 weken, maar de keren dat ik de afgelopen maanden gebeld ben is, wel... 0. Ze bellen toch altijd de supportafdeling ook al staat mijn naam op het intranet
.
Daarom, ik heb ook wel gewoon gewerkt tijdens standby hoor, maar dan is de verstoring echt zo erg dat er echt niet meer gewerkt kan worden. Dat gebeurt vrijwel nooit. We hebben een redelijk relaxed management op dat gebied, als het niet bedrijfskritisch is kan het wel tot morgen wachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, nou, dat is hier waarschijnlijk ook zo. Als er iets fout gaat, is het hoogstwaarschijnlijk hardware of operations, niet software.
Mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, ik heb ook wel gewoon gewerkt tijdens standby hoor, maar dan is de verstoring echt zo erg dat er echt niet meer gewerkt kan worden. Dat gebeurt vrijwel nooit. We hebben een redelijk relaxed management op dat gebied, als het niet bedrijfskritisch is kan het wel tot morgen wachten.
Iedereen houdt van doekoesquote:
Niet verkeerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
"Jasper, wil je de laatste maanden dat je hier werkt standby draaien voor 650 bruto in de maand"
sure, why not
Mits een muzikantquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou oke, ik vind het niet om te kotsen..
Het eeuwenoude dronken voeren dusquote:
Ik heb dit jaar volgens mij bijzonder weinig seks gehad, en geen enkele keer (volgens mij) in nuchtere toestandquote:
Ik ook (nou ja niet dat dronken gedeelte) en dan ben ik nog wel getrouwdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar volgens mij bijzonder weinig seks gehad, en geen enkele keer (volgens mij) in nuchtere toestand
Ja maar jij bent steeds zwanger toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook (nou ja niet dat dronken gedeelte) en dan ben ik nog wel getrouwd
Alle tetterende tally's nog aan toe!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook (nou ja niet dat dronken gedeelte) en dan ben ik nog wel getrouwd
Het is dan ook een percentage van mijn salaris, wat natuurlijk heul hoog isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet verkeerdBij m'n vorige werkgever was dat 100 netto in de maand.
En dan wat jullie ook zeggen, een weekje meedraaien en dan 1x ofzo gebeld worden.
Echter moeten wij er dan wel zelf achteraan / oplossen. Kleine it afdeling maar. Dus brengt dan wel vaak gezeik.
al hebben ze ook wel eens opgehangen toen ik opnam en gewoon het directe nummer van iemand van itbeheer gebeld![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent steeds zwanger toch?
Je bewaart het nu voor die ene speciale man?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar volgens mij bijzonder weinig seks gehad, en geen enkele keer (volgens mij) in nuchtere toestand
Alle mannen zijn speciaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Je bewaart het nu voor die ene speciale man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ongeveer wel ja. Behalve als ik teveel gezopen heb, dan maak ik uitzonderingenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef STING het volgende:
Je bewaart het nu voor die ene speciale man?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle mannen zijn speciaalNu moet ik denken aan Aphex Twin, bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een gaaf nummer!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Aphex Twin, bedankt he
En bedankt. Ik was me aan het afvragen hoe het er ook alweer uitzag, dus ik was het zo goed als vergeten.quote:
Is anders wel een geil nummer!quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is anders wel een geil nummer!
Zeker dat bridge stukje wat MTV nooit liet zien omdat t tering lang duurde voordta t kwam
Ik heb hier geen geluid, maar volgens mij start t bij dat slow-mo stukje van 8:15quote:
Ik zal het even in de peiling houdenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geluid, maar volgens mij start t bij dat slow-mo stukje van 8:15
Met zo'n hele zware baslijn er inquote:
Vanavond thuis maar ff kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geluid, maar volgens mij start t bij dat slow-mo stukje van 8:15
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef STING het volgende:
Ik ben er nog niet over uit waarmee ik m'n iPhone 5 ga vervangen.
Wil in ieder geval een groter toestel.
Iets met Windows Phone of een iPhone 6.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:03 schreef STING het volgende:
Ik ben er nog niet over uit waarmee ik m'n iPhone 5 ga vervangen.
Wil in ieder geval een groter toestel.
iPhone 6 of iPhone 6 Plus staan bovenaan m'n lijstje ja.. al neig ik naar de 6.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iets met Windows Phone of een iPhone 6.
of Android als je graag tijdens je vakantie op terrasjes in recovery boot.
I hear ya brothaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
iPhone 6 of iPhone 6 Plus staan bovenaan m'n lijstje ja.. al neig ik naar de 6.
Android geen zin in, hoor er teveel hobby verhalen over en vind dat een mobiel "gewoon moet werken"
En dat hangt waar vanaf?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:05 schreef Cue_ het volgende:
Miss na t werk een borreltje![]()
Misschien ook niet
Biquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik ben echt bipolair de laatste tijd
Het leven =
Biquote:
Nou ja, voor het vrouwelijke gedeelte wil ik dan nog wel een oogje toeknijpenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het mannelijke of het vrouwlijke gedeelte?
Doe dat, dan hou ik wel een oogje in het zeilquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, voor het vrouwelijke gedeelte wil ik dan nog wel een oogje toeknijpen.
Effect is hetzelfde, je kijkt met 1 oogquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dat, dan hou ik wel een oogje in het zeil
Jij kijkt sowieso alleen, want doen isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Als je het niet erg vindt kijk ik gewoon met twee ogen toe
Daaromquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Jij kijkt sowieso alleen, want doen is.
Ok, ok, dan zie ik het wel door de vingers. Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Effect is hetzelfde, je kijkt met 1 oog.
Zo ben je dan ook wel weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok, dan zie ik het wel door de vingers. Gewoon omdat het kan
De vriendelijkheid zelvequote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, ok, dan zie ik het wel door de vingers. Gewoon omdat het kan
Ik wil wel een pruik op doen, of werkt dat zo niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet echt weer eens een vrouw daten
Als je bereid bent jezelf serieus borsten aan te laten meten wil ik het overwegenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wil wel een pruik op doen, of werkt dat zo niet?
Dat valt dan nog mee, maar m'n benen moet ik zeker dan ook scheren zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je bereid bent jezelf serieus borsten aan te laten meten wil ik het overwegen
Nee hoor, die paradox lijkt me wel watquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:28 schreef STING het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee, maar m'n benen moet ik zeker dan ook scheren zeker
Bah doe eens niet zo vrolijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus ik ben echt bipolair de laatste tijd
Het leven =
Had je gisteren maar langs moeten komen toen was ik mega chagrijnigquote:
Dit jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon altijd een norse lul.
Nee je doet niet aan geen PMSquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit jaDaarom doe ik ook niet aan PMS
Nee, ik heb geen overstromende lichaamssappen nodig om bitchy te zijnquote:
Nee, maar ik bedoel dat jij gewoon in een constant state of PMS verkeertquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen overstromende lichaamssappen nodig om bitchy te zijn
Hey Qtie, weer terug uit Japan! Was het leuk? En waarom heb ik geen souvenier?quote:
Dat maak ik zelf wel uit jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat jij gewoon in een constant state of PMS verkeert.
En hou op over je lichaamssappen ja.
Alleen als je een bepaald soort wil uitwisselen mag hetquote:
Het was tof.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey Qtie, weer terug uit Japan! Was het leuk? En waarom heb ik geen souvenier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |