oh ik vind het niet vervelend hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:28 schreef purebliss het volgende:
Stiekem vind ik het wel heel lief die ouders van jullie..
Mijn vader woont in het buitenland en kwam beide keren pas eens langs toen zoonlief 3 maanden was. Mijn moeder is 4 jaar geleden overleden, dus dat heb ik ook niet. Kan me trouwens wel voorstellen dat het vervelend is hoor!
Gefeliciteerd wmk!!
Hahahaha hoe verloopt dat contact dan? Ik skype wel eens, maar dan is het voornamelijk typen haha.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh ik vind het niet vervelend hoorwel schattig. Mijn schoonouders wonen ook in het buitenland, dus die zijn nog aanweziger, digitaal
![]()
veel bellen, mailtjes, en sinds kort post mijn schoonmoeder mijn hele facebook vol met babygerelateerde dingenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef purebliss het volgende:
[..]
Hahahaha hoe verloopt dat contact dan? Ik skype wel eens, maar dan is het voornamelijk typen haha.
Ahhhhhh wat superliefquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
veel bellen, mailtjes, en sinds kort post mijn schoonmoeder mijn hele facebook vol met babygerelateerde dingen![]()
eerste kleinkind en alles..
Sensaaaatieeeeequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:10 schreef Crumpette het volgende:
ohhh dames, tis bijna tijd voor 4 handen!
oh is die weer! Leuk. Ga ik morgen kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:10 schreef Crumpette het volgende:
omg ja alakay, dat was me dr eentjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh is die weer! Leuk. Ga ik morgen kijken.
Al ideetjes voor wat de naam gaat worden? Ik denk dat er niet eentje is die aleky kan toppen
hier wordt het de film the surrogate .. denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:10 schreef Crumpette het volgende:
Twight was ook wel fantastischquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
oh is die weer! Leuk. Ga ik morgen kijken.
Al ideetjes voor wat de naam gaat worden? Ik denk dat er niet eentje is die aleky kan toppen
splinter komt zelfs vaker voor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoewel alle gekheid... toch is het best wel heel moeilijk om een goede naam te vinden. En ik heb ze erger gehoord, splinter bijvoorbeeld... i shit you not!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |