Ik las ergens dat er een demo bij ps+ zit? Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:10 schreef Matedeor het volgende:
Gelukkig kan iedereen driveclub eerst zelf uitproberen, dus een tegenvaller kan het niet zijn.
Je kan hem downloaden met beperkte content (1 land met een 10tal tracks en een stuk of 10 autos)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er een demo bij ps+ zit? Is dat zo ja?
Embargo is gelift, dus heel de wereld gaat online met de scoresquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou jongens, laat het janken beginnen.
Eurogamer 6/10
Gamespot 5/10
Polygon 7.5/10
Game Informer 7.5/10
IGN 7.9/10
Ja je kan gewoon online spelen, alleen krijg je veel minder auto's en banen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er een demo bij ps+ zit? Is dat zo ja?
Is dat nu al te downloaden? Paar dagen terug kon ik het nog niet vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:14 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon online spelen, alleen krijg je veel minder auto's en banen.
Vanavond laat/morgen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef j95 het volgende:
[..]
Is dat nu al te downloaden? Paar dagen terug kon ik het nog niet vinden.
Dat is snel idd... heb je daar 100% voor moeten halen? Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef Retarded het volgende:
Platinumbest lastige trophies soms, maar erg leuk om te doen!
[ afbeelding ]
De game is tijdens de alpha en betafases continu door de community gestuurd, informatie is opgehaald bij echte racecoureurs etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
No romance, no passion.
*Eurogamer
Dat zal best! Ik zei het om de Eurogamer review van DC te ''dissen''quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game is tijdens de alpha en betafases continu door de community gestuurd, informatie is opgehaald bij echte racecoureurs etc.
Als er dit najaar één game met veel passie gemaakt is en dat uitstraalt is het PC wel
Oooh dat ging over DC, ik dacht alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal best! Ik zei het om de Eurogamer review van DC te ''dissen''
Had zelf al m'n bedenkingen bij deze game , heb hem daarom ook niet gepre-orderd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:21 schreef Bolters het volgende:
Maar de game valt - gezien de recensies - dus toch een beetje tegen. Da's een tegenvaller voor me...dan sowieso maar eerst de gratis versie uitproberen morgen.
Scoort een beetje tussen de 6 en 8.5 (met veel 7's en 8'en) lijkt het, is tegenwoordig inderdaad niet heel hoog. Waar ik wel blij over ben is dat bijna iedereen het racen zelf en de graphics goed vind. Ze hebben al gezegd dat er de komende tijd veel extra content komt, dus misschien wordt de game langzaam beter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:21 schreef Bolters het volgende:
Maar de game valt - gezien de recensies - dus toch een beetje tegen. Da's een tegenvaller voor me...dan sowieso maar eerst de gratis versie uitproberen morgen.
Precies, snap jij het?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oooh dat ging over DC, ik dacht al
Dit zegt mij voldoende (uit de Gamespot review)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Bolters het volgende:
Game wordt geloof ik vooral afgekraakt om een te bricky multiplayer op het moment. Terwijl dat juist het paradepaardje van DC moet zijn. Overigens ben ik meer geïnteresseerd in de SP en hoop ik op voldoende content.
De game krijgt van hun dus een 5 omdat het standaard menu's heeft? standaard races? standaard time trials? Omdat de makers geen risico's hebben genomen en gewoon een racespel hebben gemaakt?quote:Driveclub is ordinary menus and ordinary races, standard time trials, and a few drift events. Driveclub is bland social competition. Driveclub is the fear of risks and the embrace of the ordinary.
Dit slaat inderdaad echt nergens opquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit zegt mij voldoende (uit de Gamespot review)
[..]
De game krijgt van hun dus een 5 omdat het standaard menu's heeft? standaard races? standaard time trials? Omdat de makers geen risico's hebben genomen en gewoon een racespel hebben gemaakt?
Ik begrijp niks van deze mentaliteit...
dat is het dus wel. Ik ben er na twee weken helemaal klaar mee. The crew > driveclubquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:10 schreef Matedeor het volgende:
Gelukkig kan iedereen driveclub eerst zelf uitproberen, dus een tegenvaller kan het niet zijn.
Uurtje of 25 gok ik. Had de storyline van het weekend al uit, en had tussendoor al een hoop gedaan. Maar miste een paar lastige trophies, die heb ik gister dus gedaan. Zit op het moment thuis van werkm dus tijd zat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is snel idd... heb je daar 100% voor moeten halen? Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Nee, jij vindt het een tegenvaller.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het dus wel. Ik ben er na twee weken helemaal klaar mee. The crew > driveclub
Nou, die demo kan ik dus ook wel laten liggen. Ik vind juist de singleplayer interessant, dus om nu 4 tientjes neer te leggen voor een game die alleen leuk is als je met anderen speelt, dat hoeft voor mij niet.quote:Driveclub is a well-made, sometimes irritating juxtaposition of the old and new. The career mode is old-fashioned and its AI is hopelessly ignorant, but the graphics and competitive jabs online feel perfectly fit for 2014. Embracing your fellow human is key to overcoming Driveclub's faults, which ultimately make it a better staging ground for car-loving friends than an expression of automotive admiration itself.
Pheno ziet zijn eigen mening wel vaker als een voldongen feitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een tegenvaller.
Dat maakt het geen feit.
Neuh, gewoon middelmatig. Maar ik heb met Destiny al geld uitgegeven aan een middelmatige game, en bewaar mijn centen liever voor eentje die met kop en schouders boven de rest uit steekt. Met nog een paar racegames in het verschiet, wacht ik liever af of de andere games hier nog overheen gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Op metacritic:
3 reviews 9+
6 reviews 8+
6 reviews 7+
3 reviews 6+
2 reviews 5+
Zo erg valt ie dus ook weer niet tegen puur gebaseerd op de reviews.
Je vraagt je af wat maakt dat de één het een 9+ waard vindt en de ander nog geen 6.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Op metacritic:
3 reviews 9+
6 reviews 8+
6 reviews 7+
3 reviews 6+
2 reviews 5+
Zo erg valt ie dus ook weer niet tegen puur gebaseerd op de reviews.
Middelmatigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neuh, gewoon middelmatig. Maar ik heb met Destiny al geld uitgegeven aan een middelmatige game, en bewaar mijn centen liever voor eentje die met kop en schouders boven de rest uit steekt. Met nog een paar racegames in het verschiet, wacht ik liever af of de andere games hier nog overheen gaan.
De negatievere reviews gaan vooral in op alle zaken rondom het racen. De menu's, het gebrek aan een livery editor, de sociale dingen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat maakt dat de één het een 9+ waard vindt en de ander nog geen 6.
Je weet net zo goed als ik dat bij games de review scores nogal opgeblazen zijn. Dus met een 1-op-1 vergelijking met het schoolsysteem kom je er niet. Alles onder de 6 is gewoon niet de moeite waard, en met een gemiddelde van 7,5 is het ook gewoon een gemiddelde game.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Middelmatig
5/10 is middelmaat.
Ja en daar ben ik het nog steeds niet mee eens, het maakt reviewscores in veel gevallen onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat bij games de review scores nogal opgeblazen zijn. Dus met een 1-op-1 vergelijking met het schoolsysteem kom je er niet. Alles onder de 6 is gewoon niet de moeite waard, en met een gemiddelde van 7,5 is het ook gewoon een gemiddelde game.
Ja? De menu's zijn belangrijker dan het ''Driven''?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat mag wel bij een spel dat Driveclub heet.
Oh op die manierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja? De menu's zijn belangrijker dan het ''Driven''?
Hoe dan ook, de meeste games die lager dan een 8 scoren in dat systeem, vind ik gewoon zonde van de volle mep. Die vis ik later nog wel eens uit de budgetbak. In een wereld waar er elke maand wel twee toffe games zijn die gemiddeld rond de 9 scoren, geef ik mijn geld liever daar aan uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik het nog steeds niet mee eens, het maakt reviewscores in veel gevallen onbetrouwbaar.
En dat moet je dan ook zeker doen! Ik koop games die mij leuk lijken ongeacht reviewscores.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de meeste games die lager dan een 8 scoren in dat systeem, vind ik gewoon zonde van de volle mep. Die vis ik later nog wel eens uit de budgetbak. In een wereld waar er elke maand wel twee toffe games zijn die gemiddeld rond de 9 scoren, geef ik mijn geld liever daar aan uit
Ik ben het wel vaak met hem eens, meestal erg objectief en ik betrap hem nooit op een hypecijferquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Pheno ziet zijn eigen mening wel vaker als een voldongen feit
Same here, hou niet van open werelden in een racegame: wil gewoon het circuit op en racen maar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben het wel vaak met hem eens, meestal erg objectief en ik betrap hem nooit op een hypecijfer
Alleen lijkt The Crew me alsnog niks, ik vond Forza Horizon ook geen klap aan... Ik wil gewoon racen, niet in een open wereld van punt a naar punt b rijden om daarna te mogen racen... Overbodige onzin...
Dit inderdaad... Mogelijk moet ik gewoon wachten tot Gran Turismo, lees toch veel dingen die me niet aanspreken rond DriveClub en een aantal racegames die eraan komen. Waarschijnlijk kan ik het toch niet laten hem even te checken deze week maar zal geen blijvertje zijn denk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Same here, hou niet van open werelden in een racegame: wil gewoon het circuit op en racen maar!
Gewoon effe gratis proberen , en kijken of het wat isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Mogelijk moet ik gewoon wachten tot Gran Turismo, lees toch veel dingen die me niet aanspreken rond DriveClub en een aantal racegames die eraan komen. Waarschijnlijk kan ik het toch niet laten hem even te checken deze week maar zal geen blijvertje zijn denk.
Ik vind dat er sinds deze nieuwe generatie teveel wordt gelet op innovatie in reviews.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef Altron het volgende:
Tegenwoordig kan je maar zelden blind op reviews vertrouwens.
Zijn teveel matige gehypte games die veelste hoge cijfers krijgen , en andersom.
Dat gaat inderdaad de insteek ook hier wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Gewoon effe gratis proberen , en kijken of het wat is
Iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind dat er sinds deze nieuwe generatie teveel wordt gelet op innovatie in reviews.
Het is ineens niet meer voldoende om een goede racer/shooter/platformer/whatever te maken, het moet vooral vernieuwend zijn...
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd
En ze kwijlen teveel op graphics .....gameplay staat niet meer voorop hé met deze generatie.
Met als gevolg allemaal van die ''mooie'' games met pauper gameplay.
Maar wat is dan een ''next-gen driving experience''?quote:Driveclub is an average, but pretty game that doesn't even live up to previous gen's racers, let alone the expectations of a next-gen driving experience.
Eens. Gameplay >>>>>>> Graphics/vernieuwingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef Altron het volgende:
[..]
En ze kwijlen teveel op graphics .....gameplay staat niet meer voorop hé met deze generatie.
Met als gevolg allemaal van die ''mooie'' games met pauper gameplay.
Ja storyline vlieg je zo doorheen, maar al die dingetjes verzamelen + ik heb alleen maar branded warlords... kostte me aardig wat tijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
Uurtje of 25 gok ik. Had de storyline van het weekend al uit, en had tussendoor al een hoop gedaan. Maar miste een paar lastige trophies, die heb ik gister dus gedaan. Zit op het moment thuis van werkm dus tijd zat.
Nou nee, er werd gezegd dat "driveclub niet tegen kan vallen... dat werd neergezet als een feit. En dat ontkrachtte Pheno door aan te geven dat dat wel het geval kan zijn, zie zijn eigen ervaring.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Pheno ziet zijn eigen mening wel vaker als een voldongen feit
Gamespot noemt zelfs het ontbreken van een rewind-system een groot nadeelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit zegt mij voldoende (uit de Gamespot review)
[..]
De game krijgt van hun dus een 5 omdat het standaard menu's heeft? standaard races? standaard time trials? Omdat de makers geen risico's hebben genomen en gewoon een racespel hebben gemaakt?
Ik begrijp niks van deze mentaliteit...
Misschien gewoon de eindcijfers maar afschaffen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef LinQ het volgende:
Ik vind reviews, ondanks de vaak te hoge cijfers (waar ik het overigens wel mee eens ben), wel handig. Zolang je je niet focust op het cijfer en gewoon de reviews leest, dan kun je na het lezen van een aantal reviews wel voor je zelf wel uitmaken of de negatieve punten uit een review, voor jou persoonlijk, zo zwaar wegen dat je de game daardoor links wil laten liggen. Ik lees er meestal ook meerdere om te kijken of in deze reviews bepaalde negatieve aspecten structureel naar voren blijven komen, als dat niet zo is neem ik die met een korreltje zout (zelfde geld overigens met de positieve aspecten).
The Crewquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het dus wel. Ik ben er na twee weken helemaal klaar mee. The crew > driveclub
Die branded warlords kan je heel makkelijk doodmaken als je ze summoned. Als je ability hebt om branded te doden in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja storyline vlieg je zo doorheen, maar al die dingetjes verzamelen + ik heb alleen maar branded warlords... kostte me aardig wat tijd.
Weet ook niet precies wat ze nou willen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Maar ik las net dit bijvoorbeeld :
[..]
Maar wat is dan een ''next-gen driving experience''?
Idd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Eens. Gameplay >>>>>>> Graphics/vernieuwing
Ik snap die gigantisch hoge cijfers die bijv. flower een tijdje gekregen heeft ook totaal niet. Ziet er mooi uit en het is een vernieuwend concept, maar na level 1 had ik wel weer ff genoeg van het doelloze rondgevlieg
Vanavond eerst de main missions maar eens af maken, dan ga ik verder met dingen verzamelen en trophies. Het speelt wel echt steeds lekkerder weg naarmate je meer powers krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die branded warlords kan je heel makkelijk doodmaken als je ze summoned. Als je ability hebt om branded te doden in ieder gevaldaarna gewoon fast forward met de tijd doen, en.dan nemen unbranded orcs de plaats als warlord over. Dan kan je de level 25 rune halen.
Of je moet zelf een warlord hebben "gemaakt" door een level 20 captain een deathtreat te sturen. Als hij nog captain is, laat je hem jou eerst doden nadat je de threat gestuurd hebt. Dan heb je een deaththreat op hem staan en heb je nog een extra punt voor revenge. Dan ga je hem branden (tijdens de battle wel gebruik maken van zn fears en weaknesses) en laat je hem warchief worden. Als hij dan warchief is, hoef je hem alleen nog maar te doden en dan heb je een level 25 rune
Was voor mij de lastigste, omdat ik niet wist hoe het moest.
Reviews zijn ook wel handig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef LinQ het volgende:
Ik vind reviews, ondanks de vaak te hoge cijfers (waar ik het overigens wel mee eens ben), wel handig. Zolang je je niet focust op het cijfer en gewoon de reviews leest, dan kun je na het lezen van een aantal reviews wel voor je zelf wel uitmaken of de negatieve punten uit een review, voor jou persoonlijk, zo zwaar wegen dat je de game daardoor links wil laten liggen. Ik lees er meestal ook meerdere om te kijken of in deze reviews bepaalde negatieve aspecten structureel naar voren blijven komen, als dat niet zo is neem ik die met een korreltje zout (zelfde geld overigens met de positieve aspecten).
5/10quote:In Short: A game that should probably have been cancelled rather than delayed, with its complete absence of personality or new ideas.
Pros: The graphics are excellent and the driving model is a good balance between accessibility and realism. Plenty of cars, all of which look great.
Cons: Utterly soulless on every level, with a bland single-player experience and online options that seem oblivious to the fact that Autolog already exists.
De cijfers kunnen inderdaad handig zijn om snel te filterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Reviews zijn ook wel handig.
Lees ze zelf ook altijd wel , van bepaalde sites dan.
Er zijn bepaalde spellen die ik zo blind koop omdat ik weet dat me die niet gaat teleurstellen.
Maar over het algemeen lees ik de previews/reviews wel.
Cijfers let ik bijna nooit op , of een game moet overal een dikke onvoldoende krijgen.
Dan is er meestal wel iets ernstigs mis.
Maar meestal lopen de cijfers voor een game zo ver uit één , dat je nou niet meer weet wie je wel of niet kan vertrouwen.
Ik vond het ergens wel te makkelijk worden. Op mn dooie gemak een stronghold binnenlopen om daar op rampage te gaan. In het begin vh spel durfde ik daar echt niet zomaar in te gaan. Ging er met een bocht omheen. Maar nu is het gewoon lekker rammenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vanavond eerst de main missions maar eens af maken, dan ga ik verder met dingen verzamelen en trophies. Het speelt wel echt steeds lekkerder weg naarmate je meer powers krijgt
Dus de eerste echte nieuwe 'topgame' voor de next-gen laat nog steeds op zich wachten, en ik zie hem dit jaar eigenlijk niet meer komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Driveclub heeft nu een 74 op Metacritic, wat 2 puntjes lager is dan Destiny.
2014 is best een slecht jaar, volgend jaar komen de goeie titels zoals Metal Gear Solid V en Final Fantasy XVquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dus de eerste echte nieuwe 'topgame' voor de next-gen laat nog steeds op zich wachten, en ik zie hem dit jaar eigenlijk niet meer komen.
Ik moet het eigenlijk niet doen... Maarre...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
Drive Club: Gematigde reviews idd,en wat ik er van lees ook veel van de kritikekpunten die ik van te voren al voorspelde/aangaf, dus beperkte content/locaties, DLC-gemelk, misschien teveel focus op de MP, etc etc.
Het doel van dat uitstel was om een echte topper af te kunnen leveren, maar dat is helaas dus niet gelukt. Zonde. Maar goed, zag het al een beetje aankomen.
De hoop blijft voorlopig dus nog even gevestigd op Project Cars voor een echt geweldige next-gen racer op PS4.
Ja denk ik ook, en de nieuwe Uncharted natuurlijk, ik denk dat we misschien nog wel iets van Rockstar mogen verwachten, en misschien maakt Gran Turismo zijn comeback. Ook is het te hopen dat de meeste ontwikkelaars in 2015 dan eindelijk is de ps3/xbox one loslaten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
2014 is best een slecht jaar, volgend jaar komen de goeie titels zoals Metal Gear Solid V en Final Fantasy XV
iseewhatyoudidthere.jpgquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, en de nieuwe Uncharted natuurlijk, ik denk dat we misschien nog wel iets van Rockstar mogen verwachten, en misschien maakt Gran Turismo zijn comeback. Ook is het te hopen dat de meeste ontwikkelaars in 2015 dan eindelijk is de ps3/xbox one loslaten.
Zeer veel verschillende afwisselende schiterende leuke locaties. Lange tracks. Genoeg content qua cars. Prima gameplay inclusief verschillende lighting en weersomstandigheden, genoeg customisation, uitgebreide career, etc etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet het eigenlijk niet doen... Maarre...
Leg eens in je eigen woorden uit wat je van een ''echt geweldige nextgen racer'' verwacht.
Dus op de customization en uitgebreide career na heeft DC alles wat je zoekt. (ok ok, de weersomstandigheden worden er nog in gepatcht)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer veel verschillende afwisselende schiterende leuke locaties. Lange tracks. Genoeg content qua cars. Prima gameplay inclusief verschillende lighting en weersomstandigheden, genoeg customisation, uitgebreide career, etc etc.
Denk aan de PGR series, alleen dan nog uitgebreider op vrijwel alle vlakken.
Ik denk dat het punt meer is dat er al 3000 andere racegames zijn, en dat je dus een zekere je ne sais quoi moet hebben om het nog interessant te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies, snap jij het?
No romance? No passion? Want je kunt niet meer doen dan racen? In een racespel?
Sowieso raar dat er maar liefst 1 hele zin wordt besteed aan het racen zelf, de rest van de review gaat over randzaken.
Nee, qua content (aantal verschillende lokaties, en voor mij iets minder belangrijk, maar hoeveelheid cars) laat ook nog veel te wensen over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus op de customization en uitgebreide career na heeft DC alles wat je zoekt. (ok ok, de weersomstandigheden worden er nog in gepatcht)
driveclub valt ook tegen. Maar aan de andere kant, je kan hem prima proberen. De gratis versie biedt meer dan een gemiddelde demo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou nee, er werd gezegd dat "driveclub niet tegen kan vallen... dat werd neergezet als een feit. En dat ontkrachtte Pheno door aan te geven dat dat wel het geval kan zijn, zie zijn eigen ervaring.
met een beetje mazzel pas op de releasedatum.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:30 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Wanneer kunnen we denk ik reviews van The Evil Within verwachten? Game komt volgende week al uit en ben echt super benieuwd wat het gaat worden.
Interessante manier van omschrijven dan met zijn 'no romance'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is dat er al 3000 andere racegames zijn, en dat je dus een zekere je ne sais quoi moet hebben om het nog interessant te maken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met een beetje mazzel pas op de releasedatum.
Voor de PS4 bedoel ikquote:
Hij zei dat het zo is, niet dat het zo kan zijn. Onzin dus, en dat doet hij vakerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou nee, er werd gezegd dat "driveclub niet tegen kan vallen... dat werd neergezet als een feit. En dat ontkrachtte Pheno door aan te geven dat dat wel het geval kan zijn, zie zijn eigen ervaring.
Nog steeds kut, gaan wat nieuwe graphics niks aan veranderenquote:
Laatste GTA die ik heb gespeeld was op de Xbox (de eerstequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Nog steeds kut, gaan wat nieuwe graphics niks aan veranderen
Er is niet zo veel veranderd, de beste blijven nog Vice Cityquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste GTA die ik heb gespeeld was op de Xbox (de eerste) dus het zal mij benieuwen
Vice City vond ik persoonlijk iets minder tof dan GTA3, maar dat kwam ook omdat ik de omgeving iets minder boeiend vond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Er is niet zo veel veranderd, de beste blijven nog Vice Cityen GTA2
Vice City had veruit de meeste sfeer. GTA3 was alleen qua vernieuwing op dat moment interessant voor mij, was nog duidelijk een 'eerste versie'. San Andreas vond ik echt kut met stierenballenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vice City vond ik persoonlijk iets minder tof dan GTA3, maar dat kwam ook omdat ik de omgeving iets minder boeiend vond.
San Andreas vond ik niet leuk, maar dat kwam ook omdat het grafisch niet meer om aan te zien was en de gameplay flink 'clunky'.
GTA4 vond ik prima. De uitbreidingen konden me niet heel lang boeien.
GTA5 hoop ik over 1-2 maanden te kunnen spelen. Ben zeer benieuwd.
Het is toch ook een feit dat het voor hem tegen valt? Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij zei dat het zo is, niet dat het zo kan zijn. Onzin dus, en dat doet hij vaker
Hij zie niet dat het voor hem tegenvalt. Hij zei dat de game tegenvalt. Dat het zo is. Maar hij vindt dat. Dat betekent niet dat de game ook écht tegenvalt, zeker wanneer je naar andere reviews kijkt die de game met een 8+ beoordelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is toch ook een feit dat het voor hem tegen valt? Ik snap niet waarom dat niet zou kunnen.
RDR was wel leuk, maar Marston vond ik persoonlijk een beetje een kneus. Graphics zijn ook niet echt meer indrukwekkend tegenwoordig, helaas. Destijds wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Vice City had veruit de meeste sfeer. GTA3 was alleen qua vernieuwing op dat moment interessant voor mij, was nog duidelijk een 'eerste versie'. San Andreas vond ik echt kut met stierenballenGTA4 was zo mogelijk nog erger, met afstand de meest beroerde GTA ooit, voor mij is het er met 5 niet echt op vooruit gegaan. 3 karakters olé maar zo voorspelbaar als wat, nog steeds dezelfde stereotypes als in 3, dezelfde animaties, leeg verhaal met irritante bijrollen. Vind het allemaal niet slecht maar echt boeien kan het me al lang niet meer. Kijk meer uit naar de nieuwe Red Dead.
Natuurlijk verschilt dat per persoon, maar kijk je naar het gemiddelde naar wat die game nu scoort, en wat de verwachtingen waren vooraf bij velen, dan is het gewoon een feit dat hij tegenvalt. Daar kun je het natuurlijk puur persoonlijk mee oneens zijn, maar feitelijk gezien scoort hij beneden verwachting.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij zie niet dat het voor hem tegenvalt. Hij zei dat de game tegenvalt. Dat het zo is. Maar hij vindt dat. Dat betekent niet dat de game ook écht tegenvalt, zeker wanneer je naar andere reviews kijkt die de game met een 8+ beoordelen.
Tuurlijk, het is en blijft persoonlijk. Maar het valt me gewoon op dat hij zijn eigen mening vaak als waarheid brengt en dat is niet goed. Al helemaal niet wanneer je recensent bent, dan zou je beter moeten wetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk verschilt dat per persoon, maar kijk je naar het gemiddelde naar wat die game nu scoort, en wat de verwachtingen waren vooraf bij velen, dan is het gewoon een feit dat hij tegenvalt. Daar kun je het natuurlijk puur persoonlijk mee oneens zijn, maar feitelijk gezien scoort hij beneden verwachting.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
San Andreas was idd qua sfeer en vooral qua soundtrack prima, maar ik vond de omgeving te plat en te klein. Heb de game wel uitgespeeld en was zeker niet slecht ofzo, maar vond GTA3 persoonlijk net even wat leuker.
Denk dat Vice City bedoeld wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]San andreas was gigantisch voor die tijd en sowieso groter en gevarieerder dan gta3.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]San andreas was gigantisch voor die tijd en sowieso groter en gevarieerder dan gta3.
Ja sorry, ik bedoelde Vice City. San Andreas was zeer groot, maar vond het qua verhaal niet boeiend , graphics konden eigenlijk niet meer, en gameplay was ook ruk.quote:
pardon?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij zei dat het zo is, niet dat het zo kan zijn. Onzin dus, en dat doet hij vaker
Hij heeft het over zijn eigen ervaringen en ik zie hem nergens de claim maken dat de game feitelijk zuigt. Spijkers op laag water zoeken dit in mijn optiek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij zie niet dat het voor hem tegenvalt. Hij zei dat de game tegenvalt. Dat het zo is. Maar hij vindt dat. Dat betekent niet dat de game ook écht tegenvalt, zeker wanneer je naar andere reviews kijkt die de game met een 8+ beoordelen.
alles is een mening. Als recensent gaat het juist daarom. Objectieve meningen of recensies bestaan niet. Dat kan namelijk niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is en blijft persoonlijk. Maar het valt me gewoon op dat hij zijn eigen mening vaak als waarheid brengt en dat is niet goed. Al helemaal niet wanneer je recensent bent, dan zou je beter moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |