Prenatal rompers zijn hier ook drama, inderdaad hema, maar ook Carters en Petit Bateau bevallen goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jasjes vallen weleens groot ja... Maxi heeft dit voorjaar nog in maat 74 jas gelopenKledingmaat is al een tijdje 92
Prenatal valt altijd een beetje raar, de rompers zijn ook vaak smal maar lang! Ik kreeg maxi's armpjes er vaak met heel veel moeite in dus ik ga dan maar voor Hema.
Noteert tipquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier eigenlijk alleen maar Hema. Rekt ook heel goed als dame zich weer heeft ondergescheten; dan doe je de romper gewoon naar beneden toe uit ipv in allerlei bochten wringen om de poep maar niet op het bolletje van je mini te krijgen
Oh en trouwens, ik dacht dat poepvlekken uit witte rompers echt niet verdwenen door ze in de zon te leggen, maar het is echt waar! Wat een briljante tip was dat!
Dat ja! Bij baby'tjes vind ik dat zoveel fijner en makkelijkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef Moppert het volgende:
Ik haat winterjasjes, ik kies altijd voor fleece of wol vestjes![]()
Awww, hoe tof!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:49 schreef Burdie het volgende:
Kuiken tijgert trouwens de hele kamer door!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef Loj het volgende:
Nieuw topic --> nieuwe baby?
Zaterdag is Js (volgens dreumes heet zijn broertje Sesse) geboren. Hij doet het top en is de mooiste baby ter wereld
![]()
(maar daar zijn jullie het vast niet mee eens)
Dus hoi!
mehehheehequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:13 schreef Burdie het volgende:
Oh Limone, we eten vanavond je babyrisotto met pompoen hoor! Ik ben benieuwd hoe het smaakt, geblancheerde baby![]()
.
ja hier ook stoffen boekjes en badboekjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:43 schreef Dyre het volgende:
Ossengal klinkt echt ranzig. Alsof je dan een potje koopt met gele, zure, slijmerige rochel ofzoMisschien moet ik het maar eens in het echt bekijken
Loj, welkom & gefeliciteerd!!
Haaruitval hier ook![]()
Vanochtend een van de laatste kraamvisites gehad (de laatste staat nu op 1 november, meisje is op 4 juli geborenniet helemaal eerlijk natuurlijk want ze kwam pas in augustus uit het ziekenhuis, maar toch), en daarna kwam er een brief van de bibliotheek: dat er een koffertje voor L klaar lag. Dus hop de Wompat om en in de bus naar de bieb. Leuk hoeveel reacties je krijgt met een drager. Zelfs de buschauffeur zei dat hij het er gezellig uit vond zien
Met mooi weer is het op zich wel te lopen, en met de bus echt een kwestie van minuten, dus ik ben van plan om lekker vaak met haar naar de bieb te gaan. Ze hebben zelf uitleen-knisperboekjesdie in de wasmachine mogen als we willen
Whahaha omg veeg me opquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef Limone het volgende:
Welkom Loj!
En hooooi baby van Exode! Heeft hij ook een naam met een 'F' ? (vanwege het truitje)
Ohja, lekker GMHopelijk blijft het bij deze.
![]()
Wat spannend Chanty! Ik ben benieuwd. Moet je wel een goede boost geven, of niet?
Ik hou van ossengal en omdat het op een niet zo'n strategische plek ligt, wast mijn man zich er ook wel eens mee.
Naar wat ik zo hier en daar heb gelezen ben je een sollicitatiegesprekken-master!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Whahaha omg veeg me op![]()
En ja is gewoon al fijn om ergens te gaan praten. Toch weer een goede oefening en stiekem vind ik het wel leuk om sollicitatiegesprekken te voerentenzij ze heel slecht gaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zie wel leuke aspecten maar die zijn niet specifiek voor dit vakgebied. Dus moet beslissen of dit vakgebied me iets lijkt en of ik voor weinig salaris aan de slag wil of toch nog verder zoeken. Maar goed, eerst nog een gesprek.
Dyre Lucas slaapt eigenlijk bijna niet na 10/ 11 uur s ochtends. Met een beetje geluk een of twee keer 30 minuten maar in bed leggen is meestal huilen. Dus slaapt hij bv op mijn armblijf wel proberen om hem in bed te leggen zodra hij gaapt, wrijft en jammert. Heeeeel soms lukt t ff
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die druppel links is gewoon een druppel zweet die van mijn hoofd afviel toen ik voorover bukte om de foto te maken. Van, dames en heren, wandelen. Dit was echt mijn dieptepunt, maar stap 1 is gezet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Idem! Hoewel ik een heel cute hippieachtig rib winterjaaje gekocht heb,vrees ik dat ze die amper gaat dragen... vestjes zijn gewoon zoveel prettiger om aan te doen en zitten ook minder stug denk ik.Ze draagt momenteel zo'n panfluiters vestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef Moppert het volgende:
Ik haat winterjasjes, ik kies altijd voor fleece of wol vestjes![]()
Die kwamen ook gelijk voor zn eerste verjaardag?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef GotC het volgende:
Wij hadden bij 10mnd nog kraamvisite![]()
voor de snotterkindjes!
Yupquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wauw Gotc. Wat ik me dan afvraag, schamen die mensen zich dan niet een beetje dat ze pas zo laat komen?
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
Eigenlijk is het wel aandoenlijk, dat ze geen afspraak meer durfden te maken.
Hij heeft inderdaad lange benen en grote voeten (gaat al naar maat 18 maanden sokken toe...) en grote handen. Ik denk dat we een grote kerel gaan krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Burdie het volgende:
Kijk 'em nou zitten exodewat een lange benen heeft hij. Of lijkt dat maar zo?
Loj, welkom
GM, tot in dr nek ja?
Wie vroeg dat nou toch laatst, of ik kuiken bij het eerste vermoeidheidssignaal op bed leg. Nee dus, vanmiddag zat hij een kwartier nadat hij uit bed kwam weer in zijn ogen te wrijven. Hij wil dan ook niks eten
. Sowieso wil hij maar weinig eten, en is hij snel moe. En meer slapen, ho maar
. Gaat wel weer over, toch?
Mijn vrouw heet Vosquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef Limone het volgende:
Welkom Loj!
En hooooi baby van Exode! Heeft hij ook een naam met een 'F' ? (vanwege het truitje)
Ohja, lekker GMHopelijk blijft het bij deze.
![]()
Wat spannend Chanty! Ik ben benieuwd. Moet je wel een goede boost geven, of niet?
Ik hou van ossengal en omdat het op een niet zo'n strategische plek ligt, wast mijn man zich er ook wel eens mee.
Ah vandaar! Ik ken nog wel een mevrouw Vos die vossen voor haar kindje koopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:12 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn vrouw heet VosDus er zijn nogal wat vossen kleren en knuffels in huis. Kleine vos in bed, grote vos om te stoeien en als iemand iets ziet met een vos erop, wordt het gekocht.
Ja precies! "Waarom huilt ze nu? Ze heeft zeker honger?" En dan geen idee hebben..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:11 schreef GotC het volgende:
Terugkijkend vond ik zoveel visite krijgen de eerste 1,5 maand echt heel vermoeiend en stressvol.
Kuiken wilde niet stil zitten in de pan, dus we hebben maar de vegetarische variant gemaaktquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja precies! "Waarom huilt ze nu? Ze heeft zeker honger?" En dan geen idee hebben..
Niks bijzonders, gewoon meedoen met de lesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
HerkenbaarOf überhaupt dat hij huilt maar tsja moet ook drinken inschenken en beschuit met muisjes maken en en en
.
Dat gaat een eventuele volgende keer anders!
Afzwemmen voor kuikenTof! Wat moet hij (jij dus
) allemaal doen?
Wat schattig!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niks bijzonders, gewoon meedoen met de lesen aan het einde is er een feestje met slingers en ballonnen en krijgt hij een diploma
Ja ik zie er een beetje tegenop om in mijn eentje daarheen te gaan en dan al dat gedoe met aan en uitkleden en niet te weten hoe de voorzieningen zijn in het zwembad. En ik wil al weken bellen om te vragen hoe die voorzieningen zijn, maar ik heb eigenlijk een enorme hekel aan bellen dus dat stel ik ook altijd uitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef GotC het volgende:
Opzich ging het qua kraamvisite wel ok (max 1x per dag, max 2 uurtjes, enkel keertje 's avonds, 1e 3 weken alleen directe familie), maar ugh. Ik had er gewoon geen zin inMerkte zelfs dat m'n bevallingsverhaal steeds korter werd.
Waarom moet je moed verzamelen Chanty? Eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |