Nee sjappie, dat was erna pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook geen sorry zeggen tegen iemand die me net met een paraplu voor mijn bakkes probeerde te slaan? Zal wel aan mij liggen.
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagenquote:
De horeca is nog veel erger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
Mja, ik had t vrijdag weer in de Paradiso. God god god.... alsof je echt super blij mag zijn dat je bij een barman een drankje mag bestellen zegquote:
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggen.
Ach ja, ik ben echt wel wat gewend, klanten in het OV zijn ook echt dweilen vaak, maar het viel gewoon echt ff verkeerd.
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.
Nou ja, zie mijn reactiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staan
Yes! Agressie fuck!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zie mijn reactie.
neuken dan maar?
Ik weet niks van die kant van t landquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer hoort Twente niet meer bij Overijssel?
Ja. Babserig vanille.quote:
You lost me there, maar goedquote:
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.quote:
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.
Goede laatste toevoegingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard niet.
Ik hou het op 3 gok ik dan.
Gokken is een jou onbekend begrip?quote:
En toen bleken de wallen in area's ingedeeld te zijn naar smaak. Oudjes, dikke negerinnen, poolse chicks, aziaten etc. En schijfje 5 was voornamelijk in Aziatisch Wallen gebied. Van die kleine Gogo yubari meisjes.quote:
Ja ok, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen bleken de wallen in area's ingedeeld te zijn naar smaak. Oudjes, dikke negerinnen, poolse chicks, aziaten etc. En schijfje 5 was voornamelijk in Aziatisch Wallen gebied. Van die kleine Gogo yubari meisjes.
Absoluutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gokken is een jou onbekend begrip?.
Die oosteuropese schijnen volgens de Nederlandse hoertjes de hele industrie kapot en onveilig te maken. En t verdere Aziatische gedeelte sloegen we over omdat t daar niet veilig was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat wist ik wel.
Ik kom er wel graag verder, het is er gewoon gezellig, maar de hele neukindustie zoekt het daar maar uit natuurlijk. Hoe lekker die oosteuropese meisjes ook zijn soms, Barney van 130 kilo uit Brighton is er net overheen geweest.
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggen.
Ja, het is ook een boeiende industie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die oosteuropese schijnen volgens de Nederlandse hoertjes de hele industrie kapot en onveilig te maken. En t verdere Aziatische gedeelte sloegen we over omdat t daar niet veilig was.
Ik vond t een interessante rondleiding
Door de trompetsteeg en zo ook.
nee zuiglam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneer"
Dat is pas vanaf schijfje 2quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is ook een boeiende industie.
Sommige mensen hebben een ruggengraat. Komt tijd, komt ruggengraat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, de woede was dus meer in je hoofd, maar de werkelijke reactie was gewoon "sorry meneer, nee meneer, jawel meneer, geen dank meneer"
Ingewikkeld allemaal, dat neukgedoequote:
Sommige mensen zitten niet op FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een ruggengraat. Komt tijd, komt ruggengraat.
En dan die Amerikaan die zegt: "You have beer, but this is gross!"quote:
Ik wil niet hoeven kiezen, maar idd kots is net ff minder dan poep denk ik, kots is vies,maar je wordt er niet ziek vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht even. Kotsseks is erger dan poepseks?
Daar zou ik toch eerst even over na moeten denken..
Denk dat je dat vanzelf wel leert. Gewoon doen wat er gevraagd wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt een slechte hoer zijn denk ik... ik ben niet zo creatief
Het gaat er ook om hoe schadelijk t voor de dame zelf is he. Iedere dag kotsen is schadelijker dan iedere dag poepen. Dat doe je toch wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht even. Kotsseks is erger dan poepseks?
Daar zou ik toch eerst even over na moeten denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |