Maar volgende week staat al dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan wel een week op dr wachten hoor.
Was wel weer een leuk gesprek toen ik dr uitvroeg, dus ze kapte me iig niet meteen af ofzo, ze kan gewoon echt niet.
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ikquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ik
Friendzoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnne!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, ik heb het nog niet gevraagd, dat kwam zo wanhopig over vond ik
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?quote:
"Anders volgende week tijd?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?
En ik wil dan eigenlijk ook niet, want het is geen vrijdag, maar doordeweeks, dan lopen dingen toch anders.
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afsprekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Anders volgende week tijd?"
En daarna idd laten rusten, want daarna heb je gelijk
Tja, okquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afspreken.
"Ja, nou... morgen weer vroeg op, dus uuuh... doei!"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik zei, eigenlijk wil ik niet op een woensdagavond met dr afspreken.
true, maar goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja jij zet er zelf nu een halve pauze op omdat je niet op een woensdag wilt afspreken
Snap ik wel ja, als ze zelf niet met alternatieven komt, nadat ze gezegd wanneer ze niet kan..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, "en kan je dan, en kan je dan?!" komt toch wel een beetje desparate over toch?
En ik wil dan eigenlijk ook niet, want het is geen vrijdag, maar doordeweeks, dan lopen dingen toch anders.
Daarom, het was geen, ik wil niet, maar een ik kan niet. En dan wacht ik liever heel even.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel ja, als ze zelf niet met alternatieven komt, nadat ze gezegd wanneer ze niet kan..
Inderdaad, zij is nu aan zet, en duurt het te lang kun je er altijd nog later om vragen, zodat je ook weet waar je aan toe bent. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, het was geen, ik wil niet, maar een ik kan niet. En dan wacht ik liever heel even.
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is nu aan zet, en duurt het te lang kun je er altijd nog later om vragen, zodat je ook weet waar je aan toe bent. Mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.
Omdat ik ernaar vroegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.
Dat is nou inderdaad typisch not youquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ik uberhaupt over dit soort dingen post is me ook een raadsel.
Nooit ente nimmerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is nou inderdaad typisch not you
Vlinders in je buik?
Kleine chuckies en annabelles!quote:
je staat toch echt heel vreemd te kijken als je zesjarige je keel met een mes wil doorsnijden alquote:
quote:
Ik zit hier al 7,5 uur op mijn bureaustoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit nu echt al 2 uur in mijn yogapants op de bank
Hoe sad
Ja maar ik heb de yogapants aan gedaan om te sportenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier al 7,5 uur op mijn bureaustoel.
how sad.
Lekker gelukt weer dan iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de yogapants aan gedaan om te sportenNiet om stil te zitten
Naja, ik ga vanavond wel, nu is het een kuttijd
Ja maar je moet spiergroepen afwisselend trainen en tussendoor rust geven of zoietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker gelukt weer dan idd.
ga gewoon een uurtje neuken ofzo, is ook workout.
ken jij maar 1 standje/activiteit ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je moet spiergroepen afwisselend trainen en tussendoor rust geven of zoiets
Ik las laatst dus weer ergens dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker gelukt weer dan idd.
ga gewoon een uurtje neuken ofzo, is ook workout.
Dat beeld hebben ze toch ergens vandaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je staat toch echt heel vreemd te kijken als je zesjarige je keel met een mes wil doorsnijden al.
Waarom zou het dat niet zijn, het is inspannend, je gaat er van zweten en raakt buiten adem (niet altijd, ik mag ook wel eens relaxen) dat kan niet anders dan dat het calorieen verbrand natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las laatst dus weer ergens dat dat niet zo is.
Ik dacht alleen maar: Well honey, you're doing it wrong!
Nee maar als ik flink bezig ben geweest heb ik wel altijd spierpijn op dezelfde plekken dus blijkbaar gebruik ik die dan het meestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ken jij maar 1 standje/activiteit ofzo.
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou het dat niet zijn, het is inspannend, je gaat er van zweten en raakt buiten adem (niet altijd, ik mag ook wel eens relaxen) dat kan niet anders dan dat het calorieen verbrand natuurlijk.
Ik heb serieus wel eens trillende beentjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad hoor, of zo'n bijna-blackoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens trillende beentjes
En ik heb mezelf eens uitgedroogd door te enorm te gaan seksen op een dag dat ik te weinig had gedronken. Ik ben 3 dagen ziek geweest
TMIquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leek mij ook. Ik kan soms wel een half uur niet lopen van vermoeidh... o nee wacht.
Trillende beentjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens trillende beentjes
En ik heb mezelf eens uitgedroogd door te enorm te gaan seksen op een dag dat ik te weinig had gedronken. Ik ben 3 dagen ziek geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |