De helft geloof ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer ruimte? Er kunnen maximaal 12 mensen komen, hoe klein was die andere ruimte dan eigenlijk?
Tja waarom mensen er dan zo graag willen wonen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:15 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Tsja woonruimte in Rotterdam is best duur..... ;-)
Omdat het de beste stad in Nederland isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja waarom mensen er dan zo graag willen wonen?
Geeft niet hoor, het is immers niet het formaat wat het doetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:15 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Tsja woonruimte in Rotterdam is best duur..... ;-)
Dat is een mening die miljoenen niet met je zullen delen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat het de beste stad in Nederland is
En sinds wanneer is een huis waar 12 personen spelletjes in kunnen doen klein?
Op de mening van degene die de meet ( mede) organiseert.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mening die miljoenen niet met je zullen delen.
Voor deze meet is dat veel te klein, heb je niet gezien wie er allemaal willen komen?
En waarom is het eigenlijk op 12 berekend, het aantal stoelen? Of het aantal vierkante meters?
Als jij een ruimte kan fixen voor zaterdag waar wel 20 mensen in passen, dan staat dat je vrij. Het is al een wonder dat er andere ruimte is gevonden, want oorspronkelijk stond het max aantal op 6. En één eetkamertafel en één salontafel met 6 personen each, dan zit een gemiddeld huis al wel behoorlijk vol.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een mening die miljoenen niet met je zullen delen.
Voor deze meet is dat veel te klein, heb je niet gezien wie er allemaal willen komen?
En waarom is het eigenlijk op 12 berekend, het aantal stoelen? Of het aantal vierkante meters?
Zondag is te laat, en te kort dag. Maar ik wil wel een andere meet organiseren in Leeuwarden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als jij een ruimte kan fixen voor zondag waar wel 20 mensen in passen, dan staat dat je vrij. Het is al een wonder dat er andere ruimte is gevonden, want oorspronkelijk stond het max aantal op 6. En één eetkamertafel en één salontafel met 6 personen each, dan zit een gemiddeld huis al wel behoorlijk vol.
Bedoelde ook zaterdag. Maar neem aan dat bij jouw vriend thuis ook geen 20 man relax kan zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Zondag is te laat, en te kort dag. Maar ik wil wel een andere meet organiseren in Leeuwarden.
Voor Amersfoort zul je mijn vriendje lief aan moeten kijken, ik ga niet over zijn huis.
Ik heb voor 12 man aan zitplaatsen (lees: stoelen/banken), maar wel voor ca 20 man ruimte.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Bedoelde ook zaterdag. Maar neem aan dat bij jouw vriend thuis ook geen 20 man relax kan zitten?
Jawel, zie maar:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Bedoelde ook zaterdag. Maar neem aan dat bij jouw vriend thuis ook geen 20 man relax kan zitten?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb voor 12 man aan zitplaatsen (lees: stoelen/banken), maar wel voor ca 20 man ruimte.
Er kunnen er 8 aan de eettafel zitten, +/- 8 aan de salontafel en dan heb ik nog een tafeltje in de keuken met ruimte voor ca 4. Alleen niet genoeg stoelen.
Ik wil jouw meet niet verstoren, ik wil gewoon ook kunnen komen en ontdek dit gewoon te laat daarvoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef -Splash- het volgende:
Joh... Als ik overal tafels neer zet dan kan ik wel 50 man kwijt. Maar er is zoiets als een meet beheersbaar houden. Bij commentaar staat het je vrij om je eigen meet te organiseren.
Moet hij dan Ahoy afhuren de volgende keer of hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil jouw meet niet verstoren, ik wil gewoon ook kunnen komen en ontdek dit gewoon te laat daarvoor.
Anderen zijn gewoon eerder geweest met zich aanmelden.
Ik opper dit vooral voor een volgende keer dat wel iedereen kan komen die ook wil komen.
Ja goed idee!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet hij dan Ahoy afhuren de volgende keer of hoe zie je dat voor je?
Ik wil je ook zeker niet onwelkom laten voelen, maar je eerdere reactie (dat de ruimte te klein is voor een dergelijke meet) vind ik nogal brutaal voor iemand die nieuw is. De originele meet was voor een ruimte van 6 personen, omdat er een wachtlijst was van 6 personen stelde ik voor om het bij mij te doen (in overleg met Pintje en Pink). Zo kon iedereen komen. Dat er laten weer mensen komen die ook graag willen is leuk, maar ik vind een spelletjes meet een wat knussere aangelegenheid dan de World Poker Tournament. Daarom heb ik gezegd van joh; 12 lijkt mij prima dan heb je mensen rond de eettafel en dan bij de bank en salontafel. Eventueel heb ik nog een tafel in de tuin die naar binnen kan... we komen er wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil jouw meet niet verstoren, ik wil gewoon ook kunnen komen en ontdek dit gewoon te laat daarvoor.
Anderen zijn gewoon eerder geweest met zich aanmelden.
Ik opper dit vooral voor een volgende keer dat wel iedereen kan komen die ook wil komen.
Ik kan eventueel een kleine omweg maken, maar ik weet nog niet om hoe laat ik vertrek...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef sweetlady-o het volgende:
Goed wie reizen vanaf Rotterdam naar de spelletjes meet?
Op dinsdag 7 oktober 2014 10:05 schreef jdel het volgende:SPOILER: Zaterdag 11 oktober - Bockbierfestival AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Even voor mijn beeld, dit is de laatste lijst die gepost is toch?
Wordt tijd om weer eens meet wel te kunnen, bij de spelletjesmeet op misschien gezet iig
Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 11 oktober - Bockbierfestival AmersfoortOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Nee ^^^quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:24 schreef -Splash- het volgende:
Even voor mijn beeld, dit is de laatste lijst die gepost is toch?
<knip>![]()
Nice.. je regelt iemand om je auto te duwen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan eventueel een kleine omweg maken, maar ik weet nog niet om hoe laat ik vertrek...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ljouwert is dichtbij vanuit Grunnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan maar 1 komt(naast mezelf dan) Maar ach ik probeer het wel een keer. spellenmeet of filmmeet of zoiets.![]()
![]()
Slim he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice.. je regelt iemand om je auto te duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was echt tof jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bij Sekhmet? Was inderdaad wel een geslaagde meet.![]()
![]()
Dit moet hem zijn als het goed is.SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Nu welSPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Behoorlijk. Heb er zin in.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Wordt een leuk weekendje zo te zien."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Jammer dat ik de meet te laat heb gezien.quote:Zou een mooie kans zijn geweest om veel oude gezichten weer eens te zien, en enkele nieuwe gezichten te zien.
Volgende keer beter.![]()
![]()
Ik volg het nu niet meer, hoeveel mensen zijn er nu welkom dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
12 als ik het goed heb begrepen. Er staan 13 personen, inclusief de gastheer, op zeker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
Ik volg het nu niet meer, hoeveel mensen zijn er nu welkom dan?![]()
![]()
Als iemand via Utrecht reist, dan mag hij/zij eventueel Okey (Turkse variant op Rummikub) meenemen op voorwaarde dat deze ook wordt teruggebracht.![]()
![]()
Hoe kan het zijn trouwens dat er inmiddels allerlei namen op de lijst staan die voorheen nog niet eens op de wachtlijst stonden?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vanwege de vorige meet. Toen is erover gesproken naar een andere locatie te verplaatsen en dus was er weer plek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
Hoe kan het zijn trouwens dat er inmiddels allerlei namen op de lijst staan die voorheen nog niet eens op de wachtlijst stonden?You can only have the sunshine after the rain..![]()
Dus mensen die op de vorige meet waren krijgen voorrang op mensen die zich al hadden aangemeld en graag ook wouden komen als er plek vrijkwam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee. Ik heb toen een post erover gemaakt dat je jezelf dan naar de zeker lijst moest verplaatsen ondat wij er ook geen overzicht over hadden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus mensen die op de vorige meet waren krijgen voorrang op mensen die zich al hadden aangemeld en graag ook wouden komen als er plek vrijkwam?
Van een aantal mensen op de zeker lijst is ook niks meer vernomen nadat de meet is verplaatst. Dus weet ook niet of die wel of niet komen.You can only have the sunshine after the rain..![]()
Zullen wij 2 eens een spelletje spelenquote:![]()
![]()
#faxie #smooth #kladblok
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2014 20:13:56 ]![]()
Dat #faxie verpest het voor jequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zullen wij 2 eens een spelletje spelen![]()
#faxie #smooth #kladblokJammer joh
![]()
![]()
Depends on the game, lovequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zullen wij 2 eens een spelletje spelen![]()
#faxie #smooth #kladblok.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Excuus Splash, zo wilde ik helemaal niet overkomen maar zo leek het op 1 of andere manier omdat de mensen op de wachtlijst niet konden komen, en ik ben hier pas gekomen toen er al een wachtlijst was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik wil je ook zeker niet onwelkom laten voelen, maar je eerdere reactie (dat de ruimte te klein is voor een dergelijke meet) vind ik nogal brutaal voor iemand die nieuw is. De originele meet was voor een ruimte van 6 personen, omdat er een wachtlijst was van 6 personen stelde ik voor om het bij mij te doen (in overleg met Pintje en Pink). Zo kon iedereen komen. Dat er laten weer mensen komen die ook graag willen is leuk, maar ik vind een spelletjes meet een wat knussere aangelegenheid dan de World Poker Tournament. Daarom heb ik gezegd van joh; 12 lijkt mij prima dan heb je mensen rond de eettafel en dan bij de bank en salontafel. Eventueel heb ik nog een tafel in de tuin die naar binnen kan... we komen er wel.
Uiteindelijk verwacht ik dat die mensen die spelletjes spelen ook willen blijven eten, dan moet je weer genoeg glazen/borden/bestek (afhankelijk van wat er gegeten wordt) hebben voor zoveel man.
Al bij al vond ik 12 als richtgetal een mooi iets. Als het er dan 14 of 15 worden, daar kunnen we dan nog naar kijken. Maar dat is aan degene die de meet organiseert.
We moeten niet vergeten dat meets een leuk iets is en je te gast bent bij de organisator. Of dat nou in het bos of bij hem thuis bent. Je kan niet verwachten of afdwingen dat hij/zij moet zorgen voor genoeg ruimte voor iedereen die wilt komen. Je schiet iets in, soms komen er 5... en dan soms blijkbaar 15 of hop 30. Als je wilt komen kan ik je zeker aanraden om dit topic goed in de gaten te houden. Er komen nog veel meer meets aan namelijk. Hoe eerder je je aanmeldt, hoe zekerder je bent van je plekje en dan weet de organisator ook wat hij kan verwachten. Het is allemaal vrijwillig enzo he.
Dat gezegd hebbende kom je sowieso pas 's avonds en dan zijn er mensen al weg. Dus wie zegt dat er geen plek zou zijn? Ik weet alleen hoelang de spelletjes meet doorgaat savonds en of het niet doorgaat in een filmmeet. Het kan ook zijn dat iedereen dan al weg is, dat kan ik niet voorspellen.
Al met al gaat het zeker weten een leuke meet worden! Heb er zin in!
Ik ben nieuw en ben erg enthousiast als het op spellen aankomt(irl ben ik stukken rustiger)
Ik zei al ik ga jouw meet niet verstoren want het is jouw meet, als ik met ideeën aankom is dat voor een eventuele latere meet en ik hoop dat ik dan tegen die tijd niet nieuw meer ben hier.
Maar ik kan ook nog eens inderdaad alleen 's avonds dus heel misschien is er dan toch nog wel een plekje over. En anders op een volgende (spelletjes)meet wellicht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mr. pilsje-pintje himself. Ik reis in principe met de trein.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef sweetlady-o het volgende:
Goed wie reizen vanaf Rotterdam naar de spelletjes meet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: