en fotorolletjes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voedsel, flesje voor water, labello, oordopjes, tandenborstel ook al ben ik niet van plan om een nachtje te blijven, vermaak zoals muziek of boekjes en een opgeladen accu voor de fotocamera.
Oh en als ik die afstreeplijst mag geloven vergeet ik ook make-up en remover maar ik verwacht niet dat nodig te hebben
ja, dat stond dus op mijn lijstje.quote:
Op sommige lijstjes staat ook fles champagnequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
maar wtf, zetten ze make-up op die lijsten ja?
Van het huffen, puffen, kreunen en steunen kan je droge lippen krijgen. Vraag maar na aan je vk of gyn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef AwayTL het volgende:
Wtf moet je met labello in deze situatie?
Die make up en remover snap ik nog wel.
tegen een droge muil na uren puffenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:06 schreef AwayTL het volgende:
Wtf moet je met labello in deze situatie?
Die make up en remover snap ik nog wel.
die snap ik beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
Op sommige lijstjes staat ook fles champagne
Dopen toch?quote:
om je snurkende man (of buren) niet te horen als je toch een nacht moet blijvenquote:
herinner me ineens dat, twee weken terug bij het hele luide cross-over concert, toen er oordoppen werden uitgedeeld, iemand me vroeg of ik er ook een in mn navel wouquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
herinner me ineens dat, twee weken terug bij het hele luide cross-over concert, toen er oordoppen werden uitgedeeld, iemand me vroeg of ik er ook een in mn navel wouhij zei nog niet niet hoo-ha volgens mij
jij gaat toch niet uren puffenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:12 schreef AwayTL het volgende:
Ik leer elke dag bij hier.. Labello mee naar t ziekenhuis..
Rotzooi
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg SQ, over dat synchroonbevallen. Hoe staat het met jouw vliezen? Hier geen strippoging meer nodig morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |