Nee sjappie, dat was erna pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook geen sorry zeggen tegen iemand die me net met een paraplu voor mijn bakkes probeerde te slaan? Zal wel aan mij liggen.
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagenquote:
De horeca is nog veel erger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
Mja, ik had t vrijdag weer in de Paradiso. God god god.... alsof je echt super blij mag zijn dat je bij een barman een drankje mag bestellen zegquote:
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggen.
Ach ja, ik ben echt wel wat gewend, klanten in het OV zijn ook echt dweilen vaak, maar het viel gewoon echt ff verkeerd.
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.
Nou ja, zie mijn reactiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staan
Yes! Agressie fuck!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zie mijn reactie.
neuken dan maar?
Ik weet niks van die kant van t landquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer hoort Twente niet meer bij Overijssel?
Ja. Babserig vanille.quote:
You lost me there, maar goedquote:
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.quote:
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.
Goede laatste toevoegingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard niet.
Ik hou het op 3 gok ik dan.
Gokken is een jou onbekend begrip?quote:
En toen bleken de wallen in area's ingedeeld te zijn naar smaak. Oudjes, dikke negerinnen, poolse chicks, aziaten etc. En schijfje 5 was voornamelijk in Aziatisch Wallen gebied. Van die kleine Gogo yubari meisjes.quote:
Ja ok, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen bleken de wallen in area's ingedeeld te zijn naar smaak. Oudjes, dikke negerinnen, poolse chicks, aziaten etc. En schijfje 5 was voornamelijk in Aziatisch Wallen gebied. Van die kleine Gogo yubari meisjes.
Absoluutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gokken is een jou onbekend begrip?.
Die oosteuropese schijnen volgens de Nederlandse hoertjes de hele industrie kapot en onveilig te maken. En t verdere Aziatische gedeelte sloegen we over omdat t daar niet veilig was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat wist ik wel.
Ik kom er wel graag verder, het is er gewoon gezellig, maar de hele neukindustie zoekt het daar maar uit natuurlijk. Hoe lekker die oosteuropese meisjes ook zijn soms, Barney van 130 kilo uit Brighton is er net overheen geweest.
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggen.
Ja, het is ook een boeiende industie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die oosteuropese schijnen volgens de Nederlandse hoertjes de hele industrie kapot en onveilig te maken. En t verdere Aziatische gedeelte sloegen we over omdat t daar niet veilig was.
Ik vond t een interessante rondleiding
Door de trompetsteeg en zo ook.
nee zuiglam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneer"
Dat is pas vanaf schijfje 2quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook een boeiende industie.
Sommige mensen hebben een ruggengraat. Komt tijd, komt ruggengraat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneer"
Ingewikkeld allemaal, dat neukgedoequote:
Sommige mensen zitten niet op FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een ruggengraat. Komt tijd, komt ruggengraat.
En dan die Amerikaan die zegt: "You have beer, but this is gross!"quote:
Ik wil niet hoeven kiezen, maar idd kots is net ff minder dan poep denk ik, kots is vies,maar je wordt er niet ziek vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht even. Kotsseks is erger dan poepseks?
Daar zou ik toch eerst even over na moeten denken..
Denk dat je dat vanzelf wel leert. Gewoon doen wat er gevraagd wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt een slechte hoer zijn denk ik... ik ben niet zo creatief
Het gaat er ook om hoe schadelijk t voor de dame zelf is he. Iedere dag kotsen is schadelijker dan iedere dag poepen. Dat doe je toch wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht even. Kotsseks is erger dan poepseks?
Daar zou ik toch eerst even over na moeten denken..
"Vandaag in de cursus "creatief met hoereren", de kerstboom. We gaan u laten zien hoe u een stomende kerstboom kunt achterlaten op de borstkas van de klant, slingers en al. Fijn voor de feestdagen of als de klant in een gekke bui is."quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je dat vanzelf wel leert. Gewoon doen wat er gevraagd wordt
maar er zal toch niet elke dag iemand om kotsseks komen vragen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe schadelijk t voor de dame zelf is he. Iedere dag kotsen is schadelijker dan iedere dag poepen. Dat doe je toch wel.
En er zit ook nog taruief verschil in tussen de passieve en actieve kant natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er zal toch niet elke dag iemand om kotsseks komen vragen?
Heb jij de rondleiding gehad, of ik?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er zal toch niet elke dag iemand om kotsseks komen vragen?
En de rest van de ladder is helemaal niet op basis van hoe schadelijk...
En je bent niet geturned to the light side na zo'n geile middag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij de rondleiding gehad, of ik?
*handen in de zij* Nou?
Ik zou zeggen dat een uitgebreid rollenspel of sm die nogal veel van je vraagt vermoeiender/ingewikkelder/schadelijker is dan even iemand over zijn gezicht pissen....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij de rondleiding gehad, of ik?
*handen in de zij* Nou?
De rest van de ladder is wel degelijk ook gebaseerd op "overlast" hoor.
True, maar mijn libido is wel weg na een lading pisquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat een uitgebreid rollenspel of sm die nogal veel van je vraagt vermoeiender/ingewikkelder/schadelijker is dan even iemand over zijn gezicht pissen....
Geheel in stijl.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Kom je terug op het station na je zeer succesvolle sollicitatiegesprek bij de NS, heb je 19 minuten vertraging
Ja maar dat doet er voor een hoer sowieso niet toe lijkt mequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar mijn libido is wel weg na een lading pis.
Je moet ook niet in het weekend in het westen des lands willen reizenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geheel in stijl.
Ik mocht maar liefst 40 min wachten op een trein vanaf schiphol zaterdag nadat ik geland was.
Je moet gewoon nooit op de NS of Android vertrouwen, dat is beide weer gebleken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het weekend in het westen des lands willen reizen
Watte? Mijn camera doet het ook niet! Fix het!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit op de NS of Android vertrouwen, dat is beide weer gebleken.
Zit ik daar op een grieks terras in recovery mode mijn Dalvik Cache te wissen omdat mijn camera het niet meer doet, was een tip van een mede Android gebruiker, die had dat ook wel eens.
hoe leven mensen met die crap?.
Hoe ironisch dat jij daar dan weer last van moet hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit op de NS of Android vertrouwen, dat is beide weer gebleken.
Zit ik daar op een grieks terras in recovery mode mijn Dalvik Cache te wissen omdat mijn camera het niet meer doet, was een tip van een mede Android gebruiker, die had dat ook wel eens.
Nee het werd me alleen maar meer duidelijk dat ik goed zatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je bent niet geturned to the light side na zo'n geile middag?.
Sja, ik riep nog, nou met deze update is het eindelijk best een redelijk toestel geworden, dat had ik ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat jij daar dan weer last van moet hebben
Woohoo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, focus: zeer succesvolle sollicitatiegesprek!!!
Doe dan details!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Je moet uberhaupt niet in t weekend willen reizen met de NS, want altijd zijn er wel ergens werkzaamheden en bussen ingezet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het weekend in het westen des lands willen reizen
Dit is nog steeds dat toestel dat 6x per dag uitvalt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik riep nog, nou met deze update is het eindelijk best een redelijk toestel geworden, dat had ik ook niet moeten doen.
Hij gaat nu ook echt in de verkoop.
Dalvik is zo 2013, je moet ook gewoon ART gebruiken. Ook al is het nog in experimentele fase.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indeed. Of je moet het perfect plannen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Je moet uberhaupt niet in t weekend willen reizen met de NS, want altijd zijn er wel ergens werkzaamheden en bussen ingezet.
Ah joh, even rooten, custom recovery erop, booten in recovery mode en dalvik cache legen, zo veel extra moeite is dat toch niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Watte? Mijn camera doet het ook niet! Fix het!
Dagelijks werk voor een Android-gebruiker. Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah joh, even rooten, custom recovery erop, booten in recovery mode en dalvik cache legen, zo veel extra moeite is dat toch niet?
Het zou niet moeten uitmaken wat je gebruikt, je camera hoort gewoon te werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dalvik is zo 2013, je moet ook gewoon ART gebruiken. Ook al is het nog in experimentele fase.
nee. dat was verholpen na cyanogenmod update 10, ik heb hier getikt dat ik het NU allemaal opzich wel prima vond werken, reboots waren over etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit is nog steeds dat toestel dat 6x per dag uitvalt?
Kerstgeld van opa en oma?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef Q. het volgende:
Ik ga er eind december eentje halen, als ik weer geld heb.
Maar wel hetzelfde toestel dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nee. dat was verholpen na cyanogenmod update 10, ik heb hier getikt dat ik het NU allemaal opzich wel prima vond werken, reboots waren over etc.
En toen kapte de camera er dus mee.
Ik krijg hem van mijn werk, mijn 5 (niet s) is aan vervanging toe, zodra ze op voorraad zijn bij onze leverancier krijg ik hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef Q. het volgende:
Heb je al een iPhone 6, HW? Ik ga er eind december eentje halen, als ik weer geld heb.
Was het technische gesprek en ik heb mij daar heel goed kunnen verkopen. Dat gaan ze nu aan de manager vertellen en die zegt dan tegen mij: hier haje een baanquote:
Het is wel de S4 ja, maar nu niet meer met Samsung-Android.quote:
Hoezo is je 5 nu al aan vervanging toe?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg hem van mijn werk, mijn 5 (niet s) is aan vervanging toe, zodra ze op voorraad zijn bij onze leverancier krijg ik hem.
Al wil ik een 6+.
Woeiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Was het technische gesprek en ik heb mij daar heel goed kunnen verkopen. Dat gaan ze nu aan de manager vertellen en die zegt dan tegen mij: hier haje een baan
Dat is zo volgens mijn baasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo is je 5 nu al aan vervanging toe?
Vind jij dat of is dat ook zo?
Tja.. vanaf wanneer is een toestel ECHT aan vervanging toe. Eigenlijk enkel als ie kapot is lijkt me.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo is je 5 nu al aan vervanging toe?
Vind jij dat of is dat ook zo?
Inderdaad, gewoon leuk gesprek. Ik kan pas 1-1 stoppen (2 maand opzegtermijn, exclusief lopende maand)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei![]()
Niet al te moeilijke vragen dus gehad? Klikte ook goed met die lui dus?
Wanneer ga je beginnen?
Dat wordt aftellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Inderdaad, gewoon leuk gesprek. Ik kan pas 1-1 stoppen (2 maand opzegtermijn, exclusief lopende maand)
Nou, mijn iPhone3Gs kon t toch echt allemaal niet meer aan qua updates EN begon onderaan te scheuren. Dan wordt t toch tijd denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. vanaf wanneer is een toestel ECHT aan vervanging toe. Eigenlijk enkel als ie kapot is lijkt me.
En aangezien het iphone is.. kan dat dus NOOIT!!!![]()
![]()
jij trapt ook echt blind in alles anti-apple he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
IPhone 6 is een hipsterkiller, I like it #beardgate
Maar ik weet niet wat die woorden zijn!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dagelijks werk voor een Android-gebruiker. Dat weet je toch?
Ik blijf met mijn krullen en baard niet in de 5S hangen gelukkigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
IPhone 6 is een hipsterkiller, I like it #beardgate
Hij is ook niet kapot, hij is nog helemaal in orde. Maar ik MAG gewoon een nieuwe omdat dat policy is, mijn oude gaat de pool terug in als leentoestel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. vanaf wanneer is een toestel ECHT aan vervanging toe. Eigenlijk enkel als ie kapot is lijkt me.
En aangezien het iphone is.. kan dat dus NOOIT!!!![]()
![]()
Zelfde als dat er maar iets van 10 echte klachten zijn gekomen in relatie tot bendgate.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij trapt ook echt blind in alles anti-apple he?.
Er blijft eens een haartje hangen, dat is echt nog nooit gebeurd met een ander merk natuurlijk, NOOIT! Dood aan apple!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Phone3Gs kon t toch echt allemaal niet meer aan qua updates EN begon onderaan te scheuren
En dat is dus duidelijk een indicatie dat jij geen android toestel moet hebben. Net als mijn ouders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat die woorden zijn!!
Mijn baas vindt dat mijn 4 nog prima een paar jaar mee kan. Dat ding is zelfs te traag om mee te bellen op iOS 7.quote:
Dat ben ik met je eens. Die Samsung die jij hebt is wel verrekte kut (en evt die hele serie van dat ding)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
En dingen kunnen wel stuk gaan, maar ze horen het wel te doen als ze uit de doos komen, en dat is bij Samsung niet echt het geval gebleken.
Ach mens, zoek een levenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]HW.. hoor je dit!
Updates die een telefoon niet aankanEen iphone nog wel. Dat kan toch niet?
Tuurlijk wel. het is als Windows 7 draaien op een 386, dat wil ook niet echt meer, tenzij je zeeeeeeen van tijd hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]HW.. hoor je dit!
Updates die een telefoon niet aankanEen iphone nog wel. Dat kan toch niet?
Maar waarom doe je die updates dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk wel. het is als Windows 7 draaien op een 386, dat wil ook niet echt meer, tenzij je zeeeeeeen van tijd hebt
Dat was dan ook een ding uit 2009. Niet zo raar op zich. Probeer eens een Android uit 2009 te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, mijn iPhone3Gs kon t toch echt allemaal niet meer aan qua updates EN begon onderaan te scheuren. Dan wordt t toch tijd denk ik.
de 4 kan ook echt niet meer mee nee, maar die is ook al echt oud. Alsof er Androidtoestellen van 5 jaar oud zijn die KitKat draaien, of uberhaupt ooit een update hebben gekregenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn baas vindt dat mijn 4 nog prima een paar jaar mee kan. Dat ding is zelfs te traag om mee te bellen op iOS 7.
en dat is bij JOUW Samsung niet het geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is ook niet kapot, hij is nog helemaal in orde. Maar ik MAG gewoon een nieuwe omdat dat policy is, mijn oude gaat de pool terug in als leentoestel.
En dingen kunnen wel stuk gaan, maar ze horen het wel te doen als ze uit de doos komen, en dat is bij Samsung niet echt het geval gebleken.
Ik heb ook nog 7. Ik durf niet aan de 8. Da's ook wel slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn baas vindt dat mijn 4 nog prima een paar jaar mee kan. Dat ding is zelfs te traag om mee te bellen op iOS 7.
Het is gewoon een beetje jammer die haat jegens Apple overal. Het maakt van mij ook meer en meer een extremistquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfde als dat er maar iets van 10 echte klachten zijn gekomen in relatie tot bendgate.
Maar goed, het is grappig met al die reclames en memes.
Zit dat in iOS8?quote:
Mijn vorige S3-ervaringen negeren we gewoon even.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en dat is bij JOUW Samsung niet het geval.
Gebeurt het bij 1 Apple, is het applebashing. Gebeurt het bij 1 Samsung, zijn het alle droids
Hij is nog maar 3 jaar oud en de vervangtermijn bij ons voor hardware, of het nou smartphones of laptops zijn, is tegenwoordig 5 jaar. Needless to say dat wij geen Androids gebruiken. Die gaan geen 5 jaar mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de 4 kan ook echt niet meer mee nee, maar die is ook al echt oud. Alsof er Androidtoestellen van 5 jaar oud zijn die KitKat draaien, of uberhaupt ooit een update hebben gekregen.
8 draait prima op de 5s.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 7. Ik durf niet aan de 8. Da's ook wel slecht eigenlijk.
Omdat er soms punten komen waarbij bepaalde apps de oud software niet meer ondersteunen?quote:
Ja, alle Samsungs zijn kut, vandaar het bepekte marktdeel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vorige S3-ervaringen negeren we gewoon even.
Nou, ik ben na de introductie van de 6 en zeker van iOS8 ook wel een beetje van de "Apple doet t gelukkig altijd" modus af hoor. Mara nog steeds vind ik t fijner dan android, omdat ik een tech noob ben en vind dat mijn telefoon moet doen wat ie moet doen, zonder ICT kennis te hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje jammer die haat jegens Apple overal. Het maakt van mij ook meer en meer een extremist.
Ik wilde ook een Iphone (want toffere hoesjes) maar iedereen zei dat ik die sneller kapot zou laten vallenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dus duidelijk een indicatie dat jij geen android toestel moet hebben. Net als mijn ouders.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Die Samsung die jij hebt is wel verrekte kut (en evt die hele serie van dat ding)
Mensen weten gewoon niet dat er veel betere apparaten te koop zijn en kopen blind die Samsung-troep met die ellendige Touchwiz-bloatware.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, alle Samsungs zijn kut, vandaar het bepekte marktdeel...
Ik wacht nog wel even.quote:
Weet je hoeveel bontkraagjes er verkocht worden? Maakt dat die jassen mooi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon fatsoenlijk hoesje kopen. Die van mij is ook wel eens vanaf 1,5 meter op een tegelvloer gevallen zonder kras. Want goed hoesje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde ook een Iphone (want toffere hoesjes) maar iedereen zei dat ik die sneller kapot zou laten vallen
Ik heb dan nog nooit een Iphone gehad, dus geen idee.. Maar voor android heb ik nog nooit technische kennis nodig gehad. Ding is zo simpel als wat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ben na de introductie van de 6 en zeker van iOS8 ook wel een beetje van de "Apple doet t gelukkig altijd" modus af hoor. Mara nog steeds vind ik t fijner dan android, omdat ik een tech noob ben en vind dat mijn telefoon moet doen wat ie moet doen, zonder ICT kennis te hebben.
Bij mij in de buurt heel wat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bontkraagjes er verkocht worden?
Frans Bauer verkoopt miljoenen platen, Boer zoekt vrouw is het best bekeken TV programma, dus Samsungs zijn de beste telefoons.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En SBS 6 is de beste zender.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Frans Bauer verkoopt miljoenen platen, Boer zoekt vrouw is het best bekeken TV programma, dus Samsungs zijn de beste telefoons.
Je kan wel net pecht hebben dat ie op de hoekpunt valt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon fatsoenlijk hoesje kopen. Die van mij is ook wel eens vanaf 1,5 meter op een tegelvloer gevallen zonder kras. Want goed hoesje.
Er zijn idd wat kinderziektes geweest ja, maar dat was eigenlijk met een week over, hoor je nu nog iemand na 8.0.2?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ben na de introductie van de 6 en zeker van iOS8 ook wel een beetje van de "Apple doet t gelukkig altijd" modus af hoor. Mara nog steeds vind ik t fijner dan android, omdat ik een tech noob ben en vind dat mijn telefoon moet doen wat ie moet doen, zonder ICT kennis te hebben.
Dat sowieso: Australian Masterchefquote:
Ben ik t toch niet mee eens. Mijn ouders kunnen er niet heel veel mee en als ik ze probeer te helpen kom ik met die instellingen ook al niet veel verder. Vast een kwestie van wennen, maar hetw erkt lang niet zo intuitief als een iPhone... waar je niet echt aan hoeft te wennen. Dat wijst voor zich. EN daar hou ik van bij mijn techniek. Juist omdat t me verder niets boeit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dan nog nooit een Iphone gehad, dus geen idee.. Maar voor android heb ik nog nooit technische kennis nodig gehad. Ding is zo simpel als wat.
Zeker als je gewoon de standaard dingen ermee doet boeit het geen reet wat voor achtergrond je hebt.
Maar ik liet na 2 maanden mijn samsung vallen en hij was van binnen en buiten helemaal aan gortquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan wel net pecht hebben dat ie op de hoekpunt valt.
Ik heb de 3GS 1x laten vallen en t was meteen volledig gebarsten.
Hoe goed draait KitKat eigenlijk op de 2 jaar oude S3? Oh, wacht....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn idd wat kinderziektes geweest ja, maar dat was eigenlijk met een week over, hoor je nu nog iemand na 8.0.2?
Er komen tenminste updates voor je OS.
Ik zag 8.0.2 staan, maar ik wacht nog wel ff op reacties in m'n omgeving. Ik ben niet zo happig op iOS updates, want heb er al eerder troubles mee gehad. Ik wacht altijd een half jaartje of zo, dan zijn de ziektes weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn idd wat kinderziektes geweest ja, maar dat was eigenlijk met een week over, hoor je nu nog iemand na 8.0.2?
Er komen tenminste updates voor je OS.
Met gegarandeerde update naar Android L?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, als het zo'n goed ding is, iemand een S4 kopen?
Nou ja, het kan wel dus, maar niet vanuit Samsung, dan moet je naar XDA.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe goed draait KitKat eigenlijk op de 2 jaar oude S3? Oh, wacht....
Hmm, tja denk dat het gewenning is, want als ik de iphone van m'n vriendin in handen heb vind ik het zeker niet intuitief (En zij ook niet).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik t toch niet mee eens. Mijn ouders kunnen er niet heel veel mee en als ik ze probeer te helpen kom ik met die instellingen ook al niet veel verder. Vast een kwestie van wennen, maar hetw erkt lang niet zo intuitief als een iPhone... waar je niet echt aan hoeft te wennen. Dat wijst voor zich. EN daar hou ik van bij mijn techniek. Juist omdat t me verder niets boeit.
Ja, 100% gegaradeerd, want Samsung is the best.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Met gegarandeerde update naar Android L?
Gewoon even rooten. Piece of cake.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel dus, maar niet vanuit Samsung, dan moet je naar XDA.
Neuh, ik kom van Palm Pilot, Windows CE etc als begin. Dat lijkt meer op Android dan op iOS.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm, tja denk dat het gewenning is, want als ik de iphone van m'n vriendin in handen heb vind ik het zeker niet intuitief (En zij ook niet).
Denk dat het net ligt aan wat je eerste was en dat je daar toch bij blijft steken ofzo. (meestal)
We gaan t dadelijk toch niet over Heel Holland Bakt hebben he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat sowieso: Australian Masterchef
Zouden beide dan gewoon goede en slechte punten hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik liet na 2 maanden mijn samsung vallen en hij was van binnen en buiten helemaal aan gort
Zo erg dat hij het nu wel doet maar nooit meer volledig gemaakt kon worden
Ja! Lekker op de bank met een kopje chai lattequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan t dadelijk toch niet over Heel Holland Bakt hebben he?
Dan heb ik uitgeroepen als de burgerduivel.
Ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden beide dan gewoon goede en slechte punten hebben?
Vanavond.quote:
Ik heb ooit Windows Mobile 6.5 gebruikt. Wat een hel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik kom van Palm Pilot, Windows CE etc als begin. Dat lijkt meer op Android dan op iOS.
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden beide dan gewoon goede en slechte punten hebben?
Meestal he.. meestalquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ik kom van Palm Pilot, Windows CE etc als begin. Dat lijkt meer op Android dan op iOS.
ja, dat post ik netquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ooit Windows Mobile 6.5 gebruikt. Wat een hel.
Heb het laatst zowaar eens gekekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan t dadelijk toch niet over Heel Holland Bakt hebben he?
Dan heb ik uitgeroepen als de burgerduivel.
Ik probeer het, en ja, het heeft te lang geduurd met met de iPhone 6 die gewoon ook nog eens de snelste is is er met een groot scherm en swype geen reden meer om bij Android te blijven voor mij nu.quote:
Het origineel is beterquote:
Het leven draait om je kinderen en je smartphone tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah het is weer tijd voor de Apple VS Android discussie
bij de meeste mensen wel Iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven draait om je kinderen en je smartphone tegenwoordig.
Vertel mij nietsquote:
Nee, geen enkele vent wil koters, het is altijd de vrouw die opeens aandringtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vent wil geen koters dus niet
Gelijk je heb je hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha maar nee totaal geen behoefte aan het.
Welkom op "die leeftijd"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
In de vriendengroep zijn baby's en zwangerschap wel de toponderwerpen, schijt irritant. Vooral de borstvoedingsmaffia en de draagdoekclubik blijf ook bezig op fb met starusupdates te verbergen. Laast nfoto op fb vvan melkijsblokken dat er donormelk beschikbaar was
Heus wel. iets met familielijn en nazaten en zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, geen enkele vent wil koters, het is altijd de vrouw die opeens aandringt.
mwah, ik overdrijf natuurlijk weer eens, maar echt heel vaak vindt de man het zo wel best en eist de vrouw een koter anders is ze weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus wel. iets met familielijn en nazaten en zo.
F dat, mijn Z3 heeft een veel hogere AnTuTu scorequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, als het zo'n goed ding is, iemand een S4 kopen?
Aande vrouw geven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ik overdrijf natuurlijk weer eens, maar echt heel vaak vindt de man het zo wel best en eist de vrouw een koter anders is ze weg.
Wat moet je als man met een kind?.
benchmarks zijn idd een goed argument om een smartphone te kopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
F dat, mijn Z3 heeft een veel hogere AnTuTu score
Die dat niet meer pikt, want er moet wel lekker 24 uur gewerkt worden, dus mag papa met zo'n kansloos ding om zijn borst met koter erin boodschappen doen, ik heb echt altijd de neiging om te vragen aan zo'n "vent" of het alles is wat hij er van had verwachtquote:
Hoe anders moet ik mijn e-penis vergroten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
benchmarks zijn idd een goed argument om een smartphone te kopen.
Sony maakt ook meestal prima spullen hoor, en hun hardware is vast ook prima. Jammer dat ze geen Windows Phone toestellen maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe anders moet ik mijn e-penis vergroten.
Goed, serieus, ik heb een Sony, omdat ik altijd heel tevreden ben geweest over Sony. En omdat ze veel moeite steken in audio en video
Wou hij meer dan alleen je been voelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:04 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb nog steeds erge last van m'n beengelukkig heb ik nieuwe pilletjes gekregen maar die huisarts was ook al zo'n raar figuur
Nee, die knakker ziet dat ik amper kan opstaan en slecht loop/waggel en hij rent voor me uit en dan duurt het blijkbaar te lang en dan roept ie 'ja kom maar, deze kant op!' GEDULD MAN. Ik kan toch niet lopen, let even op. Hij stond al bij de deur om me eruit te laten terwijl ik met veel pijn en moeite m'n schoenen weer stond aan te trekken en m'n tas en jas nog moest pakken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wou hij meer dan alleen je been voelen?
En die 2 baby's gaan dat hele weekend domineren!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Over die leeftijd. We gaan een weekend weg met 30 man en daarvan in 3 man vrijgezel. Van de 30 zijn er 15 getrouwd (mijn vrouw gaat niet mee) en hebben er 16 kinderen of zijn er mee bezig. Er gaan er gelukkig maar 2 mee (baby's)
Dat is wel lomp van hem. Hij had op zijn minst kunnen assisteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die knakker ziet dat ik amper kan opstaan en slecht loop/waggel en hij rent voor me uit en dan duurt het blijkbaar te lang en dan roept ie 'ja kom maar, deze kant op!' GEDULD MAN. Ik kan toch niet lopen, let even op. Hij stond al bij de deur om me eruit te laten terwijl ik met veel pijn en moeite m'n schoenen weer stond aan te trekken en m'n tas en jas nog moest pakken.
Nee nee, emancipatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel lomp van hem. Hij had op zijn minst kunnen assisteren.
Hij had even geduld mogen hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel lomp van hem. Hij had op zijn minst kunnen assisteren.
Dat ook, maar als hij je had geholpen liep het mooi in elkaar over. Jij weg, hij geholpen, nieuwe patiënt naar binnen/dokter kon gaan lunchen/etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had even geduld mogen hebben
Vorig jaar 1 baby en 2 meisjes van twee, totaal geen last van gehad. Dus ik heb er vertrouwen in. Iedereen weet dat het één grote puinhoop wordt, ook de ouders, dus die weten dat ze niet moeten komen met: mag het wat zachter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die 2 baby's gaan dat hele weekend domineren!
het offerfeest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
"Jouw feestje ook geslacht" Echt.. waar zat ik met m'n gedachten
Ik zou echt zo naar een otterfeest gaan! Behalve dan als het er een is van de categorie van Angelquote:
tja ik blijf toch zoiets hebben die koters kunnen best een paar nachtjes naar opa en oma of n tante of oom maar nee die ouders zijn vaak aan hun koters vast gegroeid ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar 1 baby en 2 meisjes van twee, totaal geen last van gehad. Dus ik heb er vertrouwen in. Iedereen weet dat het één grote puinhoop wordt, ook de ouders, dus die weten dat ze niet moeten komen met: mag het wat zachter.
Ik vind het al erg als ik m'n beestjes een nachtje alleen moet latenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik blijf toch zoiets hebben die koters kunnen best een paar nachtjes naar opa en oma of n tante of oom maar nee die ouders zijn vaak aan hun koters vast gegroeid ofzo
ja, dat deden mijn ouders ook gewoon, wij uit logeren, was nog leuk ook, en zij lekker een weekend weg, win win.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik blijf toch zoiets hebben die koters kunnen best een paar nachtjes naar opa en oma of n tante of oom maar nee die ouders zijn vaak aan hun koters vast gegroeid ofzo
Zo uit mijn hoofd 8 kinderen gaan ook naar opa/oma/die nieuwe donkere buurman die ze één keer hebben gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Laat moeders dan ook thuis zou ik denken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
1 gaat mee omdat 's moeders weer zwanger is en toch niet kan feesten.
precies kinderen vinden t leuk en zo niet ze moeten toch ook ooit wennen aan eens zonder papa en mama te zijn e opa en oma vinden t logeren Wrs ook fantastischquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat deden mijn ouders ook gewoon, wij uit logeren, was nog leuk ook, en zij lekker een weekend weg, win win.
Ja, en het is voor de ouders toch ook gewoon veel ontspannender?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies kinderen vinden t leuk en zo niet ze moeten toch ook ooit wennen aan eens zonder papa en mama te zijn e opa en oma vinden t logeren Wrs ook fantastisch
Oh, die is wel gezellig hoor. En altijd handig om een verpleegster in de buurt te hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat moeders dan ook thuis zou ik denken...
Nee man, #YOLO!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die is wel gezellig hoor. En altijd handig om een verpleegster in de buurt te hebben
Oeh, een otterfeestquote:
Waarom moeten er overal termen voor zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Otter: A gay man who is very hairy all over his body, but is smaller in frame and weighs considerably less than a bear.
Ofwel: geile behaarde gozer
Omdat hokjes handig zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moeten er overal termen voor zijn?.
Ieuwww ... Al si het beter dan een bear ja (die term kende ik dan wel weer)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Otter: A gay man who is very hairy all over his body, but is smaller in frame and weighs considerably less than a bear.
Ofwel: geile behaarde gozer
Lekker wijf, lelijk wijf, klaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat hokjes handig zijn?
Weet ik 't.
Plork?quote:
Al teveel doordacht, neukbaar of niet neukbaar, die kan ook nogquote:
Prachtig anders aan rijg draad?quote:
*aai* Hetero mannen, heerlijk simpele zielen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al teveel doordacht, neukbaar of niet neukbaar, die kan ook nog.
Weinig mis mee lijkt me zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*aai* Hetero mannen, heerlijk simpele zielen.
Ik vind t wel handig hoor, sommige termen.quote:
Ja ok, maar ik kan het af met, is het wat voor mij? nee. okquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t wel handig hoor, sommige termen.
"Is dat wat voor mij?"
Nee, ook al is t een potatoe queen, hij valt meer op bears.
Ik ken hem ook niet?quote:
Soort Sarah Jessica Parker?quote:
Nou heb ik niets met paarden, maar dit is erg lullig voor die beesten, zo'n rotkop hebben die ook weer nietquote:
e-sigaretsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Er wordne hier al 2 dagen lang pakketjes met elektronische sigaretten geleverd op t werk. Zou dat in t kader van Stoptober zijn?
Paarden hebben een hoofd!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou heb ik niets met paarden, maar dit is erg lullig voor die beesten, zo'n rotkop hebben die ook weer niet.
Eeehmm, neequote:
E-sigaret, pleisters, kauwgom, therapie, ruggengraat. Allemaal manieren.quote:
Taalkundig echter incorrect, want een paard wordt beschouwd als edel dierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nee. Kop en poten, het zijn geen mensen
.
Ik ben gestopt op pure wilskracht, dus iedereen die hulpmiddelen gebruikt, is een loserquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E-sigaret, pleisters, kauwgom, therapie, ruggengraat. Allemaal manieren.
Edel dier, wat is dat nou weer voor onzin? We eten ze als biefstuk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taalkundig echter incorrect, want een paard wordt beschouwd als edel dier
Oh, die boeit ook nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar uh, volgens mij is er iets uit die OP weggehaald
Daar is de hele discussie om gestart toch? 1 of ander linkje of copy/past met z'n geweldige engels?quote:
Weet ik veul! Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Edel dier, wat is dat nou weer voor onzin? We eten ze als biefstuk.
Nee, net als Gorinchem, dat is goor-in-gem, nooit zal het gorkum worden.
Neuh, vooral zijn kansloze bedreigingen zijn het leuke deelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar is de hele discussie om gestart toch? 1 of ander linkje of copy/past met z'n geweldige engels?
Dat sowieso.. Die laatste is gewoon niet te begrijpenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, vooral zijn kansloze bedreigingen zijn het leuke deel.
Ja, toen. Maar toen waren er wel meer dingen edel en heilig, zijn we ook vanaf gestapt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik veul! Het is gewoon zo.
Het paard stond dicht bij de mens en was de mens altijd van dienst waardoor het paard edel is geworden. Ook was het vroeger zo dat alleen de adel paard reed. Zij konden zich dat permitteren. Alles wat met adel te maken had was bijzonder, edel. Zo ook het paard. Vandaar dat een paard ook een hoofd heeft en benen, i.p.v. een kop en poten. Kan er ook niks aan doen.
Klopt, maar zo heet t nou eenmaal. Al weet ik niet of t zo officieel is dat t ook in de dikke van dale en zo staat, of dat t gewoon gewoonte is. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, toen. Maar toen waren er wel meer dingen edel en heilig, zijn we ook vanaf gestapt.
Ik weet het ook wel hoor, maar ik vertik het gewoon omdat het nergens op slaat. Kop en poten is prima. Ik vind een hond nuttiger tegenwoordig.
true, maar wie gaat er iets tegen doen als ik het poten noem, het is niet strafbaar, en technisch gezien ook niet foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar zo heet t nou eenmaal. Al weet ik niet of t zo officieel is dat t ook in de dikke van dale en zo staat, of dat t gewoon gewoonte is. Eigenlijk.
Ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar wie gaat er iets tegen doen als ik het poten noem, het is niet strafbaar, en technisch gezien ook niet fout.
So? Whatcha gonna do 'bout it stickboy?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik.
Ik en de gay hippique maffia.
Op onze my little ponies.
Kiss youquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Whatcha gonna do 'bout it stickboy?.
House Angel has it ways.quote:
HW heeft vast een stijve nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb tegenwoordig een beginnend sixpackje, spierballies en manboobs!
Lang leve 2 maanden 3x in de week fitness.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuus!
gelukkig heb ik een verstelbaar bureaubladquote:
Daar ging ik wel van uit, vandaar ook niet de "z'n bureau wiebelt vast wel een beetje nu"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een verstelbaar bureaublad.
En anders jij wel, ladywoodquote:
De lillende lapjes soppen al!quote:
Nu niet meer, want zie bovenstaand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lillende lapjes soppen al!
Schijfje 5. Sorry.
Ik zit al met mijn yogapants aan mezelf op te peppen om te gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb tegenwoordig een beginnend sixpackje, spierballies en manboobs!
Lang leve 2 maanden 3x in de week fitness.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuus!
Ik ben gisteren geweest. Ga vandaag weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit al met mijn yogapants aan mezelf op te peppen om te gaan
Naakte mannen in je sportschool?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Ga vandaag weer.
Hoeveelheid geile naakte mannen helpt ook wel.
Net als gezelschap.
Tis gewoon een gay bar met een Hometrainer op het podium denk ikquote:
Ja. In de kleedkamer.quote:
Ik zit op handen en voeten als homotrainerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis gewoon een gay bar met een Hometrainer op het podium denk ik.
Ik heb toch liever een clitnessinstructrice.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit op handen en voeten als homotrainer
Hoe slechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een clitnessinstructrice.
badum, tsj.
Ik durf te wedden dat het toch een (innerlijke) glimlach opwektequote:
Zal ik jou eens een innerlijke glimlach geven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het toch een (innerlijke) glimlach opwekte.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik jou eens een innerlijke glimlach geven?
Promises, promises, maar zelfs als je op mijn turf bent blijft het erg stil op de PMquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PM? Als je Ang3l wil hebben moet je op Grindr zitten hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Promises, promises, maar zelfs als je op mijn turf bent blijft het erg stil op de PM.
Ik was naar Jay Brannan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Promises, promises, maar zelfs als je op mijn turf bent blijft het erg stil op de PM.
Ja, maar dan sneeuwt zijn bericht natuurlijk helemaal onder tussen de honderden andere homo's die me willenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
PM? Als je Ang3l wil hebben moet je op Grindr zitten hoor.
Dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
PM? Als je Ang3l wil hebben moet je op Grindr zitten hoor.
Dus, dan wil je niet graag genoegquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was naar Jay Brannan!
En A Balladeer!
Wat hebben homo's het toch makkelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Of PlanetRomeo, Scruff, Bender, Gay.nl, GuySpy, Jack'd, BoyAhoy, weetikveelallemaal.
Wel. Na afloop. Maar toen moest Buufje naar huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus, dan wil je niet graag genoeg.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef Ang3l het volgende:
O wacht: Tinder hebben we ook!quote:
Vooralquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het toch een (innerlijke) glimlach opwekte.
Die had je gewoon mee kunnen nemen naar HW, had ie vast niet erg gevonden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. Na afloop. Maar toen moest Buufje naar huis.
Zij wel. En haar vriend ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Die had je gewoon mee kunnen nemen naar HW, had ie vast niet erg gevonden.
Nou, ik doe al maanden mijn best,maar het lukt voor geen meter, volgens mij is het allemaal een hoax, dat gay geneuk en moeten ze net zo hard op zoek als hetero's.quote:
Het WK is al even voorbij dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij WK meisje nou al geneukt eigenlijk?
Nope, zouden na vakantie voetbal gaan kijken, gevraagd voor vrijdag, maar ze kon niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb jij WK meisje nou al geneukt eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Nope, zouden na vakantie voetbal gaan kijken, gevraagd voor vrijdag, maar ze kon niet.
Wat een hoer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, zouden na vakantie voetbal gaan kijken, gevraagd voor vrijdag, maar ze kon niet.
Er is nog een wedstrijd volgende weekquote:
Jaaa.. maar dat is volgende week pasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Er is nog een wedstrijd volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |