Nee sjappie, dat was erna pas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou ook geen sorry zeggen tegen iemand die me net met een paraplu voor mijn bakkes probeerde te slaan? Zal wel aan mij liggen.
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagenquote:
De horeca is nog veel erger.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr van de bus/metro/paardentram opgeschreven? Lekker klagen
Wat een randstedelijke klantvriendelijkheid weer zeg.Lijkt de horeca daar wel!
Mja, ik had t vrijdag weer in de Paradiso. God god god.... alsof je echt super blij mag zijn dat je bij een barman een drankje mag bestellen zegquote:
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb trouwens niet gedreigd met mijn paraplu, dat was meer mijn plan om hem om te leggen.
Ach ja, ik ben echt wel wat gewend, klanten in het OV zijn ook echt dweilen vaak, maar het viel gewoon echt ff verkeerd.
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dweil of niet, je bent klant en als klant hoef je niet met eikel aangesproken te worden. Of je nou ingecheckt had of niet.
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Daarom was ik ook not amused.
Nou ja, zie mijn reactiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn, zeke rniet als ik zou weten dat ik gewoon netjes ingecheckt had. Ik haat asociaal maar zeker onrechtvaardig bejegend worden. Gaan al m'n veren recht overeind staan
Yes! Agressie fuck!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zie mijn reactie.
neuken dan maar?
Ik weet niks van die kant van t landquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer hoort Twente niet meer bij Overijssel?
Ja. Babserig vanille.quote:
You lost me there, maar goedquote:
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.quote:
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rondleiding over de wallen gehad en daar hadden ze t over de tarieven schijven, de schijf van 5. En kotsseks is schijfje 5. Je smiley. Dat dus.
Goede laatste toevoegingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat soort dingen doe ik hier uiteraard niet.
Ik hou het op 3 gok ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |