quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef Dqod het volgende:
LOOP GODVERDOMME ALLEMAAL NIET ZO TE SCHREEUWEN TEGEN ME
quote:
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT JA! GODGLOEIENDE!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef Dqod het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT JA! GODGLOEIENDE!![]()
![]()
quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:00 schreef aeque het volgende:
Trouwens dqod, liep jij zondag ook zo?
[ afbeelding ]
Hey, guess what. Ik ben een sukkel. Bewijst zich maar weer opnieuwquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat voor een bimbo ben je dan als je zo denkt? Dan ben je echt triest als je serieus denkt dat je 'te goed' bent voor iemand.
Als dit echt het geval is dan mag ik hopen dat ze nooit meer iemand zal krijgen.
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het initiatief ligt de laatste tijd bij mij. Ze realiseert dat ze leuker is dan ze dacht en nu hoeft ze me niet meer. Ik zag dit al van mijlen ver aan komen, ik ken mezelf. Ik ben niet leuk
Nou jij bent in dit geval geen sukkel hoor. Waarom zou je dat zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, guess what. Ik ben een sukkel. Bewijst zich maar weer opnieuw
Ik ben best wel een slappe zak hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou jij bent in dit geval geen sukkel hoor. Waarom zou je dat zijn?
Je bent gewoon onzeker, wie weet wil ze andere dingen bespreken. Misschien kunnen we helpen met voorbereiden op evt onderwerpen. Hier alvast tips waar ze over kan beginnen:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*grinnikt*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon onzeker, wie weet wil ze andere dingen bespreken. Misschien kunnen we helpen met voorbereiden op evt onderwerpen. Hier alvast tips waar ze over kan beginnen:
Ze wil een voorbinddildo bij jou proberen
Liever laat ze haar snor staan ipv steeds harsen
Vroeger heette ze Henk
Ze voelt geen liefde van jouw kant want je hebt dat ene leuke jurkje, tas, schoenen niet voor haar gekocht
Je hebt niet nadrukkelijk gezegd dat ze GEEN dikke kont heeft toen ze dat aan je vroeg
Ik zal eens....Ow wachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef Dqod het volgende:
Liev, maarja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet. Punt.
quote:
Kom op VA, dat ben je echt niet. En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, maar probeer helemaal nergens vanuit te gaan. Ga zo blanco mogelijk dat gesprek met haar in en laat het vooral over je heen komen. Als het dan toch uit gaat, probeer gelijk zoveel mogelijk vragen voor jezelf helder en beantwoord te krijgen. Je hebt mn nummer, dus app me maar gewoon als je daar behoefte aan hebt. Goed?quote:
Is koel, thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, maar probeer helemaal nergens vanuit te gaan. Ga zo blanco mogelijk dat gesprek met haar in en laat het vooral over je heen komen. Als het dan toch uit gaat, probeer gelijk zoveel mogelijk vragen voor jezelf helder en beantwoord te krijgen. Je hebt mn nummer, dus app me maar gewoon als je daar behoefte aan hebt. Goed?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is koel, thanks![]()
Goede maat staat dan al wel in de startblokken om langs te komen als het mis gaat.
At least I have friends this time
Je weet dat je mij ook altijd kunt appen om een avondje door te halen en te klagen over de liefde?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is koel, thanks![]()
Goede maat staat dan al wel in de startblokken om langs te komen als het mis gaat.
At least I have friends this time
Je vergeet de break-up sex.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, maar probeer helemaal nergens vanuit te gaan. Ga zo blanco mogelijk dat gesprek met haar in en laat het vooral over je heen komen. Als het dan toch uit gaat, probeer gelijk zoveel mogelijk vragen voor jezelf helder en beantwoord te krijgen. Je hebt mn nummer, dus app me maar gewoon als je daar behoefte aan hebt. Goed?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Awwhh, zo lievvv hier
Alleen nog iemand vinden voor reboundseks later
Ik probeer voor mezelf even het wat luchtiger te maken, move onquote:
Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Maand of anderhalf geleden zat ik hem ook te knijpen, toen dacht ik ook dat alles voorbij zou zijn. Ik ging van het ergste uit, maar gelukkig viel het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik probeer voor mezelf even het wat luchtiger te maken, move on
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het initiatief ligt de laatste tijd bij mij. Ze realiseert dat ze leuker is dan ze dacht en nu hoeft ze me niet meer. Ik zag dit al van mijlen ver aan komen, ik ken mezelf. Ik ben niet leuk
Logisch...Ik ken het gevoel overigens. Maar wat veer zegt, hopelijk valt het gewoon mee. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik probeer voor mezelf even het wat luchtiger te maken, move on
wajoooooooooooquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
Kappen met doomdenken VA anders kom ik je een schop verkopen
Weet ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou verkoop ik ook met liefde een schop hoor dqtje
Stop eens met elkaar opgeilen johquote:
Ik vind er weinig geils aan hoor als ie me schopt. Kan van een boel dingen nat raken, maar daarvan.. Neuj :$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stop eens met elkaar opgeilen joh
Emmer water over je heen, moet je zien hoe nat je bentquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er weinig geils aan hoor als ie me schopt. Kan van een boel dingen nat raken, maar daarvan.. Neuj :$
Herkenbaar...quote:
Har har harrrquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Emmer water over je heen, moet je zien hoe nat je bent
Of buiten gaan staan nu, kan ook.
I know that feelquote:
En niet van peners.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er weinig geils aan hoor als ie me schopt. Kan van een boel dingen nat raken, maar daarvan.. Neuj :$
wat maakt jou wel heet dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet echt neequote:
Een natte gleuf en tieten :$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat maakt jou wel heet dan?
Alleen van die plastic niet-lijkende dingen zeker.quote:
Mijn brievenbus zal nu ook wel nat zijn en ik heb moobs. Telt dat ook?quote:
Vrouwen logica hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen van die plastic niet-lijkende dingen zeker.
Snap nooit dat mensen dat niet snappen.quote:
Prefereer nog altijd dingen die aan het lichaam van een vrouw vastzitten, maar idd geen moeite mee van tijd tot tijd hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen van die plastic niet-lijkende dingen zeker.
NEEquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn brievenbus zal nu ook wel nat zijn en ik heb moobs. Telt dat ook?
Ik bedoel maarquote:
Wat? Dat je in plaats van een zachte echt lul een plastic levenloos ding in je stopt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen dat niet snappen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Dat je in plaats van een zachte echt lul een plastic levenloos ding in je stopt?
Gewoon logisch nadenken.quote:
Niet echt of geheel niet? Dat maakt een wereld van verschil hequote:
Geheel niet eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Niet echt of geheel niet? Dat maakt een wereld van verschil he
Zeg dat dan. Dat maakt nogal een verschil of je bijvoorbeeld wel iets zou doen waar een man en een andere vrouw bij zijn of het per se alleen een vrouw moet zijn.quote:
Oh ik heb wel MVV triootjes gehad hoor, niks mis mee. Hij hoeft 'm alleen niet in mij te steken danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Dat maakt nogal een verschil of je bijvoorbeeld wel iets zou doen waar een man en een andere vrouw bij zijn of het per se alleen een vrouw moet zijn.
Dat lijkt me eerlijk gezegd een vreemde situatie. Ik begrijp prima dat je niet warm word van een kerel (dat word ik ook niet), maar is een echte lul zoveel anders of minder dan een plastic versie? Of laat jij je gewoon alleen door de vrouw verwennen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ik heb wel MVV triootjes gehad hoor, niks mis mee. Hij hoeft 'm alleen niet in mij te steken dan
Maar goed, ik ga ff afwassen en dan werken. Dus latah![]()
Oké, ik zal het even uitleggen. De vagina is zo gemaakt dat penetratie met langwerpige voorwerpen fijn aanvoelt. Daarom worden dildo's gebruikt. De penetratie met een echte penis kan daarom an sich wellicht fijn aanvoelen, maar de man die eraan verbonden is, maakt het afstotend voor de gemiddelde lesbienne.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd een vreemde situatie. Ik begrijp prima dat je niet warm WORDT van een kerel (dat word ik ook niet), maar is een echte lul zoveel anders of minder dan een plastic versie? Of laat jij je gewoon alleen door de vrouw verwennen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zal het even uitleggen. De vagina is zo gemaakt dat penetratie met langwerpige voorwerpen fijn aanvoelt. Daarom worden dildo's gebruikt. De penetratie met een echte penis kan daarom an sich wellicht fijn aanvoelen, maar de man die eraan verbonden is, maakt het afstotend voor de gemiddelde lesbienne.
Ik neem aan dat jij het anaal penetreren van een man toch iets minder fijn vindt dan het penetreren van een vrouw, maar hey, ze hebben allebei toch een gat?
Zo afstotend ben ik toch niet Fasje?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zal het even uitleggen. De vagina is zo gemaakt dat penetratie met langwerpige voorwerpen fijn aanvoelt. Daarom worden dildo's gebruikt. De penetratie met een echte penis kan daarom an sich wellicht fijn aanvoelen, maar de man die eraan verbonden is, maakt het afstotend voor de gemiddelde lesbienne.
Ik neem aan dat jij het anaal penetreren van een man toch iets minder fijn vindt dan het penetreren van een vrouw, maar hey, ze hebben allebei toch een gat?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Royke.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo afstotend ben ik toch niet Fasje?
Was ik maar een vrouw, beetje dingen in mijn doosje schuivenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je lesbienne geworden?quote:
Nee. Ik vind de beschrijving geniaal.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de beschrijving geniaal.
Beargumenteer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
Leuke redenatie, jammer dat die niet opgaat.
Wel, toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
Leuke redenatie, jammer dat die niet opgaat.
Ik doelde meer op de echt lijkende vibo/dildo. Ook die wordt vaak aan de kant geschoven voor een exemplaar dat een opvallende kleur heeft of met een extra dolfijn er aan vast.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
waar zijn die zijstukken dan voor?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de echt lijkende vibo/dildo. Ook die wordt vaak aan de kant geschoven voor een exemplaar dat een opvallende kleur heeft of met een extra dolfijn er aan vast.
Clit stimulatie of een drietand die ook het anale gedeelte nog eens meeneemt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar zijn die zijstukken dan voor?
Ik snap niet precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de echt lijkende vibo/dildo. Ook die wordt vaak aan de kant geschoven voor een exemplaar dat een opvallende kleur heeft of met een extra dolfijn er aan vast.
Stimulatie van de clitorisquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar zijn die zijstukken dan voor?
Dat er vaak gekozen wordt voor een plastic uitziende variant in plaats van eentje die eruit ziet als daadwerkelijk een penis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoelt.
Mannen zijn overbodig merk ikquote:
En daar kom je nu pas achter? Maar zeg het nou niet hardop, sommige dames zijn nog in het ongewisse.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mannen zijn overbodig merk ik
Dat bevestigt toch juist mijn punt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat er vaak gekozen wordt voor een plastic uitziende variant in plaats van eentje die eruit ziet als daadwerkelijk een penis.
jupquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bevestigt toch juist mijn punt?
Daar ging het toch ook over?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je punt gaat alleen op bij vrouwen die puur en alleen sex hebben met vrouwen.
Nee het begon n.a.v een mvv trio.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar ging het toch ook over?
Oh, oke.quote:
Worst EN rosbiefquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik heb zelf wel voorkeur voor een echte penis boven een dildo, wel of niet in dezelfde vorm. Maar ik eet dan ook van twee walletjes
Het leukste plekje van de vrouwquote:
Lekkerquote:
Voor mij het meest overgevoelige plekje, dus wordt er niet altijd blij vanquote:
Afwisseling is altijd goed. Dat is bij mannen niet anders, al begrijpen niet alle vrouwen dat. En dat laatste kan op diverse manieren natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mij het meest overgevoelige plekje, dus wordt er niet altijd blij vanStimuleer bij mij mijn g-spot maar
Ja, ook dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Wie zegt dat hetero-/bi-vrouwen geen momenten kennen waarop ze liever met een dildo aan de slag gaan dan met een echte penis? Met een dildo kun je zelf het tempo en de hardheid van de penetratie bepalen bv.
:$! Oh, stop it, you.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dit.
Fas, jij bent veelste slim voor Fok
Soms denk ik weleens dat vrouwen het slim bekeken hebben. Wij mannen hebben dat alternatief immers niet. Zo'n fleshlight is echt compleet anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Wie zegt dat hetero-/bi-vrouwen geen momenten kennen waarop ze liever met een dildo aan de slag gaan dan met een echte penis? Met een dildo kun je zelf het tempo en de hardheid van de penetratie bepalen bv.
Een dildo voelt ook heel anders dan een echte piemel hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat vrouwen het slim bekeken hebben. Wij mannen hebben dat alternatief immers niet. Zo'n fleshlight is echt compleet anders.
Zou toch altijd een echte penis prefereren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof je op je woord. Ik ben ook niet van plan het ooit op mezelf te gaan testen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een dildo voelt ook heel anders dan een echte piemel hoor
Als jouw punt een feit zou zijn wel. Het gaat er mij meer om dat niet alle lesbiennes een lichamelijke 'afkeer' hebben van mannen, maar dat het om de man in zijn doen en laten gaat wat ze niet aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bevestigt toch juist mijn punt?
Ja maar dat is niet eerlijk voor de desbetreffende, of geef je goed aanwijzingen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Voor mij het meest overgevoelige plekje, dus wordt er niet altijd blij vanStimuleer bij mij mijn g-spot maar
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ik ben ook niet van plan het ooit op mezelf te gaan testen.
Ik geef vaak wel aanwijzingen waar nodig, maar mijn clitoris is gewoon overgevoelig. Ik kom er niet heel makkelijk op, tenzij vibo, of dame die weet hoe ze er goed mee overweg moetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk voor de desbetreffende, of geef je goed aanwijzingen?
Mannen kunnen dat niet? Daar geloof ik dus niets vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef vaak wel aanwijzingen waar nodig, maar mijn clitoris is gewoon overgevoelig. Ik kom er niet heel makkelijk op, tenzij vibo, of dame die weet hoe ze er goed mee overweg moet
O alleen weer dames?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef vaak wel aanwijzingen waar nodig, maar mijn clitoris is gewoon overgevoelig. Ik kom er niet heel makkelijk op, tenzij vibo, of dame die weet hoe ze er goed mee overweg moet
Ik chargeerde ook een beetje. :$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Dqod het volgende:
Ik heb geen afkeer van mannen. A penis just doesn't get me wet
Big difference
Ik denk wel dat mannen er meer moeite mee hebben, wij weten niet wat een vrouw voelt, datzelfde geldt voor de g-spot. Die is zelfs nog lastiger omdat je daarbij ook geen visueel hulpmiddel hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat niet? Daar geloof ik dus niets van
Dames weten vaak heel goed hoe ze om moeten gaan met een clitoris, daar merk ik beduidend verschil in ja. Mannen zijn vaak van het kaliber 'I have no idea what I'm doing'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat niet? Daar geloof ik dus niets van
Jij voelt je wel snel achtergesteld he?quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dames weten vaak heel goed hoe ze om moeten gaan met een clitoris, daar merk ik beduidend verschil in ja. Mannen zijn vaak van het kaliber 'I have no idea what I'm doing'.
Was ook meer een algemene reactie op deze 'discussie'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik chargeerde ook een beetje. :$
Mwah, ik hou wel van een uitdaging. Al denk ik ook dat het andersom een mythe is dat het bij alle mannen altijd makkelijk lukt. Ik heb een scharrel gehad die als een idioot ging trekken, sorry, maar dat werkt voor mij niet. Ieder mens is nu eenmaal anders en ervaart seks anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mannen er meer moeite mee hebben, wij weten niet wat een vrouw voelt, datzelfde geldt voor de g-spot. Die is zelfs nog lastiger omdat je daarbij ook geen visueel hulpmiddel hebt.
Logisch als je zelf op andere plaatsen/manieren genot ervaart. Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dames weten vaak heel goed hoe ze om moeten gaan met een clitoris, daar merk ik beduidend verschil in ja. Mannen zijn vaak van het kaliber 'I have no idea what I'm doing'.
Mannen gaan er ook weer veelste makkelijk vanuit dat vrouwen wel weten hoe ze moeten trekken. Daarmee ben ik ook nog altijd van 'I have no idea what I'm doing' en vaak bevalt het de desbetreffende persoon wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik hou wel van een uitdaging. Al denk ik ook dat het andersom een mythe is dat het bij alle mannen altijd makkelijk lukt. Ik heb een scharrel gehad die als een idioot ging trekken, sorry, maar dat werkt voor mij niet. Ieder mens is nu eenmaal anders en ervaart seks anders.
Nog geen uitzonderingen meegemaakt, terwijl ik toch al heel fok heb gehad, nietwaar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch als je zelf op andere plaatsen/manieren genot ervaart. Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen.
Mag ik likken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, ik raak helemaal nat hiervan dus ik ga maar werken
Dat is natuurlijk onzin, vrouwen kan dat net zo goed voor gelden. Ook elke vrouw denkt namelijk dat ze kan pijpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Graagquote:
Ik ben heel benieuwd wat je precies onzin vind, aangezien ik precies hetzelfde zeg als jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, vrouwen kan dat net zo goed voor gelden. Ook elke vrouw denkt namelijk dat ze kan pijpen.
Volgens mij kunnen we dus concluderen dat het voor beide sekse soms minder makkelijk is. Je moet wel iets kunnen natuurlijk maar het moet helemaal niet erg zijn als iets niet lukt zolang je er beide maar van kunt genieten en plezier hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mannen gaan er ook weer veelste makkelijk vanuit dat vrouwen wel weten hoe ze moeten trekken. Daarmee ben ik ook nog altijd van 'I have no idea what I'm doing' en vaak bevalt het de desbetreffende persoon wel.
Dus omdat een vrouw zelf een clit heeft kan ze opeens beter 'likken'? Ik ben van mening dat dat per persoon verschillend is en het niet uit maakt of je man of vrouw bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat je precies onzin vind, aangezien ik precies hetzelfde zeg als jij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog geen uitzonderingen meegemaakt, terwijl ik toch al heel fok heb gehad, nietwaar?
Daarom COMMUNICEREN in bed. Ik doe over het algemeen ook maar wat en blijkbaar valt dat tot nu toe in de smaak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mannen gaan er ook weer veelste makkelijk vanuit dat vrouwen wel weten hoe ze moeten trekken. Daarmee ben ik ook nog altijd van 'I have no idea what I'm doing' en vaak bevalt het de desbetreffende persoon wel.
In mijn ervaring (let op, ik zeg bewust in mijn ervaring, zoals eerder ook) is het zo dat vrouwen beter overweg kunnen met de clitoris dan mannen. Ja. Omdat een vrouw vaak heel goed weet wat ze zelf lekker vind en dit dan probeert toe te passen op de andere vrouw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat een vrouw zelf een clit heeft kan ze opeens beter 'likken'? Ik ben van mening dat dat per persoon verschillend is en het niet uit maakt of je man of vrouw bent.
Ik vind dat de mannen in dit topic dat eens moeten uitproberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Fera het volgende:
Ze zeggen ook dat homo's beter kunnen pijpen dan vrouwen. Klinkt logisch.
Goede MIquote:
Die zijn veel te onzeker over hun seksualiteit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat de mannen in dit topic dat eens moeten uitproberen.
Logischquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Communicatie is the key, ookal durft niemand dat, lijkt het![]()
Aangeven dat het langzamer of sneller mag, harder knijpen of juist minder hard, etc. Graag. Ik wil dat je op en top geniet, en niet dat je ervanuit gaat dat ik wel weet wat je lekker vind.
Ik sla over...Experimenteren is prima, maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist yats.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla over...Experimenteren is prima, maar er zijn grenzen.
Oh, dat doe ik altijd wel. Ik wil zelf ook genieten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangeven dat het langzamer of sneller mag, harder knijpen of juist minder hard, etc. Graag. Ik wil dat je op en top geniet, en niet dat je ervanuit gaat dat ik wel weet wat je lekker vind.
Communicatie inderdaad. Dat bedoelde ik dus eigenlijk te zeggen in mijn vorige post.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Precies, wat ik dus ook al zei...Al maak ik me er soms zelf ook schuldig aan door niet altijd precies aan te geven wat ik wel of niet wil en daardoor lang niet altijd een orgasme te hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee hoor, juist niet. Dat je juist weet dat je dat niet wil geeft toch juist aan dat je daar zeker over bent?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn veel te onzeker over hun seksualiteit.
Het was een grapje. Kolere zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, wat ik dus ook al zei...Al maak ik me er soms zelf ook schuldig aan door niet altijd precies aan te geven wat ik wel of niet wil en daardoor lang niet altijd een orgasme te hebben
[..]
Nee hoor, juist niet. Dat je juist weet dat je dat niet wil geeft toch juist aan dat je daar zeker over bent?
Misschien niet, maar dat ik niet van baardharen die in mijn lul prikken hou hoef ik niet te testen denk ik.quote:
de mannen vinden van nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit zeldzaam of ben ik een beest in bed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die man kan zich ook scheren he. Of jij kunt de 'gever' zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dat ik niet van baardharen die in mijn lul prikken hou hoef ik niet te testen denk ik.
Niet iedereen heeft een baard. Is daarmee het probleem opgelost?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dat ik niet van baardharen die in mijn lul prikken hou hoef ik niet te testen denk ik.
Pijpt de man in kwestie wel heel raar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk 69.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijpt de man in kwestie wel heel raar.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Die man kan zich ook scheren he. Of jij kunt de 'gever' zijn.
Nee, ik ben heel kritisch. Flauw he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een baard. Is daarmee het probleem opgelost?
Je weet dat een lul meer is dan alleen de eikel he? In de rest zit ook gevoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pijpt de man in kwestie wel heel raar.
Maar daar schuur je niet met je kin langs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel kritisch. Flauw he?
[..]
Je weet dat een lul meer is dan alleen de eikel he? In de rest zit ook gevoel.
Denk je dat het nog werkt als ik een full body wax doe?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een baard. Is daarmee het probleem opgelost?
Ligt eraan wie je wil versieren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat het nog werkt als ik een full body wax doe?
Het lijkt me pijnlijk vooral.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij homo's zal dat sowieso gewaardeerd worden
Ik denk dat je yats moet vergeten. Hij zal nooit je mannelijkheid kunnen waarderen.quote:
Tenzij bears.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij homo's zal dat sowieso gewaardeerd worden
quote:
Ik probeer het sinds appelpop al, maar helaas geen reactie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je yats moet vergeten. Hij zal nooit je mannelijkheid kunnen waarderen.
En ik maar denken waarom je me die foto's stuurde, nu valt het kwartje pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik probeer het sinds appelpop al, maar helaas geen reactie.
Wel privé houden héquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken waarom je me die foto's stuurde, nu valt het kwartje pas
#naïef persoon gespot#
Ik zou hem uit je hoofd zetten. Hij is jullie niet waard!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik probeer het sinds appelpop al, maar helaas geen reactie.
Sssttt feer, ik heb je in vertrouwen verteld dat ik eigenlijk een enorme botte klootzak ben die zich verbergt in het lichaam van een aardige kerelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou hem uit je hoofd zetten. Hij is jullie niet waard!
Omdat je het zo lief vraagt. Al wilde Yv ze laatst wel zien. Heeft ze je geen dm gestuurd?quote:
Newsflash: dat zijn alle mannen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt feer, ik heb je in vertrouwen verteld dat ik eigenlijk een enorme botte klootzak ben die zich verbergt in het lichaam van een aardige kerel
Ja de schoft. Hij zoekt het maar uit, ik huil mijzelf wel weer in slaap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou hem uit je hoofd zetten. Hij is jullie niet waard!
Nee, maar wel raar dat ze dat dan via jou speelt hoor. Plus, hoe weet zij er vanaf? Jij hebt gepraat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef yats het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt. Al wilde Yv ze laatst wel zien. Heeft ze je geen dm gestuurd?
O nee nevermind, ik vergis me blijkbaar in je feer.quote:
Ik ben niet zo van de fluwelen handschoen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja de schoft. Hij zoekt het maar uit, ik huil mijzelf wel weer in slaap.
Aan jou heb ik tenminste wat feer.
[..]
Nee, maar wel raar dat ze dat dan via jou speelt hoor. Plus, hoe weet zij er vanaf? Jij hebt gepraat!
[..]
O nee nevermind, ik vergis me blijkbaar in je feer.
Nee ik ook niet. Heb liever van die katoenen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de fluwelen handschoen.
Waarom nou weer gelijk alles serieus nemen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb liever van die katoenen.
Maar waarom nou weer gelijk alle mannen over een kam scheren?
Nee hoorquote:
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef aeque het volgende:
Nee, maar wel raar dat ze dat dan via jou speelt hoor. Plus, hoe weet zij er vanaf? Jij hebt gepraat!
Een echte mannenverslindsterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
Ik ben gek op mannen. Dat weten jullie toch wel?![]()
Zegt degene.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom nou weer gelijk alles serieus nemen?
Ik las die twee zinnen apart van elkaar poepje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt degene.
Ik begin nog heel niet serieus zijnde over katoenen handschoenen. En toch denken dat ik dan wel serieus ben...
Have fun!quote:
Nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
Ik ben gek op mannen. Dat weten jullie toch wel?![]()
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je yats moet vergeten. Hij zal nooit je mannelijkheid kunnen waarderen.
Heb je m'n moobies niet gezien dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]Good luck with that. Iets zegt me dat je snel door de mand valt als zijnde geen vrouw.
As alwaysquote:
Wacht nog steeds tot tgnd haar voorstel waar komt maken, maar ondertussen sta ik hier nog steeds alleen met m'n broek op de enkels te wachtenquote:
Ze heeft al een tijdje niet gepost, dus ik vermoed dat ze onderweg isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht nog steeds tot tgnd haar voorstel waar komt maken, maar ondertussen sta ik hier nog steeds alleen met m'n broek op de enkels te wachten
In dat geval wel, jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ze heeft al een tijdje niet gepost, dus ik vermoed dat ze onderweg is
Tot die tijd vermaak je je wel toch?
Sorry, dat was ik :$quote:
quote:
Je droogt aardig snel weer op dan.quote:
Ja, gvdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht nog steeds tot tgnd haar voorstel waar komt maken, maar ondertussen sta ik hier nog steeds alleen met m'n broek op de enkels te wachten
Arme dqodquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gvdIk zat van 9 tot 5 op school en mag van 7 tot 12 weer werken. Gaat niet passen in mijn schema niet
Arme dqod?quote:
Ook arme tgnd danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme dqod?Arme tgnd zul je bedoelen
![]()
Snap ik.quote:
Of met dqodquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap ik.
Het is weer om lekker op de bank onder een deken te kruipen met een goed boek of een serie.
Klopt, maar die van dqod welquote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, maar die van dqod wel
Ik hoop gewoon dat gasten hetzelfde besluiten en het dus zo rustig wordt dat ik lekker optijd naar huis kan
Arme jullie dat de weekenden zo kort zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Arme ons dat we hier alles moeten aanhorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Arme jullie dat de weekenden zo kort zijn.
Ik moet zeggen, ik zou ook geen nee zeggen tegen een leuke vrouw nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Arme ons dat we hier alles moeten aanhoren
Joh, wie wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik zou ook geen nee zeggen tegen een leuke vrouw nu
Een homo?quote:
Waar zijn die broodjes warm vlees dan?quote:
Ik?quote:
Niet eens stiekem een keer met fas experimenteren?quote:
No buns herequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar zijn die broodjes warm vlees dan?
Je weet niet wat je mist.quote:
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eens stiekem een keer met fas experimenteren?
Hoe weet jij dat dan?quote:
Ik heb geen vuige dingen met Fas gedaan hoor.quote:
Ik weet wel dat ik een vrouw misquote:
quote:
Hoeft toch ook niet 'vuig' te zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vuige dingen met Fas gedaan hoor.
seks is een kunst hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen geknuffeld en gewangzoend.quote:
Geef nou maar gewoon toequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat noem ik niet bepaald 'het gedaan' hebben nee.quote:
Snap ik, hij was te makkelijk om te maken. Sorry feerquote:
Ik heb dat dan ook nergens beweerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat noem ik niet bepaald 'het gedaan' hebben nee.
Matig grapje. 4/10quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Snap ik, hij was te makkelijk om te maken. Sorry feer
Ik bedoelde het ook richting Sedan.quote:
Wat plat weer. Zo zou ik Fasje nooit behandelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
Geen huigen gelikt, tong achter in de keel, vinger door de gleuf gehaald?
Quote hem dan gvd.quote:
Sorry, ik dacht je gewoon te steunen hoor.quote:
Ik wel. Mits ze niet lesbisch was uiteraard dan he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Zo zou ik Fasje nooit behandelen.
Ja zeg, ik heb pas net mijn avondeten op na een lange dag. Mag ik ook even rust?quote:
Ik ken hem, hij is cool.quote:
Rusten doe je maar als je dood bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb pas net mijn avondeten op na een lange dag. Mag ik ook even rust?
Voor mij is hij niet nieuw.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet minder nieuw toch?
He kut, dus eigenlijk moet ik nu meteen de stad in op zoek naar die vrouw volgens jou?quote:
Je moet gewoon je humor op peil houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef yats het volgende:
[..]
He kut, dus eigenlijk moet ik nu meteen de stad in op zoek naar die vrouw volgens jou?
Sinds wanneer ben ik nieuw hier?quote:
Aah dank je feer.quote:
Dat is hij toch altijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet gewoon je humor op peil houden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik heb zelf wel voorkeur voor een echte penis boven een dildo, wel of niet in dezelfde vorm. Maar ik eet dan ook van twee walletjes
*geeft een bro-hug*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SO there's that, ik ben single.
Zaterdagavond feestje bij een maat en dag daarna bokbierdag in Zutphen. Ik kom het wel door, thanks thoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
*geeft een bro-hug*
Komend weekend stappen en over vrouwen klagen?
Sterk van je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdagavond feestje bij een maat en dag daarna bokbierdag in Zutphen. Ik kom het wel door, thanks tho
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdagavond feestje bij een maat en dag daarna bokbierdag in Zutphen. Ik kom het wel door, thanks tho
Alcohol en goede vrienden. Ze kunnen me gaan oprapen, maar het komt goedquote:
Ik wil niks liever dan afleiding. Een vriend is onderweg as we speakquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:28 schreef yats het volgende:
[..]Het aanbod blijft iig voor andere momenten staan. Ik weet uit ervaring hoe kut het is en hoe relaxt afleiding is.
Anders gaan we nog wel een keer chillen. Tenzij je geen vrouwen meer wil zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alcohol en goede vrienden. Ze kunnen me gaan oprapen, maar het komt goed
Als je later deze week ff afleiding wil, gewoon appen. Ik ben met 10 minuten in de stad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niks liever dan afleiding. Een vriend is onderweg as we speak
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SO there's that, ik ben single.
Het enige waar ik bang voor ben is dat ik iedere chick leuk ga vinden. Ik ken mezelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders gaan we nog wel een keer chillen. Tenzij je geen vrouwen meer wil zien.
Ik vind mooi, maar ik ben wel skeer de komende twee wekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als je later deze week ff afleiding wil, gewoon appen. Ik ben met 10 minuten in de stad.
Vriendin maakte het uit, de rek is er uit, het wordt niks meerquote:
Ik zal me wel niet douchen of scheren en met open mond vreten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben is dat ik iedere chick leuk ga vinden. Ik ken mezelf
[..]
Ik vind mooi, maar ik ben wel skeer de komende twee weken
Feer to the rescuequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal me wel niet douchen of scheren en met open mond vreten.
Ik weet niet of ik echt een heilzame werking heb, maar ik ga m'n best doen.quote:
Toch wel voor je housewarming he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal me wel niet douchen of scheren en met open mond vreten.
quote:
HUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar, omdat jullie het zijn.quote:
quote:
Logisch, niets fijner dan met een mooie vrouw bij de open haard onder een dekentje liggen.quote:
Amenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, niets fijner dan met een mooie vrouw bij de open haard onder een dekentje liggen.
Open haard? Checkquote:
Ik ga mezelf oprollen en huilenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Open haard? Check
Kleedje? Check
Wijn? Check
Wat mist er ook alweer nog op het moment...Ow ja...
Ahw, en jij hebt nu net dat ene dat er mist wel daar bij de hand. Ruilen dan maar?quote:
Wat heb ik bij de handquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ahw, en jij hebt nu net dat ene dat er mist wel daar bij de hand. Ruilen dan maar?
Haha is het weer zo ver?quote:
Ja manquote:
Een vrouw...die andere dingen heb ik hier ook wel liggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb ik bij de hand
M'n rechterhand?Een wijnfles?
zweepjes?
Moet ik t nog allemaal zelf doen
Vrouw slaapt alquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrouw...die andere dingen heb ik hier ook wel liggen.
I will not unleash the hellbeastquote:
Dat weet ikquote:
Heequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik
*knijpt in t wangetje van sedan
Die moet je niet wakker maken, nee. Slapen is een van de dingen die heilig voor haar isquote:
You're such a cutiepie. I just wanna dunk you in mah coffeequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're such a cutiepie. I just wanna dunk you in mah coffee
Lekker er naast kruipen dan? Dat is bijna net zo fijn als voor de open haard met een wijntje.quote:
Slapen is ook heilig, maar wakker gemaakt worden voor wat plezier kan ook prettig zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet je niet wakker maken, nee. Slapen is een van de dingen die heilig voor haar is
Deze man weetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Slapen is ook heilig, maar wakker gemaakt worden voor wat plezier kan ook prettig zijn.
Geloof me, dat kan ook verkeerd uitpakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Slapen is ook heilig, maar wakker gemaakt worden voor wat plezier kan ook prettig zijn.
quote:
Ja, zo. Moet eerst nog wat meer moeheid binnenhalen d.m.v wijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker er naast kruipen dan? Dat is bijna net zo fijn als voor de open haard met een wijntje.
En dit jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan ook verkeerd uitpakken
Zelfs met 30cm
Dan is vastbinden en mond afplakken altijd nog een optie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan ook verkeerd uitpakken
Zelfs met 30cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |