kijk je daar nog van op?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:29 schreef Crumpette het volgende:
Splinter..
Was van de week op het strand en daar werd een tienjarig (oid) jongetje geroepen door zijn vriendjes: Storm.
Deze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:29 schreef Skittles het volgende:
Splinter verbleekt bij namen als Jermajesty en Pilot Inspektor.
Soms is saai de beste optiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:31 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Goh wat ben ik dan een saaie doos met de naam die wij uitgezocht hebben
dan zijn er meer stormen he!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]hoe moet je daar nou mee solliciteren later als je groot bent
doubtfulquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zijn er meer stormen he!
Tijden veranderen. De directeur van ING is misschien ook wel een Djayden straks.
quote:
Uhh, eigenlijk ken ik haar naam doordat ze ooit met Jan Smit ging en dat in het nieuws kwam na Yolanthe ofzoquote:
truequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
doubtfuldie baan wordt altijd doorgegeven aan een of andere harm-jan.
wtf had jan smit niet bijna haar zoon kunnen zijn? Klinkt weer als zo iemand die beroemd is omdat ze beroemd isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:36 schreef Skittles het volgende:
[..]
Uhh, eigenlijk ken ik haar naam doordat ze ooit met Jan Smit ging en dat in het nieuws kwam na Yolanthe ofzo
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wtf had jan smit niet bijna haar zoon kunnen zijn? Klinkt weer als zo iemand die beroemd is omdat ze beroemd isen eigenlijk niks kan.
Wanneer zou barbie een tienermoeder gaan begeleiden?
my point exactlyquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Was ze niet shownieuws / hvnl presentatrice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |