Hoi, woon je bij mij? Mag ik zelf bepalen hoeveel mensen er in mijn huis passen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
Denk dat 18 mensen zelfs nog wel passen bij Splash thuis als we een extra tafel en stoelen regelen. 3 groepjes van 6 mensen. En het schijnt mooi weer te worden, dus kan je ook nog buiten in zijn tuin zitten.
C_C begrijpt mij tenminste.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Als we gaan stoepkrijten met tieten kom ik ook.
Ik zeg toch ook denk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoi, woon je bij mij? Mag ik zelf bepalen hoeveel mensen er in mijn huis passen?Dank je.
/moet zijn boom nog snoeien! (en daar loop ik al 2 maanden achter mee)
Ik ben een langharige kat. Wat vinden langharige katten leuk? Geaaid worden. Zodra men ophoudt met aaien gaat de bom af.quote:
Jij hoopt dus dat alle vrouwen je gaan aaienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een langharige kat. Wat vinden langharige katten leuk? Geaaid worden. Zodra men ophoudt met aaien gaat de bom af.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt dus dat alle vrouwen je gaan aaien
Snap ik.quote:
Je hebt nog twee kamers (of niet?). Daar kan je ook wel wat FOK!kers kwijt denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik.Maar het moet beheersbaar blijven.
Als je 8 rond de tafel kwijt kan dan heb je 6 op de bank. En dan heb je 14. Het zou theoretisch passen. Maar beheersbaar is fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel je trouwens weer van die heerlijke pannenkoeken?![]()
Hahahahaha, ik moet nu heel hard lachen, sorry. Maar dat komt omdat ik inside knowledge hebquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt nog twee kamers (of niet?). Daar kan je ook wel wat FOK!kers kwijt denk ik.
Hou die dan maar ook inside danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik moet nu heel hard lachen, sorry. Maar dat komt omdat ik inside knowledge heb
Ik heb een vermoeden....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik moet nu heel hard lachen, sorry. Maar dat komt omdat ik inside knowledge heb
De vorige keer was zijn huis super netjes, dus het zal wel iets anders zijn vermoed ik.quote:
Tenzij die FOK!sters met hem willen spelen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jullie denken allemaal meteen hele gekke dingenMaar als iemand 2 andere kamers heeft, is eentje sowieso een slaapkamer. Daar laat je sowieso geen FOK!kers spelletjes doen
Volgens mij zijn we bij de 2e wachtlijst, mja wie weet komt er nog wel een NS staking ofzo.quote:
Wie ben jij dan?quote:
Het is nog erger dan je denkt. Het was namelijk de vorige paginaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Als ik kom, dan ben ik begin van de avond weg. Heb nog een verjaardag (of had ik dat al in het vorige deel gepost? Sorry, ik word bejaard)
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:39 schreef Wolken het volgende:
[..]
Het is nog erger dan je denkt. Het was namelijk de vorige pagina
Ja leuk is dat, ik stond oorspronkelijk op de 1ste wachtlijst.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we bij de 2e wachtlijst, mja wie weet komt er nog wel een NS staking ofzo.
Je weet maar nooit
First come, first servequote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, ik stond oorspronkelijk op de 1ste wachtlijst.
Mijn naam staat boven mijn avatarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Als ik kom, dan ben ik begin van de avond weg. Heb nog een verjaardag (of had ik dat al in het vorige deel gepost? Sorry, ik word bejaard)
We kunnen ook gewoon stemmen wie het liefste is, en die mogen dan komenquote:
Ja, ok, maar was je al eens eerder in dit topic geweest drakin?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn naam staat boven mijn avatar
Verder ben ik nogal ehm een spelletjesgek en klikte op een link in een sc die naar dit topic leidde
Maar als ik kan kan ik alleen 's avonds.
Ehm R&P in het algemeen? Of de sc?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, ok, maar was je al eens eerder in dit topic geweest drakin?
Stel je anders eens even voor
Nee, in dit topic...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ehm R&P in het algemeen? Of de sc?
Ik kom meest in het filmforum, daarna in het 40+ topic en daarna in het culinaire deel, en hier en daar wat los en vastzit.
Dan kan ik net zo goed nooit meer naar een meet komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon stemmen wie het liefste is, en die mogen dan komenEn sws eigenlijk al alle vrouwen gewoon
Gewoon je tas meenemen, mag je met de vrouwen mee thee drinkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed nooit meer naar een meet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |